Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 17, 2008 7:30 pm

El mazarín es el que més l'agradava a la meva mare, peró lapart del pit trobo molt més bonica la del meryl amb el corte horizontal...
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 17, 2008 7:36 pm

Eo tinc que desconectar-me que no puc està mirant cap abaix perquè sino els caixals no paren de sagnar!!!
Dema parlem!!!!!
Petons
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 17, 2008 7:37 pm

Doncs primer he anat a pronovias...

I de tots el mes maco es el carpatos, el molt mono, monissim, i super elgant.

A raiomon bundo, la veritat es que molt malament, el tracte fatal, la tia es que ni es dignava a cordarme el vestit

I a rosa clara molt be la veritat, jo que era anti rosa clara, mhan agradat molt, el tracte, i els vestits, el mazarin mol maco, li encantava a la meva ,mare i laltre es molt mes juvenil, tambe em quda precios el de la paulina, aquell que sembla un camison, es molt maco, i fa un tipet, que pa que...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 17, 2008 7:39 pm

Bueno doncs demá parlem...
Petonets a totes!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 17, 2008 7:41 pm

RACHI que si estás me quedooooooo jijijiji
El de la paulina jo también m'el vaig probar, peró no sé... m'agrada més veure'm novia novia!!!

A veure aquest cap de setmana será la decisión FINAL o CARPATOS o MERYL!!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 17, 2008 7:48 pm

Bueno jo ara ja si que marxo que he d'anar al Corte Ingles... Apa fins demà!!
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dj. gen. 17, 2008 9:17 pm

vaja rachi... quina mala sort! Suposo que t'ha tocat una dona amb olleres que em sembla que es la dona del jefe i la veritat és molt antipatica,... vamos suposo, perque l'altre que es la que hi ha normalment, la montse, és molt amable. No t'ha agradat cap de Bundó?

La veritat és que, que et tractin malament marca molt, a mi és el que em va pasar a RC. Va com va...
Bueno, ja explicaràs amb més detalls quan puguis...

Mary8: no he rebut el teu privi amb el teu mail. Torna-ho a intentar please.

Per cert, ja ens han respós del el corte Ingles, i només en tornen l'import del hotel, que si que ja són diners, però per mi no hi ha prou, perqué amargar-nos la lluna de mel, no té preu. Del tema del monzón no s'han volgut fer càrrec. De moment no volem acceptar l'oferta, parlarem primer amb l'OCU o qui sigui.
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 17, 2008 9:38 pm

Hola noies...

Pues us explico una mica amb calma, primer he anat a pronovias, y a veure ersn macos però tenen massa encaje i pedreria i els que son mes llissets, no se, no em veia, era com si em veies disfressada. L´ultim que mha portat, el carpatos, es el que mes mha agradat, es molt finet i molt mono. Es molt elegant, i queda molt be.

Despres he anat al bundo, total, que si, mha tocat aquesta dona canguina, i es que mha ensenyat uns vestits... Cangui, el teu vestit li donava mil i mil voltes a qualsevol dels que mha fet provar ella, en serio.

Despres he anat a rosa clara, i la veritat es que molt monos, mes juvenils, em veia mes jo. mhe provat molts, però com qe anava amb el cap com un timbal, ara rumiare una miqueta i ja tornare.

Dema us explico mes.
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 18, 2008 11:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 17, 2008 9:44 pm

Rachi, ara em poso al dia, que ja veig que has escrit mooolt!!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 17, 2008 9:58 pm

Ostres, si que heu escrit aquesta tarda!!

Rachi, quin pal lo de Bundó, no??? Potser si hi tornes un altre dia amb una altra dependenta.....
Pero bueno, lo mes important és que ara analitzis tots els vestits que has vist i tornis a fer una segona tanda, per anar definint....

He vist que heu parlat de detallets.. Jo sempre he pensat que no faria detallet i el "regal" seria la foto dels convidats.... ¿Com ho veieu? Jo es que normalment m'agrado a les fotos de casament, i a les bodes que les han regalat m'ha fet gràcia...

G14 com portes el queixal????

Bueno noietes, segueixo treballant... aixss no se si avui podré anar a dormir... :-/
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 18, 2008 8:56 am

Bon dia!!!
El queixal el tinc de conya!!!!!! Asies

Rachi no t´ofusquis!!!!
A mi em va passar exactament el mateix a Raimon Bundó, us enrecordeu quan us ho vaig explicar i també em va sapiguer greu perquè tan el vestit de la Cangui com el de la meva amiga eren preciosos però jo no vaig tenir sort allà!!!!!
Sissabte has d´anar algun lloc més???? Si vols també pots anar on jo me´l faig per mirar a veure que et semblen!!!!!!

Cangui amb el tma del Corte Ingles apreteu encara que el tema climàtic normalment no ho cubreix l´assegurança però vosaltres insistiu!!!!! perquè sino ho podeu portar més pel tema de danys i perjudicis!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 18, 2008 8:57 am

Ofcourse ànims!!! Que tens IVA i tota aquest historia.....
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. gen. 18, 2008 9:26 am

Bon dia!!! G14, de IVA no tinc gaire follón, n'he de fer poquets.... Amb el que vaig de bólid és amb càlculs de prorrates (aquest any sembla que tothom estigui en prorrata) i amb demandes: Ara mateix en tinc 4 per preparar i presentar!! Bueno, i amb mil históries mes... Sembla que només estigui jo en aquest despatx... Buff, ara mateix els deixaria plantats amb unes ganes!!
Es que tothom diu que va de cul, però ahir, a les 3 del matí al despatx estava jo soleta, saps?? Tothom es queixa però a la seva hora cap a caseta, la única tonta que es queda a fer la feina soc jo...

Pobretes, quin rollo us he fotut de bon dematí... es que necessito desfogar-me una mica...
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 18, 2008 9:50 am

Hola guapis!!! Bon dia!!!!!

Jo RACHI, vaya pal lo del Bundó... La veritat és q jo crec q em va tocar la mateixa q a la Cangui, pq em va emprovar i re-emprovar vestits cordant i ajustant el q fes falta... La veritat és q el tracte fa moltíssim!!! Jo el ´"camisón" de la Paulina también me'l vaig emprovar i quedava molt bé, però potser m'agraden més el Meryl o el Manzarín, els veig més de núvia! Jejeje... El q em veig a venir és q acabareu la Mary, la fiancée i tu amb el mateix vestit!!!!! (q esperem q no se'l posi la Esteban... Deu meu, quin mal son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Per cert!!!! Ahir ja vaig fer la darrera entrevista del curset i............ JA ENS PODEM CASAR!!!!!!!!!!!! Jejeje...

Nosaltres del tema detallets encara no tenim res clar. Probablement donem uns "abanicos" a l'entrada de l'esgèsia, però no sé si donar algo més al banquet o no... Una de les coses q haviem pensat era deixar una targeta d'agraïment al lloc de cadascú agafada amb una d'aquelles pinces "sujeta-fotos"... No sé si m'explico... Però res segur...
I les invitacions probablement les mirem a CONESA (al carrer Petrixol). Vaig anar un dia amb la meva mare per comprar 1 quadro pel meu nen (va ser el seu regal de reis dels meus pares) i vam passar-hi. La veritat és q estan bé de preu i te les personalitzen tant com vulguis (pots escollir entre tots els papers q tenen i un munt de muntatges)

Alaaaaaaaaa! Vaya rollo us he clavat!!! Jejeje...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dv. gen. 18, 2008 10:00 am

Bon día,

CROKETA quita quita no diguis lo de la belén, encara que diuen que els somnis si s'expliquen no es compleixen... "menos mal"
RACHI jo demà em decideixo jijijiji quins nervis!!!! Per cert et vas emprobar vels o no vols dur?? Jo amb el Meryl em vaig emprobar el seu vel peró no m'agrada tant pq duia un volantet que no sé... potser m'agrada més un vel mes senzill pq el vestit ja es massa carregat. En canvi amb el Carpatos em vaig emprobar un vel (1000€ de vel) impresionant preciós i li donava molt al vestit!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 18, 2008 10:09 am

bon dia guapes!!!!

rachi quina mal sort lo de RB!!!! és que realment si el tracte no és el correcte i no et sents agust... es treuen totes les ganes de comprar i d'emprovar!!!!! a mi a RC la veritat és que mb...rachi els 2 que t'has mirat són preciosos... són els 2 que més m'agradaven... que més et queda x veure???

fiancee jo em posaré un vel xo com de tul mol finet, molt senzill... pq el vestit ja te lo seu!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 18, 2008 10:10 am

Fiancée, quan em vaig emprovar el Meryl em van posar un vel que no era el seu, era de tul sedós i quedava molt mono... A més, estava bastant bé de preu (uns 250 euros si mal no recordo...)

Jo probablement mel posaré de tul... Quda impresionant!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 18, 2008 10:10 am

Pues mira fiancee, amb el mazarin em vaig emprovar el vel del vestit i no em va agradar gens, massa carregat, el vel sém menjava tota...

Dema vaig a jesus peiro i aquesta tarda a tot-hom, a veure que tal...

A mi la unica cosa dels de rosa clara que no m´agrada es que potser se´ls compra molta gent, i ja hem vist que aqui a tres ens ha agradat el mateix...però la veritat es que despres de la dona aquella del bundó. quasi que no mimagino cap vestit...

G14, quin es el teu lloc, ultimament passo bastant per alla i no el veig, passoa les 9 del mati per això...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 18, 2008 10:10 am

a mi em van posar el mateix vel que diu la croketa i keda molt maco....
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 18, 2008 10:40 am

De totes formes, el carpatos es molt maco... jo encara no l´he descartat, perque quedava super elegant. A mi mel van provar amb un vel molt fi, i quedava maquissim... a part te una cua molt maca.

Encara haig de pensar, perque tinc el cap com un timbal.... el camison de rosa clara no lhe descarta, perque quedava genial, tu una cua molt fina i molt maca. Vamos quedava espectacular!!! en serio... el que passa que al tenir poc pit em fa por com quedi la part de davant.

El lloc de les invitacions del carrer petritxol esta molt be croketa... tenen uns models molt macos...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 18, 2008 11:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants