NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dg. març 09, 2008 9:30 pm

Gracies glori, me n'alegro que t'agradin les bosses :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

La veritat es que no se pq estic aixi d'irritable. No crec que sigui per la boda ni per res concret no se estic de baixon i ja està Potser es que noto el canvi d'estació :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Ja esta be glori tenir uns dies de relax a mes ara ja ho tens gairebé tot lligat o sigui que com mes relaxada estiguis millor :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. març 09, 2008 10:27 pm

Bueno dona, son dies, t'ho dic per experiencia propia! Ante todo... mucha calma.

Jo aquest finde ja me'l pensava pendre de relax, el pablo està de viatge de feina i dic: relax.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. març 09, 2008 10:31 pm

que pasada les bosses Marjo!! com les has fet?? amb paper brillant per una cara??

Glori, dona, això de no anar a votar..... :o-o: jo es que dono molt la murga amb això...jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. març 09, 2008 10:33 pm

Ho se ho se... Si jo he convençut a ma mare i ma germana de que hi anessin... i despre smira jo... quin desatre"
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: XIPI » dg. març 09, 2008 10:53 pm

Wole noies!!!com ha anat el cap de setmana?? I els nervis??
Nosaltres ho hem aprofitat al maxim!! El nuvi ja te traje, va anar dissabte a fer la prova i d'aki unes setmanes l'ha d'anar a buscar ja (li han fet a mida), jo ja tinc les joies (arracades, collar i polsera) pero m'ho han de fer pero les tinc triades, ja tenim les invitacions fetes i a casa, ara nomes cal montar-les, i avui ens han trucat per confirmar el dia per ana a fer el tastet!! Ah! i al final al meu xicot li he regalat els "gemelos" per la camisa per la boda! Cap de setmana rodo!!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 10, 2008 1:00 am

Marjo...!!!! Que xules les bosses!!!! T'han quedat genials, eh!!!! Però ara... a estar tranquila, que no val la pena passar tants nervis, tot es va fent... va, ànims amunt que no has d'estar trista.

Glori... ja va bé algun dia de relax!!!! hem sembla súper bé!!! (encara que estic amb la key.. que això de votar... jejejejeje) Però res, ara que ja et queda tan poquet, a disfrutar, a portar-se bé amb el menjar i a esperar que arribi el dia!!!

Xipi!!! Nena, quanta feina que has fet en un parell de dies, no??? Genial!!!! Ara a començar a donar invis, que és súper macu.. o almenys per a mi de moment ho està essent (espero no endur-me massa sorpreses...)

Key... tenemos uns cita!!!!! jejejeje

I lo más fuerte: NENES QUE DEMÀ NEM A FER EL TAST!!!!! JAJAJAJAJA Vaig amb una llista de com a 30 preguntes per a fer al restaurant, ja que quan el vam anar a veure era un dia que tenien boda i gairebé no vam poder parlar... però vaya palizón ens espera, anar a dinar a la Seu d'Urgell i baixar cagant llets que es queda el meu gosset a casa tot solet i no m'agrada q estigui gaire hores sol... pobrissó meu... sniff....
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dl. març 10, 2008 8:25 am

Ahhh ara entenc el que et preguntaven al fotolog, aixi que avui marxeu a la seu d'Urgell!! nena, quina emoció!! jo és que el que més m'estimaria ara es pdoer fer això, més que el tast en sí, parlar amb el restaurant per poder anar lligant coses de com ferho..... :o-o:

Sip divendres :-)ok: encara estàn a l'aparador, a que no puc probarme'ls ::-)

Xipi, Marjo, m'heu ficat nerviosa i tot! amb les coses que aneu tancant i nosaltres... no fotem res!

Ufff, quin dilluns, he començat amb el peu que no era... he arribat tard a la feina per perdre el bus, pel sarao que m'ha montat el gos el pobrisó, quan l'he tret a passejar.... a partir d'ara, el trec abans d'arreglarme... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. març 10, 2008 4:13 pm

Hola noies que tal el dilluns? Jo continuo xof i la veritat es que per molt que hi dono tombs no se pq estic així :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Avui tinc examen d'angles, nomes em faltava això, i practicament no m'he mirat res. A veure com anirà

Ceci que be que avui vagis a fer el tastet >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja ens explicaras com ha anat i ens donaras 4 concells del que hem de fer i el que hem d'apuntar :-)ok:

Key les bosses estan fetes amb paper A3 fotografic per aixo queden tan brillans A mes com que es una mica plastificat, no s'estripa tan facilment com el paper o la cartolina i aguanta força pes
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. març 10, 2008 4:20 pm

Wapis!! Per fi puc escriure una miqueta....... Primer de tot MOLTES FELICITATS CECI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arriven una miqueta tard però m'ha sigut impossible conectar-me abans! Espero que passessis un gran dia i que ja estiguis ben recuperada del susto del dit!! Vaya dia nena!! Has pogut arreglar l'anell al final??? I el dit com el portes??? Besitos i molts ànims!

Què bé les que ja heu anat lligant cosetes noies! Jo també he fet avanços! Ja tinc a casa caixetes de tabac, puros, targetes detallet + agraiment, sobres bengales i parelles de nuvis!!! Al final fem 4 parelles de nuvis i res de cigonyetes! Si puc os poso foto xq me les han personalitzat (només de cabells, ulls, i pell) i han quedat genials!!!!!!!

El que ha quedat una mica més light són les fundes de les bengales, al meu gust soses i massa grans pel contingut (tot i que vaig passar mides...) però bueno com que és un complement passo d'agobiar-me més perquè no em vull disgustar encara més!

per cert Urgell, ara et passo correu perquè em puguis enviar fotitos!!!! Que ja en tinc ganetes!!

MOLT ÀNIMS GLORI QUE JA ET QUEDA BEN POQUET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Es molt facil dir-ho pero sobretot no et posis nerviosa que ja no et queda gaire i no val la pena discutir-se a aquestes alçades!!! (segur que a nosaltres ens acabarà passant el mateix perquè a mi ara ja no hi ha qui m'aguanti pues imagina't a 1 mes de la boda....)
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. març 10, 2008 4:23 pm

Ai Ceci que se m'oblidava!!!! Que vagi super bé el tastet!!! Ens hauràs de passar la mega llista de preguntes què fer-li al restaurant por si las moscas!!

I Marjo! M'encanten les bosses! Jolín nenes us "envejo" per la traça que teniu fent tot tipo de cosetes, jo sóc una sapastre...... T'han quedat genials!!!

Per cert, ja hem decidit com portarem els anells i les arres! En un baulet de color blanc ple de pupurri d'aquell que venen al Natura, seran 2 baulets i cada nen dels 5 que en tinc en portarà un. ¿què os sembla?
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. març 10, 2008 7:34 pm

XIQUETES!

M'acabo de comprar les arres!!! YUPI!!!!
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 10, 2008 7:39 pm

hola guapes!!!! ja he tornat... quin dia!!!! bufff estem rebentaicos... però tot ha anat molt bé!!!! Molt romàntic, en una sala amb tot de finestrals enormes amb vistes a la serralada del Cadí, tot ben nevadet... i amb tres cambrers i un somelier per a nosaltres!!!!!! fua!!!

Bueno que ja tenim menú, com que hi hem anat tots dos solets, ha estat ben senzill, no hem tingut cap dubte.
I hem aclarit tot!!! absolutament tot referent al dia de la boda. A vore... us passo les preguntes q per a mi eren clau...

-Si es pot fumar (xaxi, a partir dels cafès fan la vista grossa!!!)
- Que les flors les fa ma mare, res de floristeria. Guai, ho portem el dia d'abans i ells ho coloquen tot.
- Volíem taules rodones. Número de taules, número de persones per taula. Com s'han d'entregar al restaurant la distribució de les taules, qui fa el mapa de taules i els marcallocs?
- Si podem portar el dia d'abans o un parell de dies: la nostra maleta pel dia següent, els detallets, el tabac, els ninus, etc.
Tema música. Ens han passat llistat de DJ d'allà. Així que això mirarem i si no em convens... tinc llibertat per pillar qualsevol altre.
- Menú infantil què inclou.
-Forma d'entrega dels detalls (els deixaran ells a les taules).
- Repartiment de bengales per al ball, ho faran amb els cafès.
- Tabac i puros ho repartirem nosaltres.
- Si podíem incloure el disseny de la nostra invitació a les minutes (ok!).
- Confrmació nombre final de convidats (dia abans) i Forma de pagament (pel banc el primer dia laborable després de la boda).

Tot genial!!!!

Només una cosa... que es un lloc com molt de pijos i per exemple no posen musica a l'entrada de plats pq segons ens ha dit la noia "queda molt cutre".. he flipat!!!! però bueno, mentre posin la musica q vulguem per a les entregues i tal... Ells prefereixen quartets de corda, pianos, instruments antics dels pirineus i osties rares!!!!

Què més... hem anat a mirar el traje per a l'alfon, que s'estava esperant que vingués sa mare, però sembla que passa del tema i ell ja estava que no cagava.. i crec que ja té clar quin comprar-se. Un de moooolt extremat, però molt guapo!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 10, 2008 8:32 pm

Que Ceci, groc o rossa?? neujor:-) neujor:-)

No saps la enveja que em fas en aquests moments....els meus malsomnis és per la incertesa de no saber els detalls del restaurant... precissament avui he començat a apuntar-me les coses per preguntar.. i esperava a que vinguessis per preguntar-te, perquè segur que hem deixo coses.... ::-)

Per cert, no ens has contat que heu escollit de plats!! Quina ilu!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. març 10, 2008 8:33 pm

Què bé Ceci que ja ho tingueu tot lligat del tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'has fet dentetes amb la prova del menú perquè me sembla que la nostra serà un xurro com m'hagi d'emportar les fiambreres.... perquè ja ho tenim tot lligat que si no em sembla que buscava un altre lloc..... quina decepció però que SUPER CONTENTA ESTIC PER VOSALTRES!!!!!

T'enviaré al meu homenet a fer-te una visita perquè no hi ha manera de que es vagi a mirar el traje......El punyetero! M'ho fa per ficar-me nerviosa i ho està aconseguint!

On se l'ha agafat l'Alfons al final?????? Conta conta!!!!!!!!!!!!!1
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 10, 2008 8:42 pm

jejejeje Elena.. que bona... !!!!!! Tu enia-me'l que ja veuràs que en res el tens amb traje, corbata, i gemelos si m'apures!!!! jajajajja

Mira l'Alfon ha anat a mirar a les que hi ha al'Eix. I després a una que es diu torino o paco roca.

Bueno la història és que primer hem anat al Boira. Mira el noi que hi ha t'aten super bé, i els tratges... preciosos, de tot tipus, però l'alfon se n'ha posat un de color burdeus que li quedava... i se n'ha enamorat (i mira q anava amb la idea de taje negre!!!!) i aquests eren assequibles... tot el conjunt excepte camisa (pantaló, americana, corbata, armilla i mocador per a l'americana) 575 €.
Després hem anat a la Kasanova, tot súper xulo, de Carlo Pignatelli... però els trajes estan a partir de 1100 eurazos!!!!! Bueno, de fet a l'aparador n'hi havia de més economics però jo crec q no són de nuvi, o no ens els ha volgut ensenyar. La veritat que preciosos.. però amb aq preu... res de res,!!!!
Després hem anat a la de cavallers però no l'han convençut.. i tampoc eren massa cars.
Finalment a la Torino... mira, baratíssims, a partir de 300 € pantaló i jaqueta, però la tela... bufff deixa molt que desitjar i super pocs dissenys, tot massa clàssic i no tallaven gaire macu.

Elena... que fas arres????? quina gràcia!!!!!!!!!! Les fotitos de totes les cosetes... pa cuando?????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 10, 2008 9:10 pm

Aixi que; al Boira??
M'has deixat morta amb els trajes de Pignatelli, tot i que me ho ensumava, el Jesus es va enamorar d'un l'any passat... a veure :o-o: s'ha mare el vol portar a ricard vinyes, a Gaudí...

Elena, tu tens un munt de detallets també, no t'amuinis... jo compro el material i no avanço... tinc els ninus al menjador, i és que no m'atreveixo a donar el pas...suposo que després d'uns quants li agafarem el fil, però...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 10, 2008 9:27 pm

doncs crec q serà el del boira.. el tenen a l'aparador... si passeu per davant el veureu... jejejeje

key... tema plats.... he de mirar els noms, q no me'ls se de memòria... i sense el nom súper llarg inintel·ligible no té tanta gràcia... jajjaja no, algo de primer com llagostins i carxofes amb salsa de no sé què i més carxofes; magret d'ànec amb reducció de no sé què i acompanyar amb un milfulls de patata, pebrot i cansalada viada...(aq impressionant!!!! de veritat). Una mena de copa.... espectacularment presentada amb sorbet de llima (però sense textura de sorbet.,.. sinó com més cristalitzat), amb fruits del bosc i no sé què més i després un pastís de xocolata i taronja amb amb or comestible i no sé què més a dintre... tot super macu....

ja veus q sense els noms no fa massa patxoca... però pq us feu la idea... jejejejjeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 10, 2008 9:36 pm

On està la botiga aquesta??

No us ho he comentat, però l'altre dia hem van dir que havien sentit que l'Alarí tancava un dels locals o s'el traspassava i que creien que era el nostre restaurant... ho dubto molt, però clar, et diuen aìxò i t'entren tots els mals... ho vam reservar molt aviat, però vamos, no crec que s'oblidin de les bodes que tenen reservades....

He de trucar, pq sí que hem van dir que el tastet un mes i mig abans, però jo els temes del restaurant els vull tancar abans...

Tu que ho tens fresc Ceci, jo m'he apuntat per preguntar:
- El timing més o menys de la boda (pq jo ni idea de les hores que et tires ni en total, ni per separat)
- Tema música: plats, discoteca etc i el fet de la música en viu
- La distribució del saló (taules, si farem el ball en una altra sala etc)
- Nens, on fiquen l'inflable, quan ve el pallassp etc
- Quan podem anar a portar les coses
- Si podem disposar d'una habitació per desar les coses.
- Com hem de coordinar les entregues etc (no se si els hem de detallar quan va cada entrega, suposo que sí, no?)
- Escollir mantelleria, flors i que ens diguin les mesures dels cartells que numeren les taules i del que ha de ser el plànol de distribució de les taules
- Després concretar les coses que volem fer, els requeriments d'instal·lació audiovisual etc i altres cosetes....
- Pagament i que ens diguin si han canviat els menús....

Es nota que m'agraden les llistes no?? ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. març 10, 2008 9:36 pm

mm tot i sense els noms oficials ni fotos de rigor.... segur que està increible tot el menjar!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 10, 2008 9:59 pm

Mira.. de fotos no n'hem fet pas... era impossible amb tota aquella legió de cambrers q ens venien a presentar cada plat rollo tot molt protocolari!!!! Haguessim quedat una mica malament pq era tot com a massa pijo (de fet en algun moment em sentia avergonyida pq crec q tampoc cal tanta parafernalia... com per exemple que et vinguin a retirar les engrunes de pa de la taula abans de portar els postres... bufff).

La botiga està a la part final de l'eix, vora el funàtic. Jo la recomano de totes totes, sobretot pel tracte i els models que tenen molt xaxis... i de tots els gustos!!!

A vore.. mira,
pel timing... ens l'ha fet la noia del restaurant,.. comptant des de l'església, fotos, desplaçament al restaurant, arribada convidats, arribada nuvis, etc, etc... i ens ha dit que el banquet dura aprox. unes 6-7 hores total. Per exemple, si ens casem a la 1h els convidats comencen l'aperitiu a les 15h (tenen 3/4 d'hora de camí).
Tema detallets i portar coses abans... diu que sempre se sol fer així, i que a més tu pactes amb el restaurant totes les cosetes q faràs.. nosaltres ja ho hem deixat dit avui (entregues pares, ram, ram americana, parelles de nuvis, etc.). Pq ells així poden controlar la cuina. A més els del restaurant com que tindran la llista de les cançons (que s'ha de pactar i també ha de tenir el DJ)... ells mateixos marquen les coses i avisen als fotògrafs pq estiguin preparats.

Per la distribució de taules i tal ens han passat un plànol del saló amb les taules dibuixades i els hi hem de passar, amb cognom i nom cada convidat. una llista per cada taula, vatja. Ens han dit que el primer nom que posem el col·locaran com si a les 9 del rellotge i tots els altres en l'ordre que diguem en la direcció de les agulles del rellotge.
El ball per exemple nosaltres no el fem al mateix saló sino en un lloc intermig entre la barra i el saló.

No sé ... tot això ja veuràs que ells t'ho diuen directament pq la noia a nosaltres ens ha fet tot el qüestionari.. que ja tenia un dossier nostre perparat!!!! I a mi m'han quedat poquetespreguntes.
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants