CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: JB » dt. març 04, 2008 8:53 am

BON DIA!!!!!!

(siempre me olvido de decir buenos dias!!!!) : sgra : : sgra : : sgra : : sgra :
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: NUMA » dt. març 04, 2008 9:55 am

JAJAJAJAJAJAJAJAJA ES IGUAL AIXÓ!!!!!! :-()-)
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Deshix » dt. març 04, 2008 10:00 am

*.-o-o.* *.-o-o.* BON DIA!!!!!!!!!!! A TOTES.
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 1:56 pm

Hola noies!! Com esteu?

Jo estic molt xof avui... encara no hem aconseguit tancar el tema del viatge i em té força mosca... però confiem que avui ho deixem enllestit.

Anerola, què fareu vosaltres de viatge? Capdemar?
Recordo que la Ru feia creuer per les illes gregues, oi?!

Gonna, tu on vas anar? Deshix, on aniràs tu? Informeu, informeu!! coti coti!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 2:07 pm

Anerola, encara no m'han respost els de Solostocks per saber què fer per demanar la mostra, suposo que tu també estas esperant encara que et diguin alguna cosa pel tema dels colors... Si al final no ho agafem, serà una llàstima, peruqè tenien bona pinta... ah! i només hi havia 4 lots, crec...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 04, 2008 2:07 pm

holes!!!

no et desanimis Mot, això es el dia que fa només... que està a punt de ploure!!! quin canvi de temps!!

el viatge, et puc dir que la Gonna va dir que havia fet New York i no sé que més... que new york com a viatge de noces no ho recomanaba... crec que lo altre potser va ser Riviera MAya? ais, a veure si ara la cago...

la resta ja ho diran...

Nosaltres, ni flowers... supos que COSTA OEST EUA Y POLINESIA O AMB ALGUN ALTRE COMBINAT... PERO RES DE PUNTA CANA, NI RIVIERA MAYA NI AIXÒ.... ja vurem....

l'altra opció serà Zimbawe... que diuen que es una pasada!!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 2:08 pm

Ei, noies, vosaltres poseu autocars?

Numa, quins autocars vas dir que pujaven a Ca n'Alzina? Uns que eren una mica vells però que per l'alçada de les rodes, ho permetia, no?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 2:12 pm

LABANDA ha escrit:holes!!!

no et desanimis Mot, això es el dia que fa només... que està a punt de ploure!!! quin canvi de temps!!

el viatge, et puc dir que la Gonna va dir que havia fet New York i no sé que més... que new york com a viatge de noces no ho recomanaba... crec que lo altre potser va ser Riviera MAya? ais, a veure si ara la cago...

la resta ja ho diran...

Nosaltres, ni flowers... supos que COSTA OEST EUA Y POLINESIA O AMB ALGUN ALTRE COMBINAT... PERO RES DE PUNTA CANA, NI RIVIERA MAYA NI AIXÒ.... ja vurem....

l'altra opció serà Zimbawe... que diuen que es una pasada!!!!

Tens raó, la Gonna m'ho va dir!!! quin cap el meu!!! és veritat!!!

Carai, xatona, doncs ja podeu carregar-vos les butxaques, perquè un viatget així ja s'ho deu valdre... Jo la polinesia la visitaré quan em toqui la loteria, je je je, es veu que tot és molt i molt car, una aigua 5€, imagina't la resta! Hi va anar una companya de feina i deia que molt bé, molt relax, que feien molt poques coses i que tot era molt car. Ella hi tornaria, però tal i com ho va explicar, jo no crec que m'ho passés massa bé allà, sense poder fer res més que snorkel, però bé, va a gustos!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dt. març 04, 2008 2:13 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* wolas!!!!!!!!!!!!!!, els autocars que pujen son els de mon tferri i jo de viatge com que vig amb la nena fem algo un tanto diferent, anem 2 dies a Eurodisney y la resta anem de casona rural a santander i asturies, que sempre ens ha cridat l'atenció......
Deshix

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 2:18 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* wolas!!!!!!!!!!!!!!, els autocars que pujen son els de mon tferri i jo de viatge com que vig amb la nena fem algo un tanto diferent, anem 2 dies a Eurodisney y la resta anem de casona rural a santander i asturies, que sempre ens ha cridat l'atenció......

Ei, que bé Deshix! Diuen que Eurodisney està súper bé!!! I pel que fa a Asturies, hi vaig estar farà uns 8 anys, i la veritat és que el paisatge és encantador, verd per tot arreu. Ja veureu com us agradarà molt!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 04, 2008 2:27 pm

que bé que hagueu pensat en la nena també!!! li encantarà i us encantarà!!!

mol bé!

doncs ja veus ja la pasta... he llegit que el viatget aquest dels collons surt per uns 8000 -10.000 euros els dos!! tela!!! per bueno, amb temps potser podem trampejar-ho no??? ja vurem,.... tot serà que al final acabem a Mallorca....jejejejejejeje
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 2:35 pm

LABANDA ha escrit:que bé que hagueu pensat en la nena també!!! li encantarà i us encantarà!!!

mol bé!

doncs ja veus ja la pasta... he llegit que el viatget aquest dels collons surt per uns 8000 -10.000 euros els dos!! tela!!! per bueno, amb temps potser podem trampejar-ho no??? ja vurem,.... tot serà que al final acabem a Mallorca....jejejejejejeje

La noia que jo conec va estar els 15 dies allà, 12 nits, crec, i es va gastar uns 15.000€ entre pitos i flautes, així que... carregueu-vos de paciència i de pasta perquè sinó... això sí, és un viatge fabulós.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 04, 2008 2:44 pm

Hola!!!

Alaala!!! Lidiaaaaa!!!! joer!!! Kina pasta!!!! ra! ha d'estar de p.m.!!! :-)ok:

Deshix, vaig estar a eurodisney fa uns anys, i el que et puc dir, és que els adults també ens convertim en nens allà!!! Jo hi tornaria avui mateix!!! :-)) :-///: :-///: :-///:
I Asturies diuen que és guapissim!!!

Mot, efectivament, nosaltres fem creueret per les illes gregues.
I doncs? què ha passat amb el viatge??? No van dir que avui ja podrieu reservar??? :-/ :--(
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Deshix » dt. març 04, 2008 2:50 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* em podeu ajudar, nesesitaria saber on puc trobar imatges de nuvis, es per fer el full que ficaré a la taula amb la cámera de fotos que faran servir els convidats.....AIIIIIIIIIIIIIIIIIII que no arriboo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, jejejejejejejeje
Deshix

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 3:18 pm

ru ha escrit:Hola!!!

Alaala!!! Lidiaaaaa!!!! joer!!! Kina pasta!!!! ra! ha d'estar de p.m.!!! :-)ok:

Deshix, vaig estar a eurodisney fa uns anys, i el que et puc dir, és que els adults també ens convertim en nens allà!!! Jo hi tornaria avui mateix!!! :-)) :-///: :-///: :-///:
I Asturies diuen que és guapissim!!!

Mot, efectivament, nosaltres fem creueret per les illes gregues.
I doncs? què ha passat amb el viatge??? No van dir que avui ja podrieu reservar??? :-/ :--(

Doncs mira, hi vam anar ahir, i ens va passar que la noia va estar trucant a la majorista però allà es veu que pleguen entre les 7.30 i les 8.00 del vespre, així que, hi haurem de tornar avui, de fet, em va dir que m'ho miraria i em trucaria, però clar, li he demanat un hotel diferent i encara deu estar calculant el nou pressupost. Entre ells que van que no paren i jo que sóc molt punyetera, no hi ha manera de tancar el viatge! I a més, avui ja sí que és l'últim dia si no fem la paga i senyal, a veure com acaba tot... jo ja em veig a Mallorca, com deia la Labanda...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 3:20 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* em podeu ajudar, nesesitaria saber on puc trobar imatges de nuvis, es per fer el full que ficaré a la taula amb la cámera de fotos que faran servir els convidats.....AIIIIIIIIIIIIIIIIIII que no arriboo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, jejejejejejejeje

Doncs a veure...

M'he ficat al google buscat imatges de nuvis i trobo poca cosa, crec que a un post de detalls (chupitum) hi havia molts dibuixos de parelles de nuvis, perquè les noies els volien fer les plantilles amb aquests dibuixos.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: gonna » dt. març 04, 2008 3:20 pm

bones a totes!!!!!!!!!!!!!
anem per parts que com que escriviu tant tindre feina ara per respondre-ho tot.

Mot et passo l adreça de la sandra es a3disseny@yahoo.es.

Jo de viatge vaig anar a nova york una setmana i una altre setmana de creuer per el carib, jo volia una mica de marxa primer i despres relax, i cap asia no hi voliem anar pq hi haviem anat feia 2 anys al Japo i ja se que es diferent tot asia pero estavem saturats d eveure temples i pagodes. Nova york es molt i molt xulo i si que et troves amb altres nuvis pero no tants com crec que et pots trobar en illes paradisieques com maldivas o a thailandia pero e suna siutat super interessant per anar-hi, pero potser per unes vacances d estiu o de nadal, i diuen que per la tardor (que central park es maquissim ) i per nadal tambe es pressios.
sobretot no hi anessiu de juliol ni agost pq es temporada de pluges i tifons, nosaltres era juliol i el dia de tornada veniem de miami i vam perdre el vol de conexio per un tornado,ens vam quedar una dia mes a ny, per la resta tot be a part d un dia que va ploure una mica,pero l agencia esn va dir que era epoca de pluges quan ja estava tot pagat i lligat i ens van regalar dos xubasqueros per dir nos que pot ser plouria llavosrs concell a totes pero sobretot tu Mot que estas a punt de confirmar viatge informat be de quan es epoca de pluges al lloc on voleu anar, pot ser no es epoca de pluges i plou pero depen d on es d el mon si es epoca de pluges un dia o altre t agafen les pluges. nosltres una setmana depres de fer el creuer un ttifo-tornado va fer la mateixa ruta que nosltres (miami,thaiti,jamaica,gran caiman i mexic) sort que ja ho haviem fet per els d aquella setmana devien tindre de moure la ruta.
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: MOT » dt. març 04, 2008 3:25 pm

gonna ha escrit:bones a totes!!!!!!!!!!!!!
anem per parts que com que escriviu tant tindre feina ara per respondre-ho tot.

Mot et passo l adreça de la sandra es a3disseny@yahoo.es.

Jo de viatge vaig anar a nova york una setmana i una altre setmana de creuer per el carib, jo volia una mica de marxa primer i despres relax, i cap asia no hi voliem anar pq hi haviem anat feia 2 anys al Japo i ja se que es diferent tot asia pero estavem saturats d eveure temples i pagodes. Nova york es molt i molt xulo i si que et troves amb altres nuvis pero no tants com crec que et pots trobar en illes paradisieques com maldivas o a thailandia pero e suna siutat super interessant per anar-hi, pero potser per unes vacances d estiu o de nadal, i diuen que per la tardor (que central park es maquissim ) i per nadal tambe es pressios.
sobretot no hi anessiu de juliol ni agost pq es temporada de pluges i tifons, nosaltres era juliol i el dia de tornada veniem de miami i vam perdre el vol de conexio per un tornado,ens vam quedar una dia mes a ny, per la resta tot be a part d un dia que va ploure una mica,pero l agencia esn va dir que era epoca de pluges quan ja estava tot pagat i lligat i ens van regalar dos xubasqueros per dir nos que pot ser plouria llavosrs concell a totes pero sobretot tu Mot que estas a punt de confirmar viatge informat be de quan es epoca de pluges al lloc on voleu anar, pot ser no es epoca de pluges i plou pero depen d on es d el mon si es epoca de pluges un dia o altre t agafen les pluges. nosltres una setmana depres de fer el creuer un ttifo-tornado va fer la mateixa ruta que nosltres (miami,thaiti,jamaica,gran caiman i mexic) sort que ja ho haviem fet per els d aquella setmana devien tindre de moure la ruta.

Carai Cèlia, quan t'hi poses, t'hi poses, eh?! je je

Moltes gràcies per l'adreça de la Sandra.

I també pel consell del temps, ja ho vam demanar a l'agència i ens van dir que no hi havia monzons a aquella època, que tot serà correcte, potser plou una mica a les tardes, però seràn quatre gotes i ja està.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: gonna » dt. març 04, 2008 3:25 pm

deshix jo a la botiga tinc un catalegs d aliances a la botiga on surten uns nuvis molt originals com per exemple uns sota el mar, uns africans... es d una firma alemana et donc el nom perque potser tambe hi ha les fotos a interent es christian bauer i afegeixi wedding rings si algu sap alemnay que ho posi en alemany i aixi potser ho trobes, si no t ho puc buscar a la botiga i a part d aquestes en tinc mes pq els catalegs d aliances sempre tenen fotos de nuvis.
gonna

EntradaAutor: gonna » dt. març 04, 2008 3:30 pm

ara misatge per la ru o per les que feu creuer.

Nosaltres anavem amb Royal caribean i era ple d americans, doncs no haviem fet mai cap altre creuer i junt amb les altres parelles anavem d enovatos i quan vam decidir quines excursions voleim fer n hi havien que ja no quedaven places, o sigui que si es ple d americans el creuer reserveu nomes entrar al vaisell aquella mateixa tarda i es que ames si reserve si depres desideixen no fer ho avisant amb 24 hores no t ho cobren o sigui que millor reservar i si de cas anular pero noslatres volen coincidir les tres parelles hi va haver alguna excursio que vam haver de triar una altre i em vaig quedar amb les ganes d anar amb cavall per la platja de jamaica. O sigui que un dia o altre a jamaica hi torno de totes les illes que vam passar era la millor.
gonna

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants