Hola tgn81! I a totes!
Encara no he començat a buscar sabates ni arrecades, és q trobo q encara és massa aviat... no sé... però no serà per ganes, eh? jejejeje quan em doni la venada marxo a mirar-ho jeje
Aquest mes passat em van arribar les mostres dels detalls per als invitats i ja ho tenim decidit! una cosa menys en q pensar però encara no els hem demanat ens esperarem un mes ho així. Aquesta setmana q ve anirem a parlar amb el fotògraf pq ja vam quedar amb ell així per començar a parlar de les invitacions i del previ (aprofitarà alguna foto del previ per fer les invitacions). A més, ja he aconseguit un colorant per intentar fer l'arròs en colors i me de possar "manos a la obra" per veure com queda i assegurar-me q no
taca. També intentarem anar a mirar les aliançes, jo tinc clar q vull q tinguin or blanc pq m'agrada molt però encara no tenim clar de com les volem.
Nosaltres vam anar la setmana passada a la catedral a preguntar el tema dels papers i ens van dir q necessitem el llibre de família, fotocòpia del DNI i la partida de naixement per fer l'expedient matrimonial i després q em de fer els cursets prematrimonials.
La partida de naixement em va dir el mossèn de la esglèsia del meu poble q ja me la faria ell uns mesos abans i al meu nuvi li farà el mateix mossèn q ens casa pq just es va batejar a l'esglèsia on està ell.
En fi, encara ens queden moltes coses per fer.
El teu contador tgn81 si q fa por!!!! aix!!! enhorabona pel compte enrera!!!!
Per cert Enfer, em vas dir q a tu et fa els nuvis personalitzats la maria font, no? per on et vas possar en contacte amb ella? és q jo ahir li vaig enviar la consulta a través del formulari de la seva pàgina web però no sé si ho ha rebut o no...