CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: Enfer » dc. gen. 02, 2008 4:24 pm

Hola guapas!!!

Nu merci por la información, pues entonces lo llevaré a una casa de fotos y lo imprimiré en 50 x 40, tienen k quedar perfecto, jeje!!!

Alguien hace memoria de esa lista???? Esto me pasa x no apuntarme las cosas k me parecen importantes en ese momento, ahora no me acuerdo x donde lo pusieron...

Angels felicidades guapi!! Hoy te quedan 7 meses!!!
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tgn81 » dc. gen. 02, 2008 5:21 pm

Hola noies!!! Per fi ha arribat el nostre any!! :-)08:-)
Com porteu els preparatius??? nosaltres no hem avançat gaire. Aquest nadal voliem aprofitar per fer-nos el passaport però no hi ha hagut manera d'aconseguir número!! i això que vam anar dos dies!! però hi havien unes cues que feien por!
Ah!! ja tinc les arrecades per la boda, fins el dia de reis no me les donaran, pero com que me les vaig anar a escollir jo doncs ja se com són =0-0-)
Bea, lo dels papers de la boda encara no ho hem fet, perquè ens van dir que anessim passat els reis. Un dia de la setmana que ve anirem a preguntar a l'esglesia que em toca a mi perquè ens ho comencin a preparar. Ah, per cert, són super chules les sabates que t'has comprat, m'agraden molt!!! jo hauré de començar a buscar-ne perquè ja no queda gaire!!
Em podries dir amb quin programa has fet el poster? es que a mi també m'agradaria fer una foto d'aquestes.
Imatge
tgn81
:: núvia experimentada

Entrades: 336
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 7:04 am

EntradaAutor: Àngels » dc. gen. 02, 2008 6:29 pm

Aix! moltes gràcies bea! el temps passa volant! 7 mesos ja...
ja sé quin document vols dir i jo pensava q el tenia però no el trobo... si el trobo te'l passo, només he trobat aquest però no sé si et servirà de gaire... per si de cas, aquí l'adjunto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels
:: núvia de bronze

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: Enfer » dc. gen. 02, 2008 10:19 pm

Hola guapas!!

Noe el programa k he utilizado es el Photomontage 2000, me lo descargué en el emule, queda muy chulo!!
Yo se lo he hecho con fotos de las despedidas de los dos, de la boda y de su luna de miel, espero k les guste!!
X cierto, mañana ya solo te quedarán 4 meses, nena k poquito te quedaaaaaaaaaaaaa!!!

Angels es algo asi, xo no es eso! Hay cosas k ponen super exageradas, eh???
Imatge

Imatge
Enfer

hola a totes

EntradaAutor: MARMOTETA » dc. gen. 02, 2008 11:06 pm

Ostres... si que aneu adelantades amb els preparatius......jo encara no tinc res...nomes restaurant i esglesia.....i de fa dues setmanes....

Em sembla que aniré una mika de cul..... però segur que disfrutaré, perque tot i que això d'una boda dona molta feina....us veig a totes super ilusionades i que us ho esteu passant molt bé...organitzant el dia....

Aquesta es la sensació que hem doneu....
MARMOTETA

Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 30, 2007 7:43 pm
Ubicació: CAMBRILS CITY

EntradaAutor: Àngels » dj. gen. 03, 2008 11:53 am

Ja bea, ja sé q no és aquest... però no he aconseguit trobar el q busques... segueixo en la búsqueda... i si q són exagerats si jejeje neujor:-)

Si marmoteta! les q estem aquí (contan-te a tu també, evidentment) estem molt molt il·lusionades!!! és el nostre any! i el nostre dia ha de ser brillant!
Àngels

EntradaAutor: tgn81 » dj. gen. 03, 2008 4:07 pm

Hola wapes!!! Com va tot??
Ahir vam demanar per internet les partides de naixement, posa que en dues setmanes te les envien a casa. Per si us interesa demanar-les i així us estalvieu un viatge al registre civil us poso la direcció:
http://www10.gencat.net/sac/AppJava/ser ... ema=500014
només s'ha d'omplir les dades que et demanen, cal que tingueu davant el llibre de familia perquè demanen el foli i el tomo on està inscrit el naixement.

Bea, ara m'he posat a baixar el photomontage, a veure si se'm baixa pq no hi ha masses usuaris que el tenen. Si, ja només em queden 4 mesos!!! però a tu tampoc et queda gaire més. Això ja quasi que està aquí, i jo encara sense un munt de coses. Quan em donin les arracades faré una foto i us la posaré a veure que us semblen.

Àngels com van els preparatius?? Ja has començat a buscar sabates, arracades, etc.?

Marmoteta no et preocupis, hi ha moltes coses a fer però encara tens temps, pensa que el més important ja ho tens i la resta poc a poc aniras fent.
Imatge
tgn81

Entrades: 336
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 7:04 am

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 7:13 pm

Ostras Noe! Felicidades por esos 4 meses!! Mañana ya tienes el 3 en tu contador!!
Ya lo he pedido, merci x la web, no sabia ni k se tenia k pedir, k perdida k voy!! jajajaja!!
Tu ya has preguntado al padre mario k es lo k hay k llevar??? Me dijiste k te lo apuntaste todo, verdad??
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: Àngels » dj. gen. 03, 2008 7:59 pm

Hola tgn81! I a totes!
Encara no he començat a buscar sabates ni arrecades, és q trobo q encara és massa aviat... no sé... però no serà per ganes, eh? jejejeje quan em doni la venada marxo a mirar-ho jeje xxo.0.o
Aquest mes passat em van arribar les mostres dels detalls per als invitats i ja ho tenim decidit! una cosa menys en q pensar però encara no els hem demanat ens esperarem un mes ho així. Aquesta setmana q ve anirem a parlar amb el fotògraf pq ja vam quedar amb ell així per començar a parlar de les invitacions i del previ (aprofitarà alguna foto del previ per fer les invitacions). A més, ja he aconseguit un colorant per intentar fer l'arròs en colors i me de possar "manos a la obra" per veure com queda i assegurar-me q no taca. També intentarem anar a mirar les aliançes, jo tinc clar q vull q tinguin or blanc pq m'agrada molt però encara no tenim clar de com les volem.
Nosaltres vam anar la setmana passada a la catedral a preguntar el tema dels papers i ens van dir q necessitem el llibre de família, fotocòpia del DNI i la partida de naixement per fer l'expedient matrimonial i després q em de fer els cursets prematrimonials.
La partida de naixement em va dir el mossèn de la esglèsia del meu poble q ja me la faria ell uns mesos abans i al meu nuvi li farà el mateix mossèn q ens casa pq just es va batejar a l'esglèsia on està ell.
En fi, encara ens queden moltes coses per fer.
El teu contador tgn81 si q fa por!!!! aix!!! enhorabona pel compte enrera!!!! neu:-D *.-o-o.* -:.-:.__0.0_
Per cert Enfer, em vas dir q a tu et fa els nuvis personalitzats la maria font, no? per on et vas possar en contacte amb ella? és q jo ahir li vaig enviar la consulta a través del formulari de la seva pàgina web però no sé si ho ha rebut o no... xxo.0.o
Àngels

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 8:04 pm

Hola Angels!!! Si, al final me decidí y encargué los muñecos del pastel de la maria fort, me puse en contacto a través del formulario, verás k en unos dias te contesta! Te los quieres hacer???

Me acabo de llevar un chasco, he llamado a la peluquera k keria k me peinara y no estará x esas fechas, se ha ido a vivir a madrid, joooooooooo k rabiaaaaaaaaaaaa!!! Ahora no tengo claro a k peluqueria ir!! xx:-(
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » dj. gen. 03, 2008 8:18 pm

Bones noies!!!!!!!!!!

TGn, 4 mesos justos, nenaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Bea, que rollo lo de tu peluquera, si quieres te paso el tfon del mio, que el tio de lo curra un monton!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 8:19 pm

Hola guapisima!!! Me podrias decir la calle de la peluqueria y me pasaria un dia por esta y por la "Encarni", k también me han hablado muy bien...
Es k kiero probar hacerme las mechas en otro sitio y ver como peinan mi pelo!
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » dj. gen. 03, 2008 8:32 pm

La peluquería se llama Si&Si, y está en la calle soler, ahora no me acuerdo el número pero está al lado de correos, vieniendo desde la plaza del mercado, bajas, pasas correos y antes de llegar a la esquina allí está. Si quieres llamales, 977214041 y pregunta por Siscu, dile que vienes de mi parte!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 8:35 pm

Muchas gracias guapi!! Me pasaré y preguntaré por él!!!
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » dj. gen. 03, 2008 8:37 pm

De nada, ya veras que el tio es un encanto, y sabe mogollón. Yo le di libertad total y ya viste el resultado! Ah, y la maquilladora que tiene también es muyy buena!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 8:39 pm

Pues preguntaré aqui y en la otro pelu k te he dicho! En la otra trabaja una de mis mejores amigas de esteticien, y me dijo k la peluqueria también lo hacian muy bien, k pasara un dia a probar... asi k ire a estas dos!!
Cuanto te costo a ti??
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » dj. gen. 03, 2008 8:42 pm

Creo que unos 250 con todo, la prueba de pelu y la de maquilalje, el tinte dos dias antes y lo del dia de la boda!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 8:46 pm

Pues está muy bien!!! Además ibas guapisima!!! Yo es k no se si lo quiero recogido o no!
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » dj. gen. 03, 2008 9:05 pm

Yo queria un semi, y me dijo que ni hablar, que con mi pelo un semi, y con ondas como yo queria, duraria de la pelu a casa. La verdad es que me aconsejó muy bien, le enseñé el vestido y eso y el mismo sacó el peinado!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Enfer » dj. gen. 03, 2008 9:10 pm

IBAS MUY GUAPAAAAAAAAAAA!!! xxkiss::
Imatge

Imatge
Enfer