Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: winy » dc. juny 11, 2008 4:27 pm

Cumeta, aquestes taques normalment surten del solarium... a qualsevol botiga d' aquestes que vénen coses de dietètica, en trobaràs segur. Peró primer pregunta el preu, n'hi ha a partir de 9 euros... tampoc cal que l' agafis més car!! Jo hem poso protecció total al entrecejo que també hem queda com tacat i quan arribo a casa l'oli dels huevs!!

Aixó de la padrina.. suposo que vindrà el matrimoni!! :-(

Ainos!! :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 11, 2008 4:31 pm

Ainos, nina, no serà una crema despigmentant??? :hmm::
Perquè amb aquestes cremes no pots veure ni el sol!!! :o-o:

Doncs, segur, segur no ho sé, però em van dir que és molt probable. Que els anticonceptius o els antibiótics amb sol,..... MALAMENT!!! :--(
Home, ..... no té perquè, hi ha moltíssima gent que no li passa, però els que tenim la pell així de,..... kk, doncs passa!!! :o-o:

El dermatòleg em va donar un tractament de despigmentació, però ara no es bon moment per fer-lo,..... És millor fer-lo a l'hivern, així que hauré d'esperar,.... :o-o:

Winy, nina, les meves no sé si són del solarium, ja que les tinc de tot l'hivern,.... No sé cuca, no entenc ben bé de què pot ser. Seré com la serps!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Merci guapes,..... ho probaré tot, pel que pugui ser!!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dc. juny 11, 2008 4:35 pm

Mira Cumeta amb taques o sense per mi, tens una cara molt maca!!
:-()-) Anda que no!!!
Imatge

EntradaAutor: Dem » dc. juny 11, 2008 4:41 pm

bona tarda nenas!!!!!

eeii winy res de bajon guapa!!! sort que ja he legit que millor!!!!!
aixo son els nervis com ja ha dit la cumeta,sembla que no estan,.. pero estan!!!!!!!

guapa agafato be aixo de la padrina, els fots alla on pugis i llestos

cumeta nina vaja k..k.. aixo de la pigmentacio no???,be jo daixo no tinc ni deia,pero si ha la crema aquesta doncs et solucionara algo????

no teniu ganes de trevallar heeee... ven fet i es que cuan ja falta poc per el gran acontecimiento..no es tenen gaires ganes de fotre res.........
os entenc patatones ...jo si poges tenir internet tot el dia nenes encara que jo ja he passao tampoc tindria ganes de fotre res!!!!!!

avui he anat a buscar els pijames i les sabates per la feina..!!!! kina emocio tornarme a posar de blanc per trevallar !!!!!jejeje haviam si menrecordo de tot que ara feia 4 anys que no cuidava a gent i no se jo heeeeee!!!! :-) :-)
tot controlat!!!!

la resta com va tot????

Espe i kel_go que aixo ja esta... espeero que estigeu disfrutan dels ultims preparatius, ja se que soc molt pessada digen sempre lo mateix pero nines passa tan rapid que es el meu consell!!!!

winy nina intentare tot lo posible per cambiarme el dia de feina amb algu tot sera que mho vulgin cambiar, la setmana que be ja sabre alguna cosa segura, i tambe per veure a la sira..

gracies guapes per preguntar per lo del cotxe de moment encara rumiem que farem
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 11, 2008 4:42 pm

Ostres Winy!!!!! :-))
M'has fet pujar els colors,...!!!! :-))
Vamos, que m'has pujat la moral 54534546345 esglaons!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

GRÀCIES GUAPÍSSIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Però saps que això ve de família, no???? :-)) :-)) :-()-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 4:43 pm

Pot ser que si que sigui una crema despigmentant :-/
Jo apostaria més que la causa són els antibiotics i el sol... el dermatòleg em va receptar també uns antibiòtics i em va dir que no em podia tocar ni mica el sol ja que em podien sortir taques!!!! Ara ja no els prenc i ja puc prendre el solet, que ja em convé :-)) :-))
I el que diu la Winy, amb taques o sense ets guapa igual :-)ok:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Dem » dc. juny 11, 2008 4:45 pm

ayy guapes que no puc conectarme tan com jo voldria pero estic al cas de tot lo que puc :-()-) :-()-)

menivaig a buscar a la petita ens veiem mes tard si puc si no dema!!!!

petonets guapissimes!!!! :-()-) :-()-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 4:46 pm

Hola Dem!!!!!!!! I quin dia comences a treballar?? Quina il.lusió, no???? :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dc. juny 11, 2008 4:46 pm

es veritat cumeta sense i amb ests molt cuca tu ets aixi tota petotona i molt mona!!!! :-)ok: :-)ok:
adeuuu

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dc. juny 11, 2008 4:47 pm

ainos guapissima el dilluns que be nena ,i calr faig un cap de setmana si i un no!!!

va ara si que marxo que fare tard petonarros grossos per totes!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: winy » dc. juny 11, 2008 5:39 pm

Cumeta :-()-)

Nenes, m'acaba d'enviar un sms la Gemma, i m'ha dit que us digui que pensa molt en totes nosaltres, sobretot quan està al jaccuzzi!!!

La mare que la va pa*rir!! :-))
Imatge

EntradaAutor: Espe » dc. juny 11, 2008 5:44 pm

Hola nines,

Avui ja tinc unes papallones a la panxa... :-)) !!!

Els nervis de que tot estigui a punt i no deixar-me res no hem deixen ni dormir. Ja estic prenent valeriana.

Winy nina ja he llegit que has tingut un baixon i que ja estàs millor, és normal i jo crec que són els nervis, a mi ahir també hem va passar, però ja veuràs que a partir del dia 21 tot serà diferent ja que començeu un nou camí JUNTS ara si!!! ànims guapa! :-)ok:

Veig que totes aneu liades a la feina acabant cosetes, jo avui acabo també aquí a la feina de tardes però la veritat que no tinc ganes de fotre res. Només que penso en el casament i que no hem deixi res.

Demà hem toca fer la maleta!!!! perquè divendres no tindrè temps i diumenge encara menys!

Bé nines us volia dir que m'ha agradat molt coneixer a totes les gironines que heu passat per aquest post, mai m'haguès imagina't que obrint el post arribaria a aquests extrems, hem refereixo a les quedades al Viena i poc m'imaginava que ens aniriem a veure unes a les altres els dies del nostres casaments, com es pot veure això a anat més enllà i estic molt contenta. I les que podeu anar al Xino que a mi m'encanta el menajar xino!!! però com que plego a les 15! :--(
Gràcies a totes per estar aquí en aquells moments de baixon i donar-nos suport, consells, ànims, perquè el nostre casament no seria com hem planejat sino haguessim estat aquí per donar-nos consell i compartir tots els preparatius. MOLTES GRÀCIES BONIQUES!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Com que avui es la ultima tarda que treballo i no se si podré conectar-me aquests dies que hem queden us volia dir unes paraules. :-))

Kel guapa compi de dia et desitjo que et vagi tot molt bé!!! Esperem que els temps aguanti fins les fotos almenys! :-)ok:

Bá vaig a acabar quatre coses de feina sinó el jefe em penja! :-))

Ja fins el dia 7 de juliol no torno!!! intetnaré però entrar demà o demà passat si l'ordinador de ma germana m'ho permet, perquè va una mica malament.

I Winy, Sira i Cumeta hem sembla que ja no ens veiem perquè quan jo torni del viatge vosaltres estareu al vostre, us desijto que tot us vagi molt bé el vostre dia i que tot surti genial. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Disculpeu si hem deixo algu, pero al juny ja no quedava ni ningú més no? :-/

Petonets!!! :··;..:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 5:49 pm

winy ha escrit:Cumeta :-()-)

Nenes, m'acaba d'enviar un sms la Gemma, i m'ha dit que us digui que pensa molt en totes nosaltres, sobretot quan està al jaccuzzi!!!

La mare que la va pa*rir!! :-))

Ja ho pots ben dir: LA MARE QUE LA VA PA*IR!!!!!!!
Que bé, s'ho deuen estar passant genial!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. juny 11, 2008 5:52 pm

Espe guapa, gracies per aquestes paraules tan maques.

jo segurament no podre anar a veurat el dia del teu casamen, pero et desitjo moltissima felicitat i que sigui un dia Magic i molt especial amb tota la gent que estimeu.

i que passeu un viatge de somni que no oblideu mai.

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: disfruteu molt i molt. :-()-)
i a la tornada esperem la cronica.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dc. juny 11, 2008 5:53 pm

ja veus la Gemma i en Raúl segur que estan disfrutan al maxim :-)ok: , quina enveja sana,eh!!!

si parlas amb ella dona-li molts records i petons :-))
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 5:56 pm

Espe bonica, quines paraules tan tendres, i quanta raó que tens!!!!!! Pensa que obrir aquell post va ser el punt de partida de moltes emocions i sentiments que hem anat compartint entre totes!!! Parlo per mi, i ja t'asseguro que sense aquest post el meu casament no hagues sigut de la mateixa manera, vosaltres m'heu donat moltes idees!!!! Gracies per haver decidit obrir el post i fer que totes nosaltres ens coneguessim aquí, sinó segurament no ho haguessim fet mai :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

QUE SIGUIS MOLT I MOLT FELIÇ EN EL TEU DIA!!!!!!

GAUDEIX DEL VIATGE I T'ESPEREM A LA TORNADA!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dc. juny 11, 2008 6:02 pm

Espe nina, quines paraules més maques ens has deixat!! Disfruteu al màxim del vostre gran dia!!! :-()-)

Et desitjo el millor del món... ens has demostrat que ets una persona transparent i molt bona tia!! Un petó i t'esperem a la tornada!! :-()-)
Imatge

EntradaAutor: arohha » dc. juny 11, 2008 6:10 pm

queda algu?? jo avui treballo fins a les 20, bueno treballar :hmm:: jejejeje
Imatge
arohha

EntradaAutor: kel_go » dc. juny 11, 2008 7:00 pm

hola a totes!!

dem guapa gràcies pel consell!! :-()-) :-()-) intentaré disfrutar al màxim de cada instant! la veritat es que he somiat varies vegades en el casament, bé en el final del casament, en que ja ha passat tot i no m' enterat de res, i tenia una sensació més xunga.. :--( :--( . en fi, ja se que passa molt ràpid, de totes maneres intentare disfrutar cada instant!

Espe guapissima quines paraules! ojala tal i com dius ens aguanti el temps almenys fins les fotos! esperem que si guapa i disfruta molt tant del casament com del viatge, que tinguis molta sort i espero retrobarnos a la tornada! GUAPA, MOLTA I MOLTA SORT! :-):-):-): :-()-) :-()-)

veus que bé la chiky, que bona... segur que deu estar super feliç i la miriam també!

bé, vaig a acabar alguna coseta, a fer el sopar a mirar un xic la tela i a descansar, que demà m'espera un dia... que tela!

petonets gironines i fins demà!

P.D. perdo pel rotllo! :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dc. juny 11, 2008 7:14 pm

Winy reina, molts ànims i pel que necesitis aquí estem !!

MUAKKKKKKKKKKKKKKKKKK
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants