NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » ds. feb. 16, 2008 10:08 pm

Tranquila ja quedarem i jo et porto el tul per lligar les flors :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. feb. 16, 2008 11:09 pm

Ei noies! Com ha anat? Quina enveja....

Doncs si, ja em queda poquet.... Tinc unes ganes de que arribi!

Ostras, avui hem anat a casa d'uns amics i casi em moro de riure, quan ens posa una canço relacionada amb una anecdota.. i era la que tenim per la entrada al banquet! Despres en posa una altra i era una dels plats! Jajajaja

Segur que tot surt be el dia de la boda Elena, no patim. Jo segurament intentaré organitzar el tastet pel dia 1 de març, ja us contaré.

Molt xulo el CD, queda super be!

Ostras Elena, que guay, Àfrica! Nosaltres era una de les opcions, però al final vam tirar cap a Àsia.... Però també em queda pendent el tema safari ja ens contaràs.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. feb. 16, 2008 11:16 pm

Ey! Acabo de veure la foto! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!
gloripage

EntradaAutor: ica » dg. feb. 17, 2008 10:13 am

Eiii! Veig que ha estat profitosa la trobada.... Però, on heu penjat les fotos?

Ostres Key, m'acabo d'adonar de que et vaig dir Azi en felicitar-te per les targetes... tinc el cap saturat de coses i ja no sé ni que dic :-()-) La caixeta del minicd m'agrada molt i en negre convinat amb pistacho segur que ressalta un mun!

Jolin, feu un munt de coses... i jo encara per triar vestit...! Aquesta setmana a veure si ho remato perque ja fa massa temps que hi dono tombs! La setmana que vé a veure si anem a donar un cop d'ull als viatges perque no savem pas on anar, Argentina val una pasta i per montar-ho per lliure fa falta dedicar-hi massa temps...! A veure que trobem!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 12:09 pm

Bones!!

no passa res Ica, primer hem vas nombrar a mi, i després te vas liar neujor:-)

les fotos no les vam penjar, bé, vam penjar una però la vam treure, ara et passo una foto.

Sí, va ser profitós el matí :-)) ,ens haguessim quedat allà neujor:-)

Ara el Jesus està amb ganes de provar manualitats... a veure si ens arriben els ninos, que ell és més manyós que jo :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. feb. 17, 2008 3:12 pm

Wapes!! Jo també m'ho vaig passar de conya!! I vam estar 4 hores de xarrera!! Encara no m'ho crec perquè a mi también sem va passar volant! Casi vam ser les primeres en arrivar a esmorçar al Kroxan i les últimes en marxar!! I lo més bo, totes teniem presa i seguiem xarrant al carrer com a cotorres!

N'hem d'organitzar una altra ben aviadet eh???

Oni me gusta mucho como te ha quedado y la idea del pistacho con el negro me encanta porque se verá todo conjuntado con las invitaciones y los marcasitios!!! Me encanta!!!! Y qué rápido lo has organizado todo!!! Por cierto tu marido un solete porque no veas como se implica!! Yo le metí una buena charla al mío ayer por la tarde.......

Por cierto, si que hizo fotos no???? Acabo de ver el link y hay un montón!!!

Ah!! Nosotros ayer por la tarde fuimos a cerrar todo el tema de la floristería! Estoy contentísima porque ya he escogido el ramo y todos los centros de iglesia y coches! Un tema menos!

Besitos!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 5:12 pm

Jooo a todas os gusta el negro y pistacho, pero tenemos 15 blancas cortaditas..... :o-o: bueno, veremos si las combinamos o si da para hacer solo en negro y pistacho (tengo una bobina de rafia pistacho pero no se si llegará para todo....)

No le heches bronca a tu chico neujor:-) la verdad es que al principio él se agobiaba mucho, a él lo que le van son las cosillas, de planear y hacer en el ordenador etc, lo de ir a las tiendas a mirar cosas ya no tanto, pero bueno, la verdad es que no me quejo, al principio no quería ni oir hablar, y ahora mira.... ::-)

Como es el ramo al final????? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Nosotros a lo mejor vamos mañana a mirar, a la piñol con mi madre y mi hermano, asi si se agobia jesus, se puede ir con el peque.... y si da tiempo me pasaré por el peralta que está al lado a ver si tienen o pueden hacer sin morir en el intento el tipo de joya que me gustaría.. :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 5:21 pm

Key.. a mi em van agradar molt les blanques i vermelles... i de fet, com que em vas dir que en donaves de diferents segons les colles, podríeu fer-ho així, fer els dos models i els blanc i vermells per a una colla, els pistatxo i negre per a una altra... i així anar fent... jo no li veig el problema!!!!!!! Quan més variadet, més xulo queda!!!!!

M'afegeixo a la demanda... com t'has quedat el ram al final elena???? He de confessar q jo vaig fer el mateix amb l'alfon... però com que es molt de la broma... no s'ho va prendre en sèrio, jejeje si en el fons, jo prefereixo que em deixi fer ja que tenim gustos i idees molt diferents.... jejejejje
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 5:46 pm

Alaaaa, com fem un sopar, el Jesus ho té cru! ::-)

La part bona de fer una és que pots fer el que vulguis, això és cert ::-) quan parlavem de familia i si preguntaven més o menys, a mi m'agradaria que mostressin més interès, però que el mostrin no vol dir que estiguin d'acord amb el que fas, llavors, problemes :o-o:

Elenaaaa, explicans el que vas encomanar a la floristeria!!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 6:53 pm

Els marcallocs amb una foto més "estilosa" ::-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dg. feb. 17, 2008 7:29 pm

Elena on has encarregat les flors? Que aviat! Jo que ho vaig fer la setmana passada.....
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 7:45 pm

I tant estilosa... key!!!!!!!!!!!! És genial aquesta... és molt important l'atrezzo... i aquí realment heu trobat el punt! Un 10!!!!!

m'encanten...

Bufff.... jo estic fent el mapa pq la gent no es perdi massa.... però els faig fer tants kilòmetres... ja veurem si arriben... jejejejje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 8:03 pm

Dona, vols dir que es perdran? jo suposo que estarà indicat, sembla molt però son no arriben a 50 km, no es poc, però tampoc és exagerat. He vist la foto de l'entrada al convent, sembla preciós =0-0-) =0-0-)

Saps que el teu restaurant surt referenciat a revistes de nuvies?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 8:47 pm

Per arribar al restaurant no hi haurà cap problema... Està molt ben indicat... ves, amb lo pijo que és segur deu haver untat a l'Ajuntament... perquè surt als cartells de la carretera.. però el problema és l'ermita, que és molt peque, no té cap mena d'indicació enlloc i com que està en una urbanització i té un jardí enorme... no es veu a simple vista.

Has vist les fotos de l'ermita a la web? És peque, però és molt cuca... jejejejejejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 8:54 pm

M'encanta! és tan idilic, el paisatge de muntanya...tot! =0-0-) que bonic! Vols dir que no sabran trobar l'ermita? un cop siguin els primers, vindrà tot fet, això si :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 8:57 pm

espero........ suposo q anant en comitiva... si es segueix algú que s'ho conegui....

jo és que m'he perdut sempre que he anat a una boda. La meva orientació és nula!!!!!!

Però vatja... que vosaltres vau fer una gravació en vídeo!!!! Que encara mola més... sobretot la parodia de la tornada...la vaig veure fa temps a la vostra pàgina de la boda... em va fer molta gràcia!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 9:00 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) ja no m'enrecordava! si, encara no se qui va ficar a la web que gravessim la tornada alcoholizats ::-)

Tenim la web una mica abandonada, la veritat és que hem fa mandra, entrar se que entren pel nombre de visites, però no se si entren els convidats o no....voliem que fos un punt perquè la gent fiqués idees, però no hi ha manera... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 9:06 pm

jejejeje... és que no tothom està tan informatitzat... jejejejje... però l'heu de publicitar més la web... així entraran i triaran les cançons...

em va semblar una molt bona idea això de que poguessin votar i tal... però els meus es fastidiaran pq els hi farem la fiesta temàtica.... jejejejje

Pq... al final sabeu si els superglue toquen durant el sopar, després o quan?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 17, 2008 9:12 pm

Hola noies veig que la trobada va anar molt be, quina llastima que no pogues venir, em va saber greu i vaig estar mig matí del dissabte pensant en vosaltres :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Per cert jo també vull veure les fotos :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Bueno almenys va servir per alguna cosa el no venir. Ja hem acabat els detallets dels homes. Tot el dissabte i el diumenge fent vasos pr per fi els tenim tots :-)ok: :-)ok:

També hem acabat de tancar definitivament (o almenys aixo espero) la llista de convidats. Despres de molts estira i arronsa amb les mares respectives acaben sortint 223 convidats. Aixo es una passada pr crec que alguna baixa hi haurà i el número es reduirà

Key les caixetes pels minicds son molt xules =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Jo no he vist les pistatxo amb negre pr les blanques i vermelles queden super be :-)ok: :-)ok: Els marca llocs també estan molt be i m'agrada més aquesta segona foto que la primera

Elena com va la panxeta? Nosaltres ja hem començat els cursets prematrimonials i ens duren 4 dissabtes seguits de 10 a 12'15 de la nit. Acabo amb una son que se'm tanquen els ulls ::snpy::
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 9:15 pm

marjo.... va... poseu una mostra dels detallets!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants