NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 14, 2008 11:51 am

Espero que si, la veritat és que l'altre pentinat era preciós, pero jo no m'hi vec, vull anar mes natural...

I lo dels puros? Vosaltres que feu?
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 14, 2008 12:04 pm

Glori, asi que cambiaras de pelu me parece perfecto, tienes que ir a gusto el dia de la boda, sino mal.... tema puros eso lo veo lejos, pero yo no se si les pondre nada de estola y eso..... no se a ver que dice el novio... jjejeejejej el tema puro y cigarros es tema de él...
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dj. feb. 14, 2008 5:55 pm

Hola guapes!! Jo vaig de bòlit... ole!!! no hi ha forma que agafi el ritme. A veure, coses que se m'ocurreixen i concreto:
1. Glori, perfecte canvi de pentinat, no hi ha res com anar de carnaval a l'abril, ben fet! jejejej!
2. Glori, crec que amb els puros no m'hi mataria... així que els donaria tal qual.
3. Ceci, el tema de la disco, en negre... si els hi has de pagar a l'acabar... no hi ha problema. Jo no seria tant important el tema del negre o blanc, sinó l'estil de música, no sé si ho has comentat, però pregunta'ls-hi si tenen alguna mostra o algo per a veure com anirà.
4. Ceci: tema fonts de xocolata: comprar-les al CASA i després les vens a EBAY. JEJEJEJEJEJ
5. Sobre esmorzar el dissabte: jo m'ho apunto i ho tenia reservat per vosaltres. A quina hora aniria bé? A les 10? us sembla d'hora? On?
6. Cerimònia civil: tens raó que a MArgalef es sent tot el soroll de la carretera... al REstaurant la DIDA de Vallfogona, on jo ho faig també en fan de cerimònies civils, però no sé el preu. No sé si serveix...
I ara vaig a continuar treballant!!!
Ànims!
So
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 14, 2008 6:03 pm

Ceci on tens penjat el tutorial dels ninos, es que no ho trobo :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. feb. 14, 2008 6:05 pm

Marjo: viewtopic.php?t=14118

:-)ok:

Urgell quina energia dona! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 14, 2008 6:28 pm

Ja he vist el tutorial, esta molt ben explicat ceci i sembla força sencill (almenys la base que els complements ja es una altra historia). dona ganes de fer-ho >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. feb. 14, 2008 8:36 pm

Jo m'animaré :-)) al jesus li vaig dir i li agrada la idea...a veure com surten ::-)

Nosaltres vam fer una prova ahir per fer les targetes de les taules, haurem d'indicar el lloc de cadascú, perquè volem deixar un dels detalls amb una nota a cada un diferent, així que....

Hem de canviar la foto i tal, però a veure que us en sembla...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dj. feb. 14, 2008 8:44 pm

Energia positiva!!! on voleu trobar unes núvies guapes com nosaltres i que tinguin un equip d'assessores virtuals tant guai com les del fòrum de Lleida!!! Ni pensaments!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dj. feb. 14, 2008 8:54 pm

Guais les targetes!!! M'agraden molt!!!
Imatge
Urgell2

ª

EntradaAutor: ica » dj. feb. 14, 2008 9:00 pm

Hola noies!

Quants díes sense escriure!!! Estic superenfeinada i en realitat no havia tocat més el tema boda...
Però avui he anat a probar-me vestits amb el mal record de la primera vegada... i resulta que me n'he pogut emprobar bastants i que me n'han agradat 4, sobretot un una mica mes baratet que l'altre que em va agradar fa 2 mesos, i a sobre en un lloc on no m'ho esperava!

Estic força contenta i em sembla que ja no hi donaré masses tombs més!

En quant a tot el que ultimament he anat llegint:

Ceci, jo també ho agafaría en negre, trobo que està força bé de preu i que si a sobre t'ofereixen estalviar-te l'iva... millor!

Key, a veure si acaves de véncer aquest virus que dissabte has de sortir a prendre l'aire! A mí m'agradaría venir però faig un curset de 9 a 13 o sigui que no podré... un altre dia serà.

Glori, proba tantes perruqueríes com siguin necessàries fins que et pentinin com més còmoda et trovis!! Crec que si no esàs convençuda no t'has d'aconformar!

Tema cerimònia civil, al Resquitx que tenen un jardí prou bonic crec que ens van dir que valía 500€ amb tot inclós ("regidor", música, flors,....) no sé si els preus els han tocat pel 2008 pero no crec que haigui pujat massa.

Bé, ja m'he enrotllat prou no? A veure si us puc tornar a escriure més sovint que serà senyal de tranquilitat...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dj. feb. 14, 2008 9:05 pm

Ahhhh Key les targetes són molt originals! I Ceci els tutorials están superbé tot i que no em veig capaç de fer tanta feina... soc una mica comodona... neujor:-)
ica l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2008 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ise » dv. feb. 15, 2008 7:14 am

Bon dia noies!

Key les targetes són molt xules i originals!!!

Glori, de peluqueries n'hi ha 50.000 i segur que en trobes una que et fa el pentinat que a tu t'agrada i t'aguanti. Per una boda (que era a la 1 del migdia) vaig anar a una de Mollerussa i eren les 4 del mati que encara em treia clips i mandangues del cap i el pentinat com si res! s'aguantava sol!!!

Del meu tema de la cerimonia civil, suposo que mirarem les carpes del mas del Chep. Per cert, en sabeu alguna cosa d'aquest lloc?
Al resquitx el menjar és boníssim i ara ho han deixat tot molt bé, pero al meu xicot no li acaba de fer el pes, o sigui que ho deixarem com a ultima opció.

Salut!
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 15, 2008 11:07 am

Bon dia cuores!!!!!
Key... m'encanta la targeta... encara que no he entés massa bé el motiu pel qual les heu de refer... Us ha quedat súper modern... en sèrio, m'encanta!!!!

Tema perruqueria, busca i remena... fins que trobis la que et faci un pentinat que t'agradi, però jo crec q si vas a la de ta mare no tindràs problemes, ja que d'entrada es coneixen i hi haurà més confiança que a una que no hi hagis estat mai.

Nenes... que demà és dissabte???? A mi a les 10 em va bé... que viviu molt lluny de Sant Joan? Podríem quedar al Kroxan de Sant Joan, o algun lloc cèntric... però això com veieu vosaltres...
Ki vindrà al final????
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dv. feb. 15, 2008 11:13 am

Felicitats pel llibre! :-)ok:

Ceci, les volia refer en Jesus per ficar una foto que sortíssim millor... :o-o: jajajajaja

A les 10h al kroxan de s joan :-)ok: Hem sembla que venen la Elena i l'Urgell
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 15, 2008 11:28 am

Buenos dias, jooooo que pena que no pueda venir, bueno eso si echaros el cafe a mi salud jejejejejeje.....
Key que tal como estas amore.... supongo que ya estaras un poco mejor, yo ayer estaba fatal con un dolor de barriga por la dichosa regla... estaba que me retorcia, pero bueno el ibuprofeno es lo mejor que me va.... ah por cierto me gustan las tarjetas que guay....
Bueno chicas hasta luego, voy a seguir mirando numeros que ya me tienen loca........ :-( :-( :-( :-(
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 15, 2008 2:21 pm

ja tenim cita!!! a les 10 al kroxan de sant joan!!!!

La Raki no volia venir també?

Laucob... si que tarda, no, el llibre de família???!!!! he al·lucinat!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. feb. 15, 2008 3:28 pm

Ok! apuntat a les 10 a kroxan de la plaça sant joan!!! Suposo que és fàcil de trobar, oi? és que ara no sé ni on cau!!! Estic fora d'òrbita!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dv. feb. 15, 2008 3:33 pm

que ve l'Elena al final Urgell?? Dona, és fàcil, saps on està l'artfang? està al costat :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 15, 2008 5:51 pm

wapis!!jo també vinc!! os passo mòvil per privi i passeu-me el vostre!! Fins avui no m'he pogut conectar..... Vaya semana més agobiant no puc més!! Demà necessitaré racció doble de café perquè després de la semana que porto estaré morta però a les 10 allà!! A la Gema i a la Urgell ja les conec, me faltes tu Ceci!!!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 15, 2008 5:59 pm

Noies o sento molt peró jo demá no podré venir,ja ke el meu nen te partit de futbol a les 10 del matí,el tinc ke portar jo juga a balafia,el Jesus treballa i no puc deijar-lo sol.Si mes endavant feu un altra trovada m´agradaria poder estar amb vosaltres fent un café.Si per alguna cosa cambien els plans faré cap al kroixant de plaça Sant Joan estic al Cas.
Que vagi molt be i bon cap de setmana.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants