Nochelia ha escrit:Burrita ya ahs ido al Vil·la????? Q guachi!!! Seguro q está precioso......
Erin, les orquídies on les veu comprar???? És q jo también ho estic pensant pq el típic ram no m' agrada o veig això, massa típic......
Ho volia preguntar a la floristeria on fan els centres de taula, pq hi hem d' anar a escollir-los.... A veure quan hi vagi preguntaré a veure quines opcions em donen...
Hola! perdoneu el retard en contestar, m'he despistat!
jo les vaig comprar (les orquídies) a Cerdanyola, on visc; pero després va ser un lio portar-les al restaurant sense q es fessin malbé. Així que si em tornés a casar crec que les compraria a la floristeria de Llavaneres que fan els centres; tenien coses molt maques i com q ells t'ho porten el mateix dia doncs et despreocupes.
Una altra cosa q vam fer, per si us serveix d'idea, és q les flors del cotxe (también orquídies), les vam aprofitar per donar a les iaies. Us explico: la florista quan em va fer el ram que es posa a la safata de darrera el cotxe, em va posar dos rams ben macos (dues branques d'orquídia); després vam donar un a cada àvia. És que amb la pasta que valen les flors del cotxe...
Bé noies, jo marxo de vacances... així que vagin molt bé aquests dies!
Ptonets!