NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: RAKI32 » dj. feb. 07, 2008 11:20 am

La meva filla vols ser professora de nens,li agrada coleccionar tot tipus de coses,botelles de perfums buides,peluches,tot tipus de coses de records o te tot a al seva habitacio,per aixo penso ke li pot agradar molt,si vols ajudar-me on puc comprar el amterial intentaré de fer-ho,crec ke per un fill fas moltes coses.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 11:30 am

Encara estic amb les caixetes pq amb lu dels ninus vaig pillar carrerrilla i emoció... i com que lu de les caixes era més mecànic, vaig preferir acabar amb els ninus primer,... encara hem queden un ou de caixetes... !!!!!!

Però no pateixis per el mini cd que estic en ello també!!!!! Si per mi no és gens de molèstia... la única cosa que si a la feina em deixessin respirar una mica més... prò això és aquests dies que hem estat liats amb els mitjans de comunicació, que és el que porto jo i clar... estres total!!!! jejejeje

I arribo a casa rebentada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quines ganes que sigui divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 11:32 am

M'has d'explicar un dia on treballes ::-) (simple curiositat, eh? jeje)

TRanquila Ceci, al damunt que m'estàs mirant com fer-ho, no hi ha pressa dona, quan tinguis temps :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 11:35 am

Raquel, a veure... jo et puc ajudar a fer-ho. Tinc tots els colors de goma eva per fer el vestit i els complements... però no em queden ninus, Així que hauria de comprar una bossa, però van de deu en deu.

De fet no sé si tinc prou parelles per a tots els qui els hi volia donar. Crec que me'n falten una o dues. Ho contaré avui, si me'n falta alguna compraré la bossa i ja compto amb un dels ninus per a tu. Sense cap problema.

Si vols podem quedar un dia i els fem juntes,... si vas malament de temps jo el faig com tu creguis q li agradarà més i quan el tingui te'l dono. Com tu ho vegis.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 11:44 am

Key... no es cap misteri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Treballo en el pantanoso terrero de les ONG.... jejejejeje

Sóc la cap de premsa de la Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida.

www.coordinadora-ongd-lleida-cat
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 11:52 am

POrtes el altruisme a la sang, això està clar! :-))

M'he de llegir amb més deteniment això dels ninos.... el que jo tinc tres figuretes que vaig anar comprant i una que hem van regalar a guia nupcial...però es que la idea de poder donar a tothom alguna coseta.... mmmmm. al final allò del ram, com ho fas al final??

Jo havia pensat ficar una nota personalitzada a tothom, perquè tothom que està convidat, no es perquè si, si no per una raó, i voldria que tothom es sentís especial, amb tanta gent és complicat, però aquestes coses ajuden a crear aquest caliu
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 07, 2008 12:05 pm

Ceci, yo me apunto a las clases para hacer ninus, que me encantan y asi no me gastare tanto dinero..... asi compro las coitas...bueno a ver cuando quedamos para hacer el cafe..... chicasssssss que os quiero conocer...
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 12:08 pm

Doncs mira key,... et dono una idea.

A la última boda que vaig anar els nuvis s'havien fet una currada que a tots ns va semblar xulíssim. T'explico: van agafar les cartulines aquestes que posa el restaurant amb el menú... i que és típic que tothom s'ho emporta... i van escriure un misatge per a cada convidat...!!!!!! VA ser genial, la veritat ´s que els missatges estaven súper currats, als amics ens deien coses de l'infantesa.... no sé a mi em va semblar genial.. i com que les cartulines aq ja estan impreses t'estalvies de fer tu la impressió.

Tema ram: he comprat al CASA de la plaça Sant Joan unes flors d'aquestes de decoració de plàstic... però unes que són d'uns 25 cm d'alçada, no pa les que són més grosses. Tinc el ram fet ja... !!!!! i m'ha sortit tirat de preu. Valen enys d'1 euro cada una. Crec q 29 cèntims.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 1:11 pm

mmmmm, miraré les dos coses!! jo pensava aprofitar el vistaprint, que molts cops només has de pagar les despeses d'enviament, fer un model, i escriure a mà, però lo del menú és molt bona idea, jo sempre m'els emporto, i si al damunt hi ha escrit, amb més raó que ho faria,,,

Lo de les floretes hem va agradar també... no se que fer amb el ram, hem sap greu donar-li a una persona, pq no tinc germanes ni res així... estava pensant en llençar-ho al vol... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 2:09 pm

mira jo quan vaig viure lu del ram a la boda de la meva amiga... de veritat que vaig al·lucinar... pq a banda de que hi ha flors per tothom i tothom content... l'efecte visual és espectacular!!!!! surten volant 36 flors!!!!! jejejeje i surt econòmic!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. feb. 07, 2008 2:50 pm

Cecila em deixem impresionada,mare meva,si as de comprar per tu ninus
dons m´agafes una parellta per mi,pero de tot fet no cal ke ho facis per mi,jo disposo de molt poket temps,el cap de setmana ke estic algo mes lliure,estic tot el dia amb els crios cap aki i cap allá,el Aitor cada dissabte te Futbol,un dia a Lleida,un altre Almenar o sigui ke necesito la tarde per ell,el diumenge es el dia ke em toca de ficar-me al ordinador a passar papers del meu home,o sigui ke estic liada com la moños,si tu et sobra 5 minutets i o vols fer jo et pago la ma d´obra i el material i t´estaré molt agraida,i si no pots dons no passa res de res.Simplement ke m´han semblat molt bonics i algo diferent a tot.Ets un encant.
RAKI32

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 07, 2008 3:28 pm

Chicas voy a alquilar un coche para el dia de la boda, con chofer y todo, para no molestar a nadie de la familia... he mirado en esta web www.etvolscasarambmi.com he enviado un mail para que me digan precios y esta bien me parece vamos, que opinais, por el coche blanco que es un citroen antiguo me cobrarian 400 euros desde la hora de la boda hasta dejarnos en el restaurante..... entra la decoración del coche, el chofer y los kilometros que tengan que hacer..... luego tienen un rolls royce que no sale en la pagina pero sale por 600 euros.... ya me direis que os parece.........
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 4:08 pm

RAKI32 ha escrit:Cecila em deixem impresionada,mare meva,si as de comprar per tu ninus
dons m´agafes una parellta per mi,pero de tot fet no cal ke ho facis per mi,jo disposo de molt poket temps,el cap de setmana ke estic algo mes lliure,estic tot el dia amb els crios cap aki i cap allá,el Aitor cada dissabte te Futbol,un dia a Lleida,un altre Almenar o sigui ke necesito la tarde per ell,el diumenge es el dia ke em toca de ficar-me al ordinador a passar papers del meu home,o sigui ke estic liada com la moños,si tu et sobra 5 minutets i o vols fer jo et pago la ma d´obra i el material i t´estaré molt agraida,i si no pots dons no passa res de res.Simplement ke m´han semblat molt bonics i algo diferent a tot.Ets un encant.

Raquel!!!! Evidentment que ho faré jooooo!!!!!!!! Només faltaria... que entre els crios, la feina i la casa no deus tenir gens de temps. El dia que quedem per fer el cafè t'ho donaré. I la gemma lu del miniCD.
Així que si algú més necessita qualsevol manualitat... que ho digui ara... o que calli per sempre!!! jajajajja

Així que ja podem començar a pensar una data ferma!!!!

Feminacora!!!!! Que xulo el cotxe... em sembla súper bé.... a mi em deixen un mini dels antics de color negre.. q està molt ben cuidat... aiai... però aviam si arriba al restaurant!!!! t'imagines que s'espatlla a la carretera???? ui ui ui ui
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 07, 2008 4:21 pm

jejejejejejej Ceci, que bueno, claro que llegara y mas llevando a una novia con un vestido tan bonito.... eso seguro mujer..... a mi me gustan mucho los ninus pero yo necesito mas de uno asi que.... no quiero abusar que tu estas muy ocupada.... jejejejee.....yo comprare algunos que encuentre por alguna tienda que me gusten a ver.....
Por cierto ya cabeis en el mini con tu nene...... y el vestidazo......
A ver cuando es ese cafe.....
feminacora

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 4:27 pm

jejejejejeje si molt bonic el vestit..de les dues neujor:-) neujor:-)

Ceci, ara soc jo la que et dic que ets la meva heroina!! si al final fas el curs de manualitats pels ninos, m'animo,...però tu m'ensenyes i els faig jo, eh?? a mi m'agraden molt aquestes coses, però soc força desastre, tot i això quan vec algo que m'agrada ho intento fer, i alguna vegada surten.. i quan surt bé... uffff quina alegria!! :-))

El lloguer del cotxe, no se si es car o barat, crec que tots ronden més o menys d'aquest preu en amunt, pel que he llegit per aqui....

Nosaltres sí que "abusarem" d'un familiar, el tiet del jesus té un cotxe genial, i tampoc molestarem gaire, per l'aperitiu contem estar allà! jejejeje

Mireu el cotxe que té
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dj. feb. 07, 2008 4:56 pm

Moltes Gracies Celicia,Bueno la data del caferet la deixo per vosaltres,ke totes treballeu i teniu un horari per complir,jo soc la filla del jefe,per lo tant cuan vosaltres digueu la data agafo el meu Clio i en 8 minuts estic a Lleida,Dem´adivendres a les 6 de la tarde tinc ke recollir a la meva filla
a l´autoscola La Seu3,si alguna te lliure i vol kedar ademes de coneixem a mi,coneixereu a la Tania,vosaltres mateixes seria bonic kedar totes les foreres.......
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 4:58 pm

Fua Key!!! Vaya cotchazooooo!!!!!!!!!!! Nuvis de luxe sereu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No sé pas si hi cabrem dins el mini... jejejejej però és súper cuco!!!!!

Tranquil·la que ja faré el tutorial en vídeo tot ben explicadet no hi haurà cap problema, si ho proves te'n sortiràs segur!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. feb. 07, 2008 5:05 pm

Key el cotxe molt bonic,nosaltres els amics ens volien fer portar un Ferrari
i jo vaig dir ke no ja ke el meu pare tambe te un cotxe força elegant un JaguarXTYPE.Ademes el meu cuñat Petit te molta il-lussio per portar-me ell
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 5:13 pm

joines nenes quins cotxes!!!!!!

jo no tinc ningú a la família amb cotxes així... :-( :-( :-( :-( :-(
jajajajajajajajjaj
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 07, 2008 5:33 pm

Hola noies!

A mi el cotxe me'l deixa un amic, un volvo descapotable. És molt xulo. I si plou doncs l'encapotarem!

Que més... He parlat amb el restaurant i probablement l'ultim cap de setmana de febrer o el primer de març farem el tastet.

I ara me'n vaig directa a l'agència a tancar el viatge!

Ceci, els nuvis impressionants, ojalà jo tingués tant ma!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant