Autor: erin » ds. maig 24, 2008 4:00 pm
Nenes! que ja estic casadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ja porto anell, jeje
de veritat que el vil·la un 10!! la gent va flipar, tot perfecte. Fins i tot vam poder fer el pica pica a fora (i mira que semblava que hagués de ploure d'un moment a l'altre...).
Al final el dia va aguantar (i mira q estava negre), vaig ser tan feliç de poder fer el reportatge i les fotos fora... vam estrenar un gronxador que han posat, molt xulo per les fotos.
De veritat que heu de disfrutar el dia de la boda, xq passa volant, ens portaven el postre i dèiem: 'ja estem al postre tan ràpid???'. Ahir no em va caure ni una llàgrima (bé, només amb una sorpresa de la família a la cerimònia), xq era tan feliçççç q no podia plorar; però avui quan m'he llevat m'he fet un fart de plorar (però d'alegria, eh?). Quedarà el record per sempre.
L'únic que m'en penedeixo és d'haver-me posat nerviosa (l'estona d'esperar els convidats a casa, els fotògrafs... em vaig posar molt nerviosa, però suposo que és inevitable). Però quan vaig entrar a la cerimònia va ser màgic, se'm va passar tot... només veia cares que em somreien, i la música, semblava que flotés. Després quan vaig veure al nuvi em vaig quedar impactada, anava tan guapo!
Els fotògrafs de Caballé genials, ens ho vam passar pipa... tinc unes ganes de veure les fotos...
Bé noies, us deixo que vaig a fer la maleta, q demà a primera hora marxem a NY!
Quan tingui alguna foto us la passaré... i ja us ho explicaré tot més detalladament.
Ptonets
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]