NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: aneta » dv. gen. 25, 2008 8:16 pm

Key enhorabuena por las notas!! y merjorate...

Mohnt quién es tu fotografo??? el mio también es de Binéfar, es el Oriach

Glori, te dejan hasta las 5, te han aumentado dos horas??? pagando mucho más??? nosotros lo hacemos al mediodia y nos dijeron hasta las 10, y que como mucho podiamos alargarlo una hora pagando... que morro que tienen!!!
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 25, 2008 8:40 pm

No, no, no, no!!!!!! Puedo alargar una hora mas pagando, pero dijeron que en casos super excepcionales, si eramos mas de 300 se pedia permiso a las cavas y podian ser un total de dos horas. A 600 la hora creo. Nos lo estamos planteando pues tanta gente es dificil ded desplazar pero todo me parece poco o mal. A las 3 es prontisimo, las 4 ni fu ni fa... No se. QUE HAGO??????
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: aneta » dv. gen. 25, 2008 9:14 pm

Glori!!! no sé, a las tres quizás es un poco pronto, pero con una hora más y si me apuras dos ya no tienes que complicarte más, yo creo que a las 5 es buena hora para irse a dormir, no??? son muchas horas, si acabais del restaurante a las 5 ya no tienes que buscar ningún local... aunque quizás si acabais a las tres y encuentras un local para continuar la fiesta, les das la opción a la gente que está cansada de retirarse y a los fiesteros de continuar... no sé!!!
Imatge
aneta

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 25, 2008 9:14 pm

Nenis!!!! Que avui altre cop a patinar i no m'he connectat gens al foro...
Que més, ja tinc les sabates a casa!!! Per fi han arribat a la Casas i les he anat a buscar. També hem comprat les flors de plàstic per al ram que llençarem a les noies solteres a l'estil americà. Súper barates... 0,55€ cada flor al CASA. I són moníssimes!!!!!

Key: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: FUERA VIRUS !!!!!!!
FELICITATS PER AQUESTS DOS EXCEL·LENTS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 3:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 25, 2008 9:17 pm

aquest lio tinc jo! no se.... Local, antic, pacha, poca cosa mes, ningu pot obrir a aquelles hores.... intentaré lo de les 5 i despres a esmorzar o a dormir.... i qui vulgui marxar un bis baixara sobre la 1-2,.-...
gloripage

EntradaAutor: aneta » dv. gen. 25, 2008 9:37 pm

Pues ya está Glori, no le des más vueltas si puede ser lo de las 5 es muy buena hora para terminar, además si pones un bus para los que se quieran ir antes, a mi me parece perfecto.

Ceci, al final... lo de las fotos perfecto no?? que majas... pues ya lo tienes solucionado.
Vas a tirar un ramo a las solteras??? qué divertido?? en qué momento lo vas a hacer???
Imatge
aneta

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 25, 2008 10:06 pm

Aneta... es q ami sempre que veig una peli americana... sempre m'ha agradat molt lu de llençar el ram. Però com que el meu li donaré a la meva cosina que es com si fos la meva germana, doncs volia fer alguna cosa amb la resta d'amigues solteres. I a la última boda que vaig anar ho van fer!!!! Va ser genial. Els nuvis van anar taula per taula agafant a les noies solteres, o les q encara no s'havien casat. Un cop ens van tenir a totes ens van posar al davant de tot i el nuvi ens va dir:
- Noies, ara... joc net, si us plau no us estireu dels cabells ni foteu cops de colze...

i quan ens girem la núvia tenia un enorme ram de flors de peluix i el va llençar d'esquenes... resulta que n'hi havia una per a cada una de les noies.

Em va semblar tan xulo... i com que a la meva boda casi tot són amics i gent jove... em copio la idea. Però en comptes de flors de peluix, que són caríssimes... he comprat flors de plàstic súper maques... a veure si quan tingui fet el ram li faig foto i la penjo.

PER CERT-.... EM SUMO A LA PROPOSTA DEL CAFETÓ!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 25, 2008 11:30 pm

Noies estic de bajón. No se si son nervis preboda (no crec), les feines o que collons pero ultimament estic en epoca dubtes totals. Estem tot el dia enfadant-nos i nosaltres no som aixi! Quin mal rollo. M'espera un finde que no vull ni pensar, em fotria la manta al cap i a passar de tot. Ni fem plans junts, ell sempre viatja i ara porta uns dies a casa i es pitjor el remei que la malaltia. En fin, perdoneu pero ho tenia que soltar...
gloripage

EntradaAutor: ica » ds. gen. 26, 2008 2:18 pm

Uiii glori......tranquila!!

A mí m'han dit que aixó es molt habitual! Els meus cunyats van estar a punt de separar-se enlloc de casar-se! :: orrr:: I resulta que passada la boda tot va tornar a la normalitat.... :-)ok: :-)ok: Són els nervis dels preparatius!!! :-()-)

Però una cosa sí... si et desfogues aquí el mal es menor, segur! A nosaltres ens queda molt temps i encara no tenim aquest agobio de lligar-ho tot a la perfecció, però segur que ens passarà mes o menys!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » ds. gen. 26, 2008 2:22 pm

Clar Glori, desfogat aqui sempre que ho necesitis, tranquila, us queda molt poc, i encara que no sigui conscient, la presió i tot fa que saltin xispes.

Ànims!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 26, 2008 4:33 pm

Glori no t'agobios dona que ja veuràs que un cop passi la boda tot tornarà a la normalitat! A mi també em passa el mateix, ja os ho vaig contar, entre semana no ens veiem practicament més que per sopar i dormir i el cap de setmana esclatem tots dos amb crits nervis i paraules majors. Avui encara no hem discutit pero els altres 2caps de semana passats van ser horribles, amb la plorera tot el dia i super disgustada.... Vaig arrivar a plantejar-me inclús si realment ens haviem de casar. T'entre por d'estar-te equivocant perquè només fas que cridar (o jo per lomenys) i et sents incompresa total isuper poc apollada amb tots els preparatius..... No t'agobios, diuen que si es supera l'organització d'una boda amb tot el lio que comporta ja està tot superat en una relació. El millor que pots fer es ficar-te tranquila i no entrar en discusions perquè sino es on surten coses que realment no vols dir i ja l'has liat.... Ánims wapa ja veuràs que d'aquí no res quan hagi passat el gran dia i marxeu de viatge ja relaxats i tranquils tot tornarà a la normalitat. Petonets!!

Per cert noies, llanço una pregunta: ¿¿Heu pensat en anar a buscar bebito després de la boda o voleu disfrutar un temps del matrimoni?? Hi ha un post obert sobre això però llanço la pregunta al nostre de Lleida per saber què en penseu....
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 26, 2008 9:54 pm

Glori!!!!!!!! Amunt aquests ànims!!!!! Tothom diu que passen aquestes coses abans de la boda... així que estigues tranquil·la... és qüestió de nervis... jo no m'he casat mai.... jejeje però quan vam comprar el pis ens va passar, teníem nervis, s'havien de fer papers ràpid... mil coses... i després pintar, comprar els mobles tot plegat va acabar amb una ma de crits i de mal rollo que jo pensava que no en sortiríem... i un cop ho vam tenir acabat ens vam relaxar i tot va tornar a ser normal... fins i tot diria que la cosa va tornar a tenir`la màgia del principi... (que tampoc va durar gaiire pq vam començar amb lu dela boda i com que ell no hi participa massa jo m'enrabiava). De veritat, no pateixis, busca l'equilibri aquell en el que saps que no us barallareu.. no val la pena, us estimeu, esteu enamorats... i encara que els nervis juguin males passades tingues sempre en ment que són justificats... i que no és una cosa normal. Un cop passada la boda... tot tornarà a ser fantàstic...

Ánims bonica!!!!!

I per lu del bebito... jo ni de conyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. gen. 26, 2008 10:16 pm

jajajajaja, jo soc del mateix parer del bebito... però entenc que la meva postura no és la majoritària, el que sí que diria, és que millor gaudir un temps del matrimoni, d'aquesta etapa, abans de començar una altra, sobretot en casos que encara no es conviu. :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dg. gen. 27, 2008 10:55 am

Doncs a mí sí que m'agradaría tenir-ne un aviat... Però es que el meu futur marit ja té una edat i no m'agradaría que fos un pare-avi...jjajajajaj
Ens portem deu anys i ser pare a partir dels 39 o 40 (encara que actualment sigui molt habitual) a mi ja em sembla una mica massa endavant i ell ja en farà 38 abans de la boda!

Una altra cosa que suposo que hi fa molt, es que aquest any ja en farà 6 que vivim junts, ara ens casem però poca cosa canvía després del bodorrio, i tinc la sensació que ja ens toca fer el següent pas!
Imatge
ica

EntradaAutor: aneta » dg. gen. 27, 2008 12:36 pm

Glori, relajate guapa, los nervios juegan malas pasadas... mucho ánimo!!!

Elena, en cuanto al bebito, yo prefiero aprovechar un par de años o más....... en pareja, si fuera por mi novio lo tendríamos ya, pero creo que es mejor disfrutar de esta etapa.

Os lanzo una pregunta, como os vais a colocar en la Iglesia o juzgados?? de espaldas a los invitados o de lado??

y en el restaurante?? a nosotros nos explicaron en raimat que si queriamos nos ponian en una mesa redonda en medio de la sala de manera que alrededor tuvieramos unas ocho mesas redondas... lo que a mi no me gustaba de esta distribución era que siempre le das la espalda a alguien... nos os parece??? las de raimat: elena, glori, habeis pensado dónde colocar vuestra mesa???

Elena, me pareció verte ayer sabado en Blondel sobre la una del mediodia, poniendo cosas en el maletero del coche... es posible??? eras tu??
Imatge
aneta

EntradaAutor: gloripage » dg. gen. 27, 2008 3:32 pm

MOLTES GRÀCIES PELS ÀNIMS NOIES!

Finalment sembla superada la crisis, ahir a aixecar-nos em va dir que havia reservat hotel a Àvila i hem passat el cap de setmana alla. Superat!

Ara estem amb el viatge que es super complicat.... No se si aconseguim decidir alguna cosa.....

Del bebito.... A mi m'agradaria aquest any, de fet es una mica el motiu del casament encara que ell esperaria uns anys mes... No se. Jo crec que a finals d'any....

De sentar-nos a Raimat, no ho he pensat pero si m'agrada estar rodehjada i no presidint res...
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dg. gen. 27, 2008 7:01 pm

Hola a totes!
No he pogut escriure abans perquè he vingut uns dies a Catalunya, i això ha estat terrible, no he tingut temps de res! He avançat alguna cosa: he comprat sabates, he mirat més detalls dels invitats i res més, ah si! us he llegit!
Tema nens/es... a mi m'agradaria però crec que aquest any encara no, a mitjans de l'any que ve. Tema locals, hores de tancament... és cert que la gent que vol marxa, no té problema per a moure's, i que és millor estar-hi, però si és una pasta tan gran...
ànims a totes les malaltes, jo he vingut cinc dies i torno malalta a Milà! Felicitats a totes per les notes pels exàmens!!! I també especialment a la Glori, que és la que es casa primera, tranquil.litat... que tot sortirà molt bé i encara queda temps!
Sobre l'ordre de les taules... llegint-vos les dues opcions tenen avantatges i inconvenients: el que preferiu, no presidir o veure a tothom.
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

HOLA

EntradaAutor: mairim80 » dg. gen. 27, 2008 10:01 pm

Chicas ya tengo día y restaurante, todo en un fin de semana, nos casamos el 4 de octubre en Les Carpes del mas del chep, nos ha gustado mucho el sitio y el trato que nos dieron también, así que decidimos decirlo a mis suegros el mismo sábado y el domingo ya estaba mi suegra en la iglesia del pueblo reservando el día, estoy alucinada de cómo de rápido ha ido todo!! qué fuerte!
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

EntradaAutor: ica » dg. gen. 27, 2008 11:59 pm

Felicitats Mairim!

Mira, a partir d'aquí ja anirás fent... pero el primer pas està donat! Me n'alegro que t'aigui agradat el lloc i a sobre us cau una miqueta més a prop!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ica

EntradaAutor: Indibil » dl. gen. 28, 2008 10:30 am

Ui, ui, ui, com és nota que es comença a apropar tot eh?!?!?! Nervis, dubtes, detalls que cal lligar... No patiu que tot ho fareu!!!! :-)ok:

Nosaltres ens vam casar al migdia, i la festa va acabar-se al mateix restaurant. Hi havia molta gent jove, però tots estàvem formant desde les 10 del matí més o menys, i a les 00.00h i després de 4 hores de barra lliure, la gent que quedava estava rebentada, nuvis inclosos. :o-o:

Sobre el tema autocars, a nosaltres la gent de Salvia ens fan molt bon preu al club de bàsquet. Tot es negociar.

Pel que fa als nervis de la parella, i tot i que com a home estic en clara minoria al foro, només dir-vos que nosaltres, els nuvis-homes, també patim i estem nerviosos, tot i que em consta que molts no s'impliquen en la organització de l'acte com voldrien les núvies. Jo vaig implicar-me a sac amb aquest dia, i entre tots dos ho vam fer tot i bé. Això sí, fer les coses amb temps estalvia moltes discussions innecessàries! :-)ok:

Salut i ànims!

PD: Bebito? Dependrà de l'edat dels nuvis, les circumstàncies, etc, no? En el meu cas, volem disfrutar almenys un any sencer de la casa que ens estem construint, i encara estan enrajolant... :o-o: :o-o:
Indibil
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants