NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: aneta » dj. gen. 24, 2008 11:02 pm

Hola chicas!! Q tal?

Elena, en cuanto a la invitación me decanto por la numero 9, las otras las encuentro con demasiadas estrellitas.
Que suerte tienes que vayan a tu casa tanto la peluquera como la maquilladora!!

Key cuidate mucho y recuperate!!

Ceci, eres una artista... estas en todo... queda chulisima la bolsa, buena idea!!
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: mohnt » dj. gen. 24, 2008 11:03 pm

Nosaltres el fotograf de binefar és una mica car, però les fotos són molt xules. Ens costa 2000 euros. De lleida ciutat un dels que estaven millor de preu era el cimadevilla però eren un pel clàsiques les fotos, pel meu gust. l' Ariño també ho feia bé i eren modernes costava 1600 euros em penso, ara no mp'en recordo gairebé.
El dia 10 anirem a fer el tastet!!!quins nervis. Demà tinc que parlar amb el que em farà el regal per les dones (una pashmina) que em donarà el presupost i em durà diferents models per a que pugui triar qualitat. També em dirà diferents tipus d'envolcalls, i dissabte anem a concretar el vi. Vam anar a una bodega que es diu viñas nobles, i el señor ens va dir de tots els preus i tamanys, desde 1'60 ( vi raimat crianza botella petita, per dos copes) fins a vins amb etiqueta personalitzada de mig per 3 euros. Si algú està interessat es troba al carrer segrià.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. gen. 25, 2008 9:01 am

Buenos dias chicas, que tal como llevais el vierness, Month eso de los vinos en que numero del carrer Segria.. pregunta por donde cae??? jejejejeje es que algunas calles de Lleida, no me las conozco y seguro que he pasado mil veces...
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dv. gen. 25, 2008 9:11 am

Elena, me gusta mas la ultima invitación que ha puesto Ceci... es muy bonita, no tiene tantas estrellas y esta muy bien....
feminacora

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 25, 2008 9:52 am

Yo tambien voto por la que ha puesto Ceci!

Ceci ets una màquina! Et queda super xulo.

Jo a mitjans del mes que ve començaré amb el tema solarium... que tant escot necessita una mica de color! ;-)

Ahir em van passar un pressupost del viatge i em vaig deprimir una mica... Vaja atraco! He demanat que me'n passin un altre pero vec que se m'allargarà la història. Com no espabilin ens tocarà canviar de destí perque els vols estàn una mica complicats.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dv. gen. 25, 2008 10:06 am

Gloripage, que fas al final amb el local després de la festa??

A mi també m'agrada més la 6, que ha ficat la Ceci.

Cecilia, m'encanta les boses i caixetes que has fet!!! és una passada!!! com les has fet??

Estic feta pols, no us podeu imaginar com hem roda el cap, no ho entenc.... :o-o: ara, almenys, m'han donat una bona noticia, i és que tinc dos excelents dels treballs que he presentat del postgrau.... ara quan s'hem passi el mareig m'he de ficar amb el tercer treball que he de presentar dillums...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dv. gen. 25, 2008 10:47 am

Ceci ets una maquina! Jejeje! Molt xula!! m'agrada la ultima que has posat, la que te poquetes estrelletes, el bec mes finet. XD

Y les bosses!!! Buaaaaa! Quin detall mes xulo!!! Tu si que tens bones idees!! :P
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: Indibil » dv. gen. 25, 2008 1:38 pm

No sé si ha sortit, però a les bodegues de Raïmat també fan això de les mini-botelles de vi i cava. No en sé el preu, però...

Nosaltres vam fer benjamins de cava Segura Viudas, però les vam tramitar a través del sogre que té un bar i vam anar directe a distribuidor...

Al polígon de Torrefarrera, hi ha licors Garcia, i a Borges Blanques hi ha un altre distribuidor de begudes (Casa Curcó). Potser si hi aneu a parlar us podrien fer un pressupost...tot es mirar-ho...

Salut!
Indibil
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 25, 2008 1:46 pm

Ole!

Enhorabona per les notes Key!

Encara no se que faré despres del sopar ni res.... Estic esperant a parlar amb Raimat perque vec que finalment serem molts convidats i potser podem allargar fins les 5. Llavors esmorzar i ja n'hi ha prou!

L'alternativa és l'Antic o Pacha suposo, pero a veure. Es un rollo aixo de l'horari....
gloripage

EntradaAutor: ica » dv. gen. 25, 2008 4:37 pm

Felicitats Key per les notes! Ara acaba de recuperar-te tot fent el tercer treball que aixó ja ho tens superat!! I les opos cóm et van anar?

Ceci, la bosseta es una monada!

Month, jo també volía mirar pasmines! Que em faràs cinc cèntims de preus i el lloc on ho mires? Es que les que he vist son una mica cares...

Algú mes ha mirat preus de paks d'estètica? Encara no he mirat res i tampoc sé el que més o menys es fa la gent... Que us voleu fer (a part d'una mica d'UVA)? Algun peeling corporal, neteja de cutis, manicura, pedicura, depilació...? Aixó es el que mes o menys tothom fa suposo, pero segur que hi ha moltes coses més... (es que no m'he fet mai res i no en tinc ni idea!)
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 25, 2008 5:05 pm

wapis!!! Encara m'he liat més!! No sé pas quina triar!! Ceci es que m'encanten totes, vaya lío! La foto sola era menos complicat.... però ni punt de color! Ets genial nena!! I les bosses són també xulíssimes!! Amb la traça que hi tens t'ho pots fer tot aconjuntat i et quedarà chulíssim!! Gràcies de nou wapa!!

Oni, enhorabona per les notes!! Si no he entès malament estàs amb la Opo que percert no sé com va quedar al final i a la vegada un postgrau i una boda no???? Nena, tens moltíssima força de voluntat, de veritat et felicito!!!

Glori, me has dejado de piedra! ¿¿¿Os han dado opción de negociar la hora de cierre en Raimat??? Me ha parecido entender que os dejarían hasta las 5 por ser tantos invitados....Yo quería renegociar el cierre en lugar de las 23 a las 00 de la noche, yo ya con eso me conformo aunque Sergio dice que habrá gente que querrá seguir con la fiesta.... No sé, porque yo creo que después de 4 horas de barra libre y de todo el día con la boda todo el mundo estará hecho polvo..... A ver qué hacemos al final.....

Percert wapis! Com aneu de preparatius???? Què ens falta??? Os sembla bé si ho anem dient per veure si anem totes més o menys per l'estil??? Jo el que trovo important que encara no he mirat són les aliances.... Les teniu totes ja???
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 25, 2008 5:09 pm

Marjo! Ja ens diràs com t'han anat els Uva! Al principi dona sensació d'angoixa de la calor que hi fa ( o per lo menys a mi em passava ) però després quan vas agafant coloret t'agrada cada vegada més! Ja veuràs que per la boda estaràs wapísima tota moreneta!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. gen. 25, 2008 5:17 pm

Síi, les opos ja no he de fer cap exàmen més, en teoria, la setmana que ve surten les notes i els mèrits provisionals....aquesta setmana va sortir una nota i força bé, ara cal veure els mèrits, perquè si hi ha molts interins, et poden passar fàcilment davant....

El postgrau és cosa de formació de la feina, i hem porta més mal de caps...perquè hem treu molt temps... :o-o:

Estic preocupada, hem queda força temps per la boda, però no avancem i cada vegada tinc menys clar res.... a veure si hem recupero i agafo el temps amb força i ganes
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 25, 2008 5:29 pm

Oni, fica't tranquila dona que fins al setembre encara falta un munt de temps! No t'has d'agoviar perquè si no et bloquejaràs i aleshores si que no avançaras res deres! El que has de fer es disfrutar de tots els preparatius que estas fent i de totes les cosetes que vas enllestint! Si ho tens ja tot casi apanyat! Així que aprofita aquests dies per recuperar-te i carregar piles i ja veuras que si mires les coses estant més tranquila tot ho veuràs d'una altra manera!

Per cert noies, quan quedem per fer un cafetet????
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dv. gen. 25, 2008 5:35 pm

Hola noies/noi, per fi divendres >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Elena a mi també hem costaria decidir quina de les tres pq totes son molt xules. Lo de l'UVA va estar molt be, hem pensava que seria mes claustrofobic pr no, gairebe no me'n vaig enterar. Quan vaig sortir m'havien aparegut totes les pigues de l'estiu. La idea es fer unes cuantes sessions per preparar la pell per l'estiu pq jo no hem poso morena ni a cops de bastó :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Les bosses que ha fet la ceci son una passada i a conjunt de les invitacions. Els convitats es quedaran de pedra :-)ok:

Ica jo lo del pack de bellesa ni flowers. Sort en tinc que tinc una perruquera esteticient de confiança a Bellpuig que sap lo poc que m'agraden aquestes coses dels pellings, maquillatge, tractaments,... i diu que hem fara un planning de tot el que he de fer amb la distribució temporal (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Key enhorabona per les notes, ets una megacrack *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* I animat guapa que ets l'anima del foro i sense el teu bon humor aixo no es el mateix, cuidat moltíssim :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dv. gen. 25, 2008 5:40 pm

xx0.0x> no hem diguis això que hem fa vergonyaa
Es que porto tres setmanes malalta i estic desesperada ja.... en fi...

Elena, que vaaa, no tinc fet ress, idees que pululen pel cap i que cada dia estic més en dubte....

Pel tema estètica, a veure quan puc anar a veure a una amiga, i li preguntaré que se que estava fent els packs de nuvia i si voleu us passo la informació.

Heu mirat autocars?? nosaltres vam mirar al catai, a fira nuvis, pero no se si hi ha més empreses que ho facin...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. gen. 25, 2008 5:54 pm

Oni wapi, aun estas pachuchi jolinn con los constipados... FELICIDADES POR LAS NOTAS.......Animate nena, que eso se pasara en unos dias ya lo veras....
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
LUCHAREMOS ENTRO TODAS CONTRA LOS VIRUS QUE ATACAN A NUESTRA ONI VAMOS CHICASSSSSSSSSS
AL ATAQUERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 25, 2008 6:01 pm

Qué bueno Nani!!!

Glori per cert! Quan et van demanar al AC per l'habitació doble que no me'n recordo?? Acavo d'enviar-los un e-mail per demanar preu per 25 o 30 habitacions amb esmorçar.... Es per rebatir el preu si m'ho fan més car que a tu.... Que la boda ja comença a sumar massa i s'ha de regatejar per tot arreu!!!!

Jo ja tinc ganes de que faci més calor per començar a pendre el solet i agafar una mica de coloret perque estic super palida!!

Oni, a ti te lo hace todo la hermana de Mohnt NO???? Besitos y animitos para la pachuchita! 3 semanas nena, no me extraña que andes agobiadilla..... Lo has cogido gordo gordo!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dv. gen. 25, 2008 6:02 pm

A POR ELLOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 25, 2008 7:45 pm

Elena, no t'equivoquis! No em donen opció a Raimat de negociar horari, primer de tot pagar i allargar una hora més, aquesta opció la donen i em van dir que si erem mes de 300 es podia demanar permis a les caves per allargar una altra hora (previo pago).

Hotel: nosaltres vam demanar preus sense esmorzar, perque la gent al final no s'aixeca i aixi abaratia el preu. Crec que eren 50 i llargs mes IVA. Nosaltres també dormirem alli, crec que si al final portem moltes habitacions la nostra ens la regalen... Ja te contaré.

Autocars. Nosaltres en contractem, crec que avui el novio ha demanat un altre pressupost perque agafem encara més autocars.... No reecordavem ni a on, ja us diré que em diuen també. Crec que amb Ponts o algo aixi, un que està al poligon.

Key!!!!!!! Molts anims i tranquila que està tot controlat i queda molt temps. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Jo vaig començar a organitzar el casament a finals de setembre i aquest mes de gener em sobra! Hi ha temps de sobra.

On mireu les pashmines? Jo ja us vaig dir que les vaig comprar aqui a Madrid, ja les tinc totes preparades.

Jo no se si em faré pack bellesa. Soc una mica brutota! Suposo que a Lleida faré manicura, pedicura, maquillatge i peluqueria i aqui algo de UVA i ja està. No m'he fet mai res i em fa por que sigui pitjor el remei que la malaltia!

Vaja rollo he fotut, es nota que no he tingut temps en tot el dia de entrar!!! Massa :-.:·::

>.-<: >.-<:
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants