NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 7:39 pm

merci! Ets un sol!!!!!!

:-()-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 24, 2008 9:03 am

Home parla-ho amb elles pero no està mal de preu, tot depen de com siguin les fotos... A més et donen els originals. A mi em costa molt mes.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 24, 2008 1:33 pm

No ho sé Gloripage, no vull que m'ho facin gratis en cap cas...
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 24, 2008 4:27 pm

gloripage ha escrit:Home parla-ho amb elles pero no està mal de preu, tot depen de com siguin les fotos... A més et donen els originals. A mi em costa molt mes.
Ole wapi,estic llegint una mica aixo dels fotografs,mira si et serveixo de ajuda i encara no tens res contractat
si vols puc donar-te el telefon de akesta noia ke m´ho fa a mi,a mi em sembla un bon preu dins de tot el ke em mirat,he vist algun reportatg i no esta gens malament:Albun Pre-boda mes album de boda de 30 Pagines digital 1.200 euros.pots preguntar si vols,ella está Almacelles i es diu Mili.
si vols els telefon tel envio per privat.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 24, 2008 4:47 pm

Ara una pregunta... què vol dir àlbum pre-boda?
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 3:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: AzaleaVera » dj. gen. 24, 2008 5:16 pm

Es un reportatge que et fan abans de casarte... es molt xulo. A mi mu faran tambe. Pero amb video i fotos.
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 24, 2008 5:51 pm

Wapes!! Ahir volia escriure un ratet pero em va ser impossible...........

Primer de tot escriure al foro les felicitats i les gràcies per la CECI xq si no fos per ella no tindria les invitacions tan xulíssimes que tindré per laboda!! Nena acabo de tornar aveure el teu correu i he flipat!!! Ara tinc un dilema i és que m'encanten totes i no sé quina triar....... JOOOOOOO!!!! Ets una super crack!!! Ahir vaig pensar però si hi surt el tabac i m'ha dit que no..... bueno, s'haurà liat escrivint! Iavui sí que he flipat!!!! I felicitats también pel teu -7 aniversari! ja t'hovaig dir ahir però em reitrero!!!!!

Glori, jo no penso pagar 150 euros de cubert per cada fotògraf! Ho sento moltíssim pero tenim también 260 convidats a confirmar i passo de pagar més pasta, què mengin ho considero adient, que seguin a taula també, a una taula petitona a un raconet perquè puguin menjar i no beure gaire..., ara pel que no passo es perque es peguin el mateix dinar que el resto dels convidats! I no considero que sigui quedar pas malament sino que ja et demanen prous calers a tot arreu com per a que a sobre els hi paguis el cobert de 150 euros a cadascun. Considero que ja se'l cobren prou... La intenció és parlar amb el Xavi i que els hi facin un altre tipo de menú més econòmic per ells, que tampoc no han de fer ni sobretaula ni res de tot això, que al cap i ala fi venen a fer el reportatge.... No sé què en penseu, però jo ho tinc bastant clar, només espero que al restaurant no em posin problemes..... O això ho sabràs tu avans Glori! així que ja em contaràs!!

Mohtn! A quin restaurant et cases al final???? Jo el pack belleza novia l'he encarregat al Odai Passeig de Ronda cantonada amb Alcalde Rovira Roure. En tenen 2 de nòvia i 2 de nòvio. El meu xicot només es farà la manicura i si el convenço una neteja de cutis (m'engegarà a fer punyetes....) però tenen varios packs que t'inclouen varies coses i la veritat és que m'han agradat molt! No ho trovo ni barat ni car, està bé pel munt de coses que et fan. Vaig anar también a la Sara Buira i casi em moro quan em van demanar 160 euros per maquillatge i manicura..... idesprés cada tractament a part........ Un dineral al final.....

Jo he agafat neteja de cutis personalitzada, tractament pell de seda, tractament spa fangs del mar mort, depilació complerta, depilació llavi, neteja de celles, manicura complerta francesa, pedicura complerta, massatge antistres, prova de maquillatge, maquillatge a casa i 3 sessions de solarium de 14 minuts cadascuna. Si voleu preus os els passo per privi. He agafat aquest perque es un regal pero ni ha un altre de més barat que es igual sense solarium i sense tractament pell de seda ni tractament spa fangs. Imagino que et venen a maquillar a casa igual.... Els de noi valen més o menys en funció del que es facin, però el meu home no ho agafaria ni de conya..... Per cert, ta germana no tenia també un centre de bellesa? Potser vaig confosa....

Per cert wapis!! La peluquera em ve a les 8 i la maquilladora rondarà per casa cap a les 9,30 hores. Aquella nit jo em moro!!!! ya me veo con unas ojeras de las que llegan al suelo.....
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 24, 2008 5:57 pm

Ceci, jo també et puc passar preus del fotògraf si vols. Tho busco i tho passo per privi! Partia de 995 euros i vapujant conforme vas afegint cosetes..... Si vols veure la web hi ha treballs per descarregar-te i fer-te a la idea de com treballen. Es www.fotografiavalls.com

Espero haver-te servit d'ajuda!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 24, 2008 5:58 pm

Ei Elena!

Jo tampoc estic gens d'acord amb això del fotograf, de totes maneres em sembla que és un tema més de fotograf que de restaurant... Si esposa aixi desde luego que pensar intentar pactar un menu economic o endosar el de nens, em sembla molt morro! Ja tens contractat tu el fotograf? Ja us contaré que em diuen tots dos.

Pack novia, passa'm preus per privi. Jo em maquillaré al mateix lloc que tu, ma germana m'ha agafat hora allà, pero no se preus ni res....

A veure les invitacions! Ja les ensenyaràs....
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 24, 2008 6:03 pm

Mohnt! M'he confòs perdona'm wapa! Que la que m'ha preguntat per lo del pack belleza ha sigut l'Aneta! Si es que tantes pàgines per llegir i me faig un lio al final!

Glori ahora te paso precios por privi! A mi me encantó lo de que vengan a casa porque con lo nerviosa que estaré no me veo con el coche para arriba y para abajo.....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 24, 2008 6:07 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Raki, t'ho agrairé si em passes el telèfon de la fotògrafa....

Ara una pregunta... què vol dir àlbum pre-boda?
Ceci album pre-boda es un reportatge de tu i la teva parella um mes avans o dos de la boda,per anar trencant el gel amb la fotografa,nosaltres ja el varem fer al desembre de allí em tret les fotos de les invitacions.pots dir ke som amigues del foro a la fotografa ke et faci presupost es diu Mili,telefon 973740385i ara no recordo massa be,pero crec ke tambe ens regalava un poster bastant gran de la foto de vulguessim,tan de pre-boda o de boda.
RAKI32

EntradaAutor: feminacora » dj. gen. 24, 2008 6:17 pm

Elena, solo vienen a casa si eres de Lleida, o si estas en algun pueblo tambien, es que yo no tengo ni peluqueria ni maquilladora ni nada de nada, es que yo no voy mucho a la pelu sabes y claro ahora me viene el problemon, porque donde busco una de confianza y que me guste. jooooooooo que rollo.... y me empiezo a rallar con este temaa
:--( :--(
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 24, 2008 6:21 pm

Moltes gràcies Elena! Jo suposo que faré lo bàsic, preguntaré el tema de que vinguin a casa, ara al febrer em passaré per allà.

Jo també me vaig agobiar amb aquest tema perque jo no coenc pelu ni res de Lleida... Probaré i espero que m'agradi!
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 24, 2008 6:25 pm

feminacora ha escrit:Elena, solo vienen a casa si eres de Lleida, o si estas en algun pueblo tambien, es que yo no tengo ni peluqueria ni maquilladora ni nada de nada, es que yo no voy mucho a la pelu sabes y claro ahora me viene el problemon, porque donde busco una de confianza y que me guste. jooooooooo que rollo.... y me empiezo a rallar con este temaa
:--( :--(
yO TAMBIEN ME ENCUENTRO UN POCO PERDIDA
tema pelukeria y makillatje,si kieres pasar precio te lo agradeceré mucho
yo estoy a 15kilometros de lleida.
RAKI32

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 24, 2008 6:33 pm

A mi me peina una amiga que es peluquera! Estuvo bastante tiempo trabajando en Rizo's en Madrid i ahora lleva en Lleida ya varios años, también me viene a casa! Lo del centro de estética Nani no lo sé aunque te lo puedo preguntar sin problema!

Oni por cierto que no te he dicho nada!!!! Como te encuentras??? EStás más animada???? No te agobies mujer por la boda y recuperate pronto que eso es lo más importante ahora!Cuando ya tengas energía entonces ya seguirás organizando cositas! Besitos wapi y muchos ánnimos!!!

Buenos y ahora os pongo las 3 obras de arte de CECI para que me deis vuestra opinión de cual os gusta más porque las 3 me encantan y no sé qué hacer!
Elena Set'08 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 24, 2008 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 24, 2008 6:34 pm

A mi me peina una amiga que es peluquera! Estuvo bastante tiempo trabajando en Rizo's en Madrid i ahora lleva en Lleida ya varios años, también me viene a casa! Lo del centro de estética Nani no lo sé aunque te lo puedo preguntar sin problema!

Oni por cierto que no te he dicho nada!!!! Como te encuentras??? EStás más animada???? No te agobies mujer por la boda y recuperate pronto que eso es lo más importante ahora!Cuando ya tengas energía entonces ya seguirás organizando cositas! Besitos wapi y muchos ánnimos!!!

Buenos y ahora os pongo las 3 obras de arte de CECI para que me deis vuestra opinión de cual os gusta más porque las 3 me encantan y no sé qué hacer!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dj. gen. 24, 2008 7:09 pm

La primera no la veo, pero bueno, de las dos, iba a decir la última, pero mirándomelas, creo que me decanto por la 8 :-)) :-)) :-))

Tema peluquería, fui la semana pasada a mi peluquero de confianza, es medio familia, y les llevé fotos del vestido para que fueran captando ideas...

El maquillaje y tratamientos, lo haré en el centro de la hermana de Monht, tengo muchas ganas de ver fotos de su boda, el otro día pensaba y no la he visto aun maquillar...jeje

Del gripón, pues no estoy mejor, Elena, llevo dos días por las tardes en cama y estoy más mareada que una sopa.... que rollo!! para curar esto no vale un poco de reposo.....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 24, 2008 9:01 pm

Nenes!!!! Merci per tota la info de fotògrafs... però avui parlàvem amb l'alfonso que si elles no ens convencen el millor que podem fer es agafar un de la Seu o de Puigcerdà ja que ens casem molt lluny de Lleida... i només de contar desplaçament no ens sortiria a compte.

us penjo jo la invitació q falta... q de fet és la que més m'agrada a mi pq té poquetes estrelletes. Bé es q a mi les estrelletes en sí no m'han agradat mai (jurjur..) però l'Elena volia estrelletes *.-o-o.*
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 24, 2008 9:46 pm

Hola noies com anem. Jo avui ja estic al llit pq estic morta i quan se'm tanquin els ulls apago l'ordinador i a fer nones ::snpy:: ::snpy::

Jo voto per la tercera invitació, la numero 9. De fet les tres estan molt be pr com que es tracta de triar doncs trio :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Avui he fet la meva primera sessió de solarium (la primera de tota la meva vida) a veure qe tal anirà. La idea es fer.ne una o dos al mes per anar acostumant la pell al sol i així a l'estiu posar.me ben moreneta : sol : : sol :
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 24, 2008 10:19 pm

Pues aquí estic jo... esperant a l'alfon que encara no ha arribat de la feina... i com que m'avorria he fet aquest experiment... us sona????

Què us sembla??? La bosseta hauria de ser més gran,per posar el detallet pels convidats... i les caixetes pel tabac... si es que ens deixen fumar, clar.
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants