Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: arohha » dl. juny 02, 2008 10:20 am

Bon dia boniques,

Cumeta, quina despe mes xula, *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i ho has explicat que fins i tot jo m'estressat, jejeje,

Winy guapa que tal ja has envolicat els nuvis?? neukiss-) com va anar el bateig.??
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 02, 2008 10:26 am

Gràcies a totes nines!!!!
Tan aviat tingui les fotos us les passo!!! :-))
Ai, i també em van emplenar la casa rural de cartells enormes que deien: Només et queda 1 mes,....; Difruta!!; etc. Molt xulos!!! =0-0-)

Míriam i Chiky, nines, imagino que aquesta setmana anireu a tope,..... Així que dir-vos que disfruteu molt d’aquesta darrera setmana de solteres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: I fora nervis!! :-)ok:
Míriam, cuca, pobre Arnau,.... deunidoret 39!!! Però tranquil.la, segur que el divendres està “tan campante”. Els nens tenen una capacitat de recuperació IMPRESSIONANT!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Mhmmmmmmmmm,......i tu Winy, heu avançat amb alguna coseta???? :hmm:: neu:-D

Ainos, nina,...... molt xulos els pentinats!!!! Quan faràs la prova????
Doncs jo la veritat és que no hi he tornat més,..... Hi vull anar el proper cap de stemana (el del 14), a veure què tal,..... Aquest tema em toca molt allò que no sona,...però s’ha de fer,... :o-o:

Espe, cuca, ja t’ho he dit per email!!! Estàs molt i molt guapa nina!!!!!!!!!
Ah, i ja veig que aquest cap de setmana heu fet feineta!!! Molt bé!!! :-)ok:

Mireia, ja veig que tu també has tingut “despedida” aquest cap de setmana!!! Nina, que xula!! I quina currada!!! I quina sorpresaaaaaaaa!!! Enhorabona reina!!! Quina amics/gues més canyeros/es i divertits/des,... :-)ok: :-)ok:

Pfffffff,..... ja no sé què més volia dir,.... :hmm::

Apa boniques, fins ara!!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. juny 02, 2008 10:34 am

De fet només he embolicat una parellla! :-(

El bateig va anar força bé... peró vaig passar un fred que no vegis! Al final hem vaig comprar un vestit al Cortefiel, anava divina de la muerte! jejejeje... :-))
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dl. juny 02, 2008 10:49 am

Al final que faras amb els nuvis, ho vas parlar amb l'Alex, donareu les 4 parelles?? nena quantes entregues fas?? que cotilla que soc, jejejeje :o-o:

et possaras el vestit per anar a veure a la Chiky???
Imatge
arohha

EntradaAutor: winy » dl. juny 02, 2008 10:53 am

Al final només en farem tres... si vols els nuvis de l'avioneta... ja saps??

Farem 3 parelles de nuvis, 2 embarassades, els regals de les mames, la lliga... i ja està!! :-)

Senzillet, no vull carregar massa el casament!! Sinó la gent s'agobia i passem!! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: arohha » dl. juny 02, 2008 11:10 am

vale guapa si no el fas servir si vols ja te'l compro. :-))

ja es que jo tampoc vull fer moltes entregues i vaig llegir una cronica i d'una noia i deia que hi havia deixat algun regalet a la taula, i jo havia pensat deixar els rams de xupa xups en unas bossetes al lloc de les noies, i alguna flor per les meves amigues, i nomes fer les entregues de les parelles de nuvis (4), les mares i les iaies, i els germans tambe li deixem un detallet a la taula, es que no vull que es faci pesant.
Imatge
arohha

EntradaAutor: queque » dl. juny 02, 2008 11:30 am

Bon dia guapes!!!

Cumeta quina despedida més maca, quin curro !!!

Ainós els pentinats son molt macos, m´agrada més el primer, però et quedarà molt maco aquest tipus de semirecolllits amb el teu vestit.

Nosaltres vam estar posant noms als sobres de les invitacions, i ja tinc tots els detalls enllestits, quan tingui un moment envio fotos per mail.

Miriam i Chiky que queda poquet!!!!!!!!!!!!!! menys d´una setmana!!!!!!!!!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Dem » dl. juny 02, 2008 12:33 pm

hola boniques!!!!!

sorry sorry,no he legit res encara no he tingut temps :t:t: :t:t: :t:t:

vaig una mica liada preparan les festes de santa pau i del barri...i akesta setmana preparan l'aniversari del meu sogre que ja te 60 anys no me pogut conectar gaire.. prometo posarme al dia de tot : 9:d: : 9:d:

cumeta ,no ho he legit pero per sobra algo si hi....segur que to vas pasar teta,
miriam,chiky....4 i 5 dies pel gran dia :-):-):-): :-):-):-): :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
i la resta que tal???? tot be?????

ens veiem despues patatones vaig a fer el dinar que avui tinc al maridet aqui casa!!!! :-)---(-: :llit:: neu:-D neu:-D neu:-D
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: kel_go » dl. juny 02, 2008 1:46 pm

bones!!

com aneu!

mireia quina sorpresa!!! molt bé no? a més us ho vareu passar de conya!

cumeta molt bé també

espe jo també vull veure les fotos de la meva compi de dia, el meu e-mail es kel_go@hotmail.com (entre el kel i el go hi ha un guio baix)

bé dir-vos que la despedida va anar molt i molt bé, ens ho varem passar d'allo més bé, varem riure molt i molt i també varem ballar i fer una mica el burro! ja us posare alguna fotito, a i també em varen disfraçar de monja hippie... quina vergonya vaig passar!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dl. juny 02, 2008 1:47 pm

aqui amb 2 amigues, les culpables de que anes disfrassada
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
kel_go

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 02, 2008 1:50 pm

Bona tarda boniques!!!!!!

Bueno ja torno aser per quí al despatx! quin estress deu meu!!!! ara la gent ens truca per que no ve amb canalla!!! i nosaltres amb un munt de xuxes!!!! si és que..... en fi a agafr-s'ho bé!!!!

Ho he llegit to pero no sé si m'enrecordaré de tot!!!

Cumeta quin fart de riure amb el teu cap de setmana i la teva despedida!!! genial!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Mireia la teva també molt guapa i que original lo de la risoterapia!

Miriam bonica cuida l'Arnau i cuida't tu també!!! t'entenc lod e la panxa per que jo estic igual i segur que son els nervis!!!! en fi!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Winy que bé que t'hi veiessis bé amb elñ vestit! (-O-:-) i no aparco tant malament eh??!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) a més tu tens enxufe!!!!

Agbe començat a posar les piles guapa!!!! que després hauràs de correr!!!

Arohha fas ben fet d'anar abançant amb el tema de les invitacions jo n'hi ha dos que encara els he de donar :o-o:

Ainos m'agrada més el primer pentinat que has posat :-)ok:

Nenes ja tinc la mercancía de barna quan quedem per dinar? jo puc dimarts o dimecres......

I ja no m'enrecordo que més volia dir!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. juny 02, 2008 1:51 pm

totes les maries...

i algun dels regalets!!

es varen portar molt bé i sobretot vam disfrutar mooooolt, no ho ovlidare mai!

bé fins despres
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
kel_go

EntradaAutor: arohha » dl. juny 02, 2008 2:21 pm

Hola guapes,

Chiky quina rabia, la gent tambe ho podia haver dit abans, no??

A mi hem va be qualsevol dia, però crec que la winy no podrà venir :o-o: , quant et dec??

Nena normal que estigeu aixì us queda ressssssssssss :-///: :-///:

Miriam que tal l'Arnau???
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 02, 2008 2:25 pm

Bona tarda guapes!!!!!!!!!
Miriam i Chiky tranquilitzeu-vos reines que ja ho teniu tot controlat, i els nervis són el pitjor que hi ha!!!!!!!!
Cumeta quina despedida més xula, i quin nervis tot el cap de setmana... és que sempre han de passar les coses quan més pressa tens!!! Ara esperem les fotitos!!!!!!!
Miriam cuida a l'Arnau pobrissó no surt d'una per posar-se en una altre :-(
Winy, que bé que et veiessis tan guapa amb el vestit, i això només és un avanç, ja veura el dia 21 amb el pentinat i el maquillatge, estarà radiant :-)ok:
Dem ja et perdonem, també vas super estressada!!!!!!!
Nuria, no sabia que no era fins dimecres l'entrevista, ja ens explicaras. Molta sort. I per l'examen de catala, si busques per internet n'hi ha exemples :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 02, 2008 2:26 pm

Kel:_go tu també de despedida???!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* aquest cap de setmana hi ha hagut un completo!!!!

Aaaaahhhhhhhhhhh no podrà?????? ja la trucaré....

Et passo per privi la compte val? ah! i et convido jo a dinar eh??!!!!! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. juny 02, 2008 2:29 pm

Nena que no cal, ho vaig fer amb molt de gust!!! si truca-la que vingui!!!

WINYYYYYYYYYYYYYYYY VOLEM QUE VINGUIS A DINAR !!!! :-///: :-///:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 02, 2008 2:30 pm

Hombre si vindrà com un pepe vindrà la winy a dinar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 02, 2008 2:34 pm

Kel els pins aquests que es varen posar les acompanyants... son el què sembla que són???????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 02, 2008 2:41 pm

Bona tarda nines!!!

Uffff,... per fi m'ho he pogut llegir tot!!

Winy, nina, me n'alegro moltíssim que et veiessis guapíssima!!! Nenaaaaaa, és que la percha es la percha!!!! I el vestit és preciós!!!!
Com no t'has de veure guapíssima!!! :-)) :-)) :-))

Mhmmmm..... que no aparca bé la Chiky??? :hmm:: neu:-D neukiss-)
Jo fatal!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky, bonica, que bé!!! Ja ho tens tot llavorns, no? Ja ens posaràs fotikos del que t'ha fet la Deborah!!! Aiiiiiiiiiiii, quines ganones de veure't!!! :-))

Míriam, cuca, com estàs???? Ja has demanat hora per netejar el cotxe??? :hmm::
I l'Arnau?? Està millor? Ah,.... i ja he llegit que avui tindràs les sabates!!!! Ueeeeeee!!! >.-<: :-///: >.-<: :-///: Que bé nina!!! :-)ok:

Noies,..... el divendres li comentava a la Míriam que no s'havia si fer-ho o no, però crec que al final sí que ho faré!!! Compraré unes fundes pels vanos!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Passo de complicar-me la vida!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Els posaré dins d'una funda i,.... andando!!! Apa tu!!! :-)ok:

I ja no sé què més volia dir,.... neu:-D neu:-D neu:-D
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 02, 2008 2:50 pm

Cumeta tot dius??!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) que va nina!!!! encara he de portar a imprimer el poster del Padrino les targetes amb els noms per les taules i les targes que aompanyes a les roses!!!! he de tornar refer les taules..... fer llista del que ens hem d'nedur de viatge i mirar si ens falta alguna cosa... a part de seguir aquell calendari tant estressant que us vaig posar.... per començar ja he anul.lat la visita al fisio d'avui per que sino no arribo!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Cumeta està molt bé el tema de les fundes pels vanos n'hi ha de molt xules!!! :-)ok:

Ah! i si que aparco bé el que passa es que divendres em vaig trobar a la winy ella aprcant a un lloc de disminuit i com que jo no tenia lloc i havia de fer un puja i baixa per anar a buscar els anells vaig aparcar al lloc de les motos :-)) :-)) :-)) :-)) i em va enganxar :o-o:
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants