RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: soraysol » dj. set. 27, 2007 1:49 am

Quin fotograf heu agafat ??? JO estic mirant però ho tinc clar. Vaig veure dues amigues meves que ho van fer amb 2 dels que estan a la llista:

- Foto Estil ( encara que he llegit alguna critica aqui al foro) i amb - Fotograph reportatges ( però aquests ultims no puc veure la pàgina wen ni tinc telèfon ). I de GATUR teniu el email ??? Es que vaig perdre la fulla que donen al restaurant i tinc solament un email que en va enviar la Isabel.

I respecte a la canalla. Jo em tinc un munt, segurament tindrè que posar 2 taules.. i al preu del menu infantil i lo poc que menjen em fa una rabia. Lo de l´animador encara no ho sé. Al post del 2007 hi han noies que diuen que els hi van regalar, a mi no m´han ofer res de regal i això de regatejar no se´m dona molt bé... l´unic que tinc és el descompte del 10 % al menú per fer el cassament un divendres.

Petons
ImatgeImatge
Imatge
soraysol

Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 2:31 am
Ubicació: CERDANYOLA

EntradaAutor: SONIA18 » ds. set. 29, 2007 10:43 pm

Hola guapis!!!!

Me ha costado encontraros!!!!! Yo tampoco pondre canguros pq casi todos los niños q tengo en la boda son bebes excepto 4 y paso de gastarme una pasta al fin y al cabo de esos 4, 2 tienen 9 añitos y ya se creen muy mayores.

Como lo llevais? El tema del vestido? y las fotos? y .....?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: Lea » dg. set. 30, 2007 1:12 am

Yo ya tengo mi vestido!!!
Fue a ProNovias por emperramiento mío, porque siempre los había visto y siempre siempre me habían enamorado los vestidos de allí y efectivamente... ya está elegido y con la primera paga, aunque la primera prueba me la hacen el 2 de junio (no queda na!).

Es precioso el vestido, almenos yo lo veo así y fue una sorpresa para mí, porque nunca pensé en que ese tipo de vestidos me quedarían como anillo al dedo.
Yo iba con la idea de un corsé o algo más holgadito, porque siempre he sido muy maniática con la barriguita por lo que siempre pensé que los corsé serían los que mejor me quedarían... Pero claro... siempre me habían enamorado los de encaje, ceñiditos a lo sirena... pero me negaba a ellos.. y la chica super agradable me dijo "vas a perder el miedo".
Puso mucho cariño y esmero en ponérmelo y cuando me ví con él, se me apelotonaron los ojos de lágrimas... Estaba preciosa! No había resto de mi barriguita... todo ceñidito, como una sirena, de encaje..

ME he enamorado de mi vestido!!! =0-0-)

Y bueno, esta semana mi organizadora irá a hacer fotos a Can Ribas y eso que queda un cojón, pero quiere ir a hacerlas..

Las invitaciones las ha hecho mi pareja que es diseñador y les ha quedado preciosas! Tanto que se ha tatuado un símbolo de la invitación en su muñeca =0-0-)
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

Tema pastís

EntradaAutor: migraz76 » dl. oct. 01, 2007 6:56 pm

Bones,

Escolteu una cosa, després d'estar mirant les fotografies i tot plegat, suposem que la sorpresa del apstís es que surti jo (el nuvi) amb la nuvia a dalt d'un carret, oi?

A nosaltres aquest tema no ens fa gracia, pero tenim el dilema, que si es sorpresa, nosaltres en principi no ho sabem.

Els hi volem dir a Can Ribas, si ho podem eliminar, aquest troç...i pensar en un altre idea....

Que creieu?
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dt. oct. 02, 2007 4:16 pm

Migraz jo els hi comentaria, pq si no us fa gracia pq ho hauriau de fer? El mes important es q el casament sencer sigui al vostre gust. Segur q ho canvien sense problema.

:-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: mima » dt. oct. 02, 2007 4:34 pm

Si, a nosaltres tampoc ens fa gaire gracia això dl pastis amb el carro. Suposo q no hi haurà cap problema d fer-ho d una altre manera. Ells proposen la idea, si agarada be, q no agarada, doncs llavors es canvia.
Jo els hi diré sense cap problema.
Aviam som noslatres els q ens casem no!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SONIA18 » dt. oct. 02, 2007 4:39 pm

mima guapi como lo llevas? Ya tienes más cositas?
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: ninou » dt. oct. 02, 2007 8:01 pm

migraz, també podeu dir que heu anat a un casament fa un parell d'anys i vau veure que ho feien així. (Almenys ja fa dos anys que ho llegeixo per aquest foro, a la cronica de la Moniqueta, que es va casar el 2005, crec que ja ho van fer així).

A nosaltres, en canvi, ens agrada molt la idea!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. oct. 03, 2007 12:44 pm

Ei, hola Sonia! Pues ahir ens van portar els ultims mobles dl menjador q ens faltaven!! Q guay!! Quan pugui ja posare foticos!!
Kina ilu!!!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Beverly » dc. oct. 03, 2007 5:44 pm

Hola Can Riberencs del 2008!!!

Us he llegit una mica per sobre (pq. no tinc gaire temps).

Migraz, jo li vaig dir a la Isabel, que paralava en un foro i que ja sabia la sorpresa del carret, no es va molestar ni res, em va dir que no li diguès als convidats pq. al menys per ells fos sorpresa, així que si no t'agrada no tinguis problema de parlar amb ells.
Imatge
Beverly
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: Beverly » dc. oct. 03, 2007 5:47 pm

Soraysol, jo vaig anar a veure a FotoStil i a Fotograph. Els primers no em van agradar pq. vaig veure que m'ensenyaven la mateixa foto, que tenien uns altres fotografs a la seva propaganda :-/ , a més he vist d'ells fotos molt maques i altres que no, això és degut a
Imatge
Beverly

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. oct. 03, 2007 8:32 pm

Hola a tots i totes!!!! Jo akest dissabte vaig ja a pronovias a mirar-me el meu vestit de nuvia!!! kins nervis!!!! Ara, espero gaudir del moment a tope com si fos una princesa!!!!!!! >.-<: [/url]
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Beverly » dj. oct. 04, 2007 9:12 am

Perdó em vaig quedar a mitjes, deia, que els fotògrafs així grans, tipus fotoStil, etc. fan bons pacs, el problema és que t'atén un comercial i després et ve un fotògraf que tu no has vist mai, depenent de qui t'envïin, surten unes fotos o altres.

Jo crec que depen del que volgueu, si voleu unes fotos que estiguin bé i bé de preu agafeu un d'aquests, si voleu alguna cosa en concret, heu de buscar qui s'adapta al vostre estil.

Fotograph, es un home que fa unes fotos molt maques, a mi em va recordar tipus Bohemius (però molt millor de preu), és perfecte per a qui no l'agradi posar, amb ell li agrada buscar una mirada, un somriure, expressions que diguin alguna cosa, l'únic problema és que va una mica de prepotent, però ja dic les fotos són molt maques. Jo no el vaig agafar pq. a mi m'agrada posar.

Continuarà......
No se si m'estic enrollant molt, però us explico la meva experiència, el que he vist i les conclusions que he tret, espero que us pugui ajudar.
Imatge
Beverly

EntradaAutor: SONIA18 » dv. oct. 05, 2007 4:13 pm

Mima q be q ja tens els mobles, a nosaltres ens donan el pis nou al novembre o desembre, i llavors es quan ens tindrem q ficar a fer-ho tot i segur q m'agobio una miqueta pq m'enrecordo de quan vam marxar a viure junts i vam tenir q comprar de tot. Cada cop q anavem a IKEA sortiem emprenyats :-eh_::

Beverly a mi de conya els teus missatges sobre els fotografs xq jo vaig super perduda en aquest tema encara no he començat. Amb qui ho vas fer?

Guapis molts petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 06, 2007 8:54 am

Sonia, quina emoció! avui toca anar a emprovar vestits, eeeh!!!! jo dissabte passat vaig anar a fer la meva primera prova i anava contenta com una nena petita!!!! aaaaaiiiiixxxxx que maco!!!

mima, l'emoció de quan us porten els mobles també és super xula!!!!! em vaig fer un tip de patir pel parquet i per tot, però va anar molt bé, i fa molta ilu!

Ostres, d'aquí ben poquet comença el vostre any! i no us n'adonareu que ja us estaran trucant de Can Ribas per anar a fer la prova del menú!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dg. oct. 07, 2007 9:48 am

Jo lo del pastís, que vols que et digui, la gent li va encantar pq és mooolt diferent a les presentacions de pastissos que he vist fins ara. Queda moolt original, i ja et dic jo que més vergonyosa que sóc jo, no hi ha ningú! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Beverly » dl. oct. 08, 2007 9:35 am

Sonia, jo vaig agafar a Alphelia.
Van ser els unics que em van entendre el que jo volia, a més van caure tan bé que em sentia molt agust amb ells. Hi ha gent que no li agrada el seu video, pq. a part dels tipics clips que fan tots els fotògrafs, introduixen parts de veu, sembla més d'estar per casa, però en part està bé, pq. d'aquí a molt anys quan ho vegis i sentis la veu, p.ex. dels pares et farà molta gràcia veure que estava passant allà realment. De totes maneres jo no vaig fer el video amb ells, pq. m'el va fer el meu cunyat.

Ai, tinc unes ganes de veure les fotos, en quan les tingui us poso alguna, i així también. pots opinar més.

Després hi ha una altra fotografa, Laura, no se que més, que jo no la vaig anar a veure, però una noia del 2007 s'ha fet les fotos amb ella i són maquisimes.
Imatge
Beverly

EntradaAutor: montsecica se casa » dt. oct. 09, 2007 9:42 am

Doncs jo encara no he començat amb els fotògrafs.
Però es que amb el pis no tinc temps de fer res.
Uffff m'he de posar les piles!!!

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: SONIA18 » dt. oct. 09, 2007 3:45 pm

Beverly ALPHELIA es el q tenia pensat d'anar a veure primer, he mirat a la seva web i m'agrada lo q he vist. Teniem pensat anar a veure ARTBODA pero aixo de tenir q pagar canon i a sobre per lo q sento no son molt barats, ens hem desanimat. T'han agradat las fotos?

Ninou q et queda molt poquet, estas nerviosa???????

:-) :-) :-)
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: ninou » dt. oct. 09, 2007 7:36 pm

Hola a totes!!!!

ostres sí, falta ben poc....Mare eva, que ràpid passa el temps! Aquest mes hem de fer moltes coses, moltíssimes!!! però ho portem tot bastant controlat, i això em permet gaudir dels preparatius sense gaire stress....

Si podeu, el meu consell és que us feu un full, amb tots els mesos que us falten a la vista i totes les coses que heu de fer a cada mes. Jo vaig començar-lo quan faltaven 12 mesos, un full a la vista. Als 6 mesos, el vaig tornar a feri clar, tenia el doble d'espai en el full per poder apuntar més coses, i ara en tinc un on només apareix Octubre i Novembre, és a dir un full horitzontal partit en dues files, i hi ha mooooltes coses apuntades al mes d'octubre! jajaja, però el fet de portar-ho controlat em dona tranquilitat.

Bé, la setmana que ve començarem a trucar a la gent per tenir confirmacions d'assistència. No us podeu imaginar la quantitat de gent que passa de tot i no ens ha dit res encara! ni gràcies per la invitació!!! jo estic al·lucinant. Però bueno, els que més estimo ja els tinc tots apuntadets en el grup dels Sí!!!! i això és el que importa! però hem de començar a fer taules....

Bé, ja us aniré explicant!
Aquest divendres es casa una forera del 2007 a Can Ribas! la Juasari! >.-<: i després ja vaig jo..... Glups!!!!

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants