Labanda no t'estressis wapa. La veritat es que jo aquesta setmana i el cap de setmana passat em vaig estressar molt, pero no treus res en clar. Jo crec que sincerament no posen els preus perque així ens poder cobrar lo que els hi passi pels pebrots i ja esta. Haver-ha si tu tens més sort i per l'any vinent posen els preus d'una vegada. Jo també havia pensat de demanar pressupost de lo mateix que té una altra, però és dificil, perque nosaltres almenys hem canviat algun plat de l'aperitiu, i mai serà igual.
Annakaes pel tema de la música com a vosaltres us vagi millor, si no ho parlem el dia de la kedada. Però nosaltres estem molt interesats en que ens ho feu, ja ho saps
Capdemar lo del pa amb tomaquet estaria bé i sortiria super economic la veritat...es una opcio!! Jaja.

ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!, que tal, veig que una mica atabalades, jo no vaig provar cap plat que no fos dels menús que ja estaben muntats, i li vaig recalcar molt el meu presupost. Pel dia 1 o 29n a mi em va be quedar per sopar, si quedeu m'aviseu que jo m'apunto y xerrem. HANSEN, JA DEIA JO QUE EM SONAVES, per cert on vius ara??, si esteu a prop podriem quedar, i no patiu que us donaré tots els detalls de la boda. Y estic d'acord amb vosaltres en lo de la crema de meló, jo també anaba decidida i quan la vaig provar em va decepcionar molt.