CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » dj. feb. 14, 2008 9:45 pm

CARAI!! QUE heu estat de VAGA com jo??? no heu fet gens de feina!!!!

bé, millor perquè de baixar a la manifestació estic rebentada (pk per la tarda m'he quedat a Bcn de compres...)jejejejeje s'ha d'aprofitar també!!!

Ais, jo no sé si estic més liada que vosaltres amb els ménús perquè ja m'estic començant a posar nerviosa....

una cosa... vosaltres sabeu si a la fira d'Igualada d'aquest cap de setmana hi seran els de Ca n'alzina??

(Ariana pots contestar si estás per aki....jejejeejeje)
bé, és que uns amics hi volen anar pk no hi han nat mai a cap fira i clar... a mi a akestes alçades ja em fa pal... però si hi són hi anirem...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dj. feb. 14, 2008 9:46 pm

Capdemar ha escrit:Nenes, Déu ni do la xerrera d'avui!!!!
Com és tan tard, he hagut de fer una lectura per sobre. Però suficient com per:

- L'1 de març podríem quedar però hauria de ser per dinar. A la nit ja tenim un sopar

- El quadre s'ha començat a omplir... Us el passo quan tingui totes les dades, ok? (Anna, no pateixis que a tu també te l'enviaré...)

Fins demà noies!

1 DE MARÇ

Anerola (dinar va bé)
Annakaes
MOT (dinar va bé)
Capdemar (x dinar)
Ru

Les altres opcions de dates:

NOVA PROPOSTA: 29 DE FEBRER:
- Annakaes
- Capdemar
- MOT

No poden: RiM

Sopar 15/02/08: MiP, AneiJ, AnniJ, LiS
Dinar 16/02/08: MiP, RiM,
Sopar 16/02/08: MiP, RiM, AneiJ, AnniJ, LiS
Sopar 22/02/08: MiP, AneiJ, AnniJ, LiS
Dinar 23/02/08: MiP, RiM, AneiJ, AnniJ,
Sopar 23/02/08: RiM, AneiJ, LiS, AnniJ
Sopar 08/03/08: RiM, LiS, AneiJ, AnniJ, MiP

RiM= Ru i Manel
MiP= MOT i Paco
AneiJ= Anerola i Jordi
AnniJ= Annakaes i Jordi
LiS= Labanda i Sergi
C: Capdemar (nom de la teva parella?)

Impossible, sigui quan sigui, per a: J&B (però un cafetó llarguet sí que poden)
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dj. feb. 14, 2008 9:49 pm

LABANDA ha escrit:CARAI!! QUE heu estat de VAGA com jo??? no heu fet gens de feina!!!!

bé, millor perquè de baixar a la manifestació estic rebentada (pk per la tarda m'he quedat a Bcn de compres...)jejejejeje s'ha d'aprofitar també!!!

Ais, jo no sé si estic més liada que vosaltres amb els ménús perquè ja m'estic començant a posar nerviosa....

una cosa... vosaltres sabeu si a la fira d'Igualada d'aquest cap de setmana hi seran els de Ca n'alzina??

(Ariana pots contestar si estás per aki....jejejeejeje)
bé, és que uns amics hi volen anar pk no hi han nat mai a cap fira i clar... a mi a akestes alçades ja em fa pal... però si hi són hi anirem...

Hola Labanda!!!

L'any passat hi eren!!! Ah! i et recomano anar-hi, a les fires petites els descomptes dels fotògrafs, DJs i demés, són més alts!!!!
Aquest cap de setmana, és? Carai, doncs com no sigui diumenge... el dissabte ja el tinc ben plè... a veure si ens hi trobem!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dj. feb. 14, 2008 9:52 pm

Ei, me'n vaig a sopar i després la Til.la, que la d'ahir em va anar prou bé, tot i que els nervis es deixen notar, eh?! Porto una setmaneta... i demà vaig a Madrid, però a les 19.00h ja estaré per aquí, a veure si el viatget m'ajuda a descansar una miqueta.

Els del terra de la terrassa van venir fa dues setmanes (o més) a posar-lo, i demà tornen per endur-se totes les peces que van posar i posar-ne de noves. Estava fatal, totes es movien molt i quedaven desencaixades... uff!!!

Entre pitos i flautes... m'atipo de til.les ara!!! ja ja ja

Apa, doncs, Fins demà!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dj. feb. 14, 2008 9:58 pm

jolin... es que no mestranya que tiguis dels nervis... EL QUE ÉS fer-se una casa....!!!!!! quin horror!!!! i preparar la boda!!! pero Marta "tu puedes!!!

Doncs segur que hi anirem... però clar... fotògraf ja tenim... que es el següent?? hi ha alguna cosa per agafar amb temps?? crec que no!!

que vagi mol bé la til·la!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: JB » dv. feb. 15, 2008 9:05 am

EIIIII *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Apuntarnos para la comida del 1 de marzo.
Despues de haber hablado con el, me comenta que si es una comida y no es muy caro el sitio pues que sera la unica salida del mes de marzo. Asi que ya me direis. =0-0-) =0-0-)
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: Deshix » dv. feb. 15, 2008 9:59 am

*.-o-o.* *.-o-o.* eii!!!!!!!!!!!!, ja torno a ser aqui, jo si que he agafat lo de les pomes, es molt chulo. Ah per cert la mare de la hansen si que va a la meva boda, jajajajaja. Quina casualitat!!!!!!!!!!!!!!
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: Hansen » dv. feb. 15, 2008 2:32 pm

Doncs sí Deshix, això és casualitat. I fins i tot coneixes a ma germana!!! Però ella i jo no tenim res de res en comú. Però bueno, ma mare ja m'explicarà de primera mà com ha anat tot!!!! Iuuuujuuuuuu!!!!

Per cert, molt xules les invitacions! Quan li vau donar me les va portar a casa perquè les veiès perquè li havien agradat molt i més sabent que estaven fetes per vosaltres.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Deshix » dv. feb. 15, 2008 2:42 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* wolas Hansen!!!!!, si segur que pendrá nota de tot, jajajajajaja, la cuidaré molt per que tingui un bon record, les invitacións son sencilles pero molt chules, a totom li han agradat molt, al principi les meves amigues no es creien que les habiem fet nosaltres, jajajajajja.
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix

Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: ru » dv. feb. 15, 2008 2:47 pm

Hola nenes!!!

NOTICIEEEESSSS!!!!
Ja m'ha passat el pressupost... i casi la mato!!! 115€!!! MECACHIS!!! I ja us dic que tenim aperitu i vins barats!!! I pel que m'ha dit la Orada (és així??? ) està bé de preu, el que fa pujar és el filet, al que jo li demano: i si ho canviem pel fricandó? Pos resulta que també és car!!! I va i em diu que els plats que no estan en els menús ja fets TOTS són més cars i no baixarà mai de 100 triis el que triis!!! Evidentment també m'ha dit que agafem o el melós o els medallons, però al Manel no li va agradar cap dels 2!!! Nenes!!! I ara que hem de fer??? :-(

Hansen! Doncs ja saps, el dia següent volem tots els cotis del casament de la Deshix!!! :-))

Mot, nosaltres tampoc tenim problema amb dinar o sopar!!! :-)ok:

I guapins!!! Prent-ho amb calma o acabaràs amb una sobredosi de tilllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :-))

Ai Lidieta... això d'anar de compres el dia de protesta... aiaiai!!! :-)) La veritat és que encara no sé ben bé el motiu de la vaga, m'en fas 5 cèntims??? (si es que hasta pa esto soy coti!!!)

Per cert, per la llum no feu festa a Sant Joan oi??? o si???
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Hansen » dv. feb. 15, 2008 3:00 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* wolas Hansen!!!!!, si segur que pendrá nota de tot, jajajajajaja, la cuidaré molt per que tingui un bon record, les invitacións son sencilles pero molt chules, a totom li han agradat molt, al principi les meves amigues no es creien que les habiem fet nosaltres, jajajajajja.

Jo les invitacions les he trobat moníssimes. És el que dius, senzilles però originals, elegants, molt maques!!!!
Què fort, quina casualitat. Des que em va dir que tenia un casament a Ca n'Alzina he anat fent la coti coti per veure si trobava a la núvia! I vés per on, ja està.
Jo vaig estar vivint allà a la Llacuna durant uns mesets.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Capdemar » dv. feb. 15, 2008 3:03 pm

Està vist que baixar dels 100 euros, és gairebé impossible!!
Bé, com a mínim ja sabem que tot el que està fora dels menús és més car.
A nosaltres ens va dir que els alguns plats cars eren: la cuixa de cabrit, l'entrecot, i tot el que portés llamantol...
I que el preu "normal" eren uns 100-105 euros.
Ru, i el melós? No us va agradar gens? Nosaltres el voldrem tastar i té molts punts per ser el guanyador... (mal em pesi, perquè no m'agrada gens la vedella).
Capdemar

Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: ru » dv. feb. 15, 2008 4:54 pm

Hola guapa!

A mi el melós si que em va agradar ( a mi m'agrada tota la carn!!! :-)ok: ), però als altres ni el melós ni els medallons... jo vaig fent numeros, pk la veritat és que m'agrada el menú que haviem triat, i als altres també..., home, si els convidats ens donguessin 100€ c/u, "només" hauriem d'acuquinar uns 5.000€, però és el tema de sempre... no saps si es pot arribar a aquesta mitja... :-/ , aiaiai!!! Kins mals de cap!!! MOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTT!!!! UNA MICA DE TIL.LA CAP A MANRESA!!! PLIIIIIIIIIISSSSSSSSSSS!!!! :o-o: :-))

Deshix... hola... que guapa estàs avui!!! (per si no es nota és peloteo puro y duro!!! :o-o: ) Que ens posaràs alguna foticos d'aquestes peazo invitacions???? coticoti!!!

Mot, ja les teniu decidides vosaltres? I vosaltres Mar? (Anerola, ja sé que tu si!!! :-)ok: ). Jo espero que aquest finde la meva germana ens ensenyarà les proves que ha fet... kins nervis!!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: Miriami » dv. feb. 15, 2008 5:56 pm

Hola noies!

Quin minut de coses després de tants dies de no passar pel foro!!

Avui anem a veure l'Ariadna que ens passi el pressupost (ja tremolo!), ja us passaré les dades per completar el quadre aquest que a mi també m'interessa!

L'Ariadna ens ha dit que avui al vespre els hi va una parella a fer el tast, així que potser coincidim amb algú de vosaltres!

Estaré fora el 29 de febrer i l'1 de març, però si qualsevol altre dia organitzeu una trobada (ni que sigui un cafetó)...allà estarem!
Miriami

Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Capdemar » dv. feb. 15, 2008 6:34 pm

Uola nenes!
Li acabem d'enviar la proposta de dia per fer el tast a l'Ariana: dimecres 5 de març.
Si quedem finalment el dia 1, podríem intercanviar impressions i informacions del tast (nosaltres encara no l'haurem fet, però l'Ariana ens ha donat alguna informació).

Ru, nosaltres encara no tenim les invitacions perquè volíem enllestir primer temes com el fotògraf (que ja està :-)ok: ) i el menú (que encara no està :--( ). Però estem pensant en com la volem i ja comencem a fer algun esbós... També ens estem posant amb el tema viatge, doncs no tenim ni idea d'on anar...
Capdemar

Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: ru » dv. feb. 15, 2008 7:09 pm

mmmm... vale!!! ara toca resfrescar la meva memòria (absolutament escassa!!!) kuan us caseu???

Tema viatge: No teniu cap idea??? T'has passat pels posts de "lluna de mel"? Segur que hi ha moltes idees :-)ok: , nosaltres fem un creuer per les illes gregues! :-)ok:

Nenes, m'ha trucat el Bernat, si canviem el filet pel melòs ens baixa a uns 98€. Ell m'ha dit que em recomana més el melós que els medallons (que baixaria uns 2-3€ més el preu). Però ni al Manel, ni a la meva germana (que va venir al tast) els hi fa cap mena de gràcia cap dels 2 plats!!!

SANTA PACIÈNCIA!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 15, 2008 7:34 pm

Benvinguda Ru al club de les "a partir de 100€ és massa car". S'han flipat o que? 117€!!! Ara veig barato el meu. A nosaltres ens va dir lo mateix "el simpatic", si us agafeu un plat fora dels menús establerts són més cars...ja ho podia haver dit abans. Per cert Ru nosaltres també tenim aperitiu 1 del 2008 i els vins i cava baratets. Jo ja no sé si fer el segon tast, perque gastar-me els diners en fer-ho i que despres no em baixi res el menú. Estic pensant de canviar el primer...Ru i Mot vosaltres vau provar la crema de meló? que tal era?
Pel tema kedada jo no puc fer dinar el dia 1, i sopar, que no podeu? que no us va bé? que jo no m'ho vull perdre :-) I el dia 1 finalment anirem a comprar la roba del vestit. Porfi porfi.
Mot jo ja porto uns dies somiant amb la boda, però tot es per culpa de lo de ca n'alzina que no sabem que fer.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 15, 2008 7:36 pm

Llavors que fareu Ru? fricandó o filet de bou?
La Capdemar es casa al setembre o octubre si no recordo malament.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dv. feb. 15, 2008 7:58 pm

Uola Anerola!!!

Nosaltres vam provar la crema de meló (crec que la Mot també!) (hi ha fotos!). A vore! no està malament, però a la que vam provar els altres, la crema va quedar bastant mal situada!!! :o-o:

Que no heu provat dels menus 1 i 2??? És qüestió de provar aquests plats...

Tema kdada, a mi m'està bé sopar també!!! :-)ok:

El fricandó és al mateix preu que el filet, per tant, queda absolutament descartat ( :-( ), si decidim fer el menú de 115 (117 és la Mot!!!), farem el filet. AAAAAIIIIIIIIIIIIIII!!!! Kin estrés!!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dv. feb. 15, 2008 8:03 pm

Mar, et passo la meva taula omplerta, amb el filet, i una altra amb el melós!!!
Imatge
ru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants