Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dt. nov. 13, 2007 4:57 pm

Allo cangui,
Vaya, mala passada lo del viatge!!!! A veure si almenys la reclamació l´estimen perquè realment és per aplaudir av la persona que us ho va organitzar!!!!! Vaya rebote!!!!
Té raó la Rachi vas entrar happy happy i molt més natural que el teu nen!!! Desprenies una felicitat...... i lo del ram jo tampoc em vaig fixar!!!!!

Rachi perfecte si hi ha us heu decidit amb el B&B, una coseta menys!!!
Mary a vegades és millor trobar-te amb un perla de fotograf per veure clar el que vols!!! Nosaltres també vam mirar una de Badalona que realment era una presa de pèl!!!!!

Lo dels caterings ja està bé poder fer el tast i jo de fet quan el vaig concractar no ho vam fer i ara em fa coseta perquè a veure que tal!!!!
Tu Rachi també hi vas divendres,oi?????

Fiancée jo he sentit que els de Entreacte estàn força bé però no tinc ni idea perquè no els he vist i lo del fotograf ni idea!!!!!!!

Croketa quin dia tornes a Bcn??? perquè podem quedar com diu la Rachi a fer el vinet!!!!!!!!

Avui he tingut un dia de ``perros´´ a la feina però bueno!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 13, 2007 5:15 pm

cangui ja ens passaras alguna foto... així veiem com va quedar tot... jo estic mirant per agafar airolo... ja m'explicaras com va anar tot i si en vas quedar contenta

ja tinc ganes de fer el vinet :-))
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 13, 2007 5:20 pm

Cangüi, jo et puc dir un al casament que vaig anar que tenien els B&B les fotos eren ESPECTACULARS!! Súper xules i originals... Rachi, has fet una bona elecció!!

Mary, que be! El divendres tast.... T'han donat hora molt ràpid, oi?

Aixss, avui no se que em passa.... tinc un munt de feina, però no foto res, porto tot el dia fent el tonto...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 13, 2007 5:21 pm

Per cert, al final hem concretat un dia per fer el vinet??????? Jo aquesta setmana una mica malament, estic de curs de 19 a 22h!! Però next week, quan vulgueu!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 7:17 pm

Noietes... ens veiem dema!!!!

A veure si fem cafeto o vinet i parlem, jo quan vulgueu!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dc. nov. 14, 2007 7:19 am

bon dia noies!

rachi, has pogut parlar amb el teu contrari?

respecte al catering d'airolo com us vaig explicar acabada de casar, no tinc cap queixa. L'aperitiu casi no el vaig tastar xq tot parlant amb la gent ni penses em menjar però la gent va quedar contentisima i els va semblar tot molt original però sense gaires extravagancies.
El dinar que si el vaig tastar cap queixa tampoc, estava tot igual que el dia del tast. L'unica pega que vaig trobar és que les mores del pastis nupcial estaven un pel acides però el pastis era de Baixas o sigui que d'airolo cap queixa.
El jefe de sala que vam tenir, el Xavi, també perfecte... resumint, que vaig quedar molt contenta amb ells. :-)) :-)) :-))

algú ha fet el tast d'airolo ja? aixi em comenteu quins plats us han agradat més...
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 14, 2007 11:20 am

Bon dia noies!!!

Aquests dies vaig una mica de cul i gairebé no em puc connectar. Però em vaig posant al dia, q consti! Jejeje

Cangui!!! Vaya chasco lo del viatge... Pel tema de les pluges veig molt xungo q puguis reclamar, però per l'hotel... Vamos!!!! Vaya tela q tenen... Et recomanen un hotel per després trobar-te això. Per cert, la resta del viatge que tal va anar???

Jo torno a BCN el 16 per la tarda. De la setmana que ve quedem quan vulgueu, excepte el dimecres q vaig al bundó a les 18h (a veure si ja em decideixo!)
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 14, 2007 3:44 pm

BON DIA!!!
Doncs, m ha dit que si l´hotel era el mateix que els que havies contractat, no sap i tindreu moltafer... perar que si e smol tdescabellat i a les fotos es veu be... es pot intenatr, tot i que es veu que tu dirmes un paper amb ells que s´hauria de veure! En quant als 2 dies de mes, com es per meteorologia que us vau haver de quedar, es veu que en contracte qu firmes amb ells tambe es renten les mans... vamos que shauria de llegir i veure quins termes imposen, però que normalment ho fan totes... pero, diu que posseu reclamacio que no perdeu res!

croketa, quan vas al bundó??? estas convençuda de quin et vols quedar??? que bien...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 14, 2007 5:13 pm

hola guapes!!!
avui us escric des de casa!! ahir a la tarda vaig haver de marxar de la feina pq estava a 38 de febre i amb molt mal d'estomac! m'he passat tota la nit a 39, ara sembla que m'hagi baixat una mica... espero esta millor x demà anar a treballar!!
cangui, jo divendres vaig a fer un mini tast, per saber com són abans de fer la paga i senyal!! ja t'explicaré.... tu posa reclamació que tp hi perds res...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 14, 2007 7:14 pm

Mary!!!!!!! Millora't!!!! Jo no sé q passa, però akí també està tothom igual... La meva cuñada fa dos dies q està a casa i al lab n'hi ha 3 amb gripazo... Jo toco fusta pq de moment res de res!

Rachi, doncs ho tinc bastant clar... És el vestit q us vaig explicar amb totes les modificacions q se'm van acudir, jejeje. De totes maneres els hi he demanat el model Salinas pq me'l portin per sortir de dubtes. El q encara no sé és si aniré a RC a emprovar-me el vestit de Jesus del Pozo q no tenien... Depèn de les ganes q tingui...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 14, 2007 8:11 pm

Allo nenes!!!!!
Vaja Mary!!! A veure si demà ja estàs millor o almenys sense febre!!!!!
Escolteu si voleu com també estarà per aquila Croketa podem quedar, no???? jo ja tinc ganetes de veure´us!!!!!
Fiancée ahir vaig veure el reportatge del Periodico i, realment té molt bona pinta!!!!! vQue, anireu ua altra vegada a veure´l???? Quan ho comentaràs als teus pares???? Aiix que m´embalo!!!!!!
Cangui tu reclama i posa tot allò que se t´acudeixi i que tinguis com a prova perquè sino després et diràn que no has aportat en el moment oportú o alguna historia similar!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 15, 2007 4:11 pm

Mary... cuidat molt!!! dintre de poc ja totes haurem passat per aquest mal de panxa, eh... espero que no caigueu a les que encara no heu caigut, em sembla que la fiancée es la que es salva i la croketa també!

Vinc de veura el catering de mercès... ara em passaran propostes i quedare per fer un primer tast per veure si ens agrada el seu menjar... i aquesta tarda sibaris... i demà farem can jubany, a veure que tal!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 15, 2007 5:17 pm

G14 si si anirem a veure-ho un altre cop, com que aquest cap de setmana ens han donat les entrades per Bodas&Bodas anirem i parlarem amb ells.

Mary cuida't guapi!!!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2007 2:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 15, 2007 5:20 pm

jejejeje... que bo el teu noviet!!! si que esta emocionat!! Encara no heu dit res a casa??? I quan ho penseu dir??? aquest nadal??? no se com tho pots callar, i menys amb les amigues...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 15, 2007 5:32 pm

Es molt fort a més les meves amigues están tota la estona " Si se te nota en la cara..." Una va i em diu que es pensa comprar el vestit igualment... que m'ho veu als ulls, que pongo carita de mentir jajaja estan flipadas... i jo a més les faig bromes tota la estona que si han de començar a fer regim per la meva boda etc... jajjaja
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 15, 2007 6:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 15, 2007 5:45 pm

Ara editare tambe... no et preocupis!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 15, 2007 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 15, 2007 6:18 pm

Si RACHI tinc auqesta sensació no sé... :hmm::
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 16, 2007 9:02 am

Bon dia wappes!!!!
Rachi que tal Sibaris??? I les propostes del Mercès?? Quan aniràs a fer el tast al Mercès??? Ja ens explicaràs el de Cal Jubany!!!! També tenies que anar a un altre no?????
Fiancée esteu sonats >.-<: >.-<: >.-<: !!!! jo no podria aguantar-me tant temps!!!!
Maaaary com et trobes de la panxulina??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 16, 2007 9:05 am

Per cert Fiancée a Sant Benet llavors la ceremonia seria religiosa, no??? T´ho comento perquè jo dintre de dos setmanes vaig al Registre Civil de Badalona ha portar l´expedient matrimonial i la tramitació dura uns 4 mesos per que l´enllesteixin i l´hora la vaig demanar al juny. Més que res que ho tinguis en compte per si és civil que ho hauries de fer.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. nov. 16, 2007 9:28 am

Bon dia noietes!!!

Avui tornooooooooooo!!!! Jejeje, quines ganes! (no us penseu q no m'agrada estar akí, però también tinc al meu noiet allà...)

Al final kedarem per cafetó/vinet la setmana q ve??? Ja direu algo!
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants