NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 19, 2008 3:47 pm

CECI! Ahir casi coincidim xq volia passar-me per Pronovias per enllestir una coseta i vaig trucar per telèfon i em van dir que div tarde i disabte estaven a tope que fins dilluns per la tarda millor que no hi anés.......

M'agradaria molt veure les fotitos de la prova! Si pots passame-les per privi wapa!! T'has agafat alguna altra coseta a part del vel???? Com és??? Ja s'apropen els nostres dies noies!!!

Os penjo les nostres invitacions! Em falta ensenyarles al meu home i que la Oni em digui on està la impremta que els hi ha fet a ella i listo!!!!!

Per cert, les expertes en informàtica!!! Hi ha alguna manera de poder ficar estrelletes o alguna cosa així a la foto com en forma de ràfaga??? No sé si m'explico gaire..... Tot i que es veguin les 2 cares la idea es fer-les totes negres i la primera foto a la part de fora i l'escrit a la part de dins.... i buscaré un sobre cuadrat platejat, a veure si el trovo.......

Bueno allà van, què os semblen????? Petonets!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 19, 2008 3:56 pm

Part de dins!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elena Set'08

ei

EntradaAutor: Nurya » ds. gen. 19, 2008 4:58 pm

urgell jo les sabates va ser veure-les i quedarme-les perque em van agradar moltissim i a sobre son molt comodes, no fan gota de mal, de talo tenen uns 6 o 7 centimetres, no gaire, lo suficient. lo que potser fare es anar al sabater per a veure si em fa un puntet entre els dos forats pq en un em balla i en laltre m'apreta i aixo no pot ser!!!!les noies de la botiga molt majes e?
ah! el viatge anem de creuer amb costa cruceros i ho hem fet amb viatges marsans i la dona molt maja tambe!lagencia esta a la catedral i es molt petita.

la roba interior ja la tinc des de fa una setmana. al final me le comprat a una botiga que es diu la llar i esta a la plaça sant joan, davant del plus. me agafat sostens sense tires molt xulos i un tangueta i a conjunt un picardies que no veas!!!!!!aixo si, de preu no es una cosa barata que diguem, uns 100 euros tot!!!!!! pero ja tenim una cosa menys!!!!
si necessiteu ajuda pregunteu e???

petonets
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

HOLA

EntradaAutor: mairim80 » ds. gen. 19, 2008 5:34 pm

Hola chicas!
hace tiempo que no entro pero he leído un poco por encima y veo que casi lo tenéis todo, las invitaciones que hay colgadas son muy chulas, cada una de ellas tiene algo especial, son super originales! me ha gustado mucho la de Key y la de Raki32....qué buenas ideas tenéis.
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 19, 2008 5:53 pm

Elena, sí que es poden posar ràfegues d'estrelletes. Si fas anar el photoshop es fa amb l'eina "pincel". Obres els pinzells i busques l'estrelleta (es diu flujo de estrellas), per tal que no te'n surti una només sinó moltes a la vegada, un cop tinguis triat el pinzell d'estrella vas a la part dreta de la pantalla que hi ha tres pestanyetes, una de les quals es diu pinceles. Aquí tries la opció dispersión... i el tamany de les estrelles, la manera com sortiran... ves provant i ja veuràs que és senzill.

Nenes, m'he passat el matí davant l'ordinador mirant la foto del vestit. I mirant si entràveu al foro pq estava fatal!!!! Resulta que el vel que vaig triar a la botiga era massa llarg i tenia una punta enorme amb pedreria. I la veritat q em va semblar bé, encara que jo els hi vaig dir a les noies q jo volia el que tenen a l'aparador. Que m'agrada el de l'aparador!!! I no me'l van voler ensenyar (suposo que no debien voler desmontar-lo, ja ho entenc). Però és que no m'hi veig amb aquest vel. Ara miro les fotos i el vestit m'encanta però el vel no fa gens per mi.

Al final he baixat a la botiga (que hi havia com a mil núvies!!!!!) i els hi he dit que me'l canviin, que aquell q vaig triar ahir no m'agrada. Al final no hi ha hagut problema (la jugarreta es q el que he triat es més car :--( i no ho entenc, pq és completament llis, no té res de res!!!! i l'altre tenia molta pdreria!!!) bueno és igual. Que no podré veure com queda fins al juny. Però és q l'altre no m'agradava gens!!!!

Vaya rollo us he fotout. Ho sento :-(
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 19, 2008 6:02 pm

Elena no em deixa enviar-te cap privat em diu que dona error per culpa del teu '08 al nick. O això he entès. Ho tornaré a provar... pq és molt estrany.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 19, 2008 6:25 pm

Ostres nena què bé ara em fico a provar lo de les estrelletes.... el que passe es que m'he descarregat una versió del photoshop de versió prova per Internet i me semble que no és la correcta...... Està tot amb anglès i encara trobo que me n'he sortit prou jejeje!

Que raro lo del privi, un dia a la Oni también li va passar i a la Marjo! El que passe es que no sé cambiar el nick, no en tinc ni idea de com fer-ho!!!

No t'angoixis per lo del vel, si has de fer qualsevol canvi mentres no tinguis ja tot llest per tu a la botiga no crec que et possin cap problema! el més important es que et trovis tu ben guapa i sobretot que vagis ben agust amb tot el conjunt o sigui que si no et convenceia has fet bé de canviar-lo! i si l'has de tornar a canviar doncs el tornes a canviar i cap problema! Tot aixo deles bodes és un enrenou però ja n'estan d'acostumades!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 19, 2008 6:28 pm

Acabo de trovar un altre photoshop! Es diu Photoshop album se 3.0! i està en espanyol.... vaig a provar a veure què tal!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: feminacora » ds. gen. 19, 2008 6:35 pm

Ceci, yo he ido esta mañana, para que me dejaran hacer otra prueba del vestido con otro velo, me gustaria probarmelo con el que lleva la modelo en la foto que es largo y me gustaria llevar un poco de cola, asi cual te has quedado tu, la chica me ha dicho que el que me quede yo se puede hacer a la medida que yo quiera.....yo me quede el que es liso, que lleva unas cositas brillantes por todo el borde..... es el v-255
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: feminacora » ds. gen. 19, 2008 6:36 pm

Ceci enviame alguna foto con el velo por fa.......
:o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 19, 2008 6:37 pm

ceci com es diu el teu photoshop..... no me'n surto...... Gràcies Wapa!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: feminacora » ds. gen. 19, 2008 6:38 pm

Elena me gustan las invitaciones... las mias son algo clasicas ya os las enseñare... pero tambien eran baratillas a mi me salian por 1.57 cada una
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. gen. 19, 2008 6:46 pm

Gracias Nani! he optado por hacerlas yo porque me pedían una pasta y me parecio una bobada pagar tanto dinero para algo que seguramente irá a parar a la basura...... Estoy intentando poner estrellitas o algo así a ver si lo consigo!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: XIPI » ds. gen. 19, 2008 7:09 pm

Elena, les invitacions son xulissimes!!! de veritat! m'han agradat molt!!
Ceci, que guay lo del vestit, i si no et veus amb el vel canvia'l, has d'estar a gust!!
Ostres nenes, kin munt de temps sense escriu-re, es k entre feina, akests dies amb gastroenteritis.... buf!!!!
Ja s'acosta!!!
Key, ja ens donaras detallets de la boda!!! jejejeje
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. gen. 19, 2008 7:32 pm

Hola noies!

Ceci passa'm fotos del vestit!!!!!! Que guay! Jo tinc ganes de que arribi el dia de probar-me el MEU vestit, ja queda poc. Del tema vel, jo vaig agafa un de la botiga pero amb la condicio de que a la primera prova portaria el de la meva cuñada i si m'agrada no em quedo el d'alla. No em van posar cap problema, ja us contaré. La roba interior jo la compraré alli mateix, no la vaig trobar cara i aixi em probo sobretot els sostens.

Les invitacions molt xules Elena!

Jo ja començo a somiar un altre cop amb la boda, avui que em deien que la Tugues ja no feia Raimat i ningu m'havia avisat! I a sobre el que ho feia ara era una merda i al mateix preu! Deu meu!

Avui em rebut el nostre primer regal (ingrés) de boda! La veritat és que fa molta ilusió!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 19, 2008 8:26 pm

perdoneu.... estava mirant la tv....

A veure, Elena, la versió que t'has baixat és una mica kaka. hauries d'haver agafat la versió de prova de la pàgina original de Photoshop (Adobe) en la versió photoshop CS3.

A males, passa'm la foto i t'ho intento fer jo. el mail és
cecilialopez_mart@hotmail.com
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » ds. gen. 19, 2008 8:56 pm

alfonsoicecilia ha escrit:perdoneu.... estava mirant la tv....

A veure, Elena, la versió que t'has baixat és una mica kaka. hauries d'haver agafat la versió de prova de la pàgina original de Photoshop (Adobe) en la versió photoshop CS3.

A males, passa'm la foto i t'ho intento fer jo. el mail és
cecilialopez_mart@hotmail.com
Eis hola ke tal la prova del vestit,ja veig ke vas estar popant de la amre ahir,ke guay a mi em keda molt per anar a fer la prova fins al Maig,casi casi ja no em recordo ni com era el meu vestit,sort ke de tant en tant entro a la pagina web de pronovies i vaig mirant,bueno si vols enseñarme alguna fotico teva ja saps m´ho pases per privat i estaré encantada.nosaltres em anat a recollir les aliançes akesta tarde i mira per on o tenien tancat fins dilluns,no se an agafat mini vacances per el ke ficava a la porta.Bueno anirem a sopar ke ja començo a tenir algo de ganeta.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: aneta » ds. gen. 19, 2008 10:44 pm

Elena, muy bien... te han quedado chulas las invitaciones!! a ver si consigues poner las estrellitas... yo la verdad no te puedo ayudar lo del photoshop no lo llevo muy bien.

Ceci, no te preocupes por el velo, aunque no te hayas visto el efecto con el vestido... seguro q has acertado, a mi los velos lisos, poco recargados me gustan más, no le quita protagoninsmo al vestido y pasa mucho más desapercibido... seguro q estarás guapa... pásame una foto de tu vestido!!

A ver que os parece??? yo siempre he dicho que no llevaría velo, que no iba conmigo... el escote de mi vestido es de palabra de honor y me caso por la iglesia... me veré muy poca cosa si no lo llevo... tenía pensado ponerme algún detalle en la cabeza... no sé??
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: aneta » ds. gen. 19, 2008 10:53 pm

Glori, lo que dices de Tugues es un sueño??? o es verdad??? que horror!!!hace poquito mi madre me vino con esa noticia me dijo que le habían dicho en la peluquería que Tugues se traspasaba, al principio me agobie un poquito, pero luego pensandolo bien pensé que si eso pasara supongo que el Xavi, nos hubiera avisado no?? que hemos pagado un adelando!!! que es imposible y que son habladurias de la gente... y que si fuera verdad... quizás se trataba de la pasteleria y no del servicio de catering...cuando he leido tu mensaje casi me caigo de la silla!!!! pero es un sueño no????
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 19, 2008 10:57 pm

aneta... si et cases per l'església no pots anar amb els hombros a l'aire. Em sap greu... però si no t'agrada el vel et pots mirar de trobar una jaqueteta d'aquestes de punta o alguna cosa així... però els vels fan més bonic. No cal que sigui llarg, n'hi ha de totes mides.
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants