CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 12:02 am

Anem per parts... Ara que m'he pogut mirar amb calma els mails:

- Felicitats dobles Anna!! A veure si la maternitat serveix per calmar la tensió.

- Benvinguda Deshix. Bona elecció. Esperem poder compartir amb tu aquesta última etapa abans del teu casament.

- Mot, el meu company es diu Josep. Em sap greu que hagueu de canviar el dia per nosaltres. Però també em sap greu no anar-hi... RU, guapi, a quina hora acabes divendres??
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 12:11 am

Continuo...

Conversa telefònica amb l'Ariana:

Nosaltres ja tenim la llista dels plats que volem tastar (per cert, segurament serà el 5 o el 12 de març):

Primers: amanida de gambes, carpaccio de rap i papillote de marisc amb verduretes
Segons (aqui estaven els dubtes): ànec mut, braó de xai i melós de vedella
Prepostres: sorbet de llimona, llima i plàtan / pinya colada / sorbet de mandarina amb crema
Pastís: coulant de xocolata (com no!!), tatin de poma i pastís de crema catalana

L'Ariana ens ha aclarit:

- la diferència entre el canetó (ànec petit, serveixen una meitat: amb pit i cuixa) i l'ànec mut (crec que ja ha sortit per aqui, esmicolat i com rostit),

- com està cuinat el braó i el cordero lechal (Anerola, per la teva informació: el braó el serveixen esmicolat, sense l'ós, amb una salseta que pica una miqueta; i el cordero lechal el fan de la mateixa manera),

- i què són les fruites amentolades (és un bol amb gel que col·loquen a la taula amb gelatina de menta i trossos de fruita, segons l'Ariana, no recomanable pel nostre casament que és el 20 de setembre).

Uala, quin rotllo que us acabo de donar!!!
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 12:11 am

Continuo...

Conversa telefònica amb l'Ariana:

Nosaltres ja tenim la llista dels plats que volem tastar (per cert, segurament serà el 5 o el 12 de març):

Primers: amanida de gambes, carpaccio de rap i papillote de marisc amb verduretes
Segons (aqui estaven els dubtes): ànec mut, braó de xai i melós de vedella
Prepostres: sorbet de llimona, llima i plàtan / pinya colada / sorbet de mandarina amb crema
Pastís: coulant de xocolata (com no!!), tatin de poma i pastís de crema catalana

L'Ariana ens ha aclarit:

- la diferència entre el canetó (ànec petit, serveixen una meitat: amb pit i cuixa) i l'ànec mut (crec que ja ha sortit per aqui, esmicolat i com rostit),

- com està cuinat el braó i el cordero lechal (Anerola, per la teva informació: el braó el serveixen esmicolat, sense l'ós, amb una salseta que pica una miqueta; i el cordero lechal el fan de la mateixa manera),

- i què són les fruites amentolades (és un bol amb gel que col·loquen a la taula amb gelatina de menta i trossos de fruita, segons l'Ariana, no recomanable pel nostre casament que és el 20 de setembre).

Uala, quin rotllo que us acabo de donar!!!
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 12:14 am

Apa! A sobre de rotllo em surt doble!!!

I el més important, i lo prometido es deuda... us passo per privi el quadre (no espereu un mega quadre, eh!) que ens ajudarà a aclarir moltes coses (espero).

Si alguna no el rep, que m'ho digui ok?

Bona nit!!
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 12:26 am

Hola de nou!
Ja us he enviat el quadre a totes aquelles que me l'heu demanat. Si algú més el vol, que m'ho digui, ok?

Abans no us he explicat com s'ha d'omplir ni res, però m'imagino que en quant el veieu, veureu com s'ha de fer.

La qüestió és com fem que la informació circuli. Jo he pensat en dues opcions, però si alguna pensa en una altra que ho digui:

OPCIO 1. Quan el tingueu omplert, me l'envieu i jo me n'encarrego de ficar-los tots en un nou quadre.

OPCIO 2. Fem cadena. Que comenci una omplint-lo i li passi a una altra. Aquesta que afegeixi el seu i el passi a una altra. I al final la última que el passi a totes!

Bé, ara sí que us deixo que és molt tard!!!

BONA NIT!!!
Capdemar

EntradaAutor: JB » dc. feb. 13, 2008 11:41 am

Yo me decanto por la opcion 1, y asi cuando tengas el de todos lo organizas y lo reenvias a todas igual y asi podremos decidir que pasa.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: JB » dc. feb. 13, 2008 11:43 am

RU *.-o-o.* RU *.-o-o.* RU *.-o-o.*
El domingo 3 meses solo!!!!!! OOOOEEEEEEEEE OOOOOOEEEEEEEEE

me acordare un monton ese dia porque tambien tengo una boda ese dia.jejej

CUENTA A TRAS. Pasaran super de prisa,
semana santa.....
1 de mayo....
y 17 de mayo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 2:54 pm

J&B ha escrit:RU *.-o-o.* RU *.-o-o.* RU *.-o-o.*
El domingo 3 meses solo!!!!!! OOOOEEEEEEEEE OOOOOOEEEEEEEEE

me acordare un monton ese dia porque tambien tengo una boda ese dia.jejej

CUENTA A TRAS. Pasaran super de prisa,
semana santa.....
1 de mayo....
y 17 de mayo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

:.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

NIÑAAAAAAAAAAA!!! QUE ME QUIERE MATÁ D'UN JINFARTO U QUE!!!????... .*...*..*

VEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRGEEEEEEEEE SAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

KIN ESTRÉS PSICOPATA M'ESTÀ ENTRANT xx;-.)
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 2:55 pm

Hola nenes!!!

Anerola, les aliances són d'or blanc i totalment llises, intentaré trobar alguna foto que s'hi assemblin... les vam comprar aquí Manresa, en una joieria que es diu Gaudi, en tenen bastantes i a preus raonables! :-)ok:
Nosaltres vam provar els medallons d'ibèric, estaben bons, però un pel secs pel meu gust, hi ha d'haver la foto penjada del meu tast (el primer).

Ostres Annakaes, me n'alegro molt de que puguessiu veure la nena, potser baixa del burro i la podeu veure més aviat... :-/ ... ojalà!!! :o-o:

Em vaig enterar de la boda civil, pk va obrir un post nou de ca n'alzina i al llegir-la ho explicava tot!!! Nenes!!! que us falta instint cotillil!!! :-))

Labanda, Mar: jo plego a les 21h cada dia... :--(

Ara vaig a mirar el quadre!!! Si no m'hi aclareixo ja et demanaré ajuda!!! Merxi!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 3:10 pm

Vale!
He trobat uns anells que s'assemblen als nostres.
Els nostres són tot brillant. Són rectes com aquests (no fan corbatura a lo ample), però en comptes d'acabar recta, fan com baixada per les puntes... trankiles, aquest finde els hi faig les fotos i les penjo! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 3:36 pm

Capdemar ha escrit:Apa! A sobre de rotllo em surt doble!!!

I el més important, i lo prometido es deuda... us passo per privi el quadre (no espereu un mega quadre, eh!) que ens ajudarà a aclarir moltes coses (espero).

Si alguna no el rep, que m'ho digui ok?

Bona nit!!

Moltes gràcies guapa!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 3:48 pm

Ei noies!!!

Doncs Anna, m'alegro que puguessis veure a la teva nova nevoda... ole ole *.-o-o.*

Pel que fa als plats que demaneu si algú ha tastat: ànec mut amb peres i foie, per mi boníssim! i el melós de vedella també.

Noies, ahir vaig acabar el dia tan emprenyada que vaig preferir no entrar al fòrum sinó despotricaria amb ganes... i mira, ara ho veig d'una altra manera...

Anerola, a mi tmabé em va trucar el cuiner, i no és sec, força borde i no té ni ganes de seguir la gràcia ni de quedar bé, això em reventa, i si a sobre, es dedica només a dir NO, subtilment, però dient-ho, encara em reventa més...

Total, que haviem triat el cérvol i l'haurem de canviar, ens va dir que, del que haviem provat (ànec mut i melós), el melós seria el que ens facilitaria baixar el preu. Els vins, també, que baixéssim el negre i el blanc i que de caves -em vaig quedar flipant- em va dir que com que nosaltres coneixem als de la Jové i Camps, malgrat els facin un preu especial per tal que nosaltres puguem comprar-lo a Ca n'Alzina més barat, no serà així, perquè clar, ells han d'aplicar-hi un marge i clar, ells viuen d'això, de manera que tan si era amb el descompte com si no era amb descompte, que a mi em costaria el mateix i només ells es beneficiarien del descompte... així doncs, un altre cava s'ha dit! Quina ràbia!

Però bé, ara que veig que la Deshix ha agafat el carpaccio de rap (que a mi em va encantar) i el melós de vedella, segur que serà bo... que bé, que hi hagi algú tan encegadament decidida i contenta amb Ca n'alzina... jo també ho vull!!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 3:50 pm

M'han trucat del Registre Civil de St Feliu perquè diuen que és molt estrany que els nuvis demanin que sigui el propi registre qui enviï l'expedient matrimonial al poble on s'ha de casar... però bé, el cas és que ara, després de 4 mesos (des del 19 d'octubre fins ara), m'han dit que tot està enllestit i que els passaran ja l'expedient!!! D'aquí a 15 dies trucaré a Rubió, a veure si ja l'han rebut!!! ole!!! una cosa menys en què pensar!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 3:51 pm

ru ha escrit:Vale!
He trobat uns anells que s'assemblen als nostres.
Els nostres són tot brillant. Són rectes com aquests (no fan corbatura a lo ample), però en comptes d'acabar recta, fan com baixada per les puntes... trankiles, aquest finde els hi faig les fotos i les penjo! :-)ok:

Ei Ru, molt xul.los els anells!! nosaltres també els volem així!!!

Nena, que no et queda res i vas a molt bon ritme!!! Enhorabona!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 4:36 pm

Ru, molt macos els anells! Nosaltres també volem uns semblants. Hem d'anar a una joieria, on ens els regalen uns coneguts. A veure quins tenen.

Mot, guai això dels papers! A mi em fa molta mandra sempre parlar i moure papers, per això m'imagino que t'hauràs quedat tranquil·la!
O sigui que el melós és més econòmic que l'ànec... per què no demanes el preu dels dos menús: amb menús i amb ànec... A veure què et diuen...
Capdemar

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 4:44 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* eiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!, bones, dons lo de la ceremonia civil es per que ho vaig dir ahir, el tema del vestit, l'he agafat a pronovias es el model nalón de la nova colecció 2008 i del xat em v parlar la marian que es va casar a l'octubre pero no se quin apodo te al xat, es va casar a la Llacuna que es el meu poble.
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix

Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 4:48 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* nosaltres anem a escollir els anells aquest disabte que ens els fa el cosi de la meva parella que fa les joies per tiffanis per encàrrec i lo mes maco es que serán úniques.
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix

Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 4:59 pm

Ei Deshix! Què poquet que et queda!!

Escolta'm, quin menú faràs tu? (crec que ja ho vas dir, però no me'n recordo quin era...)
Capdemar

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 13, 2008 5:00 pm

Bueno bueno bueno...així que ahir vam tenir fent feina al simpatic del Bernat ehh!! Mare meva que .... que és. Bueno no diré res més haver-ha si ho llegeix i després ens fot algu al menjar del dia de la boda. Es la cara amarga de ca n'alzina. Jo tambe estava ahir que em pujava per les parets.
Ru els anells són molt xulis. Ara miraré els medallons, no m'enrecordava que tu ho vas provar, però no em fan gaire el pes d'entrada.
Capdemar jo tinc 2 preus diferents de menús perque li vaig dir que m'ho fes amb dos primers diferents. En quant ho posi t'ho passo per privi.
Annakaes felicitats per poder veure a la teva neboda.
Per lo de la kedada, tu Ru no podras venir? Per cert jo también havia vist el post que havia fet la Deshix...si es que estem fetes unes coti-coti.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Capdemar » dc. feb. 13, 2008 5:03 pm

ANEROLA ha escrit:Bueno bueno bueno...així que ahir vam tenir fent feina al simpatic del Bernat ehh!! Mare meva que .... que és. Bueno no diré res més haver-ha si ho llegeix i després ens fot algu al menjar del dia de la boda. Es la cara amarga de ca n'alzina. Jo tambe estava ahir que em pujava per les parets.
Ru els anells són molt xulis. Ara miraré els medallons, no m'enrecordava que tu ho vas provar, però no em fan gaire el pes d'entrada.
Capdemar jo tinc 2 preus diferents de menús perque li vaig dir que m'ho fes amb dos primers diferents. En quant ho posi t'ho passo per privi.
Annakaes felicitats per poder veure a la teva neboda.
Per lo de la kedada, tu Ru no podras venir? Per cert jo también havia vist el post que havia fet la Deshix...si es que estem fetes unes coti-coti.

Guai!!
Capdemar

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants