Autor: Àngels » dv. gen. 18, 2008 6:24 pm

Autor: Àngels » dv. gen. 18, 2008 6:35 pm

Autor: daphne » dv. gen. 18, 2008 6:36 pm

Autor: Àngels » dv. gen. 18, 2008 6:54 pm

Autor: Àngels » dv. gen. 18, 2008 7:14 pm

Autor: daphne » dv. gen. 18, 2008 7:39 pm
es preciòs el meu somni es poder tenir algun dia un cavall
Autor: Àngels » dv. gen. 18, 2008 8:33 pm

Autor: Chili » ds. gen. 19, 2008 4:42 pm

Autor: daphne » ds. gen. 19, 2008 11:18 pm
Àngels ha escrit:tranqui, no passa res!
També era el meu somni des de molt petita i als 18 anys ho vaig aconseguir! ara, els meus pares diuen q des de q vaig començar a parlar dinaven, sopaven i somiaven amb cavalls per culpa meva jejeje![]()
Per cert, estàs invitada per venir a veure'l i tocar-lo en viu i directe! quan vulguis!
Autor: daphne » ds. gen. 19, 2008 11:20 pm
Chili ha escrit:Hola noies!
No vegis com esta el foro amb els gossets,doncs jo tinc una noticia, com ja sabeu fa poc q vaig portar un nou company a casa i per desgracia fa poc va deixar d'estar amb nosaltres. Em passats un dies molt malament i per tant em decidit que una mala experiència no ens ha de portar un mal record dels animals i hem decidit portar un altre membre a la familia. Per tant aquest matí hem anat un criador ens hem informat i ja tenim decidit quin serà el nostre nou company, serà de la mateixa raça q l'anterior pero d'un altre color.
Aquí us deixo una foto del q en unes setmanes serà un nou membre de la meva familia.
Autor: Chili » dg. gen. 20, 2008 11:06 am

Autor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 6:30 pm
Chili ha escrit:Hola noies!
No vegis com esta el foro amb els gossets,doncs jo tinc una noticia, com ja sabeu fa poc q vaig portar un nou company a casa i per desgracia fa poc va deixar d'estar amb nosaltres. Em passats un dies molt malament i per tant em decidit que una mala experiència no ens ha de portar un mal record dels animals i hem decidit portar un altre membre a la familia. Per tant aquest matí hem anat un criador ens hem informat i ja tenim decidit quin serà el nostre nou company, serà de la mateixa raça q l'anterior pero d'un altre color.
Aquí us deixo una foto del q en unes setmanes serà un nou membre de la meva familia.

Autor: Burrita » dg. gen. 20, 2008 6:35 pm

Autor: Chili » dg. gen. 20, 2008 6:49 pm