NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » ds. gen. 12, 2008 6:21 pm

Jo també he anat al Giró recomanada per la Lauracob, i la veritat és que em van tractar molt bé. Les trobo molt econòmiques i les vull molt llises i baixetes. La Lauracob ens va ensenyar les seves, que encara hi són,i va dir que eren molt còmodes.
La noia de la botiga em va dir que li estaven a punt d'arribar uns models més i que canviaria l'aparador en uns 15 dies. Tu que tal t'hi trobes Nurya? M'agraden molt les teves i com que gairebé no es veuen... per cert, em pots dir quant de taló tenen? i ja que et faig preguntes... et balla el peu per darrera? la noia me'n va ensenyar unes i em va dir que fins i tot, si trobava que em ballava el peu, podia anar al sabater a què m'hi fes un puntet entre les dos cordes... T'ho dic per si és el teu cas...
Nurya, vas mirar a alguna altra botiga? és que em sembla que amb la poca cosa que necessito jo, amb el giró no m'hi caldria trencar més el cap... i com que són molt econòmiques... Ja no t'avassallo més a preguntes...
Gràcies Lauracob, vas ser de gran ajuda!
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » ds. gen. 12, 2008 6:22 pm

Perdona Laucob, t'he posat de nom Lauracob... m'he liat sola!!
Mil disculpes!
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » ds. gen. 12, 2008 8:05 pm

Ei, una pregunta cutre...
Com es fa això de posar a sota del missatge el temps que queda per al casament? ho he estat mirant i avui deu ser que no veig res! Em podeu ajudar, si us plau?
Urgell2

EntradaAutor: Key » ds. gen. 12, 2008 8:14 pm

Per ficar-te el de nuvis.org has de crear una web de nuvis.org, a dins, pots crear la web com vulguis i hi ha un apartat de tickers on pots personalitzar el model, hi ha una direcció que has de copiar al teu perfil.

Si vols crear un de fora, si cliques a un que tingui alguna noia del foro et portarà a la pàgina on te'l crees, hi ha moltes que utilitzen el para-pronto... per exemple... no se si t'he aclarat gaire amb això..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. gen. 13, 2008 11:41 am

Gràcies, ho provaré!!!
Imatge
Urgell2

Hola

EntradaAutor: mairim80 » dg. gen. 13, 2008 2:30 pm

ayer llamé al restaurante (les carpes del mas del chef) y me han dicho que la fecha que quiero la tienen libre, así que hemos quedado para el finde del 26 de Enero para ver el sitio y hablar de precios (lo más importante), ese finde aprovecharé para ir a ver también el Nou Forn.

Nuyra qué chulos los zapatos, y l más importante parece cómodos!

Ánimo a las que se casan en primavera que les queda muy poquito.
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 13, 2008 9:09 pm

Ei!!! Bones.... que no ho havia comentat... però m'he copiat la vostra llista per veure si a la meva li faltava massa coses... però no... més o menys estava tot!!!! Ueeeeeeee Estem súper organitzades!!!!!

Per cert... jo avui he anat a comprar-me les sabates. I l'Alfonso s'ha comprat les seves. Les meves però no arribaran fins d'aquí a 8 dies ja que no tenien el meu número... i el més fort de tot és que com que estaven de rebaixes... també me les deixen rebaixades encara que me les hagin de demanar... que contenta que estic!!!! No m'han agradat mai les sabates de punta i resulta que tot el que havia vist era amb punta.

Us poso la foto, però en comptes de taló d'agulla, les meves tenen taló de saló, que així seran més còmodes!!!!

Per cert, heu començat a mirar alguna cosa de llenceria? Jo tinc un dilema. No puc amb els sostens sense tirants i com que el meu vestit és paraula d'honor, no sé si comprar-me un corsé. N'he anat a mirar i la veritat que són bonics, però mai me n'he posat cap i no sé si serà pitjor el remei que la malaltia.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dg. gen. 13, 2008 9:14 pm

ceci!! on t'has comprat les sabates?? m'encanten!! jo buscava una cosa aixi!! són còmodes?? que te les has agafat amb menys taló??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 13, 2008 9:23 pm

Les que jo m'he agafat no arriben a 10 cm de taló.... però és q jo necessito molt de taló. Però t'asseguro que semblen molt còmodes!!!!

Per privat t'he respost totes les preguntes!!!! jejejejje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. gen. 13, 2008 9:47 pm

Merci Ceci!! jejejejeje

m'he posat nerviosa i tot!! ::-)

Els sostens t'els poden agafar, mig cosir al vestit, o tens la opció de ficar "cocos", has anat ja a encomanar el vestit?? tant si com no, pots comentarlis i que t'orientin, nosaltres vam estar parlant, perquè era de les coses que més hem peocupava i menys sabia com fer, l'escot i el sosten que he de comprar... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 13, 2008 10:07 pm

Ostres! Merci per les propostes, la veritat és que no hi havia caigut!!!! Es poden cosir al vestit!!!!! i posar caçoletes!!!!! Ho preguntaré a la botiga a veure què els hi sembla millor!

Precisament aquest divendres ve ma mare de Puigcerdà (la pobre ve amb l'autobus, perquè amb el cotxe no s'atreveix) i anem a encarregar el vestit. Vaig anar a demanar hora ahir... jejejeje me'l podré tornar a probar i els hi vaig demanar si empodien buscar vels per probar amb el vestit. Em van dir que cap problema!!!! o sigui que divendres em torno a posar el vestit!!!!! Ueeeeee!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 13, 2008 10:09 pm

Que bo lu del tanga el dia abans a l'últim moment laucob!!!!!! A mi segur que em passarà el mateix.... sóc un despiste!!! Per això faig mil llistes, tinc 4 llibretes amb tot apuntat i classificat.... però és que tinc el cap a la lluna!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. gen. 13, 2008 10:12 pm

eii quines ganes de tornarte a probar el vestit!! i amb la mare!!! :-))

doncs jo demà, m'en vaig de cap a probarme les sabates!! jejeje, arrastraré a alguna companya a l'hora d'esmorzar.... a més si les compres, tens la botiga al cantó per demanar si pots comparar amb el vestit per veure que pega el color...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. gen. 14, 2008 9:13 am

Bones!

Les sabates aquestes son de Pura Lopez? M'agraden molt, de fet son semblants a les meves. Jo estic pensant en retallar-me una mica de taló, no se, pero ho tinc que decidir aquesta setmana perque tinc la prova a final de mes.

Del tema sostens... A mi em van dir a la botiga que esperes a provar-me el meu vestit perque a lo millor em trobava comoda sense (tambe es paraula d'honor....) i sino els agafaré alla mateix.

Jo estic amb el viatge a verue si la setmana que ve el tanco!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 14, 2008 10:22 am

Retallar els talons, gloripage? Ufff..... és que jo això no ho comprenc... jajjajajajajja jo si n'hagués trobat de 12cm de 12 que els hagués agafat!!!!!! Tinc un vici amb els taconarros.... jajajja però és normal, faig 1,53, i clar.... estic molt acostumada a anar sempre sigui l'època de l'any que sigui amb "tacones de vértigo".

Pel tema roba interior,... jo m'espero a divndres a veure què em diuen a pronovias.

I el tema del viatge em porta de cap. Ahir vaig estar fins les tres de la matinada mirant i emirant.... hem descartat grècia i a mi m'agradaria fer un creuer pel mediterràni... però amb data de finals d'agost tot és caríssim i no em vull gastar més de 1000 euros per cap. Ja això em sembla una bestiesa... jolines quin desastre... no sé pas si trobarem res a bon preu. I si no a Tenerife, que jo el que vull és plaja i sol i desconnectar!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dl. gen. 14, 2008 11:32 am

Pues jo em vaig calentar i no se si em vaog passar.... Son menos que els teus pero jo es que no porto RES de taló mai... I em vaig calentar perque el nuvi és alt pero ara m'estic rajant... Estic entre retallar o sabates alternatives....

Del viatge nosaltres eso, a veure que ens conten aquesta setmana, la ide a és tirar la casa per la finestra i cap a Vietnam!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. gen. 14, 2008 12:02 pm

Ceci, res noia... no et còpio les sabates.. he anat, he remirat , hi havia un altre model amb un llacet petit davant molt maco...però del meu peu només quedava uns com els teus, però havia de quedarme aquells mateixos, i tenien una rascada al lateral i estaven bastant magrejats del davant.... i al final ho he deixat estar.. però no porten plataforma pel davant!! jo pensava que sí! en fi,... amb la ilusió que havia anat,... un altre cop serà... miraré per mirar a veure per la farreres, sitgetana, l'espuña i el nekane,,,, a veure.. si no, no passa res, m'esperaré a que surti la nova col·lecció a veure que trobo..
Merci per tot!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 14, 2008 12:25 pm

A veure gemma, a pronovias em van ensenyar uns models semblants als que jo m'he quedat i aquells sí que teien plataforma per davant. Jo ho he descartat perquè crec que serien molt més cars que els que m'he comprat... però no et quedis sense mirar-ho.

A la sitgetana només tenien de punta.

de totes maneres em sembla molt fort que et vulguin vendre els que estan rascats!!!!! En el meu cas me'ls han demanat pq no tenien el meu número... no entenc perquè no t'han donat la opció de demanar-te un parell que estessin bé. De totes maneres si no t'han fet massa el pes, no val la pena... però realment penso que a vegades la gent no té ganes de vendre!!!!!

Jolines.... quin greu.... hagués sigut xaxi que ja els haguessis pogut trobar!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. gen. 14, 2008 1:43 pm

Chicas, estoy atacada de los nervios, veo que todas estais ya mirando ropa interior, zapatos, etc.... yo aun no he mirado nada de eso... es que llevo un estres entre el trabajo, lo de la boda, a parte el otro dia se bufo una parte del suelo de piso.. menos mal que me lo han arreglado los de la constructora si no me muero... otro gasto inesperado....jolinn que es que estoy atacaaaaaaaaaaaaaaa
Si no entro mucho es por el trabajo que me tiene asfixiada, pero que sepais que os leo....
Os quierooooooooooo
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dl. gen. 14, 2008 1:51 pm

Tranquila Nani, tenim temps encara, ves fent!! però no t'estresis dona! que no val la pena...

Ceci, els de pronovies sip, són més cars... ja aniré mirant, tampoc tenia intenció de comprarlos ara, que aquest mes tinc un munt de despeses.... però com era una bona oportunitat....la veritat és que son molt bonics.. nu se, hem preguntat si hi havia una altra talla i ens han dit que només tenien el que hi havia al`lí, que era per esgotar existències... devia estar de mala lluna pq feien poc que havien obert,... a saber,,,,,jo m'he enrecordat que a tu te les havien demanat quan hem marxat...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants