SABEU QUÈ HE FET AVUI?????????????????????????????????????????????????????????
he anat a provar-me 1 vestit!!! bé al final, han estat 4. Però jo hi anava amb la idea fixa del GABRIELLE DE PEPE BOTELLA... i us he de dir.... que m'ha encantat.................................. això no és bo... això és un problema...
Després m'he provat l'Olga de Yolancris (ara us posaré les fotos dels 4) i m'ha decepcionat una miqueta..., la faldilla, genial, m'encanta , però la part de dalt....
M'ha acommpanyat la meva mare i quan li he dit allà a l'aparador... és aquest el que m'encanta... em dius... vols dir?? no m'agrada gaire i quan me l'ha vist provat... m'ha dit clarament... és que realment fa molt per tu...tot i que l'·encaje de bolillos" que porta m'ha dit que no li agrada gens... (això que és la gràcia del vestit, però diu que el fa gitanot!!!jejejejeje)
Bé que no us foto més el rotllo... que estic contenta , però rallada perquè resulta qu aquest vestit la temporada que ve ja no hi serà (es del 2007) i clar, només el faran si el demanes expressament perquè te'l quedes... en teoria fins el juny.... estarà força vigent... així que... de moment a esperar... però jo no volia començar a mirar vestits fins l'octubre d'aquest any...
SORRY PEL ROTLLO... aps! el tercer que m'he provat molt lleig.... la noia em volia fer un mixt dels dos primers i res de res....i el quart... ni fu ni fa, maco, però no m'acabava de convencer...