NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

HOLA

EntradaAutor: mairim80 » ds. gen. 05, 2008 12:55 pm

no hemos mirado ninguno, la boda es a 30 kilómetros de Lleida (cerca de Fraga) me han dicho que en el Nou Forn necesitas un mínimo de invitados,. es cierto?

La fonda qué tal?
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

EntradaAutor: gloripage » ds. gen. 05, 2008 1:23 pm

Hola Mairim bienvenida al foro!

Lo mejor que puedes hacer es empezar a mirar... Incluso descartar porque tenga dia libre... Y despues lo que te comenta Key, si quieres que solo se celbre tu boda o no te importa que haya mas, que haya jardin o todo interior.... Echa un vistazo y enseguida lo tendrás más claro!

Noies a veure que tal es porten els reis!!!! wikiwiki::-)
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » ds. gen. 05, 2008 6:57 pm

si está cerca de Fraga, hay las bodegas de Raimat que os cae más cerca de allí.
Habia un restaurante, que vi el otro día que también estaba por esa zona.. a ver si encuentro la propaganda...

De los que has dicho, el que te cae más lejos de dirección Fraga es el Resquitx, que está en Mollerussa.

Por lo que dices del Nou Forn, no me suena que pidan un mínimo, pero a ver si entra alguna de las foreras que se casan allí y te lo pueden confirmar.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

Buenso días

EntradaAutor: mairim80 » dg. gen. 06, 2008 10:37 am

Tengo un lío!!!

La verdad que no se si la gente de BCN se quiere quedar a dormir en Lérdia, pq sino se quiere quedar pues lo mejor es Mollerusa pq queda a 1 hora de BCN, pero si se quedan pues Lérdia que hay más oferta de hoteles, lo mejor sería el Nou Forn pq puedes ir a dormir al hotel de la Fonda.

A ver si este mes voy a informarme.
mairim80

EntradaAutor: Key » dg. gen. 06, 2008 11:03 am

El nou forn está cerquita del hotel de la fonda, pero este está en el recinto de la Fonda del Nastasi. De todas maneras, si es por el tema alojamiento, valoraría también, no tengo idea de como está el precio de las habitaciones de la fonda, si está al mismo precio más o menos que los hoteles de la ciudad, o es más caro...

Ante todo, no te agobies, tantearía que idea tienen más o menos las personas que son de Bcn y empezaría a llamar a algunos restaurantes, porque es posible que algunos la fecha la tengan ocupada, en el centro mismo de la ciudad, tienes también algunos restaurantes que celebran bodas, Alari, La Masia y me da que me dejo alguno, pero ahora no se, el nou forn, aunque no está tan céntrico, se puede considerar también que está dentro de la ciudad.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mairim80 » dg. gen. 06, 2008 11:29 am

He ido a bodas únicamente al Nou Forn, a la Fonda y al Resquitx, por eso son estos los que barajo y tema transporte no me preocupa pq pondremos autocares desde Mequinenza, a ver que me dicen en el NOU FORN de fechas, espero que tengan algo...uff qué justa voy!
mairim80

EntradaAutor: aneta » dg. gen. 06, 2008 12:17 pm

Hola chicas!!! Feliz Año!!!! Espero q este sea uno de nuestros mejores...
Bienvenidas Evie y mairim...
No te agobies q hay tiempo para todo...

Key comentaste q te habian regalado para estas navidades la música para la boda... te refieres a un grupo q toque despues del banquete o bien durante la celebración?? Ando buscando algo para la misa una solista y algún instrumento... alguna sabeis algo de este tema??
Imatge
aneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: Key » dg. gen. 06, 2008 12:34 pm

Sí Aneta, pero es que lo que nos regalan es muy diferente a lo que comentas, vendrán a tocar un grupo de funky que nos gusta mucho, (por cierto, anoche fuimos a un concierto suyo) No se cuando tocaran, si durante el banquete o cuando acabe, de hecho, todo excepto saber que vienen, será sorpresa hasta para nosotros.

Si no recuerdo mal, Elena contrataba música para la ceremonia... preguntaré a ver si me dicen opciones... hay una chica del foro, del 2007, que cuando se casó tenia un cuarteto si no recuerdo mal en la iglesia... a ver que encuentro!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. gen. 06, 2008 12:36 pm

Al foro hi ha aquest: www.musicadecasaments.com
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 06, 2008 8:04 pm

Guapíssimes!!!!!!

Ja sóc aquí de nou!!!!! He estat més de deu dies de desconnexió a casa els papes!!!! i allà internet està molt fotut... així que us escric però de seguida em poso a llegir que he vist que m'he perdut moltes coses!!!!!!

Ja som al 2008!!!! jejejejejeje... vaig una mica tard, no?

Bé... res només dir-vos les novetats:
Les meves dues millors amigues ens han regalat les aliances... ho van fer just després de les campanades (nosaltres no en teníem ni idea!!!!) per començar l'any amb bon peu.

Els reis també han estat monotemàtics de boda: mons pares ens han regalat el músic de la cerimònia i a mi... el vestit+complements de núvia!!!!! I els regalets dels convidats!!!!

Quantes coses de les que ja no m'he de preocupar monetàriament!!!!! quin descans!!!!

Bé... em poso a llegir que he perdut molt el fil!!!!

Una abraçada!!!! *.-o-o.*
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dg. gen. 06, 2008 8:10 pm

Hola noies, ja s'han acabat les festes de Nadal xx:-( xx:-( xx:-( Que tal s'han portat els reis? Els meus força be. M'han regalat un armari per posar els productes de neteja que el que tenia va quedat destrosat per la pedregada, una bufanda i un gorro per abrigar-me quan anem de viatge de noses. neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Mairim benvinguda al foro. Jo hem caso al Resquitx pr soc de Mollerussa per tant es el que hem cau més aprop. El millor que pots fer es el que t'han dit per aquí, anar a mirar els llocs que tens a la llista i un cop tinguis la informació necessaria mirar els pros i els contres i tranquila que vas be de temps *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. gen. 06, 2008 8:28 pm

Mairim tambien depende del numero de invitados que tengas.... Son muchos, pocos, normal??? Con eso puedes descartar sitios, tanto por mucho como por poco.

Si cogeis autocares no me preocuparia por el tema alojamiento, y la gente de barcelona que decidan ellos, una vez coges el coche, te da lo mismo meida hora que un poco mas. El hecho es coger el coche. Pero vete a mirar primero que hay un monton de restaurantes!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: ica » dg. gen. 06, 2008 9:38 pm

Hola noies, com us dic ultimament... vaig llegint pero no tinc temps d'escriure, pero avui faré un esforç... jijiji
Després de tot el lio de les festes: exàmens!!! Es que aixó d'estudiar i treballar no es fàcil, com algunes de vosaltres ja sabeu.... bé a finals de gener ja els hauré acabat i us donaré la tabarra una mica més.

Primer: Benvingudes a les noves! Ja veureu com aquí us ajudarán un munt... i vosaltres segur que podeu aportar moltes mes coses de les que us penseu!

Segon: Felicitats a les que teniu novetats... jo espero passar el gener i posar-me a fer coses perquè ho tinc totalment aparcat!

I finalment un comentari a la mairim: per si et pot interessar hi ha un restaurant a Alcarrás (també et cau aprop de Fraga) del que me n'han parlat molt bé i potser no saps que hi es, es diu les carpes mas d'en Chep ( o algo per l'estil...). Els meus pares van anar-hi a una boda i els va agradar molt (també fan ceremónies en un raconet del jardí....)
T'adjunto l'accés a la web per si vols fer-hi un cop d'ull!
http://www.lescarpesmasdelchep.com/Inici.asp

Fins aviat...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dg. gen. 06, 2008 9:46 pm

Bones!!!

Cecilia, vec que les vacances a casa dels pares no podien haver anat millor!! deunidó quins regalasos!!!

Ica, tranquila, tu ara dedicat als estudis, un cop t'els treguis de damunt, estaràs més relaxada...jo aquest mes amb el postgrau dels trons també estaré liada....després del descans del nadal....torna a la realitat xx0.0x>
Els reis han estat força bé, això si, gens relacionats amb el tema boda, llevat ma mare, que li vaig dir que no hem fes regal de nadal, perquè just abans va donar un terc del vestit i com que ja en té prou la dona... L'ambient familiar sembla que troben que encara està molt lluny el casament....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dg. gen. 06, 2008 10:06 pm

Bé, els reis se m'han portat molt bé perquè m'han començat a arribar "aportacions familiars" per subsanar els gastos de la boda encara que no me n'he gastat ni un de moment (està tot tant parat...)!

Però el que em feia gràcia explicar-vos es que la meva avia el dia de sant Esteve em va sorpendre de veritat regalant-me una lligacama feta per ella...
L'ha fet de punta de coixí (bolillos) que fa un temps que va a aprendren i li ha quedat genial. No sé pas com s'aclaren amb aquell munt de fils penjant i agulles clavades sobre un coixí!.
Es molt bonica, blanca que degrada a blau cel amb un llaç també blau cel... la guardaré tota la vida com si fos un tresor...! Em va fer una il·lusió... ::love:: ::love::

Bé. us poso un parell de fotos per a que la veigueu...:

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dg. gen. 06, 2008 10:18 pm

Ica que bonica la lligacama que t'ha fet la teva avia =0-0-) Jo tambe penso que ha de ser complicadissim aixo de la punta de coixi pr la gent que ho saben fer son uns veritables artistes i les coses queden xulissimes

Felicita a la teva avia per lo be que li ha quedat :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: mairim80 » dg. gen. 06, 2008 10:21 pm

HOLA CHICAS ! MUCHAS GRACIAS A TODAS, SOBRETODO POR LO DEL RESTAURANTE DE ALCARRAS, NO LO CONOCIA, VOY A IR A VERLO JUNTO CON EL RESTO, ALGUIEN TIENE BUENAS REFERENCIAS?¿

VEO QUE LOS REYES SE HAN PORTADO BIEN!
mairim80

EntradaAutor: Key » dg. gen. 06, 2008 10:53 pm

Mairim, nosotros fuimos a preguntar en una fira de novios y tenia muy buena pinta, pero no he estado en ninguna boda... pero nos enseñaron en fotos etc y el sitio es precioso.. en Alcarrás se que hay también el Gran Palermo, del que también me han hablado muy bien.

Ica, la lligacama és una preciositat!! quina ilusió!!! xx:-D
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mairim80 » dl. gen. 07, 2008 8:58 am

AHORA SÓLO FALTA QUE ME ENCAJE EN PRESUPUESTO!...
JE, JE
mairim80

EntradaAutor: feminacora » dl. gen. 07, 2008 1:21 pm

Mairim bienvenida, yo me caso en el Nou forn, no me han dicho nada de ser mas o menos personas.....
Es mas le dijimos 140 en un principio y despues, seremos sobre unos 90 y dijo que ningun problema.....
Que tal chicas como se han portado los reyes.... yo con que me hayan traido este año ya tengo bastante, el año mas magico de mi vida seguro....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants