Autor: MOT » dl. feb. 04, 2008 3:21 pm
Autor: MOT » dl. feb. 04, 2008 3:27 pm
i estava morta. Vaig passar per Molins a veure la fira, on els pares del Paco i tenien un stand. A l'esquiada, fatal. Duia el forfait al mono de la última vegada que hi vaig anar, l'any 99. Aquesta era la meva 3ª vegada i les meves amiguetes, tot i estar avisades em van dur, sense avisar, després d'anar per una pista verda i una de blava, a una de vermella i... un desastre! quan ja havia agafat confinaça em foten allà!!! no vaig parar de caure i em vaig fer mal a tot arreu, el genoll cada vegada que faig un moviment estrany em fa mal, estic plena de blaus i tinc unes agulletes... ufff!! vaig acabar de baixar la pista vermella caminant, arrossegant els esquís, era massa pendent per una inexperta com jo... i després vaig acabar baixant per una de verda.
Autor: ANEROLA » dl. feb. 04, 2008 4:21 pm

Autor: Capdemar » dl. feb. 04, 2008 5:01 pm
ANEROLA ha escrit:Capdemar les invitacions són molt nostres. Es una foto nostra retocada amb Photoshop i amb algun color que hem posat. Bueno tot això amb l'ajuda de la meva germana que te més imaginació que jo i domina més aquests programes. L'hem feta amb el Powerpoint i la vam passar a un Acrobat ja configurada per imprimir. Ens val només 80€ la impressió, li has de sumar el sobre a part, però t'estalvies una pasta i a més son personalitzades. Tu com les faràs?

Autor: Capdemar » dl. feb. 04, 2008 5:52 pm
LABANDA ha escrit:vintena vegada que el poso... sorry, però per així fer-se la idea...

Autor: Capdemar » dl. feb. 04, 2008 6:28 pm

Autor: Capdemar » dl. feb. 04, 2008 6:30 pm

Autor: ANEROLA » dl. feb. 04, 2008 7:34 pm

Autor: LABANDA » dl. feb. 04, 2008 8:50 pm

Autor: LABANDA » dl. feb. 04, 2008 8:57 pm

Autor: MOT » dl. feb. 04, 2008 10:03 pm
Capdemar ha escrit:Hola nenes!!
Mare meva el que xerreu, me'n vaig uns dies i quan torno... porto una hora davant de l'ordinador!!
Anerola, merci per les fotos del tast. A nosaltres finalment ens va trucar l'Ariana la setmana passada per dir-nos quin dia volíem anar per fer el tast, i va flipar quan li vam dir que encara estàvem esperant els menús (lògicament no l vam dir que ja els teníem...). Ara ens fica pressa per què li diem el dia. Doncs que esperi... que nosaltres ho hem fet durant mesos!
Temes diversos:
- Estovalles grises i negres.
- Fotos pares: trobo que 15 fotos són poquetes... es quedaran amb ganes de veure més als seus fillets...
- Laia, nosaltres ens casem també a l'esglèsia de Rubió. I portem un mossén que és amic de la familia. AH, BENVINGUDA!
Per cert, JA TENIM FOTÒGRAF!! Es diuen MILEX i tenen molt bona pinta!
Autor: MOT » dl. feb. 04, 2008 10:08 pm
LABANDA ha escrit:que si ens hem disfressat???????????? calleu calleu... que no sabeu la meva història...
cada any ens disfrassem amb el meu cunyat i la seva novia... és com una tradició... , doncs aquest any haviem quedat d'anar de GREASE, les noies de Sandy i ells de Danny... doncs jo ja tenia tots els meus complements, sabatetes, diadema, cinturó... moníssima!!!!! doncs bé, el meu cunyat es va rallar perquè deia que això no era anar disfressat de res... (no li feia gaire gràcia nar de Danny)... total, que no sé li ocurreix res més... que rescatar unes disfresses de l'armari dels meus sogres ( q cada any fan comparsa al poble...)
jo........ INDIGNADA... NO VOLIA, EM VAIG NEGAR FINS L'ÚLTIM MOMENT... pero la meva cunyada vinga dirme que era una sosa... i ami m'agrada disfressar-me... total QUE AL FINAL... EL RESULTAT VA SER AQUEST....
NO RIGUEU GAIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÉ, FEU EL QUE VULGUEU JEJEJEJEJEJEJEJEJEJE
Que divertit, nena!! segur que no vau passar gens de fred!! je je je Ah! i el millor, no us reconeixia ningú!!!! je je je
Autor: Capdemar » dl. feb. 04, 2008 11:43 pm

Autor: Capdemar » dt. feb. 05, 2008 2:16 pm

Autor: ru » dt. feb. 05, 2008 2:50 pm

Autor: ANEROLA » dt. feb. 05, 2008 5:02 pm

Autor: ANEROLA » dt. feb. 05, 2008 5:04 pm

Autor: Capdemar » dt. feb. 05, 2008 8:29 pm

Autor: annakaes » dt. feb. 05, 2008 8:33 pm
je je je je je!

Autor: annakaes » dt. feb. 05, 2008 8:35 pm