Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 11:19 am

Si si posa alguna, que això ja saps que ens encanta!!!!! jeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 22, 2007 11:43 am

noies! no tinc gaire temps ni casi fotos de moment però us avanco això...

tant aviat pugui us faig 5 cèntims...
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2007 2:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 11:45 am

Cangui estàs espectacular!!!!!!
Ja ens explicaràs quan puguis!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 11:51 am

Esteu guapiiiiiiiiiiissims!!!! I tu estàs realment espectacular!! Moltes felicitats!!! Ja ens explicaràs
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 22, 2007 12:15 pm

cangui MOLTES FELICITATS!!!!!!! Estas guapíssima de veritat!!!!! impresionant..... ja ens explicaras merci per l'avanç!!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 22, 2007 1:05 pm

esa cangui, esa cangui, eh! eh!!

Si es que esta guapissima!!!! aix... cangui, 5 centims, pots parlar en monosilabs, ja et desxifrarem!!!!

El canon espectacular! Jo em vaig emocionar una mica i tot! i lentrada del nuvi tambe molt maca, va ser mes maca la seva, per això, perque el nuvi i la mare anaven mirant al front, i en canvi la nuvia anava mirant a la gent que hi havia als primers bancs... molt guapa i simpatica!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 22, 2007 1:27 pm

croketa... quan vas a provarte els vestits????? La G14, ja em va possar al dia tema vestits, i em va explicar una mica. Vas dijous no???

Blaucel, tema missatge al Toni... faltaria més!!! Per aqui no et volem perdre de vista, m´alegra molt que de tant en tant et conectis, aixi se vas fent i que estas per aqui, donant una mica de guerra encara... :-)ok:
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 22, 2007 1:27 pm

croketa... quan vas a provarte els vestits????? La G14, ja em va possar al dia tema vestits, i em va explicar una mica. Vas dijous no???

Blaucel, tema missatge al Toni... faltaria més!!! Per aqui no et volem perdre de vista, m´alegra molt que de tant en tant et conectis, aixi se vas fent i que estas per aqui, donant una mica de guerra encara... :-)ok:
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 1:43 pm

No, no, hi vaig divendres... Prometo explicar-ho tot amb pèls i senyals!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 22, 2007 1:48 pm

Sabeu que??? Porto tot el cap de setmana donant voltes... L´altres dia dissabte, vaig veure l´esglesia super maca, em va encantar i la G14 em va animar molt. Em va dir una cosa que em va fer pensar, em diu: Portaras cua??? Perque aquesta esglesia es per portar cua, vel i de tot... i TE RAO!! G14, tens tota la rao del mon... jo que no volia portar, ni velo, ni cola ni nada, si vaig aixi, quedare fatal en aquella esglesia... i clar, vaig veure a la cangui tant elegant... que, porto tot el cap de setmana pensant en això. I mestic rallant a saco. vosaltres que fareu???
Clar, mhe donat conte de que vaig de anti boda total, i mhe ficat en el ojo del huracan... jaaaaaaaaaaaaar!!!

Gracies GI14, em vas obrir els ulls!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 1:55 pm

Jo encara no sé com vull el vestit, però amb una mica de cua potser si q el vull (no una pasada, però tampoc vull q acabi com un vestit de festa normal i corrent). En quant al tema vel, això ja no ho sé... Tot dependrà del vestit i de si m'hi veig o no... M'imagino q el divendres ja us podré dir alguna cosa més, jejejeje
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 22, 2007 2:16 pm

RACHI ha escrit:Sabeu que??? Porto tot el cap de setmana donant voltes... L´altres dia dissabte, vaig veure l´esglesia super maca, em va encantar i la G14 em va animar molt. Em va dir una cosa que em va fer pensar, em diu: Portaras cua??? Perque aquesta esglesia es per portar cua, vel i de tot... i TE RAO!! G14, tens tota la rao del mon... jo que no volia portar, ni velo, ni cola ni nada, si vaig aixi, quedare fatal en aquella esglesia... i clar, vaig veure a la cangui tant elegant... que, porto tot el cap de setmana pensant en això. I mestic rallant a saco. vosaltres que fareu???
Clar, mhe donat conte de que vaig de anti boda total, i mhe ficat en el ojo del huracan... jaaaaaaaaaaaaar!!!

Gracies GI14, em vas obrir els ulls!

RACHI jo penso igual que la G14, Sta. Maria del Mar es una Basílica per casar-se amb tota la parafernália, es on millor et lluirá un vel, on millor et lluirá una cua... però si no et sents cómoda no perdrás l'elegancia per no portar-ho. Has d'emprovar-te de tot i potser veus que amb un vestit impressionant d'aquells amb una cua de 3 metres estás perfecta o potser també ho estás amb un rotllo lencero... Lo que per mi está clar es que qualsevol vestit mai et lluirá tan bé com a Sta. María del Mar... Per mi es el millor lloc per fer la cerimonia religiosa, sempre he volgut casar-me allà però, entre que es va casar la meva cosina allà, i aixó ja em va treure ganes, i que el meu nen no es gens partidari de la cerimonia religiosa doncs ho farem tot al mateix lloc, Sant Benet que de moment abans que em pregunteu estic igual no tinc notícies fins al Novembre que em van dir que em trucarien.

Aps!! G14 La barbacue molt bé!! I a més avui m'han trucat de Bankinter y... ja tinc hora per signaaaaaaar!!! A principis de Novembre ja tindré les claus del meu piseeeeet!! yupiiii!!

Cangüi Et veus molt guapa!!! Doncs res que ja tenim una Sra. entre tanta Srta. jijijiji Ja ens explicarás quines sensacions vas tindre. Petonets!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 22, 2007 3:00 pm

croketa divendres ja ens explicaras que tal els vestits!!!!
rachi jo també pensao com la G14 que és una esglesia on s'ha de lluir de tot... el vel no fa falta que sigui super recarregat sino un vel com el que porta la cangui queden molt macos, jo porto un vel de tul... pero aixó ho veuras quan t'emprovis diferents tipus de vestits, i ja veuras si et veus amb cua i vel...
fiancee felicitatsssss d'aqui poquet ja tindras pis!!!! que bé!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 3:09 pm

Fiancée!!! Q ve q ja et donin el pis!!!! Aixxx... Quina il·lusió et deu fer!!! Jo no faig més q pensar-hi...
I el tema mobles com el tens? Ja ho vas encarregar tot?
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 22, 2007 3:11 pm

Hola!!

Cangüi, QUE GUAPA!!!!!!!!!!!!! Ostres, quin greu em va saber no poder anar a veure't... pero, aixsss, quin mal de cap que tenia!!
Estaba taaan perjudicada, que al final ni mirar taules ni res de res... un cap de setmana perdut!!

Croketa, respecte al vestit, jo sempre he pensat que el vestit ha de ser una mica com tu, és a dir, que la idea és que no et vegis disfressada, que a pesar d'anar vestida d'una manera taaan diferent, d'alguna manera contiuis sent tu mateixa... Crec que és indiferent l'escenari, el mes important és que tu et sentis la mes guapa del món, i així tothom ho veurà de la mateixa manera.....

Ostres, quin rollo filosófic us acabo de fotre!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 22, 2007 3:16 pm

jijjijiijijiji of course... jo el dijous tambe em vaig liar...i divendres estava ko! Merci per lo del vestit!

Fiancée, felicitats per lo del pis, quan el tinguis ja ens diras!!! Quina ilusio!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 22, 2007 3:23 pm

Rachi, m'he liat amb lo del vestit..... Jajajaja, em sembla que encara tinc vi a la sang!!!!! Bueno, aquesta és la meva opinió, el vestit, d'alguna manera ha de reflexar la teva personalitat i la teva manera de ser....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 3:43 pm

Rachi no et rallis perquè ja veuràs que quan comencis a emprovar-te vestits ho veuràs claríssim sivols o no vel,cvua i....... Ellloc com és preciós segur quellueix icom diem qui ha d´estar comode ambelvestit ets tu mateixa. D´aquesta serà la manera que més lluirà.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 3:43 pm

Mary que tal et va sembla el fotograf?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 22, 2007 3:47 pm

G14 hi havia d'anar aquesta tarda xo me l'han anulat i haurà de ser el dia 7!!!! jooo jo ja m'havia fet a la ideal de veureu avui, pero buenooo hauré d'esperar!!!!
rachi jo estic amb la G14 que un cop t'emprovis els vestits ho veuras... jo volia un super vel i una super cua i al final he acabat amb un vel de tul molt senzill i amb un vestit que no porta massa cua i totalment diferent al que jo volia, pero va ser el vestit amb el que més comoda em vaig sentir!!!!
ofcourse.. entenc lo del mal de cap jo encara tinc ressaca avui de tot el finde... tic ko!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants