CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Miriami » dl. maig 07, 2007 7:47 pm

Hola a tothom!!

Ostres, que bé!! Anava buscant pel Google i resulta que us trobo a tots vosaltres que també us caseu a Ca n'Alzina!!

Nosaltres ens casarem el 5 de Juliol del 2008, farem el sopar a Ca n'Alzina i ens casarem per l'església (al revés, és clar) a Calaf o a St Sebastià, segurament a Calaf
Miriami

Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dl. maig 07, 2007 10:28 pm

Miriami ha escrit:Hola a tothom!!

Ostres, que bé!! Anava buscant pel Google i resulta que us trobo a tots vosaltres que també us caseu a Ca n'Alzina!!

Nosaltres ens casarem el 5 de Juliol del 2008, farem el sopar a Ca n'Alzina i ens casarem per l'església (al revés, és clar) a Calaf o a St Sebastià, segurament a Calaf

Hola Miriami benvinguda!! :-()-)

Déu meu que bé una altra que es casa per l'esglesia...a Calaf? a vosaltres segur que us casarà Mosen Enric. Heu anat a parlar amb ell ja? Nosaltres ens casarem lo + segur a l'esglesia de Rubió.

Bueno pues cuenta cuenta o pregunta coses si vols...
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 1:32 pm

Hola noietes!!!

Miriami! Benvinguda!!! Una altra nineta pel 2008!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com ho vas portant tot???

Anerola, ja us heu decidit per l'esglèsia de Rubió???
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

PRECIOS APROX DE LOS MENUS

EntradaAutor: rocioypau » dt. maig 08, 2007 1:35 pm

E visto que mas o menos teneis claro lo del tema de los menus, nosotros nos casamos el 11 de agosto de este año, y a pesar de haber hecho ya el tast estoy super liada, hemos tenido una mala racha en la familia y no e tenido tiempo ni de estar por mi boda, me seria de gran ayuda que me aconsejarais un besazo enorme y gracias
Imatge
rocioypau
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dt. maig 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 1:49 pm

Rocio, amb això et podran ajudar la numa i l'annakaes, ja que elles ja han fet el tast i crec que han triat el menú i tot. Nosaltres (2008) hem d'esperar a que surtin els menus del nostre anys, així que de moment no ens podem delir de res!!!! :-( :-(
Imatge
ru

ru gracias

EntradaAutor: rocioypau » dt. maig 08, 2007 1:50 pm

Pues muchas gracias luego les dejare un mensajillo a ver si lo hablamos y me aclaro un poco con todo este tema... merci de nuevo
Imatge
rocioypau

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 1:51 pm

Heu fet tast, o teniu alguna idea de que us agradaria?
Imatge
ru

ruu

EntradaAutor: rocioypau » dt. maig 08, 2007 1:53 pm

es que la crema de melon no nos gusto nada de nada y bueno el primero esta casi claro filet de llenguado pero, la cosa esta en que yo queria algo ligero de primero como la crema de melon o el melon con jamon de otra dforma mas bonita y mas buena claro y me comentaron que si pero no se si me lo harian, y el segundo probe los medallones de iberico , el lomo de ciervo, y el papillote de marisco y bueno son buenos pero no se que coger...
Imatge
rocioypau

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 1:59 pm

La verdad es que tiene que ser complicadillo esto de escojer el menu... buff!!! Yo le digo siempre que lo unico que yo quiero escoger es una buena carne... :yium:-) , por lo demàs que el escoja!!! :-)
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. maig 08, 2007 2:05 pm

ru ha escrit:Hola noietes!!!

Miriami! Benvinguda!!! Una altra nineta pel 2008!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com ho vas portant tot???

Anerola, ja us heu decidit per l'esglèsia de Rubió???

Hola Ru wapa,

pues sí ho farem a l'esglèsia de Rubió, bàsicament pq és la que està més a prop del restaurant, i clar venint quasi bé tots els convidats de Barna pues tampoc és qüestió de marejar-los molt. Però ho parlava amb la rocio que aquesta esglesia es una mica rara al no tenir un cura ni res. El amo de l'esglesia es l'amo del bar, no se tot molt raro a aquest poble, jaja.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 2:08 pm

??????? Que dius ara??? no té cura??? I qui us ha de casar doncs???
Imatge
ru

Re: ruu

EntradaAutor: NUMA » dt. maig 08, 2007 3:15 pm

rocioypau ha escrit:es que la crema de melon no nos gusto nada de nada y bueno el primero esta casi claro filet de llenguado pero, la cosa esta en que yo queria algo ligero de primero como la crema de melon o el melon con jamon de otra dforma mas bonita y mas buena claro y me comentaron que si pero no se si me lo harian, y el segundo probe los medallones de iberico , el lomo de ciervo, y el papillote de marisco y bueno son buenos pero no se que coger...

HOLA GUAPA!!!!!
VEIG QUE también ESTAS AMB EL TEMA MENUS NO?? DONCS NOSALTRES AGAFEM:
APERITIU 2
PAPILLOTE DE MARISC
CONFIT D´ANEC
2 POSTRES DIFERENTS
PASTÍS: COULANT O SACHE ( PENDENT DEL QUE COSTI CADA UN PQ NO VAN EN EL MENÚ )

SI TENS ALGUNA PREGUNTA O DUBTE JA HO SAPS GUAPA!!! AQUI ESTEM XL QUE VULGUIS!!!
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dt. maig 08, 2007 3:16 pm

RU!!!!!!!!!!!!!!

ANEROLA!!!!!!!!!!!!!!!!

HOLA PRECIOSES!!!!!! QUE TAL ESTEU???
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 3:42 pm

Hola guapetona!!!

Pos jo ara estava buscant algun apartament per les vacances, però és que tot està carissim!!!! :-(

Que feu vosaltres???
Imatge
ru

EntradaAutor: NUMA » dt. maig 08, 2007 3:48 pm

ru ha escrit:Hola guapetona!!!

Pos jo ara estava buscant algun apartament per les vacances, però és que tot està carissim!!!! :-(

Que feu vosaltres???

QUINES VACANCES??? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 3:55 pm

les d'estiu!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: Miriami » dt. maig 08, 2007 4:03 pm

Hola a totes!

Doncs sí, ANEROLA ens casarà mossèn Enric....vam anar a parlar amb ell farà un parell de mesos, i es va quedar tot parat de que li demanéssim la data amb tanta antelació, que l'any passat a Calaf només s'hi havíen casat 3 parelles....va dir que ja s'apuntaria la data en una llibreteta....nu sé, nu sé...d'aquí uns dies li tornaré a recordar per si de cas, ara que ja tenim la data del restaurant lligada!!! *.-o-o.*

Nosaltres fem pujar la gent amb un bus desde Bcn...el problema que ens trobem és després de la festa...m'agradaria trobar un lloc per allà a la vora que es pugués quedar a dormir la gent, de moment ho estem buscant, ja us ho aniré explicant
Miriami

Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ru » dt. maig 08, 2007 4:08 pm

Miriami, molt a prop de ca n'alzina, hi ha una casa rural, crec que es diu cal tomàs :hmm::
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. maig 08, 2007 4:11 pm

ru ha escrit:??????? Que dius ara??? no té cura??? I qui us ha de casar doncs???

Pues no no té cura, per flipar!! i Mosen Enric ens va dir que ens tindria que casar un altre cura, bueno no es diu cura, va dir un altre nom, que és un home casat que viu a Igualada. Hem de trucar-li per anar a parlar amb ell haver-ha que diu.
Nosaltres de vacances d'estiu res de res, al nostre piset que es lo + baratet.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: NUMA » dt. maig 08, 2007 4:11 pm

Miriami ha escrit:Hola a totes!

Doncs sí, ANEROLA ens casarà mossèn Enric....vam anar a parlar amb ell farà un parell de mesos, i es va quedar tot parat de que li demanéssim la data amb tanta antelació, que l'any passat a Calaf només s'hi havíen casat 3 parelles....va dir que ja s'apuntaria la data en una llibreteta....nu sé, nu sé...d'aquí uns dies li tornaré a recordar per si de cas, ara que ja tenim la data del restaurant lligada!!! *.-o-o.*

Nosaltres fem pujar la gent amb un bus desde Bcn...el problema que ens trobem és després de la festa...m'agradaria trobar un lloc per allà a la vora que es pugués quedar a dormir la gent, de moment ho estem buscant, ja us ho aniré explicant

OJO!!! QUE A LA FINCA DE CA N´ALZINA NO ARRIVEN ELS BUS.. NOMÉS MINIBUS.....
Imatge
NUMA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants