Autor: LABANDA » dv. juny 08, 2007 12:13 am
BLAUCEL! PRECIOSSÍSSIM EL VESTIT!!!! es que m'encanta,!!! el trobo molt personal, am estil propi, i més com tu dius que el portaras per sobre el genoll, quedará fantàstic!! La veritat és que Teresa Helbig és una pasada, es eminencia personificada, jo la vaig conèixer per un reportatge però no he estat mai al seu taller. He xafardejat la web i els vestits de núvia són espectaculars, molt selectes!!
Ah, jo també em trobo una mica amb el dubte amb les llengues de la cerimonia... la ´meva família són majoritariament castellans, (andalussos) de Cordoba y malaga y la del meu xicot molt catalans i nacionalistes!! no sé que farem,... per cert,d'on és concretament la teva família Tartana? exactament de quin poble de cordoba???
aps, nenes, dec ser la baby del post, en tinc 24... pero em casaré am 26, penseu que em queden dos anys!
a mi també magrada molt aquest post perquè les idees i els estils són molt similars al que jo busco!!! i com que vosaltres us caseu abans... podré viure tots els vostres detalls!!