Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 1:44 pm

Bufffffffffffffff!!! La llista es llargueta!!! Ent tinc 7 o por ahi... M'emprovaré aquells q et vaig dir i potser, si encara els tenen, algun q m'ha agradat de l'any passat... Ja veurem!! Serà un dia d'estrés total, jejeje, però quines ganes!!!!!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 1:52 pm

Ja em diras que tal... perque com que tenim el gust bastant semblant!!!!! I a pronovias no aniras... jo trobo que el manuel mota te uns bastant macos aquest any... exceptuant els de la blanca cuesta aquesta, els has vist??? Quin horror... Fiancée, totalment dacord amb tu!!!!

Croketa, de RC et provaras els de Jesus del pozo... ostres, es que jo passo per davant de laparador de balmes i les teles no es veuen molt bones... estan com si mal planxats i tot... de totes formes ja em diras!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 2:09 pm

Aixxxxxxx, en serio??? Els del Jesus del Pozo me'ls provo fijo pq m'agradaven força, ara, si les teles no són bones... Aire!!!!
A pronovias sí q hi aniré, el mateix dia però a les 4:30, temps just per dinar i a tornar-hi!!!! Acabaré amb un cacau mental... Ja m'ho veig!!!

Bufffffffff... Els vestits no m'agraden gens, sobretot els curts!!!!!!!!! Sembla q li hagi de sortir tot!!! Però bueno, aquesta noia ja apuntava maneres...
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 17, 2007 2:22 pm

Hola nenes!! Com va tot?? Jo malalta... ahir em vaig quedar al llit, amb una grip de nassos... Però avui ja em trobo millo, i he vingut a treballar... M'he passat tot el matí llegint e-mails i responent trucades!! (tinc uns clients pesadíssims...buff)

Bueno, vaig que esteu totes en marxa amb vestits, caterings... Que xulo!!

Cangui, com ho portes?? Ja no et queda res, eh?? tu estigues tranquil·la amb el tema vestit, que segur que quedarà genial.

Jo vaig de bòlid però amb tema casa: He d'anar a mirar una mampara i un taula i cadires de menjador urgentment! M'he proposat que abans de final d'any acabem el pis, que aixó ja és pitjor que la Sagrada Família...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 2:40 pm

jejejeje... of course, cuidat!!! deixa als teus clients!!! Treballes pel teu conte o en algun despatx???
Jo of course vaig fent mica en mica, pero crec que vestits començare al gener... i flors, musica i demes 2 mesos abans i ja ta...

Ostres croketa... ja mexplicaras eh??? Perque tots els que has possat sempre de models son els que a mi magraden, i esta be si mavances que et semblen les teles i quins veus amb mes qualitat...

Cangui, com que et fa vergonaya possar les fotos del teu careto??? Si ets molt guapa, tu!! Ho dic en serio eh? La cangui es molt guapa, no us penseu que li dic per animar-la...
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 17, 2007 2:50 pm

Rachi, ja m'agradaria tenir la meva propia empresa, ja.... Però soc una "currita", jeje, faig que el meu jefe guany moolts diners.... I tu, ¿a que et dediques?

Cangüi, la opinió de la Rachi ens mereix molt respecte, així que fora vergonyes i ens penjes alguna foto, que ens farà molta il·lusió...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 2:55 pm

Però escolta, of course, cuidat eh? que despres sera pitjor si no et cures del tot, laniras arrastrant! però bueno, tentenc, jo soc de les que encara que estigui xunga, xunga, vaig a la feina, a casa mavorreixo!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 17, 2007 3:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dc. oct. 17, 2007 3:30 pm

Gràcies nines :-)
M'acaben de dir que casi podem cantar victòria, m'han tret els punts i ara només queda acabar el tractament, la setmana vinent torno al carrer. :-)

Per cert, Rachi, et podré demanar ajuda amb el meu nou pis? Tinc pocs mobles i no m'els emportaré tots, però tot i així és un espai petit i no sé si sabré treure-li el màxim partit. El que m'enduc segur és un sofà i una butaca de B&B, la làmpara Tripod i un bagul antic.
A part necessito un moble per enmagatzemar (he vist un del ikea -besta- en blanc que m'agrada prou) i potser un altre moble blanc tipus bufet per la tele i tot això. I una bona taula de centre.

Algú em fa un update? Ja teniu vestits, llocs, caterings, fotografs? va que algú em posi al dia, plis :-))
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 3:37 pm

Blaucel... i tant dona!!! per mi encantada... quan vulguis ja saps!

Noieta, no ens has explicat com estas... suposo que tampoc vols recordar molt tot el que ha passat, tot i que, això es algu que no soblida mai i que deus viure amb allo tota la teva vida. Bueno, on thas agafat el piset??? explica´m!

Tema bodorrio... soc bastant desastre... crec que fins a principi d´any no començare en serio, vaig mirant caterings i ja esta...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 17, 2007 3:45 pm

ei hola noies!!!! he estat molt enfeincada aquest matí!!!!

blaucel molts ànims... ja ens explicaràs que tal el pis, i m'alegro que cada dia estigui millor!! un ptnt molt fort!!!
cangüi que no queda res...... com va anar ahir amb airolo??? si la rachi diu que tes molt guapa nos ens ho creiem... aixxx m'haureu d'explicar com va el dissabte que jo marxo divendres cap a sevilla!!!! vull crònica ehhh :-))

tema vestit com va anar a bundo??? expliqueu .... jejeje ahh ja em compraré la hola per veure com va aquella petarda ...

ofcourse espero que et trobis millor.... cuidat ehhhh

nenes he anat a la ILLA i he pecat... aixó no potser!!!!! :-(
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 3:48 pm

has pecat mary??? que vols dir???
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dc. oct. 17, 2007 3:49 pm

Doncs tinc dies de tot, Rachi.
La veritat és que fa tot just tres mesos i em sembla una eternitat des de la darrera vegada que vaig estar amb ell i el vaig tocar i el vaig sentir. Cada dia és una batalla, si no és emocional és física i sino són les dues coses.
Vaig tirar-me dos mesos justos entre Bellvitge i la clínica i els primers 5 dies al carrer van ser els més terribles de la meva vida :-(
Físicament estic bastant limitada, de moment no puc viure sola, puc estar hores sola però no puc cuinar, no puc agafar res (vaig amb dos crosses)... Però l'evolució, malgrat haver tornat a la clínica, és bona i molt més ràpida del que ens pensavem.
Emocionalment, doncs tinc dies normals, dies regulars i dies dolents. Només cal anar afrontant les coses i un dia arribaran els dies bons i més endavant arribarà el punt en qu ehi haurà menys dies dolents que normals i així fins a deixar-ho enrera :-)

I pel que fa al meu piset doncs és a Vallcarca, creuat el pont. M'encanta la zona, és super tranquila i és com estar fora de BCN i a dos minuts de la Plaça Lesseps. I el millor és que a la finca hi viuen dos molt bons amics >.-<:
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 17, 2007 4:04 pm

rachi volia dir que he gastat... que m'he cmprat roba i volia estalviar... :-/
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 4:12 pm

Blaucel; Mica en mica ho aconseguiras, sembles molt forta, i segur que en aquesta vida tambe tesperen coses molt bones, ja veuras!

Vallcarca esta molt be, perque es barri de tota la vida,però a la ciutat. A part esta molt ben comunicat. Anims!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 4:15 pm

El primer q has de fer es recuperar-te físicament i no haver de pensar en clíniques ni històries... Lo emocional el q necessita és temps...

Q bé lo del piset! I q a sobre estiguis acompanyada! A mi aquella zona también m'agrada molt. No la coneixia i el meu cosí es va llogar un pis allà. És molt tranquil!!!!!!!!!!

Jo en quant al casament... Vaig a mirar vestits la setmana vinent en plan maratón pq me'n torno a Madrid 2 mesos i després ho veig una mica justet... De la resta, res de res... De res!!! Potser quan vinguem al novembre (tenim uns dies per signar les escriptures) deixem alguna coseta mirada... Ja veurem!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. oct. 17, 2007 4:30 pm

Eps Blaucel!! Jo el tema bodorrio igual de moment, a Sant Benet de Bages encara están ultimant detalls, i quan ho tinguin tot llest aniré un altre cop a veure-ho. Vestit he mirat catalegs i webs però encara no hi aniré a veure'ls en persona fins que no ho digui almenys als meus pares i com ja saps política del meu home no dir-ho fins nadal!!

El que si tinc ja casi a les meves mans es el meu piseeeet!! Ja han vingut els de Bankinter i me l'han tasat, ara suposo que només m'han de trucar per signar la hipoteca. Per cert Croketa eres tu que feies la hipoteca a Bankinter t'han tasat ja? Es que em van enviar el missatge de la tasacio el 09/10 però encara no m'han trucat per signar ni res... com ho tens tu?

Doncs res Blaucel aixó mes o menys es el resum del meu present!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 4:40 pm

Buenooooooo!!! No t'ho perdis!!! Els de Bankinter van enviar al taxador fa 2 setmanes, quan nosaltres encara pensavem q ens l'ensenyaven pel pont... Quan el meu noiet va trucar per preguntar si seria així ens van dir q probablement no, pq teniem tot el parket aixecat (pq estava tot ratllat i el van haver de canviar) i q el taxador havia passat però q no va poder pujar al pis per aquest motiu... En fi, de moment no sabem res més... Tot i q akest finde si q hi anem!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeee!!!! >.-<:

Els de Bankinter em van dir q quan tingués el preu del taxador (q ens arriba primer a nosaltres via sms) q els avisessim per poder anar enllestint papers. Però de moment res de res...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. oct. 17, 2007 4:48 pm

Ah! es que a mi ja m'ha arribat la tasacio per sms potser els hauré de trucar?? Doncs ara trucare!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 4:50 pm

Però ara no hi seran, no?? Jo és q vaig anar a l'oficina de diagonal i la noia q em va atendre m'ho va explicar tot
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. oct. 17, 2007 4:55 pm

Jo es que tia he comés l'error de fer-ho amb un amic dels pares del meu novio que treballa a Bankinter però es Broker i d'hipoteques no té ni simpatica--- idea... nosaltres también vam anara al seu despatx que hi es también a Diagonal però vaja q estic histérica!!!!!
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants