NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: Enaira » dc. set. 05, 2007 9:11 am

A nosaltres ens entra menu a triar entre uns 15 o mes (ronden el 50 70) i entra decoració taules, minutes. DEspres hem de pagar un suplement per pica pica q farem al jardi, i per barra lliure. A cal quico.
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: maduixa » dc. set. 05, 2007 9:13 am

A mi el pica pica ja m'hi entra, que em sembla que hi ha com uns 25 plats...
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: Nes » dc. set. 05, 2007 9:39 am

I l'hostal del camp, en quant a preus què tal? No ho hem mirat pq no sabiem de ningú que ens pogués dir com ho fan...pero potser no ho hauriem de descartar...
Nes
:: núvia experimentada

Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 04, 2007 12:14 pm

EntradaAutor: maduixa » dc. set. 05, 2007 9:42 am

maduixa_23 ha escrit:A veure, a mi el menu em costa 88,20 i hi entra 2 hores de barra lliure, les flors a les taules, la cerimonia al jardi... esta be. Pero en el menu ells et posen uns plats, i si tu vols, els pots canviar, pero clar, segons quin plat hi posis has de pagar un suplement. Encara ho hem d'anar a tastar, pero pel que tenim pensat de canviar ens quedara per uns 90 llargs, casi 100.

Es mes o menys aixo. A mi es que el jardi m'agrada molt i la terrassa... I se que a la meva germana li van fer molt be.
Imatge
maduixa

EntradaAutor: VANESSA79 » dc. set. 05, 2007 9:45 am

YO LO HAGO EN CAVALL BERNAT ES UNO DE LOS MAS BARATOS QUE HE ENCONTRADO,PERO POR LO QUE VEO MAS O MENOS VAN TODOS POR EL MISMO PRECIO EL MENU ME SALE POR 69€(TARIFA DE ESTE AÑO,EL AÑO QUE VIENE UN POCO MAS CARO)Y ME ENTRA EL PICA PICA,LAS MINUTAS LA DECORACION FLORAL, LUEGO HAY QUE SUMA LA BARRA LIBRE.EL DJ ME SALE POR 360€ MAS.
EN FIN UN DINERAL

BESITOS PARA TODAS
Imatge
VANESSA79

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: Nes » dc. set. 05, 2007 10:27 am

Merci noies! Us seguiré informant, a veure si ho podem lligar aviat, que al final ens quedarem sense dates disponibles!

Petonets!
Nes

EntradaAutor: Enaira » dc. set. 05, 2007 11:05 am

Si aixo de les dates es dificil, com abans millor. NOsaltres i vem anar 13 o 14 mesos abans i ja en tenien d'apuntats per any que ve, i ens pensavem i anavem molt aviat...
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Nes » dc. set. 05, 2007 11:57 am

Noies??? I sobre el viatge de noce què???? Ja ho teniu decidit????
Nes

EntradaAutor: Enaira » dc. set. 05, 2007 2:06 pm

UI Nes nosaltres no ho tenim pas decidit, anem dient llocs pero no ho tenim clar, el que segur que sera per europa perque aixo de travessar el xarco puja molt de preu! sino canvien les coses ho trobem alguna ganga.
Haviem dit grecia i les illes gregues ha de ser xulo tambe pero ja veurem.
Teniu pensat alguna cosa?????????
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Nes » dc. set. 05, 2007 2:24 pm

Doncs nosaltres en n'anem cap a les antípodes, marxarem a Austràlia, però en plan barato eh! Bitllets d'avió i poca cosa mes des d'aquí. Jo mho conec molt bé tot allò, es la meva segona llar, i com que al meu nin li fa molta ilu anar-hi, hem decidit que li faré de guia!!! Ostres, mho montaré tot jo, des d'aquí, contractant els hotels, cotxes, etc, directament...nomès organitzar-ho, ja es fantàstic, tornar allà (que es casa meva) amb el meu nin...serà inoblidable!

Grècia es molt bonica, i molt especial, i les illes són una passada de maques! Jo t'ho aconsello, jo hi vaig estar fa un any y mig, i em va agradar molt, a més, molt relax eh!

A veure si us decidiu!
Nes

EntradaAutor: Enaira » dc. set. 05, 2007 2:27 pm

A Australia??? ostres, al meu xicot li agraden aqts paisos, ell no vol anar de viatge en un lloc de nomes platja i relax, volem visitar coses tambe.
Es xulo _Australia??podria ser una opcio.mes..
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: amy29 » dc. set. 05, 2007 8:40 pm

hola!!!!! ostres doncs em sembla ke a mi si emsortira una mica car, buenoi a la Mo ke ho fa a torre busquets també. Jo crec ke a mi em pujara sobre uns 120€ trian coses normaletes, pero bueno fins ke no faci la prova de menu no ho sabre.
I de viatje doncs la veritat es ke ni idea, pero ara a mi se m'ha ficat al cap ke m'agradaria acabar elmeu viatje a Hawaii, pero bueno d'aqui a l'abril encara falta molt (o m'ho sembla a mi), ja tindrem temps de decidirnos.
I bueno acabo de rescatarnos de la segona pagina jeejej.
Per cert, no heu dit res de kedar, a vuere si donem sugerenciaes i ens possem d'acord per ara despres del pont.
SAludets.
amy29

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: Rakel88 » dj. set. 06, 2007 2:33 pm

ups que estem a la segona paguina !!! on esteu noias que perdem el post!!!!!!! una cumpaña de feina del jordi la seva mara trevalla a rosa d´abril y diu que si nem ens faran descompta >.-<: >.-<: >.-<: que ve!!!! anirem a pregunta haviam kindesconta ens faran y com tmb traballan molt per la seu ya sebra mes o menys per on comensa!!!!
Rakel88
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: dv. maig 25, 2007 2:18 pm
Ubicació: Sant Vicentç de Castellet

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 06, 2007 3:36 pm

Doncs aprofita, que la paraula descompte no es pot deixar passar... jajjaa!!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Rakel88 » dj. set. 06, 2007 3:40 pm

aixo si!! preo rosa d´abri es molt car axi que depen el descompta pude no val la pena!!!
Rakel88

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 06, 2007 3:40 pm

Jajaja... casi et quedaràs igual que en un altre lloc...!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Rakel88 » dj. set. 06, 2007 3:42 pm

aixo si!!! tu ja tenias una amiga vreitat que etfeia el tema de les flors si no me ekivoku??
Rakel88

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 06, 2007 4:00 pm

Doncs si. Perque com que no he de decorar esglesia ni res, nomès m'ha de fer un centre per la taula del jardi on ens casarem, 2 ramets per les mares, que posarem a la 1ª fila de cadires, el meu ram, 2 ramets pel cotxe i les solapes. Jo nomes li pago les flors i ja està. :-)ok:
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dv. set. 07, 2007 7:37 am

Hola xerrameques!!! diaja estic per akí de nou!!! Per fí he acabat de posar-me al dia!!!

A veure si recordo ara tot el que heu dit i poso la meva aportació! :-)ok:

Bueno, primer de tot: benvingudes Nes i Mo!!!! Bueno, amb la Nes ja ens hem creuat al post de ca n'alzina!

Tema vestits: ara m'he ben enamorat d'un de rosa clarà, però no sé pas... :hmm:: intentaré anar al de Manresa, però si hi ha la mongui aquesta, passarè i aniré al de Terrassa que diuen que són super maques! :-)ok: , però fins la primera setmana de Novembre, res de res!!!

Tema fotògraf: AAAAAAAAAAAAAAJHHHHHH!!!! NO M'EN PARLEU PER DEU!!!! Segueixo igual, sense trobar el que m'agrada, tot i que tampoc hem buscat molt aquest estiu... :o-o: . Labanda, efectivament els del carrer nou són cars, a mi em demanen 4200€, és l'únic impediment que hi ha per no haver-los contractat encara... però si les coses segueixen així, és molt possible que em quedi amb ells... :-/

Què més què més..... tema viatges: jo si que el tinc reservat i tot, creuer per les illes gregues! No vam mirar gaires coses, quan vam veure aquest ens vam engrescar tant que plim! ja el teniem contractat!!!

Tema preus i robatoris: només diré: casament = robatori, saqueamientu i despiporreeeee!!!!!

Ei, Amy, cuida't molt lo de la boca eh?!? tela nena!!!
I estic d'acord amb tu... quan fem kdada?????
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dv. set. 07, 2007 7:41 am

Hola xerrameques!!! diaja estic per akí de nou!!! Per fí he acabat de posar-me al dia!!!

A veure si recordo ara tot el que heu dit i poso la meva aportació! :-)ok:

Bueno, primer de tot: benvingudes Nes i Mo!!!! Bueno, amb la Nes ja ens hem creuat al post de ca n'alzina!

Tema vestits: ara m'he ben enamorat d'un de rosa clarà, però no sé pas... :hmm:: intentaré anar al de Manresa, però si hi ha la mongui aquesta, passarè i aniré al de Terrassa que diuen que són super maques! :-)ok: , però fins la primera setmana de Novembre, res de res!!!

Tema fotògraf: AAAAAAAAAAAAAAJHHHHHH!!!! NO M'EN PARLEU PER DEU!!!! Segueixo igual, sense trobar el que m'agrada, tot i que tampoc hem buscat molt aquest estiu... :o-o: . Labanda, efectivament els del carrer nou són cars, a mi em demanen 4200€, és l'únic impediment que hi ha per no haver-los contractat encara... però si les coses segueixen així, és molt possible que em quedi amb ells... :-/

Què més què més..... tema viatges: jo si que el tinc reservat i tot, creuer per les illes gregues! No vam mirar gaires coses, quan vam veure aquest ens vam engrescar tant que plim! ja el teniem contractat!!!

Tema preus i robatoris: només diré: casament = robatori, saqueamientu i despiporreeeee!!!!!

Ei, Amy, cuida't molt lo de la boca eh?!? tela nena!!!
I estic d'acord amb tu... quan fem kdada?????
Imatge
ru

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants