Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. maig 25, 2008 10:01 pm

Arhoa reina moltes gràcies per obrir el post!!!
Mira quina hora és i tot just arribem a casa... :--( :--( :--( :--(
Gràcies guapiíssimaaaa!!!!!! :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dg. maig 25, 2008 10:19 pm

bona nit!!

molt maques les fotos, la mont estava radiant!!

un 10 per les reporteres!

mont guapa disfruteu del viatge!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. maig 26, 2008 7:33 am

Bon dia nines!!!!
Com anat el cap de setmana???
Nosaltres super liats...tot el finde la casa plena de gent!!!

Ahir va ser el cumple del meu pare i el regal li va encantar...no m'hen vaig enrecordar de fer fotos, però bé, era un àlbum amb fotos desde que era petit fins ara...va plorar i tot!! Desprès us penjo l'escrit que li vàrem fer...

També ens han dut molts regalets...avui anirè a enllestir el viatge i el fotògraf!! :-)ok:

Winny reinaaaaa....que tal la despe????' Estic ansiosa per saber que tal va anar???

Chiky nina, novetatttssss????? Explica, explica!!!

Cumeta nina, has avançat alguna coseta???

La resta, que tal tot???? neujor:-) *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. maig 26, 2008 8:17 am

Bon dia nines!!!

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii, molt bé les fotos guapes!!!!! :-)ok:
MONTTTTTTT, nina..... se te veu tan feliç!!!! Que bé cuca!!! Se te veu una carona de felicitat!!! I al final,.... quin dia més maco!!!! El sol va sortir per tu!!! :-)) :-)) :-)) Aix,.... quina envegeta (sana, eh?!!) neukiss-) neukiss-)
I quins nervis!!! :-)) Estaves gaire nerviosa?? =0-0-) =0-0-)

Mireia, nina, molt bé el tastet!!! Tot té molt bona pinta, de debó!!! Mhmmmmm!! Molt bo!!! Veus,.... una cosa menys a fer,...!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Winyyyyyyyyyyyyyy, ninaaaaaaaaaaaaaaa, com va anar??? Què et van fer??? neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Sí Míriam, perdó,... és que el divendres estava molt ratllada!! neu:-D neu:-D neu:-) neu:-)
Se me van acumular diferents coses i estava un xic amb els "cables creuats"!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ah,.... i a part del divendres anar-me a fer el passaport,.... no he avançat res més!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Porto mal rumbo, ho sé!!! :--( :--(
Aquest cap de setmana vaig fer baixar els vanos als meus pares,.... a veure si així entre setmana puc anar avançant alguna coseta,.... En fi!! :o-o:

Petonets a totes!! neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. maig 26, 2008 8:26 am

Per cert Míriam..... saps amb quan de temps d'antelació s'han d'encarregar les flors del restaurant????

Chiky, nina, com va anar la "xapa i pintura" que dius tu,...??? :-)) :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: kel_go » dl. maig 26, 2008 8:30 am

bon dia gironines!!!!

miriam m'alegro que anes bé el cumple del teu pare!! i no m'extranya que s'emociones amb aquest regal!!!

winyyyyy on eeeeeets??? que tal la despe???
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. maig 26, 2008 8:41 am

Kumta, em sembla que amb un mes d'antelació...així que nena...posa't les piles jaaaaa!!!!! Tia, que no te'n donaras conte i ja hi seràsssss!!!!

Kel, nina, doncs si...a mi també m'hauria emocinat... ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. maig 26, 2008 8:45 am

Què dius ara???? 1 mes abans????? Cu*****,.....
Pffff,.... i aquest cap de stemana tinc la despedida,.... Pfffffffffff,.....mare meva!!! Com no em demani festa divendres,.... :o-o: :o-o:

Míriam, cuca, que no t'he dit res,.... :o-o:
Molt bé el regal del teu pare, no??? Quina currada nina!!! I no m'extranya que plorés,.... aquestes coses arriben molt al fons del cor!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Que guay!!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 8:49 am

Bon dia princeses!!!

Primer de tot m'he anat a veure si la Mont ja tenia la pre-crònica i si la té!!!!! i que guapa!!! ella que tenia tanta por amb el vestit.... i el dia li va guantar!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: disfruta molt Mont!!!! :-()-)

Cumeta guapa la decissió de lo dels post es per facilitar una mica la feina totes això no perds tant de temps mirant les ultimes novetats una per una, com diu la Miriam no té res a veure amb tu....

Mireia té molt bona pinta el menú!!! :-)ok:

Jo al final només viag fer sessió de maquillatge i tot i així hi hauré de tornar per que no em va agradar massa :--( així que avui trucaré per que com que el dissabte hi he d'anar a fer-me el bigoti a veure si podem fer una altre prova... ja us explicaré!!! el brush me'l faig directament auqell dia per que total.... me l'he de fer per que semblo un glop de llet!

Més coses...... aquest cap de setmana ha sigut un cap de stmana de barreja d'emocions... divendres els meus pares van anar a veure el apre d'en Raül per que si noe ra molt violent trobar-se allà al casment i no veieu quin dramón tota l'estona plorant si això fa al casament a cadascú que li digui algo quedarà sec de llàgrimes! quan vam sortir com que me mare sap lo sentida que sóc ja em va dir que ni hi pensés amb ell que la mega depressio que té es ell que l'ha de suportar i que passi (fàcil de dir dificil de fer.... pero en fi....).
Vaig trucar a una amiga per veure si venia al casament i tot i que per feina aquella setmana estara a la corunya diu que canviarà els vols que pugui per venir pero de totes maneres m'ha dit que ella serà un interrogant fins a l'últim moment per que no ho sap ningú pero que li han detectat un tumor al cap i ha d'anar dos cops per setmana a l'hospital a que li controlin si segueix sense creixer durant aquest temps bona senyal si creix l'han d'ingressar i té molt poques provabilitats d'ensortirsen..... (la vida és una caca!!!!) pero bueno vaig parlar emb ella donanr-li ànims i està molt positiva i això l'ajudarà molt.... no vull que es mori!!!!! és una de les meves millors amigues!!!
Després de totes les desgràcies vaig rebre una trucada del meu germà i SERÉ TIETA!!!!!!!!!!!!!!!!!! em va fer tant feliç!!!!! pero tant!!!! que no us ho podeu imaginar i el dissabte quan vaig sortir de l'esteticient vaig anar corrent a comprar el material per fer el pastis de bolquers que per suposat que els hi regalo a ells!!!! i ara veureu el resultat....

Perdoneu pel rollo....

Winy nina estàs viva???? que tal la despe¿?¿¿¿¿
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. maig 26, 2008 8:49 am

Merci reina :-()-)

Escolta, perquè no els hi fas un truc i aixís surts de dubtes??? Jo tinc el número...el vols???

Ai nena, és veritat que aquest finde et toca a túuuu!!!!! Quins nervisss!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. maig 26, 2008 8:49 am

a estat tot un detallas!

me guapes, ara vaig cap a Santa Coloma, tenim hora a l'ajuntament, ens explicaran com anira tot lo de la cerimonia... ens veiem despres!
kel_go

EntradaAutor: winy » dl. maig 26, 2008 8:51 am

Bon dia guapissimes... Estic viva, jejejeje.... :-))

Primer de tot, MONT NENA, TENIES UNA CARA DE FELICITAT!!!
QUE BÉ AL FINAL ET VA AGUANTAR EL DIA!!!

Cumeta, no et ratllis nina!! Agafa't la vida amb més calma!! :-)ok:

Miriam, Chiky aixó ja ho teniu a sobre!! >.-<: >.-<:

Ara, si tinc un momentet us penjo la crónica de la despe!! ( a veure si el jefe no hem toca gaire els collo**!) Per cert, encara no tinc els ulls oberts al 100%... m'ho vaig passar de pu*ta mareeeeeeeeeeeeeeeee!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: kel_go » dl. maig 26, 2008 8:54 am

chiky tela quin finde... ple d'emocions... per un costat ho sento molt aixo de la teva amiga, es una jugarreta! aquesta vida... es ven cert, tenim que deixar-nos de tonteries i disfrutar! i MOLTES FELICITATS!! SERAS TIETA!! QUINA ILU, és el primer nevot que tindras???
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. maig 26, 2008 8:55 am

Ostres Chiky reina... quin cúmul d'emocionsss!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Moltes felicitats per aquesta gran noticia!!! Que guay, seràs tieta!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Però per una altre banda...nena, em deixes de pedra amb lo de la teva amiga...ostres nena, com és la vida...espero que li vagi tot super bé, t'ho dic de tot cor reina!!! :-()-) :-()-) :-()-)

I pel teu sogre, la teva mami té tota la raó, per molt que costi la depressió només la pot superar ell mateix.... ja veureu com se'n surt dona!! *.-o-o.* :-)ok:

Que per cert, el tema casament com el porta?? Vull dir...hi assistirà??
No és per ser xafardera eh!! Si no vols contestar no cal nina....

Kelgo, que vagi bé! >.-<:

Wiiinnnnnyyyyy, penja la crònicccaaaa!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. maig 26, 2008 8:56 am

winy guapa m'alegro que anes bé! esperem la crònica!
kel_go

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 8:59 am

Winy volem crònica ja!!!!!

Gracies Kel i Miriam si noia semblava una muntanya russa els meus sentiments aquest cap de setmana.... al final em desiquilibraré més del que estic!!!!

Kel si és el primer nebot i el primer net dels meus pares!!! >.-<: els apres de la meva cunyada no... ja serà el quart!

Miriam doncs si vindrà jo crec que si que vindrà pero obligat no per que ell en tingui ganes... a casa en Raül seguim sense parlar del casament.... per això sincerament només hi vaig un cop per setmana per que sino surto molt deprimida d'allà.... A veure i també pensem que hi anirà si es que no té cap devallada més per que amb lo malalemt que s'agafa lo del casament a veure si li ve un patatús... així que no sé no hi penso.

Va que us penjo les fotos i em dieu a veure si us agrada el pastis val?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. maig 26, 2008 9:00 am

Chiky nina, quin cap de setmana més intens!! Hem sap molt greu lo de la teva amiga,la vida a vegades és una bona mer*da!! Buf! és que no sé que dir... hem poso a la teva pell, i és molt xungo la veritat!
Nena, tens uns coll*ons com un temple... et van donant males notícies per tots costat, i tu ala agunta que aguanta!! Ets fortíssima!!

Enahorabona, per la part que et toca. >.-<: Ja veuràs és una passada ser tieta!! Jo als meus nebots els estimo amb bojeria!! *.-o-o.* Peró si és la teva sang, es algu mes especial!! No sé... bueno ja ho aniràs experimentant!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 9:01 am

Els pastis
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 26, 2008 9:06 am

Winy forta per fora pero super toba per dins.... despres m'agafen a mi els atacs d'ansietat pero lo bo es que tinc al meu voltant gent molt ben parida que em dona forces! com vosaltres! :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. maig 26, 2008 9:09 am

Ole la meva princesa!!!

Aix, avui vaig a vacunar-me!! Quina por!!!!!!!!!!!
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants