Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 15, 2007 2:39 pm

Hola noies!!

Que tal el finde?? El meu no gaire be.... Divendres vaig marxar a Sevilla i dissabte vaig tornar... Estic amb una grip tremenda!! Quan vaig marxar ja no estava molt fina (be, les 4h de retard de l'avió tampoc van ajudar gaire), però per la nit ja em trobava fatal. Dissabte vaig veure que la cosa no millorava, així que vam decidir tornar... L'única cosa bona és que li varem posar molt de morro i em van canviar els bitllets sense cost (el meu partenaire diu que aixó de ser advocada és un xollo, jejeje..)
Total que tot el finde al llit.... I avui a treballar, pq tinc una setmana horrible! (però acabaré unes cosetes i marxaré a casa aviat, pq em sembla que tinc febre..)

Cangui, que vagi molt i molt be avui amb el vestit!!!
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 15, 2007 3:02 pm

cangui que vagi mb la prova del vestit!!!! tu ves tranquila i disfruta del moment... et queda poquíssim!!! només pensar-hi em poso nerviosa jo...
rachi acabo de tornar de veure vilaplana... són els primers que veig i no m'han semblat malament, demà vaig a veure airolo!! pq dius que els descartes???si pots expliquem una mica com va anar

ofcourse vaya pal... pero espero que estiguis millor!!!! i per lo menys et van canviar el bitllet!!!

g14 i croketa ja explicareu a veure com va lo del vestit... jo la veritat és que vaug disfrutar molt emprovat... és una sensació diferent...

ptnts!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 15, 2007 3:16 pm

Eiiiiiiii, la maquinària pel vestit es posa en marxaaaa!!! Acabo de trucar a Rosa Clará i hi aniré el mateix divendres del Bundó una mica més tard (vaya bombardeo vestidil...) Encara em falta pensar en quan anar a pronovias... Ho tinc una mica chungo pq el dissabte ho tenen tot ple i ja aquell diumenge marxo a Madrid!!!!!!

Aixxxx, quines ganes! >.-<:
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 15, 2007 3:16 pm

Doncs mary, texplico... la presentacio dels de airolo em va semblr mes professional... em van ensenyar fotos dels plats i em van dir els hadicaps que te fer laperitiu on volem(distancia de la cuina i demes...) cosa que els de vilaplana no es va donar ni conte, a veure em van atendre molt be, la txell, però el tito el vaig trobar que parlava mes en serio, saps?? no se, son sensacions que te una...

Of course, quina mala pata!!! ara millorat! Per cert, al final saps quan et cases??? com es que entraves abans si no et casaves??? perdona per ser tant cotilla, eh???
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 15, 2007 3:17 pm

Ofcourse, per cert, millora't!!! Tothom q m'envolta està engripat, espero no enganxar-la jo también!!
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 15, 2007 3:28 pm

rachi a mi m'atés una noia que es diu rosa, i la veritat que no m'ha comentat res sobre les distàncies entre el lloc de l'aparitiu i la cuina, de fotos si que m'ha ensenyat!!! pero bueno a veure demà que em diuen... una pregunta en hi ha menús en els que els convidats poden escollir carn o peix, aixó com ho gestionen??? et donen resopó??? buenoo demà ja li preguntaré tot jeje

sabeu que m'ha passat?? marxem aquest finde a sevilla a fer la despedida de soltera d'una amiga i haviem reservat un apartament pq som 5 i avui ens han dit que no el tindran lliure!!! ho trobo fortíssim!!! ara tenim bitllets i no hotel!!! estic buscant com una boja i no trobo res lliure.... :-/
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 15, 2007 3:35 pm

Rachi, tranquil·la, jo t'explico.... Fa uns tres anys estava organitzant el meu casament... I per aixó em vaig registrar al foro. Però uns 8 mesos abans de la boda ho vaig deixar amb el meu ex...
Ara, després de tant de temps, em vaig tornar a reenganxar pq la meva millor amiga tbé volia casar-se, però com ja sabeu, de moment te el tema parat pq marxa a USA amb el seu nòvio.
I jo, ara mateix estic "pedida" (amb la meva parella actual, jejeje) però sense data... Suposo que d'aqui un any o un any i mig ens posarem a mirar coses (els dos volem tenir criatures, i la idea és casar-nos quan ens decidim a buscar el nen)

Bueno, ja us he fet un petit resum de la meva vida.... La veritat es que m'agrada entrar al foro, així el dia que em decideixi estarè feta una experta en bodes, jaja
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 15, 2007 3:46 pm

Ostres of course, no se que dir-te... conec a bastanta gent que li ha passat el mateix... quin pal, no?? Bueno, pues ara a organitzarlo tot amb mes emocio!!! Aqui estem pel que necessitis, ok?????? I tens alguna idea de quan vols ferho?????

Mary, fer laperitiu a baix al llac, significa molta distancia i hann de muntar un office a baix, i això puja tot... a veure, vilaplana esta molt be, eh?? però no se, dema ja mexplicaras! Per cert, cangui, vaig fer pressing!!!!!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 15, 2007 3:59 pm

Rachi, la veritat és que ara ja ho tinc superadísim... De fet, vaig conèixer a la meva actual parella un mes i mig després de deixar-ho amb el meu ex.... A tothom que li explico al·lucina, és el periode de dol mes curt que han vist, jejeje
Amb la meva parella actual a fa un any i mig que vivim junts i es per aixó que tampoc tinc la necessitat de casar-me, de fet ja fem vida de casats... Lo de lregalarme 'anell va ser mes una una tonteria que una petició de ma tradicional ... Suposo que si tot va com ha d'anar, d'aqui un any o un any i mig començarem a organitzar la boda, de cara a quedar-nos embarassats un cop estiguem casats...
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 15, 2007 4:23 pm

Pues eso of course... a veure si trobes idees... jejeje, et semblen bones o que??? ens veus amb paranoies??? potser nosaltres pensem que no i desde fora sens veu super neurotiques!!! jejeje

Ets advocada, no??? el meu noiet tambe ho es... com la G14, jejeje... Pues nada, si tens alguna sugerencia ja saps!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 15, 2007 5:00 pm

ostres tu, els advocats som una plaga, estem per tot arreu... jejeje

Personalment m'encanten les vostres idees pel casament (el nom del post ja ho diu tot, per aquest motiu us vaig començar a llegir)
Jo tinc moltes idees, ja veurem quines es poden fer realitat... M'agradaria un lloc a la platja, trobo que ha de ser molt maco casar-se al costat del mar....
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 15, 2007 5:07 pm

ostres ofcourse vaya pal... xo bueno si ho mires fredament si vas trigar tant poc a començar a sortir amb el noi que estas ara. algo voldrà dir... ahh tinc una amiga que es casa l'any que ve al castell de tamarit, jo no he he vist xo diu que és impresionant!!!!!! ja t'explicaré quan hi hagi anat...
rachi demà t'explico a veure que tal airolo, que podré parlar amb raó de causa... jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 8:48 am

bon dia noies!

rachi, ets un solet... :-)) aquesta tarda tenim la reunió per acabar de concretar-ho tot i portar els nuvis i les cigonyes...

la prova d'ahir mig, mig... no vaig sortir gaire contenta... per segon cop s'han equivocat i el coll continuava cosit al vestit quan el coll és de posar i treure... me'l van mig descosir xq em volia veure amb el vestit sense el coll i la part del vestit que quedava sota el coll es veia mal acabada... els hi vaig dir i em van respondre que eren manies meves...
a més la cua un cop recollida encara quedava llarga i me la tenen que escurçar... i no em deixen fer una última prova per controlar que tot està bé.... :--( :--(

Ja us explicaré després de la boda si ho han deixat tot com cal...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 16, 2007 9:11 am

Bon dia guapes!!!

Ostres cangui, no et deixen ni anar a mirar com ho deixen?? Bueno, no t'estressis pq segur q te'l deixen tal com vols... per la part q els hi toca!!! Segur q et quedarà genial!!!! :-)ok:

Com portes la resta de preparatius?
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 16, 2007 9:15 am

Cangui... no et preocupis, quan lhas danar a recollir??? I el dia que el recollis no pots emprovarte´l... pues vaya! De totes formes no et preocuppis, que ja vaeuras com tho deixen perfecte!!!

A quina hora et cases??? Es que vull anar a sentie el canon!!! a veure com sona!

Croketa, ja mexplicas que tal els vestits, ja que mes o menys ens agraden els mateixos!!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 9:45 am

Rachi, em diuen que me'l porten ells a casa divendres al matí, però que estarà tot planxadet i ben guardat que millor no el rebregi gaire...

El bodorrio és a les 12:45... aix.... quins nervis... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 16, 2007 9:45 am

Buffffffff... Amb lo dels vestits acabaré saturada!!! Al final vaig a les 3 botigues el divendres 26... A pronovias no tenien hora pel dissabte i pel mateix div, justet, justet... Ja us explicaré!!
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 16, 2007 9:51 am

bon dia guapes!!!!!

cangui, tanquila ja veuras com te'l deixaran perfecte... pero ja te'l podrien deixar emprovar una última vegada... jo vaig aquest migdia a airolo jeje sembla que ens perseguim ... jjeje per cert les oficines són a via agusta, no?

croketa vaya maratón faras de vestits!!! bueno pero és molt divertit, ja veuras, tu ves super relaxada i a disfrutar...

rachi ja t'explicaré després a veure k tal!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 10:23 am

mary8: la veritat és que si....
airolo esta a via augusta molt a prop de la plaça molina.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 16, 2007 10:32 am

sisis molta coincidència... merci

com portes els altres preparatius???