Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 11, 2007 2:07 pm

... he aquí el lado oscuro de bell reco....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 11, 2007 2:10 pm

... ostres rachi... digue'ls hi que em coneixes nena... rollo fotre pressió... "si no ho feu bé m'enteraré..."
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 11, 2007 2:26 pm

Ostres... Nosaltres quan hi vam anar no vam veure q estigués així... De fet, hi havia un casament i desencotxaven allà. Suposo, com diu la Rachi q farà, les tauletes, espelmes i demés estaven estratègicament col·locades i no ho vam notar... No crec q la gent s'hi fixi en si hi ha una rajola trencada o no, no???
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 3:02 pm

Aqui la cangui ha fet unes fotillos amb molt mala llet.... (es broma cangui), quan estas alla no sembla tant xungu... no?? Ay, ara mestas fent dubtant... bueno, parlare amb la Rosa i que ella em digui que faria. A veure, no crec que la rosa se la jugui, sincerament, laltre dia, li va explicar als meus sogres que es veu que ella sempre possa mes coses que les que possa els nuvis, que si hi ha alguns que no possen molta cosa, ella possa mes, perque diu que no se la pot jugar a que la gent vegi allò malament. Noies, en serio, no patiu, la Rosa ho deixara tot perfecta...

Cangui... perfect, passam un privi amb el nom del teu "jan", els hi dire que et conec, i que aniré, aixi a veure si ho fan be, vols que els hi digui que mhan arribat veus de que havien plats freds??? jejejejeje Rachi dolenta!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 11, 2007 3:15 pm

Ei merci per les fotos!!! jo també crec que quan la gent esta allà no si fixa... nosaltres ara si pq l'espai està sense montar i mirem tots els detalls pq volem que quedi perfecte... xo bueno ja faré algo com diu la rachi posaré decoració estratègicament... a mi la rosa també m'ho va explicar que segons el proveïdor floral del casament, per exemple navarro ho fa molt, si les flors són escasses ella demana que en posin una mica més... jo crec que ho cuida tot fins al mínim detall...
rachi tu faras l'aparitiu a baix i el convit al jardí? jo ho faig allà pq el meu noviet no es vol casar per l'església... i així aprofito totes les parts del Bell Recó...
cangüina a la platja a mi tp m'agrada a més pensa el vestit amb la sorra.... :-(
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 11, 2007 3:19 pm

cangüi quins músics has agafat pel ball? i tu rachi ja ho has mirat? jo avui trucaré a A.S.B.a veure que m'expliquen i agafaré algo diferent per la ceremònia i l'aperitiu...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 3:25 pm

Ostres mary... testas possant les piles, oi???? molt be, molt be, doncs encara no he trucat la veritat, i em sembla que fins 1 mes abans no ho fare. Tema catering, laltre dia vaig demanar info de can jubany i esta força be, i ja us dic, em va atendre el propi cuinar, cosa que em va agradar molt.

Jo mary, ho vull fer tot a laire lliure, crec que un sopar a la zona dels eucaliptus de nit, amb una decoracio tota de foc pot quedar molt be, aleshores clar, la meva idea era desencotxar a baix i fer laperitiu a baix, i despres pujar i veure totes les taules alla al jardi, clar, si gaig laperitiu a dalt, ja es veuran les taules i això si que no em mola... Però bueno, pot passar de tot, desde que plogui a que troni i que ho hagi de fer a dintre.
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 3:33 pm

Noietes, hem de quedar!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 11, 2007 3:37 pm

no sigueu marranes i quedeu sense mi eh? ..... : sgra : : sgra : : sgra : : sgra :
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 3:40 pm

Ostres cangui... que fort, que et queden 9 dies!!!!! Ho acabo de veure al teu contador, jejejeje...
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 11, 2007 3:40 pm

la veritat és que la teva idea és genial perque li treus tot el partit a bell recó. respecte el temps tu ho tens que pensar com si hagués de fer sol perque si ho fas pensant en la pluja i aquell dia fa un sol estupendo et tiraràs dels cabells.... després si plou... !pues es igual! a mi la veritat la pluja no em te gaire preocupada... bell recó es meravellós amb pluja o amb sol...

respecte les fotos... si soc molt punyetera... :-)) :-))
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 11, 2007 3:43 pm

respecte la musica vaig agafar el dj de ASB perque per mi han estat indubtablement molt més amables. Al aperitiu al final no posem res de música en viu xq com diu el meu jan, el millor de bell recó són els pio pio dels ocellets...
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 4:01 pm

jijijiijiji... es veritat això, el pio pio es encantador!! Per cert cangui, al final el centre es queda com estava???? testic buscant fotos del lloc que dic de la barceloneta, pero no trobo cap... espera, que sigo buscandoooooooooooooooooooooooooo
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 11, 2007 4:03 pm

vaig mirant coses... és que a més m'ho passo molt organitzant encara em faré wedding planner jejeje

rachi et pot quedar super maco el convit ens els eucaliptus... trobo molt bé que l'aparitiu el facis a baix així disfrutes de diferents ambients... jo al començament también havia pensat en fer el convit ens els eucaliptus ... pero després vaig pensar que si feia la ceremònia a baix, l'aparitiu als eucaliptus i el sopar al salón ho aprofitava tot... jo al fer la ceremònia baix ja no puc tenir-ho en compte per fer l'aparitiu, i si faig aparitiu a la terrassa i sopar als eucaliptus és com si no canvies massa d'ambient... k n'opineu?? vaya rotllo he explicat...

per mi kedem quan volgueu... jo ho faria quan la cangüina tornés del seu super viatge i així ens pot posar al corrent de casament+viatge!!!
jo trucaré ASB a veure que tal... jo a l'aparitiu estic pensant en un grup de jazz, pero de moment tot són idees...
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 11, 2007 4:15 pm

si, el centre és el que us vaig ensenyar però amb la part de baix retocada.

ara el dubte el tinc amb la taula dels nens. No vull posar centre de flos xq em sembla desaprofitar-ho i que ells no ho apreciaran però no trobo que posar-ne i com fer-ho...

respecte les fotos m'agradaria algo més rural o "verd". i això de caminar per llocs transitats no em fa gaire gracia...

i respecte la quedada em sembla bé la idea de mary8...
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 4:15 pm

mary... tinc uns amics que ho van fer com tu dius, aperitiu, dins-fora a la terrassa aquella i sopar als eucaliptus, aixòs i, ells eren 250 o aixi, i sels hi va quedar una mica petit la terrassa es veu... jo, es una idea que no descarto de fer, perque si faig laperitiu a baix aleshores la gent no veura linterior i a la gent li agrda molt veureho per dintre, a mes els meus friends que tots son arquitectes es quedarien flifats amb la cupula del sert... però bueno. Ja et dic, això ja ho anirem perfilant... es algu que no em preocupa, perque facis com ho facisa quedara super be!

Cangui, estic buscant unes fotos duna zona de la bcneta que magrada molt, perque vaig fer alla un projecte i no les trobo, però... sigo buscando! Escolta, i si aneu al parc de la ciutadella?????? esta alla al costat! tambe pots fer... sasp que pots fer? es una mica freak, eh? pero ya sabes yp voy parloteando, i si entreu al museu picasso i us feu fotos per alla... que si mirando la exposicion, que si os vais a tonar una copita de cava per treure els nervis... o a les drassanes... son molt maques per dintre, amb els barquitos i tal...
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 11, 2007 4:17 pm

cangui... als nenes els hi posses un bol gegant ple de xuxes!!!! de molts colors, que et resalti amb tot lo blanc del servei de taula, saps lo content que es possaran?????? ho vaig veure un dia i quedava genial!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 11, 2007 4:27 pm

lo del bol de xuxes és molt bona idea!!!!! pot quedar molt bé i els nens estaran encantats!!
jo segurament faré ceremònia a baix, aparitiu eucaliptus i sopar dins... pero bueno aixo ja s'anirà mirant a mesura que quedi menys!!!
cangui, lo del parc de la ciutedella em sembla bé, poden quedar fotos molt xules... aniré pensant ... pero jo barcelona amb aquest sentit no la conec massa
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 11, 2007 4:45 pm

Ja veig q ho teniu tot controladissim!! Així m'agrada! Jejeje...

Jo marxo ja, avui no tenia massa feina... A més, encara no sé si ve el meu noiet o no!!! Potser la setmana q ve tampoc ens poden ensenyar el pis (tema parket) i com q a l'altre té un congrés i no podria venir, doncs vindria aquest pq té més dies per estar per akí... Però els del pis han dit q ens dirien alguna cosa aquest matí i encara res de res!!! Ja us informaré!!

Bon cap de setmana guapes!! Ptons!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 11, 2007 4:50 pm

croketa ja ens mantindràs al corrent tema pis!!! i a veure si ve el teu noiet i podeu aprofitar aquests dies... jo avui tampoc tinc massa feina, ja tinc ganes que siguin les 7:30 i marxa cap a casa!!!!
que tinguis molt bon pont!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants