NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 30, 2007 7:50 pm

Elena passa'm a mi també els preus per privi plis que així puc comparar els que m'han donat a mi :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dv. nov. 30, 2007 9:17 pm

Bienvenida Rosa

Gracias Elena por la info! :-)ok:

Aziiii, perdidica!! :-()-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. des. 01, 2007 2:09 pm

Hola!

Elena passa'm a mi també els preus please.... Tinc casi decidit la floristeria de la esglèsia pero compararem i es que de rams no m'agradaven alli...

Gràcies!

Benvinguda Rosa!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. des. 01, 2007 2:34 pm

Elena, gracies pel privi! crec que ja se quina es la floristeria. La noia es una que parla molt depressa? Es que a mi me la van recomanar i vaig anar al sete,bre crec, i la tia va passar de mi. Em va dir que no era moment, que a la catedral no es podia fer res, que no se que,.... No se, li vaig dir que em dones una idea general dels preus i no va voler. EN fin!
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 2:35 pm

Nenes! Os he passat preus de la floristeria! He estat veient la pàgina web de la Bloomie i l'estil és molt semblant al de la meva floristeria!

Oni, la de Cappont és dels mateixos amos, lúnic que a la de Cappont hi ha el marit i a la de Pardinyes la noia i ella té moltíssima idea! La botiga només l'aparador ja trovo que és una passada! Al Sergio también li va encantar i per a que a ell li agradi una floristeria........... En fin, sense comentaris!

Si hi vas ja em diràs que et semblen totes les fotos! A mi m'ha agradat molt! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Urgell, ara t'envío privi que ets lúltima que me falte!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 2:37 pm

Es davant del Depiline de Pardinyes! Jo vaig anar un dia a informar-me i em va donar una tarja! Després vaig trucar per concertar visita i tot de conya! Vam estar casi 2 hores a la floristeria amb ma mare! Vaig fer paga i senyal i llestos! No sé si deu ser la mateixa.... Home una mica depressa sí que parla!! jaja
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 2:40 pm

Quina és la que has mirat tu?? Jo vaig mirar l'Arroyo caríssima, la Bonsai molt bé però van quedar en trucar-me fa un mes i encara espero i la Pinyol on me van atendre fatal.

També volia anar a la Orteu al costat del Toni Prim perquè tenen un aparador que m'encanta.... Però ahir veient les fotos dels montatges que fan a la Flaires i Flors ja vaig dir prou de remenar més!

Oni, por cierto la semana pasada me comentaron que el Piñol ha plegado no sé si será verdad, si se ha traspasado la tienda o qué?!?! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 2:57 pm

Urgell, te contesto sense privi el que m'has preguntat per si a algú més li pot ajudar!

Jo he agafat:

- Ram núvia bouquette roses
- Rèplica ram núvia més petita per regalar a la meva millor amiga en lloc de donar el meu propi ram, ja que em fa il·lusió guardar-me'l de record.

- Decoració cotxe 4llaços+flor i centre part darrera

- Catifa interior i exterior esglèsia

- 2 centres exterior per l'entrada a l'església un per cada costat. Són molt xulos fets amb roses que tenen de base unes provetes de vidre rodejades de "verd" i de les que surten uns alambres que pengen als que s'hi han afegit les fulletes una a una de manera suelta. Es difícil d'imaginar però de lluny es veuen les roses plantades i les fulltes com si s'aguantessin sense res. Per terra pètals de les roses.
- Decoració llaç+ flor a 16 bancs
- 1 Centre peu altar
- 1 Centre petitó sobre altar
- 1 Centre atril lectures. Em posen un centre i a les escaletes que baixen uns candelabros amb veletes i pètals per terra.
- 1 Centre nuvis. Al costat hi posen també uns candelabros amb veletes i pètals per terra.
- 1 Centre columnes. Són dos centres amb dos alçades diferents que es coloquen al costat de les columnes i porten 3 vasos grans de vidre amb espelmes a la part de dalt.

Crec que no em deixo res! Tot no arriva a 900 euros!

Espero haver-te ajudat!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Urgell2 » ds. des. 01, 2007 3:15 pm

I tant!!! Moltes gràcies per la teva informació detalladíssima!!!
Escolta, una cosa, la pàgina de la Bloomie on es pot trobar? on fa la seva crònica, no ho crec, oi?
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » ds. des. 01, 2007 3:24 pm

Pues mira no la devia agafar en bon dia perque va passar de mi... No se. De moment crec que aniré a la piñol que ens vam entendre i em va agradar molt, falta tancar preu pero ja li vaig dir que ho volia mes barat que el que em va dir... El tema es el ram que no en tinc ni idea.
gloripage

ei

EntradaAutor: Nurya » ds. des. 01, 2007 4:09 pm

ei wapes!
pues jo el tema floristeria encara esta una mica verd pq e de començar a mirar una mica sino...
nomes e mirat la d'alcarras (flors deli) a la fira i ja esta i a sobre no me va donar preus. algu sap preus o algo????, no se que fer... la de flaires i flors on esta? merci wapes :-) :-) :-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 10:17 pm

Urgell, no t'he dit res de la fotografa! Tu también has fet superbona elecció nena! Tinc 2 companyes a l'oficina que els hi va fer la Mònica Carrera, es van casar totes 2 l'any passat i les 2 van quedar super contentes! Fa fotos super modernilles i sobretot molt originals! D'aquestes que no estan gens vistes!! Molt bé wapa!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Glori, creo que el Piñol plega por lo que me han comentado, no sé si deja el negocio y se lo traspasa o simplemente cierra! Es lo que me han dicho aunque no sé si ya ha plegado o para cuando lo hará. A mi también me gustaba mucho el Piñol xq en el entierro de mi abuelo (ya sé que no es el mejor momento) el ramo más bonito que recibimos y créeme que había un montón enviados desde varios sitios fue el de la Piñol y se me quedó grabado. Por eso quise ir a esa floristería, porque era como algo simbólico, no sé como explicarme. Me dio buenas vibraciones. Y pum!! Me llevé un chasco porque me atendieron como el culo!! Había una chica joven de pelo largo que menos decirme bonita me dejó muy claro que no le apetecía atenderme en ese día por el motivo que fuera. No había pedido cita porque no tenía ni idea de que para preguntar por flores tuviera que hacerlo y me lo dijo de muy malas formas. Su compañera se dio cuenta y corrigió siendo amable conmigo pero las palabras de laotra ya se me habían quedado bien grabadas.......... Encima me dijo que no me podía dar precios porque no sabía lo que le costarían las flores el año que viene y yo :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ . Al final le solté una bordería y le dije mira, venía a informarme para tener una idea, a lo mejor ni siquiera me gusta como trabajais por lo que no tendré ni necesidad de que me deis ningún precio! Y sintiendolo mucho me quedé tan ancha! Aunque luego al salir COMO NO, fue cuando me dio el bajón.......

Chica parece que donde a mi me tratan bien a ti no y al revés!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » ds. des. 01, 2007 10:40 pm

Ostras Elena parece que vayamos al revés tu y yo. No se, yo pasé por delante y pregunté y me atendió un chico super majo. La verdad es que la decoración de la iglesia y del coche me encanta la idea que me dió. El ramo no lo se pero es que yo tampoco lo tengo muy claro. Lo de que plega ni idea, el no me dijo nada desde luego. Desde luego lo mismo que te dijo a ti la del Piñol fue lo que me hizo a mi la de Flaires i Flors...
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 11:16 pm

Laureta! A la de cappont hi ha el marit i a la de Pardinyes la noia! Jo vaig veure fotitos de revistes i de montatges de diferentes cerimònies que havien fet! Quina gràcia perquè cadascuna té el seu gust! A mi el que més em va agradar és que no eren gens normals els montatges, sortien totalment de lo que estem acostumats a veure en una boda, i a tu és el que et va desagradar! Sort que hi ha gustos per a tot que si no totes fariem cua als mateixos llocs i ens cansariem de tant esperar!

Avui a la tarda hem anat a BArna a fer unes compretes. Resulta que voliem aprofitar per deixar encarregades les invitacions, caixetes tabac, plànols, targetes bancàries, parelles nuvis, etc. Tot a la mateixa botiga. Estava com un flan i va i després de convencer a la meva parella de que ja que pujavem a Barcelona valia la pena deixar alguna coseta de la boda enllestida, anem fins a Barna, arrivem a la botiga i resulta que disabte per latarda no treballen! Sort que no hi hem anat només per això que si no......
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 01, 2007 11:19 pm

Ya lo puedes decir Glori! Con la floristería y con la fotógrafa vamos totalmente al revés! Suerte que no todos tienen siempre un mal día porque sino menudo palo organizar una boda con tanta mala cara suelta!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » ds. des. 01, 2007 11:47 pm

Elena ara que dius aixo de les tarjetes bancaries? A que et refereixes? Al tema del numero de compte? Jo ho volia fer per a certes persones, pero em van dir que als bancs o caixes ho fan.. Es cert?
gloripage

EntradaAutor: Key » dg. des. 02, 2007 2:12 am

BOnes!! ostràs, doncs no havia sentit res que la piñol tancava, no se....ja li comentaré a ma mare,,,, o ens pasem un dia a veure...

Potser la noia que et va atendre és una que ma mare ja va dir, que és una mica "estu***a", és que clar depen de qui t'atengui,,,, canvia 100%, és una pena, perquè treballar cara al públic és pesat i evidentment la gent és humana i té dies millors o pitjors, però treballant, s'ha de estar com a mínim correcte i educat... en fin...

Doncs, sigui com sigui, ja ho miraré, perquè pel que contes Elena, penso que m'agradarà l'estil, a mi m'agraden també atípics, sobretot els que barregen elements zen! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: XIPI » dl. des. 03, 2007 11:43 am

Bones!Del tema de les flors a mi m'han parlat molt be d'una floristeria que hi ha al carrer Mariola, es molt petita i no es gens coneguda, pero m'ha mare hi va anar a preguntar i li va agradar molt, a mes la perruquera , sense saber que haviem anat, ens la va recomanar. De vegades, aquestes que no son gens conegudes, son les que ho fan molt be i no son cares. Jo ja ho tinc decidit, hem va agradar molt i alli que hi anire. A mes ho tinc aprop de casa!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dl. des. 03, 2007 12:02 pm

On està el carrer Mariola?
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dl. des. 03, 2007 3:08 pm

Noies us vull comentar el que els hi ha passat a uns amics meus aquest cap de setmana.

Van anar a fer un sopar de nadal a la FONDA DEL NASTASI tota la colla (mes de 20 persones) i resulta que quan van acabar, estant per la discoteca i sense fer res fora de lloc, gratuïtament els fills del pepito de la fonda van començar a donar cops de puny a un d'ells. Se que podeu dubtar de la meva paraula pero encara que haguessin fet alguna cosa no es manera de reaccionar. La novia va trucar als mossos, un amic va sortir en defensa d'ell i li van trencar la mandibula, de fet ara està ingresat a l'Arnau.

Quan van arribar els mossos el fill del Pepito tenia una batidora industrial a la ma. No vull ni pensar que volia fer amb ella. També es va trencar un piló del parquing i sort que el van apartar perque anaven a per ell....

Els mossos els hi van comentar que ja tenen varies denuncies del mateix tipus. Per a que vegueu amb qui tracteu.

Que es pot fer contra aquest tipus d'actes??????? INDIGNANT.
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants