CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: MOT » dl. maig 07, 2007 3:41 pm

Així és Ru,

1r: trucar al teu Ajuntament (Registre Civil millor) i demanar quina documentació necessites per casar-te pel civil (et diràn: fotocòpia de DNIs, certificat d'empadronament dels dos, i més cosetes, i si un dels dos és de procedència estrangera o ha tingut un altre matrimoni anteirorment, encara et demanen més coses)

2n: demanar hora per anar-hi a portar tota la paperassa i si et diuen que encara és aviat, que et donin hora per novembre o desembre, si poden. Així ja t'assegures el dia.

3r: Anar el dia i hora concertats al Registre Civil amb un testimoni per part dels dos, només amb un, que certifiqui que heu dut els papers al Registre (no és testimoni de la boda). Després us faran esperar un parell de mesos. Informar-te de qui ha d'enviar els papers a Rubió, si ells ho envien directament o els hi has de dur tu.

Mentrestant: trucar a l'Ajuntament de Rubió i parlar amb en Jordi, per tal que t'informi de tot (sempre és millor que ell t'ho expliqui directament, ho entendràs millor). T'apuntarà el dia que et cases. De moment, no cal dir-li l'hora, fins unes setmanes abans de la boda, no caldrà que ho sàpiga.

Poques setmanes abans de la boda, o potser un mes abans, un dimarts o dijous (que és quan l'alcalde puja al poble), et reuneixes amb l'alcalde per tal de parlar del gran dia, dels testimonis que hi haurà, dels discursos que faran els convidats, per tal de conèixe-us també i així saber com voleu tot plegat.

Finalment, el gran dia, ell es presenta a Ca N'Alzina a l'hora pactada i segueix allò que havieu pactat.

Es veu que l'alcalde no té massa feina allà i normalment, per no dir sempre, casa a les parelles de Ca n'Alzina.

Aquest any cobrarà 100€ per casament, però l'any que ve, encara no saben si pujaran les tarifes, potser 50€ (suposo que va en funció de la demanda, si a final d'any sap que tindrà clientela assegurada, apujaran el preu, suposo -diu que fa molt temps que és un preu estable i que ja toca canviar-lo).

Carai, quina pallissa!!!

Espero haver-ho deixat clar, però si tens més dubtes...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ANEROLA » dl. maig 07, 2007 3:55 pm

Mare meva MOT quin follon es fer-lo per lo civil no?? i a més és pasta no? se li ha de pagar al restaurant i després també a l'alcalde? i també el teniu de convidar al sopar? Per quant us surt en total fer-lo per lo civil?
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dl. maig 07, 2007 4:05 pm

Mot, m'ha quedat clarissim, ETS UN CRACK DE LES EXPLICACIONS!!!! el que faré, és pujar a alcaldia aquesta tarda mateix (ja que treballo a l'ajuntament mateix) i que m'expliquin com ho faig x aquí manresa!

Anerola, la boda civil a ca n'alzina crec que eren 750€ + l'alcalda 150€ (comptem alt!), doncs això, 900€ + o-!!!... si que és pasta si :-(
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dl. maig 07, 2007 4:06 pm

Ostres! lo de convidar-lo a sopar... :-/ , ho saps tu, mot?
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dl. maig 07, 2007 4:08 pm

Déu ni do!!!

Sí que són quartos, sí!! Comptant que l'església és el preu del cobert + la voluntat... al final per l'església acaba sortint per uns 200€.

Ara m'explico com hi ha tanta gent que, malgrat no ser ni practicant, ni creient, acaben casant-se per l'església!!!

Segurament per això, finalment, els que som més agnòstics som els únics que ens casem pel civil.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dl. maig 07, 2007 4:10 pm

Sisi, però he llegit per aquí els foros que això de la voluntat... és el que l'esglèsia creu que és la voluntat!!! :hmm::
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dl. maig 07, 2007 4:33 pm

Sí bé... però sigui com sigui, no crec que l'Església pugi fins a 900€... ara bé, cadascú es lliure de fer el que vulgui, i d'invertir els diners on prefereixi... no?

A aquestes alçades, totes tenim molt clar els motius que ens han dut a prendre una o altra decisió, així que de judicis de valor per part meva no n'hi haurà, tot i que, òbviament, jo tinc la meva opinió.

Totes les decisions que es prenen són bones sempre i quan estiguin fonamentades i tinguin cert valor per les persones que les prenen.

Ostres, ja hi tornem... quan em poso a divagar... !!!!! :P ç
No em feu cas, és que tinc moltes ganes de plegar de la feina... que per ser dilluns ja n'hi ha prou!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dl. maig 07, 2007 4:37 pm

jajajaja!!! A quina hora plegues mot?

Jo no pretenia fer judicis a ningú, eh?!? que ara no vull que ningú es prengui malament el que he dit! era només una curiositat!!! i, si! evidentment, segur que cap esglèsia puja 900€!!!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dl. maig 07, 2007 4:57 pm

Home no crec jo que l'esglesia de Rubió demani 900€, les més cares són les de Barna, sobretot Sta Maria del Mar i tipus aquestes. Això del cobert del cura no m'ha quedat clar, se li ha de convidar a sopar? no crec. Bueno haver-ha si contesta la Rocio que ella ho sabrà millor.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: NUMA » dl. maig 07, 2007 5:54 pm

ANEROLA ha escrit:Jo sóc una tumba... -|-) Ho vec bé que no diguem res.

Per cert gracies Ru per les explicacions, jo tampoc sabia on votar. Ara entraré i votaré també a la Numa. CA N'ALZINERES AL PODER!!
::fiestuqui::

GRACIESSSSSS QUAN ESTIGUEU ALGUNA DE VOSALTRES también UN VOTARÉ.... I NO PARAREM FINS ANAR TOTES A DINAR/SOPAR GRACIES AL TOP 10!!!!!
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dl. maig 07, 2007 5:55 pm

rocioypau ha escrit:Ara e d´anar a treballar pero no hi ha problema despres a la nit parlem i tal que jo tambe tinc dubtes, volia fer l´aperitiu a la part d´dalt i no se si em deixaran... sabeu alguna cosas, ens podriem possar d´acord pero fer-ho alla no?? perdoneu les faltes, hem costa el catala...ais!!!

JAJAJAJAJA AI MARE..... AIXÓ SI VOLS HO POTS PARLAR AMB MI QUE SOC EXPERTA!!!!!
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ru » dl. maig 07, 2007 5:56 pm

jejeje!!! Això del top 10 com es valora? per la gent que hi entra o per la que deixa escrits?

ostres numa! t'estic interrogant pels 2 posts!!!! :-)
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dl. maig 07, 2007 6:01 pm

Ei, Ru, he plegat a les 17.45, però ja sóc a casa, connectada de nou. Ara bé, en pocs minuts marxo que una amiga que vol amoblar el seu pis, m'ha dit d'anar-hi a ajudar-la a triar mobles. jeje M'encanta això!!!

No crec que hagis de convidar a l'Alcalde a dinar el dia de la boda, de la mateixa manera que mai no he vist que un capellà vagi al convit de cap boda.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: NUMA » dl. maig 07, 2007 6:01 pm

ru ha escrit:jejeje!!! Això del top 10 com es valora? per la gent que hi entra o per la que deixa escrits?

ostres numa! t'estic interrogant pels 2 posts!!!! :-)

JAJAJAJAJAJAJA TRANKI JA ET SEGUEIXO JO!!!!! X LA GENT QUE ENTRA!!!! JO CADA DIA ENTRO A LES VOSTRES!!! 1 COP AIXÍ VAIG REFRESCANT LA MEMORIA DE LAS CA N´ALZINERES!!!! :-)) :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dl. maig 07, 2007 6:02 pm

MOT ha escrit:Ei, Ru, he plegat a les 17.45, però ja sóc a casa, connectada de nou. Ara bé, en pocs minuts marxo que una amiga que vol amoblar el seu pis, m'ha dit d'anar-hi a ajudar-la a triar mobles. jeje M'encanta això!!!

No crec que hagis de convidar a l'Alcalde a dinar el dia de la boda, de la mateixa manera que mai no he vist que un capellà vagi al convit de cap boda.

EL MEU MOSSEN SI QUE ESTÁ INVITAT A LA MEVA BODA!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: MOT » dl. maig 07, 2007 6:02 pm

ru ha escrit:jajajaja!!! A quina hora plegues mot?

Jo no pretenia fer judicis a ningú, eh?!? que ara no vull que ningú es prengui malament el que he dit! era només una curiositat!!! i, si! evidentment, segur que cap esglèsia puja 900€!!!!!

Ei, Ru, carinyet, no ho deia per tu ni per ningú, no volia dir que haguessis fet cap judici de valor. és que a vegades se m'envà la pinça i justifico coses que no caldria ja que ningú les posa en entredit! jo soleta m'envalo... no ho deia per tu ni per ningú, insisteixo!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dl. maig 07, 2007 6:03 pm

Ostres Numa, quina relació més estreta que hi teniu, no? amb el mossèn?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: NUMA » dl. maig 07, 2007 6:04 pm

NENESSS MARXO A CASETA.... FINS DEMÁ GUAPES!!!!
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dl. maig 07, 2007 6:05 pm

MOT ha escrit:Ostres Numa, quina relació més estreta que hi teniu, no? amb el mossèn?

SI, PQ SI NO FÓS X AQUESTA RELACIÓ.... JO EM CASAVA A CA N´ALZINA!!!! JAJAJAJAJAJA

A10 GUAPES!!!!
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ru » dl. maig 07, 2007 6:09 pm

Ei mot, crec que hi ha més d'una persona que convida al mosén/alcalde/..., és com això de convidar fotografs, djs,..., o sigui, que et sents com una mica obligat a fer-ho!
Imatge
ru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants