RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. jul. 30, 2007 10:57 am

Per cert noies!!!!

M'agradaria que em diguessiu què tal els fotògrafs...
Perquè no sabem amb quins fer-ho. Demà vaig a veure Bohemius. Però clar necessito recomanacions i experiències que sapigueu dels que n'hi han al llistat.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa
:: núvia rookie

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: Cala » dt. jul. 31, 2007 7:28 pm

Hola montsecica!

Jo em caso a Can Ribas al desembre d'aquest any i tot just fa una setmana que vàrem concretar el tema del fotògraf. Nosaltres erem una mica reticents a escollir un de la llista i ja teníem mirats uns quants. Finalment vam decidir anar a veure els d'Alphelia perquè teníem molt bones referències d'amics i coneguts. Realment ens van agradar moltíssim: tant l'estil de les fotos com els albums que ens van ensenyar. I, a més, són molt agradables: són un noi i una noia joves amb els que et fas de seguida. Donen un servei força personalitzat i adapten el seu treball una mica a la "teva forma de ser". També em va agradar el fet que l'album te'l fan per a tu i al teu gust (no tenten uns models predefinits on afegeixen les fotos com a altres llocs). En quant a preu no són cars, pels altres que hem vist, diria que el preu és mig.

Dels de Bohemius que deies d'anar a verue també m'han parlat molt i molt bé però es veu que són força cars. De la resta de fotografs de la llista no tinc ni idea.

Espero haver-te ajudat una mica!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
www.nuvis.org/hugo&emma
Cala

Entrades: 100
Membre des de: dl. maig 14, 2007 8:36 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. ago. 01, 2007 8:17 am

Gràcies Cala!!

Ahir vam veure els de Bohemius.

No ens van agradar gens. A més jo no ho entenc, quan vas a visitar a un fotògraf en principi és ell qui t'ha d'explicar les coses. Doncs no va ser així. Resulta que erem nosaltres els que havíem d'anar preguntant-li i com ho feu, quantes fotos poseu....etc.
I la veritat jo vaig veure l'àlbum i no em va agradar gens. Resulta que entre dues pàgines la ratlleta que hi ha per separar-les és del mateix color de la fotografia ( si la foto ocupa les dues pàgines ) doncs aquí no és blava, com si faltés color total que el nas del nuvi en una de les fotos quedava amb una ratlla blava.
I mare meva!!!! 1900€ l'àlbum ( sense negatius ) a més de 300-500€ cada àlbum dels pares. El vídeo 1300€ per mitja hora. Ostres tú ni que fos d'or el DVD.
Mira que els de Artboda ja ens van semblar cars però al menys posaven 50 minuts.

De moment els que més ens han agradat els de FotoEstil la veritat però de ben llarg.
Miraré aquests de Alphaelia.
Gràcies.

montsecica se casa

EntradaAutor: Cala » dc. ago. 01, 2007 6:44 pm

Hola montsecica!

Pues vaja amb els de Bohemius... ja m'havien comentat que són cars (i vaja si ho són!!) perquè es veu que tenen molt de nom, però del tracte no m'havien dit res...

La darrera vegada que vàrem anar a Can Ribas l'Alex ens va donar el nou llistat de fotògrafs i crec que Fotoestil no hi era.

Bé, ja m'explicaras què tal si vas a veure els de Alphelia (per cert truca primer abans de anar-hi).
Imatge
[/url]
www.nuvis.org/hugo&emma
Cala

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. ago. 02, 2007 9:03 am

Ostres Cala!!!

No em diguis això. Però el llistat que jo tinc sí que hi eren. Per tant suposo que no em podran dir res si els agafo. De totes formes siusplau em pots pasar el nou llistat?
Gràcies.

montsecica se casa

EntradaAutor: Cala » dj. ago. 02, 2007 5:12 pm

Hola montsecica,

No, no volia espantar-te!! Només t'ho comentava perquè al mirar la llista no vaig veure els de Fotostil i em vaig enrecordar de lo del llistat nou/antic. No et poden dir que no perquè és el llistat que et van donar inicialment. A mi també em van donar aquest primer i em va dir que si havíem decidit fer-ho amb algun dels que incloia abans que cap problema. Com nosaltres encara no havíem mirat cap de la llista, vem adescartar els que ara no surten.

Ara al llistat i figuren: Bohemius, Joana Fotograf, Laura Ruiz, Estudiotr3s i Alphelia.
Imatge
[/url]
www.nuvis.org/hugo&emma
Cala

EntradaAutor: N U R I A » dj. ago. 02, 2007 5:26 pm

HOLA CHICAS!!!

Peazo de lavabos más chulis que nos han dejado....me encantan!!!!
Ya te veo de reportera haciendo las fotos y la gente mirando con una cara... jejejeje

Sobre tema fotógrafo estoy bastante de acuerdo con Cala, nosotros también hemos elegido Alphelia, como en alguna ocasion ya he comentado, los contratamos a finales de año pasado.
Los fuimos a ver y nos encantaron, el trato fabuloso, enseñandonos videos de Can Ribas y fotos... nos encantó su trabajo, pq tanto el video como el álbum lo puedes hacer 100x100 a tu gusto y no tienen ningún modelo a seguir!!
Ves a verlos ya verás como vale la pena! A nosotros nos lo recomendó Rosa de Can Ribas.

Ya nos contarás, vale??
Muakkkkkkkkkkkk :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
N U R I A

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 02, 2006 10:45 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. ago. 03, 2007 8:57 am

Gràcies noies!!!!
Doncs sí que hi aniré a veure'ls.

Es que de moment els de Foto Estil estan bastant bé però vull mirar més cosetes. M'enteneu no?

Nenes ja que estem de preguntetes.
Sabeu on puc trobar anells que siguin moderns?
en quines pàgines web o en Barcelona? Es que l'altre dia de casualitat vaig visitar alguna pàgina web i tinc alguna idea, però voldria saber on puc trobar anells macos.
Merci!!!

montsecica se casa

EntradaAutor: Cala » dv. ago. 03, 2007 5:27 pm

Hola!

Montsecica crec que és el millor: mira totes les opcions i després esculls la que més t’agradi que són moooolts calers i hi has d’estar convençuda. A més, penso que tot surt millor si tens una mica de feeling o confiança amb la persona que et faci les fotos… ha de ser com més fàcil.

Respecte els anells, jo encara no he començat a mirar en serio. Però vaig veure una col.lecció d’aliances a una tenda de Girona que em van agradar molt. Eren en or blanc i modernetes, combinant el brillant amb el mate i no eren les típiques. Quan les torni a mirar al setembre, ja et diré la marca que són perquè segur que les tenen a més llocs. Després també vull mirar una joieria que fan dissenys propis que està al carrer Astúries 35 (al costat de Fontana) que es diu Aicra. Si sabeu o us entereu de més llocs, digueu si us plau que jo també estic interessada!!
Imatge
[/url]
www.nuvis.org/hugo&emma
Cala

EntradaAutor: mima » dl. ago. 06, 2007 12:08 pm

Eeeei hola a totes de nou!! Ja he tornat d vacances!! Ostres kins lavabos mes xulos!! Q moderns!
Jo tot just he aterrisat, ara hem d començar a mirar coses!! Ja en tinc ganes, tan sols em kden 9 mesoooooos!!!! :-)
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dt. ago. 07, 2007 5:27 pm

ostres mima, fa 4 dies em faltaven 9 mesos a mi ! és que és una passada!!! com corre el temps!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. ago. 08, 2007 11:43 am

Tens raó Ninou, el temps passa volant! Jo menrecordo quan vaig entrar x primera vegada al foro, em kdava casi be 2 anys!! Buf, i mira, ja em kden 9 mesos, un embaràs!! :-)
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dv. ago. 10, 2007 10:02 am

Nines!!!
Passeu pel Can Ribas 2007 que estic fent la crònica del meu casament amb foticos! :-))
I tranquiles que passa el temps volant. Jo vaig fixar data a 2.5anys, i mireu ja estic casada!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 18, 2007 2:16 pm

Canribasenques del 2008! no pot ser això de que us trobi a la segona pàgina!!! va!, que passat l'estiu ho veureu molt més a prop!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Juasari » dg. ago. 19, 2007 12:44 pm

Disfruteu el temps al m'axim perque passa volant...!!!!
Imatge
[/url]

12 Octubre 2007
http://www.nuvis.org/juan_i_sara2007
Juasari
:: núvia experta

Entrades: 515
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 1:55 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 19, 2007 8:47 pm

noies!!! no pot ser que la Juasari, la pilimili i jo donguem vida al vostre post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AMUNT LES NOIES DE CAN RIBAS 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Juasari » dg. ago. 19, 2007 9:36 pm

:-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm:: :-///: :hmm::
Imatge
[/url]

12 Octubre 2007
http://www.nuvis.org/juan_i_sara2007
Juasari

Entrades: 515
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 1:55 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Lea » dj. ago. 23, 2007 5:58 pm

montsecica se casa ha escrit:Gràcies Cala!!

Ahir vam veure els de Bohemius.

No ens van agradar gens. A més jo no ho entenc, quan vas a visitar a un fotògraf en principi és ell qui t'ha d'explicar les coses. Doncs no va ser així. Resulta que erem nosaltres els que havíem d'anar preguntant-li i com ho feu, quantes fotos poseu....etc.
I la veritat jo vaig veure l'àlbum i no em va agradar gens. Resulta que entre dues pàgines la ratlleta que hi ha per separar-les és del mateix color de la fotografia ( si la foto ocupa les dues pàgines ) doncs aquí no és blava, com si faltés color total que el nas del nuvi en una de les fotos quedava amb una ratlla blava.
I mare meva!!!! 1900€ l'àlbum ( sense negatius ) a més de 300-500€ cada àlbum dels pares. El vídeo 1300€ per mitja hora. Ostres tú ni que fos d'or el DVD.
Mira que els de Artboda ja ens van semblar cars però al menys posaven 50 minuts.

De moment els que més ens han agradat els de FotoEstil la veritat però de ben llarg.
Miraré aquests de Alphaelia.
Gràcies.

Eres de las mías! También fuí a ver Bohemius y salí de allí asustada y bueno, también con un sueño acojonante porque el tio nos puso toooooodo el video de una boda y salimos de ahí con un migrañón acojonante.

Yo he contratado a Laura Ruiz.. Si aún no la habeis visto, hecharle un ojo!! Hace un trabajo fabuloso!!!!

Que por cierto menudas fotos la de los lavabos!! Muy muy bonitos, por no decir que los comparo con Mas de San Lleí, que fardaban de baños.

Muy bonicos, sí señor! Ains, que me emosiono!!!!!!!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. ago. 24, 2007 9:06 am

ei, ara que dius lo dels lavabos!! els meus convidats van sortir flipats del lavabos nous, tothom ho comentava!!!!! eran preciosos!!!! >.-<:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 24, 2007 2:10 pm

jolin, quina pena que nosaltres hem triat el saló de fusta i ens toquen els lavabos cutres.... Perquè oi que son bastant cutres? ara fa temps que no els recordo....

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants