NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. nov. 29, 2007 5:48 pm

Marjo! Qué xulos! Els esteu fent vosaltres???? Os estan quedant monissims! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. nov. 29, 2007 5:51 pm

Nenes, per cert! Quin presspost heu calculat pel tema flors??? Ahir una amiga em va dir el que li va costar al seu germà la decoració floral i casi me caic de cul! ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:)
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dj. nov. 29, 2007 5:57 pm

Elena, jo no tinc ni idea del que pot costar la veritat, però abans d'assustar-te, consulta a alguna floristeria,.. a l'Azi li van dir una barbaretat i després a la fira va preguntar i no se al final quin pressupost lo van dir, però no era el que li havien comentat ni de bon tros.... :o-o:

Marjo, m'encanta!! i dona joc a ficar el que vulguis, sabonets, una veleta, inclús bombons!! jeje, són molt xulos!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 29, 2007 6:10 pm

Que be que us agradin, estic molt contenta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tema flors: jo també vaig caure de cul quan vaig veure els preus. Jo contava gastarme sobre uns 600€ com a molt i els calculs aixi per sobre que he fet amb le preu d'un parell de floristeries que he anat hem dona com a mínim 900€ :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Ja se que nomes son 300 de diferencia pr suposo que seran més de 900 i a part 300 d'aqui i 300 d'allí ja son 600... no se si m'enteneu :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dj. nov. 29, 2007 6:41 pm

Ei, altre cop!!!
els detallets molt bonics... ja pots continuar i si no tens feina... sempre pots muntar una empresa!!!
Sobre les flors... ja tremolo!!! La meva floristeria preferida ja és cara de per si, així que m'espero una clavada...
Key, tens raó amb tot el que dius: m'espera un Nadal bastant xungo, amunt i avall, concretant coses com si s'acabés el món, i rebent "clatellots" econòmics per tot arreu... m'estic agobiant i encara em queda un mes per Nadal...
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. nov. 29, 2007 7:16 pm

Tranquila Urgell! Ja veuràs com poquet a poquet aniràs deixant coses enllestides dona! I a més tornes al febrer o sigui que també podràs organitzar allò que et quedi pendent quan siguis per aquí. No t'angoixis dona que entre totes anirem fent, ja veuràs!

Sort que estem distribuint economicament els gastos de laboda mes a mes desde fa uns quants mesos perque si vingues tot junt seria impossible! Quin agobio amb tants pagos! Demà tinc intenció d'anar a veure un parell de floristeries, ja us contaré! Petonets!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dj. nov. 29, 2007 8:08 pm

Però en que et demanen tanta pasta Marjo?? sobre que t'han fet el pressupost?? :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 29, 2007 8:15 pm

M'han donat el preu de cada cosa (rams de banc, centres altar,...) Amb la boda del meu cunyat he mirat el que van posar ells i he fet els calculs :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. nov. 29, 2007 8:34 pm

ufffff :-( nosaltres només ficarem alguna cosa al retaule, de fet, no et donen opció tampoc, no et deixen ficar als bancs ni tes...tot i això, queda el cotxe, el ram, els ram de la padrina, els prendats (es diu així?') i alguna coseta més...que ja pujarà ja...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 29, 2007 9:12 pm

Nenes ja tinc les sabates!!!!! M'encanten, no tenen res de res pero suposo que per aixo m'agraden i perque no son de punta. Lo que no se si m'he passat de talo, pero bueno, les portaré con les sabatilles per casa....

He anat a mirar lo dels detalls i estava tancat :--( Crec que demanaré una mostra per internet i m'ho liquido, tant donar tombs...

Del tema flors... Jo ho tinc mirat i et gastes fins on posis tu el limit. Jo li vaig dir al de la floristeria que maxim a la esglesia 500 euros. El cotxe mes o menos 50-100 euros, el ram... depen molt pero a partir de 100.... I despres els rams que els penso agafar super normals. a lo millor davant de casa i tot! Un paston. A mi a un lloc em van dir 1800!!!!! Per flipar.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: ica » dj. nov. 29, 2007 9:36 pm

Eiii noies, que fa dies que no us dic res! Pero us vaig llegint ehhh....

Marjo, els detalls són una passada!! Si semblen de compra.....!
En quant a les flors, no us en puc dir gran cosa perquè a nosaltres ens va inclós amb el preu de la ceremonia al jardí del restaurant.

A mí aixó dels bombons també m'agrada com a detall, pero 20x20 són centímetres? Es gran la caixa doncs.... per 6€ la trobo bé si es d'aquesta mida!

I en quant al tabac nosaltres no n'hem parlat massa pero puro en volem donar... el nuvi es un fumador empedernit i la nuvia fumadora circunstancial (a ratos)...!!! jijiji :-))

Key, castellà es "prendido" pero en català no en tinc ni idea...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 30, 2007 1:12 pm

Buenos dias nenas, jolinnnn vaya dias de faena no puedo entrar mucho..... que tal como lo llevais, yo el tema flores he ido a una floristeria que esta al lado de la papeleria donde he hecho las invitaciones en la calle Lleida de colombia..... es una chica muy maja..pero hasta principios de año no me dara el presupuesto.. porque yo quiero calas y no sabe si habra para agosto....Mañana tengo que recoger la muestra de la invitación, a ver como ha quedado..... jejejejeje y los detalles tambien los mirare en la misma papeleria..... la verdad que no se que mirar pero bueno el chico me dijo que me esperara hasta febrero, que traeria cosas nuevas, porque tiene que ir a una feria que hay en Alemania y traera cosas nuevas y originales...... a ver... nos esperaremos.....
:-)) :-)) :-))
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 30, 2007 3:21 pm

Wapis!!!!!!!!

Primero de todo felicidades Glori por tus zapatos! Me alegro de que por fin hayas encontrado los que querías!

Yo también he tenido un buen día porque ya tengo floristería! He dado 200 euros de paga i señal! Fijaros lo que hacen las casualidades! Resulta que es una floristería que está delante del depiline de Pardiñas, llevo yendo allí muchísimo tiempo y nunca en mi vida ni siquiera me había fijado en que allí hubiera ninguna floristería......

Se lo dije a Sergio y un día fuimos a echarle un vistazo! A los 2 nos encantó (y para que a él le guste una floristería.....) por lo que nos interesamos por tema boda! Me dieron una tarjetita y ayer llamé para pedir cita para hoy! Y ya tenemos floristería! EStoy super contenta porque hacen unos montajes super chulos y de precio está fenomenal! La chica además es majísima y tiene muchísima idea!

Si quereis precios os los paso sin problema!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 30, 2007 3:23 pm

Sí Ica són uns 20x20 cm! Jo les trovo ben boniques!Les tenen exposades al Patet per si vols passar-te a fer una ullada! Es veuen desde fora! Per ser exactes són 6,50Euros x ud.

Urgell, tu quin fotògraf t'has agafat???
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. nov. 30, 2007 3:27 pm

buenas!!!

ya se ambas que tiendas decis, a pedra, paper tissora, fui porque la vi anunciada, y tiene buena pinta!!

Elena, la floristeria de pardiñas, hay otra con el mismo nombre en cappont, pero ya no se si son los mismos dueños--- oye, pozi, te dió catálogos (bueno, no se si hacen para promocionar)... pero si me dices más o menos precios... para hacerme una idea...

Madre mia, luego decis que voy adelantada... jajajaja.. pues mis avances son... que he comprado los sobres para las invitaciones!! encima me dijeron un precio, y al ir a la caja, valian casi el doble... pero es que eran los que nos gustaban a ambos...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: rosa1978 » dv. nov. 30, 2007 3:38 pm

(-O-:-) hola a todas...y henorabuena :-)ok: ...soy nueva en el foro...me caso en 19 julio.....lo que me preocupa mucho es el vestido...soy un poco complicada en decidirme....de momento he mirado solo por aqui dentro la web de pronovias...rosa clara...pero aun no he hido ha mirarlo en ninguna tienda..????Hai alguna de vosotras que me puede aconsejar...??hai alguna otra tienda de novias en lleida donde podia ir por mirar el vestido no se.. :-/
rosa1978

Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:52 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 30, 2007 3:41 pm

ica, acavo d'agafar un regle i potser m'he passat són uns 15x15! Hi van 9 bombonets....... Vaya medidora estic feta!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 30, 2007 3:47 pm

Bienvenida Rosa!!! Ya verás como poco a poco irás cogiendo ideas y te irás metiendo en el mundillo de las bodas!!! Menudo negocio...... jeje! Si te hace falta cualquier cosa en la que te pueda ayudar ya sabes!

Oni, cógete una mañanita porque una hora y media si lo quieres ver bien no te la quita nadie! Me han enseñado varias revistas y 3 archivadores completos de fotos, uno entero de ramo, uno entero de coches y otro de iglesias y ayuntamientos!

Te paso todos los precios por privi! De ayuntamiento y sitios tipo mas del chep y así tenían un montón de fotos! Con velitas, pétalos, etc.
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 30, 2007 4:11 pm

Elena me puedes pasar a mi los precios, por fa es por comparar cuando me los de ella... graciasssssss
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Azi » dv. nov. 30, 2007 6:20 pm

Hola wapas!!!!
estoy perdida eh!!! pues esq al final lo de exar una mano en el restaurante de mis padres me a salido caro jajaja!! ahora me toca pringar para todas las cenas de empresa asiq todo diciembre ahi pencando :--( :--( jolin!!!! bueno por suerte me pagaran jajaja!!!
id sacando ideitas e id hablando de la kedada q en cuanto deje de estar asi de atabalada vuelvo a la carga jajajaja!!!!
un besito a todas!!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants