NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dc. nov. 28, 2007 3:23 pm

Elena, Que fotografo tienes? Y que detalles has comprado?
A mi me pasa igual con el tema del horario que me agobia un poco... Me dijeron que máximo hasta las 4 y eso pagando un extra... No se. Yo estoy mirando alternativas, para tener claro donde vamos despues... Aunque yo preferiria alargar alli hasta las 5-6.... Yo estoy mirando ir a alguna discoteca, porque los locales tienen permiso hasta las 3 asi que nada. La verdad es que a mi es un tema que me agobia un poco, porque aunque fuera pagando que permitieran alargar lo que quisieras!
Nosotros seguramente nos alojaremos en algun hotel de los que se alojan los invitados, probablemente el AC....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. nov. 28, 2007 9:00 pm

Hemos cogido el Valls de Mollerussa! Leí que tu tenías a Susana Martínez, a mi también me gustaba muchísimo el estilo de fotografía que hacía pero tuvimos una mala experiencia con ella..... Lo expliqué en un post del principio! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

En resumen, quedamos con ella y nos dio plantón.... Salimos escopeteados del trabajo para llegar a la hora y luego al llegar no había nadie en el estudio!!! Le llamé al móvil y recibí varias respuestas que aparte de excusas malas se contradecían la una con la otra.... Que si no le habían dejado nota, que si no había visto nada en la agenda para esa tarde, que si estaba haciendo un reportaje de exterior y ya no se había pasado por el estudio.... Pero sabía varios detalles de nuestra boda que por no tener nota de nuestra visita no era muy normal que supiera....
Me llevé una gran decepción y finalmente cogimos al Valls por varios amigos y recomendaciones y la verdad es que estamos encantados! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

La verdad es que en Raimat podrían ser un tanto más flexibles con el horario.... Como vosotros os casais antes ya me contarás como lo has solucionado al final..... A mi me gustaba el River para después pero imagino que es imposible que te cierren por ejemplo la planta de arriba para una boda! Estaría genial pero tienen que cobrarte un dineral para que les resulte rentable......

Por cierto, con que cía has reservado los autocares??? Os cobran mucho???
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. nov. 28, 2007 9:18 pm

Y los detalles son una cajita muy mona que lleva nueve bombones de chocolate negro / chocolate con leche y choco blanco! La tapa es negra y la base plateada y es de forma cuadrada. La presentan con una cinta de yute plateada y otra negra con flores plateadas! Le pondremos una tarjeta mini con una foto nuestra en el exterior y dentro con unas lineas de agradecimiento!

Cuando tenga foto de la cajita os la pongo! Adjunto fotito nuestra que queríamos poner en la tarjeta, en blanco y negro! ¿que os parece?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Urgell2 » dc. nov. 28, 2007 11:21 pm

Elena, felicitats! quina rapidesa en decidir coses!!!! ja veig que amb ta mare... n'avances més...
Sobre el fotògraf Valls, he vist les seves feines i són increïbles, bona elecció!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. nov. 28, 2007 11:51 pm

jajajaja, que buena la foto!!!!

Elena, donde miraste los bombones?? salen muy disparados de precio??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 29, 2007 9:31 am

Yo estuve mirando lo del River, pero la verdad es que pasan, y eso que les conocemos. Te dicen que llegues y que hagas cola como cualquier persona, y si hay sitio entrarás y sino no. Asi que lo he descartado de entrada, imagina que no nos dejan entrar! Que hacemos 50-100 personas de repente?

Imagino que miraremos Pachá o Antic que son las otras opciones que hay en Lleida...

De Raimat ya te contaré pero poca cosa hay que hacer....
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. nov. 29, 2007 12:47 pm

Xipi, he anat avui al registre civil, i m'han dit la documentació que cal portar... caduca als 3 mesos!! no se.... weno, demà hem passaré per protocol si tinc un momentet, a veure que hem diuen,....

Gloripage, jo estic igual, a l'estiu tenieu el gurugú, però hem sembla que no tenen llicència ja per l'any vinent... a veure si en aquest temps, ideen un nou espai d'oci, jo tinc l'esperança,,, però també penso on coi anar un cop acabada la festa al restaurant, a nosaltres ens donen de marge fins les 4 del matí....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 29, 2007 1:20 pm

Crec que ja no estarà a l'estiu el Gurugu, perque precisament ho porten els de l'Antic. Jo suposo que faré o Pacha o Antic, la qüestió es tenir clar on anar tots, si hi ha ganes de festa dona igual el lloc! Jo tambe a les 3-4 no ho se encara....
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. nov. 29, 2007 1:56 pm

Merci Urgell! Tu com portes el tema del vestit????? Ja t'has decidit per algun o encara has de tornar a fer una segona volta??? Ja ens contaràs! A mi em va agradar molt com et quedava el primer que et vas provar a Pronovias, però ja em diràs quin t'agafes al final i on!

Glori, les comentasteis la posibilidad de que os reservaran la planta de arriba del River?? Es que estaría genial porque encima para aparcar los coches es comodísimo! (No sé si pondremos autocares, todavía no lo hemos decidido!)

Oni, los bomboncitos los hemos cogido en el Patet de Mollerussa! Tienen cosas muy chulas! Aunque imagino que en cualquier pastelería te los harán sin problema! A nosotros nos gustó la cajita xq combinaba perfecto con los manteles y minutas que queremos escoger, son de color gris oscuro y con los "candelabros" que te colocan en el centro de la mesa y los cubiertos quedará todo muy chulo! Se nos dispara un pelín pero como haremos detalle único para cada pareja y no uno para las mujeres y otro para los hombres pues ya nos gastaremos lo que se gasta más o menos todo el mundo! Nos sale por 6 euros/ud, la cajita hace 20x20 más o menos! También había pensado poner catanias en lugar de bombones que están buenísimas y a todo el mundo legustan mucho en general!

Aparte tenemos que ver tema tabaco /puros! Glori, sabes si dejan fumar en las bodegas???? Ves, otra duda más!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. nov. 29, 2007 1:59 pm

Chicas! Nuestros calendarios no paran de bajar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esto está ala vuelta de la esquina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Qué nervios!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 29, 2007 2:08 pm

Si que se puede fumar, bueno, en teoria no, pero como en todos los sitios.... Tu pagas, tu decides.

En el River no te reservan nada, el hermano de mi cuñado se caso alli y nada de nada... Les dejaron entrar y gracias.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 29, 2007 2:12 pm

Hola noies, quans dies sense poder parlar amb vosaltres :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Aquesta setmana tenia vacances pr el diumenge, jugant com la canalla, li vaig posar el dit a l'ull al meu xicot i vam haver d'anar al cap i li van donar la baixa. Total que ha estat per aqui a casa tota la setmana i amb ell per aqui no he pogut conectarme sino per anar mirant els missatges i no perdre massa el fil.

El dimarts vam anar a una agencia a mirar el tema viatge. Aquesta setmana m'han de passar el pressupost pr hem sembla que es disparara molt :-/ :-/ Un cop tingui el preu mirarem a veure que tal ens surt si ho fem per lliure. Ja us aniré explicant

També vam començar els detallets de les noies i queden molt bonics, ja faré una foto i us la penjo i hem dieu que tal.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dj. nov. 29, 2007 2:37 pm

Eiiiiii
Veig que aixo es va animant... jo nomes faig que apuntar les idees i estic a l'expectativa. A mi m'esperen unes vacances de nadal xungues perque es quan ho haure de fer tot...
Elena, el vestit encara no el tinc concretat. Ara quan vingui per nadal faig una decisio final, estic entre un parell o tres. Els detallets que has triat... em sembla molt be. Un regal per tots dos i si venen sols, doncs un igualment...
Una pregunta per a tothom: s'ha de comprar puros o tabac en general? es que jo no fumo i no recordo aquesta part de les bodes que he anat.
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. nov. 29, 2007 2:54 pm

Nosaltres a les celebracions que hem anat sempre han donat puro per ells i tabac per elles!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 29, 2007 3:36 pm

A les bodes que he anat jo últimament no han donat ni puro ni tabac. Nosaltres no en donarem pq jo no fumo i soc una mica de la lliga antitabac. Tinc al meu pare una mica mosca pq ell si que fuma i diu que continuament l'estic martiritzant amb el tema ::-) ::-) ::-) El meu xicot fa un any que va deixar de fumar. Per tot, crec que he de ser una mica conseqüent amb el que predico i no donar tabac a la boda :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 29, 2007 3:54 pm

Lo del tabac i els puros es una mica voluntari avui en dia.... Jo donaré puros pero no tabac. La gent fa el que vol...
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 29, 2007 3:56 pm

Si i tant, tothom fa el que vol... Nomes és la meva opinió pr entenc perfectament que la gent en doni :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 29, 2007 4:01 pm

No se a veure... Aixo es una feina que he delegat al meu xicot... Si no hi ha puros o si es cosa seva... No em preocupa gaire.
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. nov. 29, 2007 4:24 pm

Huola!!

Doncs nosaltres el tema detalls, els estem fent... bé, estic començant a fer,,, toto i que no tenim gens clara la presentació que farem... :o-o:

però ficar a més algo de xocolata m'agradava com idea.. és que fem una cosa molt personal, i fet segons la persona o persones que es tractin i no pega gaire fer més per a si tens algun compromís a qui li dones detallet...aixi que haurem de pensar alguna cosa més.. nu se... ja veurem..

Urgell, nadal xungo no!! amb lo bonic que és fer els preparatius de la boda, si que hi ha moments que un es pot agobiar, pero el que fa il·lusió és preparar els detalls amb carinyo...no??

weno, noies, això va pendent i no portem frens!! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 29, 2007 5:06 pm

Mireu aquests son els detallets que estem fent per les dones. A mig posarem alguna coseta, jo volia provar de fer sabonets casolans. No es una cosa molt útil pr a mi m'agrada com estan quedant
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants