NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: Enaira » dt. ago. 28, 2007 10:52 am

Es molt macu!!
Jo no me quedat res encara. De moment vull anar mirant a veure que veitg en altres llocs també, perque si puc vull que sigui algu economic dintre el que cap.
He vist per aqui que a pronovias deia rebaixes????????? perque si es aixi baixo rapid!!! algú ho confirma??
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: maduixa » dt. ago. 28, 2007 10:53 am

A mi em va costar 1800 euros, que tampoc esta tan malament...
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: Enaira » dt. ago. 28, 2007 10:55 am

Que dius ara???????????? 1800?? ospa, jo ho trobo molt car, no m'ho puc pas permetre ni de tros, jo que rondin els 800 com a molt si pot ser...no puc mes. :-(
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: maduixa » dt. ago. 28, 2007 11:02 am

Jo tambe deia aixo, que uns 900 euros com a molt... pero no trobava res, be, si que hi ha vestits blancs per 600 euros, si vols, pero son llisos, no tenen res. A mi el vestit em surt per 600 el vestit i 1200 la part del damunt. O sogui que si vols si que ho pots trobar, pero ja et dic que es tot tot ben llis...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: VANESSA79 » dt. ago. 28, 2007 11:20 am

HOLA BUENOS DIAS
ESTOS DIAS NO ESCRIBO MUCHO PORQUE ESTOY ESTUDIANDO PARA OPOSICIONES DE EDUCACION INFANTIL Y CON EL PEKE NO TENGO MUCHO TIEMPO Y CADA RATITO QUE EL PEKE DUERME ME PONGO A ESTUDIAR.

UN BESITO A TODAS
Imatge
VANESSA79

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: Enaira » dt. ago. 28, 2007 2:05 pm

Ostres pero es mes car lu de dalt que el vestit! com s'aprofitent eee, es que desde el meu punt de vist s'aprofitent un ou, perque veus vestits que no tenn gaire be res i son super cars.
Llis no el vull pero tampoc el tipic de nuvia (princesa).
Serà questio de buscar, i espero trobar clar!

Sort a oposicions!
Jo setmana que ve baixo a bcn a fer unes proves per entrar a un oficina de hisenda!!!!!!!ojala sigui facilet!!!!
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 28, 2007 4:15 pm

Hola wapes!! Vanessa, tomatelo con calma, pero estoy segura que te irá de coña! pokito a pokito... no te agobies, te lo digo de buena mano, que sé lo que son unas opos!!!

Enaira carinyu... veig que t'agraden del mateix estil que jo, bé, almenys el que has penjat m'encanta, de la casa YolanCris, en tenen a Mis Mag?? No en tinc ni idea sobre lo de les rebaixes a Pronovias, si hi passo entro i t'ho demano. ok?
Si busques alguna cosa econòmica i que sigui una mica diferent, mira't els de la firma AIRE, la segona casa d Pronovias en versió més econòmica, a cada collecció sempre n'hi ha hagut algun que ha valgut la pena!
aps, i molta sort per això d'hisenda! ja ens explicaras!

Ruuuuuu, quina sort que ja acabis la carrera per la UOC!!!! jo només l'he començat... bufff, la tinc apparcada... tu que estudiaves?? sorry, soc un cas,s egur que ja ho he llegit mil vegades!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 28, 2007 4:17 pm

Maduiexta... crec que ja t'ho havia dit.. es finísssim el teu vestit... :-)ok: estaràs super elegant!! >.-<:
LABANDA

EntradaAutor: Enaira » dt. ago. 28, 2007 4:49 pm

Ok, merci lavanda. Pero la coleccio aire nose on la puc trobar...
A mis mag si que la tenen pero ara dels de la web casi no tenen models ja i els preus van de 1200 a 1800 crec q em va dir quan li vaig demanar per aquest de la foto...quina pena. Al setembre li arribaran mes.

Vaig a mirar si ho trobo aixo de aire

Lu de hisenda ja us explicare perque no em pensava haver d'anar a bcn...un pal pero tot sigui per si puc tenir la gran sort d'entrar i treballar nomes als matins i la feina que fa...jaja
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 28, 2007 5:02 pm

Al centre comercial GRAN VIA 2 hi ha una botiga AIRE, la vaig descobrir de casualitat.
suposo que per internet también surt alguna cosa
LABANDA

EntradaAutor: Enaira » dt. ago. 28, 2007 5:04 pm

Ho acabo de mirar, no ni ha gaires que em motivin no...es que ara ja se que es veurels a la web i que es despres a real, i ja se mes per on vaig.

Pode tambe anire a Vic que m'han dit que hi ha una botiga molt gran, nose si algu en sap laguna cosa???????
Es questio de buscar, per aixo ja vaig mirant doreta
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: amy29 » dt. ago. 28, 2007 8:49 pm

hola!!!!!!!!!! Ostres de veritat ke estic molt sorepsa, sike esteu posades en vestit ejej, jo com ke no tinc adsl mirarlos a les webs doncs no em surt a comte perke arribara primer el dia del casament abans ke s'obri la pagina jeejej, ara cuan passi la diada em posare al dia amb el tema vestit.

I lo de kedar a veure si us sembla be kedar el cap de setmana despres de la diada? o sino ek tal un diumenge? A veure sientre totes coincidim amb un dia.
Fins una altra estoneta na nitttttttttttttttttt
amy29
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: rikki » dc. ago. 29, 2007 4:34 am

Hola manresanes!!
Quan de temps sense escriure! Es que entre la feina, la carrera, el pis, uf, no es pot parar ni un moment.
Pero us vaig llegint molt sovint i volia comentar-vos que jo m'he quedat el vestit de nuvia a la boutique desma (sobre de Rosa Clarà) i que tot i que els vestits són un pèl cars, l'atenció és molt bona.
Jo tenia una mica de por, pel tema talles, però no hi va haver cap problema, la modista me'ls va encavir tots, ni que fossin desbotonats.
N'estic molt contenta i també tenen vestits de nuvia diferents, o sigui, no tant de princesa. Ni que el meu és de princesa total.
Bé, espero poder conectarme mes sovint, i aixi m'entero de més coses.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
rikki

Entrades: 26
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:27 am

EntradaAutor: rikki » dc. ago. 29, 2007 4:35 am

Hola manresanes!!
Quan de temps sense escriure! Es que entre la feina, la carrera, el pis, uf, no es pot parar ni un moment.
Pero us vaig llegint molt sovint i volia comentar-vos que jo m'he quedat el vestit de nuvia a la boutique desma (sobre de Rosa Clarà) i que tot i que els vestits són un pèl cars, l'atenció és molt bona.
Jo tenia una mica de por, pel tema talles, però no hi va haver cap problema, la modista me'ls va encavir tots, ni que fossin desbotonats.
N'estic molt contenta i també tenen vestits de nuvia diferents, o sigui, no tant de princesa. Ni que el meu és de princesa total.
Bé, espero poder conectarme mes sovint, i aixi m'entero de més coses.
Imatge
[/url]
rikki

EntradaAutor: Enaira » dc. ago. 29, 2007 7:53 am

Bon dia!!!
Al desma aquest son vestits de dissenyadors i cars oi??? es que no me'n ha parlat ningu.
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Enaira » dc. ago. 29, 2007 10:04 am

Doncs si que han de ser cars si perque 3 dissenyadors...
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Elisabet_ » dc. ago. 29, 2007 10:10 am

Hola guapes!!!

Què tal??? heu escrit molt aquest agost, i veig que hi ha núvies manresanes noves!! que bé!!! no he tingut temps de llegir totes les pàgines, ja miraré de posar-me al dia.

La veritat és que no he tingut gaire estona per posar-me al forum... apart que em feia com TRISTESA ja que... tinc una mica de "males" notícies: hem estat parlant molt amb en Jordi i veiem que no hi ha més opció que endarrerir el casament a l'any 2009. Per molta molta moltíssima il·lusió que ens faci casar-nos l'any vinent, és que no pot ser... l'any vinent també ens haurem de canviar de pis, no tenim gaires peles estalviades pel casament, i tot no pot ser....

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

PER QUÈ NO VAIG NÉIXER RICA??? PER QUÈÈÈÈÈÈÈ??????

En fi... :-)

El pitjor va ser quan li vam dir a la meva mare que ho endarreríem... i ella anava dient que "no cal gastar massa", que tal i tal i pasqual.... I per molt que jo li digués que, per poc que facis, per senzill que ho facis, segueixen sent molts diners, ella dale que te pego... :-(

Dilluns vinent començo a treballar (vaig de matins, ja ho sabeu) i suposo que cada matí entraré una estona a posar-me al dia... però no gaire estona, ja que les darreres èpoques el fòrum em treia moltes estones de feina, i se m'acumulava molt, i no pot ser!!!

Mar, bonica... què és això de la PRENYAMENTA????? ara t'envio el meu mòbil!!! un petó wapi!!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rikki » dc. ago. 29, 2007 10:48 am

Hola noies!
La veritat és que es car la botiga desma. El que m'he quedat jo és un jesus peiró, però es que només veure'l me'n vaig enamorar. =0-0-) És car, però crec que la rosà clarà ho és més.
El meu surt per 1700 euros amb el can can inclós.

Anims Elisabet, amb una mica de paciencia tot arriba, i la veritat es que economicament jo crec que ningu està realment preparat per fer un casament, menys els rics es clar, pero nosaltres també ens hem hagut d'apretar força el cinturó. Molts anims. :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
rikki

EntradaAutor: Enaira » dc. ago. 29, 2007 10:57 am

Eli si et serveix d'alguna cosa nosaltres ens estem arreglant el pis i encara no hem pagat ni una factura, o sigui ens començaran arribar a final d'any, i al juny casament. Sen's ajuntara tot!!!!!!!!!!!!!!!!! Nose com ens hi hem ficat pero ja hi som, es fara el que es pugui...
Suposu que sempre es un gran que aixo dels casaments, el gasto es el gasto.No ens escapem.
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: maduixa » dc. ago. 29, 2007 3:55 pm

Buff... que si es un gasto... nossaltres estem de lloguer, ens casem a l'abril, cap al setembre tenim pensat canviar-nos el cotxe (i pagar-lo tot de cop) i despres a estalviar pel pis que ens volem comprar... aixi que... millor no pensar-hi que em deprimeixo!!
La veritat que al casament ens mirem molt de no gastar gaire i estalviar-nos coses que no son necessaries. Però sempre s'escapen cosetes... jejeje...
Imatge
maduixa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants