NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 10:26 pm

Prou es dispara tot ja com per somiar truites... jejejeje

parlant de truites, vaig a veure que fem de sopar, que si no, al final hauré d'escollir entre el foro o el meu home :o-o: :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 25, 2007 10:44 pm

Bon profit i molts records...
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 26, 2007 10:44 am

Buenos dias chicas, que tal como va el lunes, muy frio, nooooo.......
Jolin como le dais a las teclas el fin de semana, que rabia no tener ordenador en casa es una kk :-( :-( :-( :-( :-(
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dl. nov. 26, 2007 10:56 am

a28 ha escrit:no hi ha ningu mes de lleida que es casi al 2008???? :hmm:: :hmm::
Ola jo tambe em caso al Juny del 2008
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 26, 2007 10:58 am

Raki ke tal como estas, bienvenida tambien eres de lleida, donde te casas?
feminacora

EntradaAutor: RAKI32 » dl. nov. 26, 2007 11:01 am

feminacora ha escrit:Raki ke tal como estas, bienvenida tambien eres de lleida, donde te casas?
Ola guapa Bon dia perdonarme si no se muy bien contestar porque soy nueva por aki.Pues si yo me caso por segunda vez pero eso si con el mismo Hombre,la primera vez tenia 15 años,eramos muy jovenes y ahora despues de 20 años con hijos mayores nos volvemos a casar como dios manda,una boda boda y nos hace mucha ilusion seguimos los mismos tramites ke cualkier pareja ke lo haga por primera vez.La fecha es 14 de junio me caso en mi pueblo
Alguaire.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. nov. 26, 2007 11:13 am

Key ha escrit:Bonesssss

Raki, benvinguda!!!!!!!

Elena, jejeje, tras la foto del otro día, pues si, ya te tengo clichada....jajaja, a ver cambiar has cambiado, pero bueno, no como para no llegar a reconocer los rasgos...jeje

Voy a ver si encuentro la lista del bodas del 2008 y actualizo :-)ok:
Moltes Gracies noies,m´encanta llegir les vostres opions.
RAKI32

EntradaAutor: XIPI » dl. nov. 26, 2007 11:36 am

Wole noies!! Deu ni dó com escriviu !!! Es que m'ha tocat currar tooooot el cap de setmana!!
Benvinguda al foro Raki 32!!
Per fi, i encara no ens ho acabem de creure, ja tenim escollits els regals dels nois!! Ara hem d'anar a encarregar-los. Es que no trobavem res, pero ja està!! jejeje
Despres del pont hem agafat els 2 una setmaneta de vacances, que ens quedava per anar a Lleida i acabar de fer la paperassa necessària, invitacions, regals, etc, etc, etc....
Moltes vegades hem pregunto: quan ja hagi passat la boda, tot aquest temp que invertim en buscar cosetes, preocupar-se pels detallets, pel pentinat.... que farem?? jejejeje ens aborrirem!!! jajajaja
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dl. nov. 26, 2007 11:37 am

Raki, te añadí a la lista de las fechas de nuestras bodas :-)ok:

que romántico!! claro que sí, ahora podeis hacer la boda tal y como queríais... que ilusión no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 26, 2007 11:40 am

Chicas, lo del tema restaurante, yo desde que hice el pago y señal, no he vuelto a pasarme por alla, igual tendria que pasar para ver, mas que nada, si se acuerdan de nosotros.. no???? jejejejejejejeje
Del tema detalles no hemos mirado nada de nada, jolinn xipi que rapida nena ...... a mi me queda menos tiempo y aun no tengo ni idea.... :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. nov. 26, 2007 11:46 am

No me hables de restaurantes Nani que toy preocupada.... a ver, en teoría hasta unos meses anttes no hace falta que empieces a ir para comentar ya como hacer las cosas... pero nosotos queremos ir a hablar porque este año han cambiado las condiciones, la comida, los precios, formas de pago,... todo lo que nos dijeron, hasta las personas de contacto! y nosotros reservamos con uans condiciones, que además pregunté antes de decidir todo, si esos eran los precios definitivos, y me los puso en el comprobante de factura conforme habiamos dado la paga y señal, pero bueno, ahora queremos, primero saber que comida vamos a elegir, si sobre los menus antiguos o sobre los nuevos, y después si otras condiciones como la forma de pago, tambien se conservan o nos tenemos que hacerlo como lo hacen ahora... la verdad es que espero que no nos vengan ahora con sorpresas, porque vaya tela, si me dieran ahora las tarifas y condiciones actuales, no los hubiesemos escogido, la verdad
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dl. nov. 26, 2007 11:50 am

Els detalls de les dones, ja fa dies i dies que estan mig fets, aixo cap problema pk des d'un principi que els fa ma mare a ma, i els del homes hem triat, ara hem d'anar a veure on ho conseguim, el preu, etc...

El tema del restaurant jo también vaig donar la paga i senyal i ens vam oblidar! Suposo que ens trucaran pel tastet cap alla al febrer-abril, aixo ens van dir...!
XIPI

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 26, 2007 11:52 am

Key, tranquila, tu tenias unas condiciones, no creo que ahora te lo cambien todo seria una gran jugarreta.....perdona por la palabra...... a nosotros ya nos dijeron que el tema del menu seguro subiria unos 2 o 3 euros pero bueno me parece normal.... total todo sube... tengo que ir a hablar el tema barra libre, que nos lo miraria de arreglar ya que en agosto no se como no se casa mucha gente pues mira.....
Me dijiste que lo hacias en el petit catala no???
MIMITOSSSSSSSS PARA KEY QUE ESTA UN POCO POCHETA.... TE LO NOTO......
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. nov. 26, 2007 12:03 pm

jajajaja, me lo notas?? la verdad es que tengo la cabeza cargada... uffff...

Espero que no, si no, no se que haremos, es que no hablamos de 3 euros, hablamos de multiplicar esos 3 por 10! son 30€ más, y solo el plato, luego la barra libre tabien, muestra un botón, antes 30 días antes de la bdoa, pagabas el 2% del total del convite,,,, ahora te piden un 40!!! es que no se que les ha dado, el cambio de condiciones es brutal!!

La verdad es que supongo, espero y deseo que sí, que aunque nos hagan alguna variación en los platos (porque imagino que si han cambiado los menús, no nos van a volver para nosotros a los anteriores) pero a ver.... por eso, no estaré tranquila, hasta que haya ido a consultarlo...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. nov. 26, 2007 12:19 pm

Yo del restaurante tambien he pasado, y espero que no me cambien las condiciones... En febrero cuando tengo la prueba del vestido, mi intencion es ir al restaurante y a la iglesia empezar a concretar detalles. Espero que no me cambien los precios!

Y las que ya teneis detalles... Que habeis hecho? A mi me quedan 4 meses y aun no los tengo!!!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 26, 2007 1:15 pm

Gloripage tranquila que seguro encontraras el detalle perfecto..... jajajaja mira quien fue a hablar que no tengo ni idea que voy a dar..... :-( :-( :-( :-( :-(
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dl. nov. 26, 2007 1:49 pm

Ei hola, bon dilluns!!!
Penso que el tema del restaurant no et poden canviar les condicions així per la cara. Pensa que si tens un document, tipus pressupost, on tot està signat, no es pot canviar tot. Estic d'acord amb un augment de preus pel fet de ser 2008 però no canviar tot el que vulguin.
Felicitats per les afortunades que tenen els detalls, volem informació!!! Especialment per les que encara no els tenim!!!
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dl. nov. 26, 2007 1:53 pm

Xipi, explica els detalls guapa!!!
I ei, Monht!!! com està la teva amiga després de ser operada? ànims!!!
Urgell2

EntradaAutor: Key » dl. nov. 26, 2007 2:45 pm

JO conto que no me ho arribin ni a plantejar... a veure, ja us diré quan hi anem,,,,

Detallets?? quin pressupost voleu mirar??
A mi m'agrada molt els detallets de xocolata, les ampolles de licor, els foulards penso que es pot quedar genial, les noies d'estiu sempre podeu recorrer als ventalls...

H ha detallets tipus salpimenters que també hem fan força gràcia... un marc de fotos, n'hi ha molt xulos, vaig veure uns que eren de fusta.... a la tarda us fico algunes pàgines de detalls que tinc guardades....

Al Centre Companys també he anat a preguntar i està força bé, hi ha webs que tenen els preus mes elevats.. nosaltres li van encomanar una figureta de nuvis, i molt bé, hem va costar 4 euros mensy del que havia vist per segons on...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dl. nov. 26, 2007 3:21 pm

Els detallets de les dones son unes roses que fa ma mare amb cintes de raso, aixo des d'un principi ja estava resolt, de fet no hem mirat res mes, i de paso ens estalviem uns calerons! i pels homes al final hem decidit de fer unes ampolles de vi, amb l'etiqueta personalitzada. El problema el teniem amb el detall masculí, i per fi ens hem decidit. Ara toca anar a mirar ampolles, presupost, etc...
XIPI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants