Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 03, 2007 4:32 pm

Em sembla genial!!!!!!!!!!!!!!!!! A mi m'encanten aquests dies de "culto al cuerpo"!!!!! >.-<: >.-<: Una vegada, pel meu cumple, el meu novio em va regalar una sessió completa de massatges, peelings corporals i facials, etc, al CHI SPA a Madrid. Vaig estar-me 3 hores i quan vaig sortir... Estava com nova! Quina meravella...

Jo ja fa dies q dic d'anar a la pelu, però no hi ha manera... No trobo el moment!! És q estic pensant en cambiar, però no sé on anar...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 03, 2007 6:08 pm

hola guapes!!!!

merci per les idees que m'heu donar!!!!
al final he trucat a l'hotel Resguard és que me enamorat de les fotos de la suite!!!!! ja tinc els dies reservats ara només falta comprar el rellotge!! jeje
ofcourse m'apunto el nom de l'hotel de pals per una altra ocasió pq també m'ha agradat molt!!!!!!! ahh i ben fet de autoregalar-te aquestes sessions!!! són lo millor!! ahh merci per la pagina web, aquesta no la sabia i és molt interessant!
cangui ja veuras com tot sortirà super bé!!!

com us ha nat el dia????
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 04, 2007 7:53 am

Mary, has rebut les fotos?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 04, 2007 8:02 am

Bon dia! Croketa, tu estàs a Madrid ara???? Quin temps fa? Es que la setmana que ve hi he d'anar per feina i no se quin tipus de roba portar-me....
Per cert, com continuo estant moooolt estressada, he afegit una sessió de compres amb la meva mare per dissabte a la tarda, jejeje.... Espero que la visa aguanti!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 04, 2007 9:00 am

Bon dia!!!

Ara estic a BCN, marxo cap allà l'últim cap de setmana d'Octubre. El q em va dir el meu novio ahir és q fa fresqueta. Va estar tot el dia plovent i allà això es nota molt. Ja et faré parte meteorológico. Quan marxes?

Jejeje!!! Jo després de la setmaneta q estic passant amb la conya del projecte i com avui no tinc gaire feina, per la tarda me'n vaig a l'illa a fer una volteta >.-<:
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 04, 2007 9:21 am

CROKETA ha escrit:Bon dia!!!

Ara estic a BCN, marxo cap allà l'últim cap de setmana d'Octubre. El q em va dir el meu novio ahir és q fa fresqueta. Va estar tot el dia plovent i allà això es nota molt. Ja et faré parte meteorológico. Quan marxes?

Jejeje!!! Jo després de la setmaneta q estic passant amb la conya del projecte i com avui no tinc gaire feina, per la tarda me'n vaig a l'illa a fer una volteta >.-<:

Marxo dilluns.... Buff, la veritat és que em fa una mica de mandra, pq no se quants dies m'hi hauré d'estar. Espero que com a màxim dos o tres dies.

Mmmmm, que guay el passeig per la Illa... Jo treballo al costat i és un perill, sempre acabo comprant alguna coseta (a la Fnac, o a les botigues de menjar de la part d'abaix)
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 04, 2007 2:48 pm

Bon dia noies!!

Com va tot? Avui m'ha trucat una noia de Món Benet (el nom "artistic" del monasteri de Sant Benet jijiji) la setmana que ve em passaran llistat de colaboradors etc... I em quedat per anar a veure-ho tot llest a principis de Novembre. Estic mooooooooooolt contenta!! jajaja aix... es que em fa una il.lusió...
Que feu pel pont de la setmana que ve? Jo marxo a casa d'uns amics q están a Londres, i ara estic mirant d'agafar-me pel pont de Novembre uns dies a la Cerdanya.

Doncs res noies ens veiem desprès!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 04, 2007 3:00 pm

Bon dia a totes!!!!!

Km va el dia?? jo el matí bastant liat!!!
Fiancée m'he mirat els menús i la veritat és que estant molt bé!!! que bé lo de mon benet!!! quina ilusió!!!

aquest migdia he anat a veure la Diana Segura, i la veritat que genial!!! és una noia super amable!!! tema preus nose si és molt car o que, pq és la 1ra que miro!!!! pero la veritat és que el seu treball m'ha agradat molt!!! peró mirare algun més per si de cas!

g14 merci per les fotos!!!!!

fins més tard!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 04, 2007 3:44 pm

Fiancée... ja ens explicaras a vera que tal... tens casa a la cerdanya??? Jo casi cada cap de setmana pujo, i m´encanta... a veure si aquest hivern cau alguna nevadeta, que lany passat res de res...

Mary, a mi la diana em va agradar molt... i de preus tots estan mes o menys iguals... jo de tu aniria a veure als blackand blanc que esta super be.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 04, 2007 4:10 pm

Ei noies!!! Q tal va el dia???
Jo tinc el cap a punt d'explotar!!! Havia dit abans q no tenia gaire feina i q podria anar a l'illa, no?? Doncs soc una BOCAZAS!!!!! No he parat... I encara em keda per estona... Aixxx, q hi farem!

Fiancée, i no pots anar-hi ja??? Deus morir-te de ganes d'anar-hi, oi??? Jejeje, ja ens explicaràs!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 04, 2007 4:15 pm

Aixxxxxxxxxxxxxx... noietes...

Aquest post esta molt desolat, primer la blaucel, despres la tartana que ha desaparegut, la cangui dintre de res ens abandonara... això no es lo que era!!!! Menos mal que sens van afegint companyes, jejejej

Of course, mary, a que us dediqueu?? de que treballeu?? que coti coti que soc eh???

A veure si quedem algun dia, l´altre dia vaig coneixer a la cangui i em va agradar molt... ens vam passar tota la tarda xerrant i quasi vam abandonar santa maria!!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 04, 2007 4:18 pm

Jo ja vaig dir q m'apunto!!!!! >.-<: Però abans del Nov, q torno a marxar...

Tartana, DONDE ESTAAAAAAAAAAAS???!!!???
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 04, 2007 4:34 pm

CROKETA ha escrit:Fiancée, i no pots anar-hi ja??? Deus morir-te de ganes d'anar-hi, oi??? Jejeje, ja ens explicaràs!!!

Doncs si que tinc ganeees!!! però bueno ja m'esperaré a veure-ho tot bé sense haver de posar-me casc jijiji!!

RACHI que va no tinc casa a la Cerdanya però tinc uns xecs de regal per hotels de rusticae i vull mirar que hi ha per anar-hi de gratis jijiji!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 04, 2007 4:50 pm

jo ara estic treballant a una inmobiliaria!! pero estic buscant feina, perque no acaba de ser lo meu!! jo he estudiat ADE a esade i m'he especialitzat en marketing i ara estic buscant algo més en marketing en el sector de retail o textil!!!!! a veure k trobo pq esta complicat el tema!!! ahh tinc 25 anys que més voleu saber?? jejeje estic oberta a tot tipus de preguntes :-))

vosaltres a que us dediqueu????

aprofita fiancee a veure si et pots beneficar d'algun d'aquest xecs!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 04, 2007 6:11 pm

Ostres
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2007 6:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 04, 2007 6:23 pm

ostres quina casualitat!!!! pq no em passes el nom per privat a veure si el conec!!!! jejeej
estic en una inmobiliaria bastant petita que es diu Fincas Gandia!!!! pero buenoo ara estic buscant per canviar!!!!

ahh he trucat a blackandblanc i tinc hora dimarts al migdia!!! a tu kins et van agradar més? el preu és similar???
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 04, 2007 6:56 pm

A esade??? Tinc molts amics del cole q van anara allà a fer ADE (jo vaig fer la prova i després em vaig fer enrere per fer química... ja sé q no té res a veure, però también m'agradava...) i d'altres a fer dret... Però sóc més gran q tu, en tinc 28, així q fijo q no coneixes a ningú...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 04, 2007 10:01 pm

Bona nit!! Suposo que no hi sereu per aquí però es que estaba mirant per google si trobava cap noticia sobre Sant Benet i he trobat aquest article:

http://www.elmundo.es/papel/2007/08/05/ ... 68956.html

Aix... tinc unes ganes d'anar-hi!!!!! Doncs ara ja sé qui es el cuiner que ha elaborat els menús, bueno ja em direu que us sembla l'article.

Vaig a mimir!!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 05, 2007 7:48 am

Bon dia noies!!

Ànims, que ja és divendres....
Jo pel pont de la setmana que ve marxo a Sevilla, i per l'1 de Novembre a San Sebastian.... Aixss, espero que a la revisió d'hipoteca (em toca el mes que ve) no es passin gaire, per que amb tant moviment.. buff tinc la visa tremolant!! Jejeje, i encara em queda la sessió de "culto al cuerpo" de demà (que per cert, ahir vaig reservar un peeling a la sal, ja us explicaré que tal)
Rachi, jo també pujo molt sovint a la Cerdanya... Ja tinc "mono" de neu, a veure si aquest any tenim sort!!
Finacée, hi ha un hotel a Llívia súper xulo, ara no m'en recordo del nom, pero si t'interessa ho miro... i a Puigcerdà també han obert un hotel, poques habitacions però "exclusives" (no el conec, però m'han dit que està molt be)....
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 05, 2007 7:48 am

Bon dia noies!!

Ànims, que ja és divendres....
Jo pel pont de la setmana que ve marxo a Sevilla, i per l'1 de Novembre a San Sebastian.... Aixss, espero que a la revisió d'hipoteca (em toca el mes que ve) no es passin gaire, per que amb tant moviment.. buff tinc la visa tremolant!! Jejeje, i encara em queda la sessió de "culto al cuerpo" de demà (que per cert, ahir vaig reservar un peeling a la sal, ja us explicaré que tal)
Rachi, jo també pujo molt sovint a la Cerdanya... Ja tinc "mono" de neu, a veure si aquest any tenim sort!!
Finacée, hi ha un hotel a Llívia súper xulo, ara no m'en recordo del nom, pero si t'interessa ho miro... i a Puigcerdà també han obert un hotel, poques habitacions però "exclusives" (no el conec, però m'han dit que està molt be)....
ofcourse

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants