Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 01, 2007 11:33 am

Booooon dia,
Que tal Rachi i Cangui?? Vau anar a Santa Maria????
Nosaltres vam passar pel piset i em sembla que ja no trigaran gaire en donar-nos´el perquè ja es veu bastant acabat i urbanitzat, aixxx quantes ganes!!!!
El tema vestit em sembla que començaré d´aqui un parell de setmanes a mirar-ho bé!! perquè aquest proper dissabte vaig de bodorrio i no podré!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 01, 2007 1:15 pm

Hola!!!!!!!!!!! Boon dia!!!!!!!!!!!

Fiancée, el cataleg de rosa clara no surten tots els vestits, a mi em van dir que a la web si que estan tots, o sigui que no et perds res...

Gi, que guay lo del pis, no??? Si que vam anar a santa maria, i al final ens vam convencer de que ens agradava el lloc...A la cangui nomes li queden 3 setmanetes de res... UeeeeeeeeeeeeeeeeeuEEEEEEEEEEEEEEE
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 01, 2007 3:01 pm

Hola noies.... bon dia...!!!
... doncs si, em queda un suspir.... dissabte molt guay, em va agradar molt coneixer a la Rachi... i tot i que em queda poquet si muntem un altre cafetó no m'ho perdo... :-)) :-))
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 01, 2007 5:03 pm

Hola noies!!!
Q tal el cap de setmana??? Nosaltres dissabte mirant mobles per Mataró (la botiga on vam anar està molt bé, vam veure un sofà q ens va enamorar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i diumenge vam anar una estoneta a la platja

Per cert!!! Jo tampoc soc un RISC pels de Bankinter!!! Així doncs, d'aquí poquet... A PAGAAAAAAAAARRRRRRR!!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 02, 2007 11:18 am

Bon dia guapes! Molta feina eh?????

Fiancee... encara no ens has dit quins vestits tagraden!

Croketa, felicitats per bankinter, a veure a nosaltres com ens va, perque jo crec que demanem masses diners, però bueno, es lo que hi ha...

Cangui... que tal tot??? Per cert, quan tens la ultima prova del vestit?????
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 02, 2007 11:39 am

Bon dia a totes!!!!!

com us ha nat el cap de setmana??? espero que molt bé!!
rachi i cangüina ja veig que la quedada va anar bé!!! ja veure com a santa maria del mar us queda genial!!!! cangüina ja queda molt poc ehh com portes tema nervis???
rachi com va anar el dissabte al bell recó??

fianceé ets de badalona??? jo també!!!! quina gràcia!!!!

les altres com ho porteu tot???

jo encara estic amb els caterings!!! rachi i tartana me'ls podeu passar quan pogueu!!!! merci a veure si ho puc deixar resolt aquest cap de setmana!!!!

un pto molt fort a totes
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 02, 2007 11:42 am

mary... no than arribat?? tho vaig enviar al gmail! digam algu o sino torno a enviarho
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 02, 2007 11:44 am

rachi no ho he rebut!!!! et torno a donar el mail mvidal8@gmail.com!!!!

merci!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 02, 2007 12:02 pm

Tha arribat??????
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 02, 2007 12:11 pm

rachi si k m'ha arribat!!!! moltes gràcies!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 02, 2007 1:33 pm

Bon dia wappes!!!!
Jo porto un mati que deu ni do!!!!
Mary jo no soc de Badalona però el meu noi SI que ho és!!!! I la Fiancée també.
Jo aquest finde vaig de bodorrio. Tinc unes ganes perquè es casa una de les millors amigues i es fa tot extrany!!!!!! Ja us explicaré!!!!

Fiancée ja us han donat els col-laboradors de Sant Benet??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 02, 2007 2:14 pm

Hola noies!

Que tal el cap de setmana??

Cangüina, que ja no et queda res!! Com portes els nervis???

Jo aquest finde he estat a París, de celebració de cumpleanys retrasada... És una ciutat que m'encanta! I mes ara, pq he tingut sorpresa.... M'he compromès!!! Encara no m'ho acabo de creure, jeje, era l'última cosa que m'esperava del meu noi... Però m'ha encantat!! Encara no tenim data, suposo que ens esperarem un parell d'anyets, però tot i així estic encantada, li vaig ensenyant l'anell a tothom.....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 02, 2007 2:51 pm

Hola guapes!!!

Jo también porto un mati q tela marinera... I la tarda es presenta més o meys igual... Estem presentant un projecte i hi ha mil coses a fer...

Ofcourse, enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!! Q romàntic, no??? Com va anar?? Jejeje, aquestes coses m'encanten!!! >.-<:

Fiancée, saps alguna cosa més de St. Benet?
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 02, 2007 3:25 pm

of course... felicitas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Escolta... explican alguna coseta de tu, que per aqui ja ens coneixem totes mes o menys, que cotila que soc, eh??? Pots pregunatr tambe, eh??? :-))
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 02, 2007 3:45 pm

Moltes gràcies noies!! La veritat es que la "pedida" va ser mooooolt tradicional: De nit, sopant a un vaixell que feia el sena...
Pero de moment, no hi ha boda.... Tenim dos hipoteques per pagar, i el pis encara està a mig moblar. A més, els dos anem de bólid amb la feina, i la veritat és que no em veig capaç d'organitzar una boda ara mateix....

Respecte a mi, jejeje, doncs res, acabo de fer 31anys (buff, que gran que em sento!), soc deTerrassa, treballo a Bcn, i ... poca cosa més!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 02, 2007 3:48 pm

Ofcourse moltíssimes felicitats!!!!!!!!! que romàntic!!!!! explicans una mica com va ser!!!! volem més detalls jejeje tot aixó m'encanta!!!!! m'alegro molt per tu!!!!

G14 de per quina zona de badalona és el teu novio?
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. oct. 02, 2007 7:16 pm

Ei!!!!! noies que he estat out... A veure que us explico!!!

1er .- CROKETA & G14 Ja he rebut noticies de Sant Beneeet!!! Els menús, ja que a Sant Benet no fan catering sinó que tenen un cuiner amb no sé cuantes estrelles michelin encara que no sé m'els he mirat pero sobre i no m'avaben de convencer... A veure qui vol que li envii i em fa un favor donant-me la seva opinió!
Estic ara una mica preocupada amb el tema Sant Benet pq vaig mirar i només es pot allargar la festa fins les 4 i no sé si m'hagues agradat més poder allargar fins les 5, però per un altre banda cada hora més son 2000€ de lloguer que afegits als 6000€ inicials fan 8000€ a part dj i barra lliure i el meu noi diu que ja es suficient!
No sé... com ara no m'agradi que faiiiiig?? No sé si trobaré cap altre lloc disponible i més amb la data tan concreta que vull! pero bueno...

2n.- mary8 Que guay que siguis de BDN potser ens coneixem jijiji!! Jo treballo a Sant Adrià i ara viure al costat del Port de BDN
A quina part vius tu?

3er.- RACHI De vestits m'agrada de moment el Clara de Pronovias y el Melinsa de RC però justament dissabte tant a una botiga com a un altre les noies que hi havia emprovant-se resulta que una es volia emprobar el Melinsa a Rosa Clara i a Pronovias vaig veure com s'estaba probant el Clara i no sé... potser ara resulta que totes les novies portem el mateix jijiji bueno vaja parida!! Igualment haig de mirar bastant més pq no m'els he mirat amb calma.

Bueno noies em vaig a clases d'Angles jijiji Apa!! Començo l'escola... Fins demà!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 03, 2007 8:08 am

Boooon dia!!!!!
Ofcourse, que romàntic i quina passada!!!!!

Fiancée passe´ns l´estrella de Michelin a veure que cuina!!! Jo sincerament crec que fins a les 4 ja està força bé, pensa que portaràs tot el dia de trote i que després hi haurà gent que tindrà de tornar amb cotxe o autocar i hi ha un trocet fins a Barcelona. I si ho allargues una horeta més serà una mica massa, no??? vamos és la meva opinió i jo no ho allargaria.
Aquest cap de setmana tenim una boda que ho tenen contractat fins a les 5, ja et diré quanta gent hi queda a les 4.30h i pensa que és a Sant Cugat que està més aprop de Bcn.

Mary, ell viu aprop de la Plana. I tu?????

Per cert, ahir teniem hora amb la Diana Segura però com soc un desastrillo em vaig equivocar d´adreça!!! Vaig llegir Berlin 95 i era Bailén 95. uuuuups!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 03, 2007 8:09 am

Boooon dia!!!!!
Ofcourse, que romàntic i quina passada!!!!!

Fiancée passe´ns l´estrella de Michelin a veure que cuina!!! Jo sincerament crec que fins a les 4 ja està força bé, pensa que portaràs tot el dia de trote i que després hi haurà gent que tindrà de tornar amb cotxe o autocar i hi ha un trocet fins a Barcelona. I si ho allargues una horeta més serà una mica massa, no??? vamos és la meva opinió i jo no ho allargaria.
Aquest cap de setmana tenim una boda que ho tenen contractat fins a les 5, ja et diré quanta gent hi queda a les 4.30h i pensa que és a Sant Cugat que està més aprop de Bcn.

Mary, ell viu aprop de la Plana. I tu?????

Per cert, ahir teniem hora amb la Diana Segura però com soc un desastrillo em vaig equivocar d´adreça!!! Vaig llegir Berlin 95 i era Bailén 95. uuuuups!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. oct. 03, 2007 8:22 am

Bon día!!!

G14 ja t'he enviat els menús... ja em dirás...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants