Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 2:33 pm

D'acord nina, ja et diré quan quedem al final!!! :-)ok:

Sí, la veritat que sí,.... No, en el fons confio bastant en elles. La veritat és que em ve vol de gust passar un cap de setmana amb elles, i sola!!!! :-)ok: :-)ok:
És que sóc la única que estic a Barna, i mai puc disfrutar d'elles a soles. Sempre que pujo, pujo amb el "maromo" i clar, no el deixaré sol a casa. I també, quedar totes el cap de setmana que pujo és complicat, ja que algunes ja tenen criatures, etc. Un liu!! :-)) :-)) :-))
A veure que m'han preparat les bogetes,..... neu:-D neu:-D neu:-D

Ostres tu Chiky, quin pu****, ara a refer-ho tot!!! Però bé, millor que vinguin, no??? O són invitats d'aquells de compromís?? :hmm::
Pffff,.... jo també m'hauria de posar amb aquest tema,.... QUINA MANDRA!!! :-))
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 2:36 pm

Havia conviata les mares de les dues mosses que venen que deuen tenir 16 i 17 anys em sembla.... pero les mares no poden venir per que una es la perruquera de Riells i hi van un munt de convidades a pentinar-se i no pot tancar i l'altrre igual pero de Breda i a les nenes els hi feina il.lusió i em van demanar si podien venir elles i mira... ara a canviar-ho tot!!! pero bueno a veure si al vespre ens ho mirem amb calma i trobo una solució....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. maig 20, 2008 2:41 pm

si chiky tranquila ja veuras com si trobeu una sol·lució!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dt. maig 20, 2008 2:42 pm

Miriam jo ho deixaria a la taula, amb els noms, he vist una cronica crec que la noia es diu Bel , que ella tambe va deixar algun regal a sobre de la taula, jo segurament tambe fare alguna cosa aixi per no tenir tantes entregues , perque no vull que es faci pessat.

Chiky, ja quedarem i et dono els bolis pollo, i sinó ja tel's portaré al manicomi, neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Dem » dt. maig 20, 2008 2:46 pm

hola patatetas!!!

Cumeta a tu tambe ja començen!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ja veuras
que to pasaras teta!!!!!

MIRIAM habiam.....el preu de les samarretes negre amb la foto al devant
et surtiria a 7e depenen si la vols molt gran la foto o mida normal,mo a dit aixis mes o menys,aixo sent samarretes sencilletes,si les vols de noia mes bones i aixios estil entalladet de noia a uns 8,50e,si les necesites pel dia D les tindras sense cap problema, no se si les agafes sencilletes i la foto depenen la mida pero una mida estandar et sortiria el total a uns 70e o aixis,no se que et sembla ,jo si se que ho fan molt i molt be i ara xerran amb en santi ma dit que les nostres van costar 100e pero clar les nostres portaven estampacio per davant i per darrera,la presentacio tambe la fan molt maca mira et posare de les nostres
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dt. maig 20, 2008 2:51 pm

i les samarretes pel devant,

jo de com donarles no se, jo vaig fer moltes entreges i no es va fer pessat ,trovo que es mes emocionant i macu donar-ho,els hi poses una musica que os identifiqui a totes vosaltres una canço que os agradi molt a totes o agi significat algo i les dones totes de cop, vaja no se es una opinio personal,pero deixarles al plat no se trovo un pel fred no??
es una opinio personal tu reina fes lo que mes be et sembli,jo recordo k laq gent sho va pasar teta amb les entreges i no sen va fer gens pesades
aixo k jo en pensava k si!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 3:19 pm

Gràcies Kel pels ànims!

Arohha t'aniré informant del meu estat mental :-)ok: neujor:-) neujor:-) neukiss-) sempre ens queda la terresseta aquella que la winy va dir que el menú estava a 8 euros pero clar com que no li agradava cap segon no ens va dir res.... ::-)

Dem nina quin control amb les samarretes_!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 3:19 pm

Chiky, companyera d'habitació... ara mateix li envio un mail a l'Elena, a veure si ho pot posar en el mateix paquet!!! :-)ok:

Cumeta, ja ho sé nina que no ets tant rara... almenys a primer cop d' ull no ho sembles!! neukiss-)

Dem, tu tampoc aconseguiràs posar-me nerviosa!! :-))
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 3:20 pm

No winy que li compro a l'aroha!!!!!! nina llegeix el forum!!!! que ja me la lies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 3:21 pm

PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 3:25 pm

No deixis el madicament winy que anirem malament.... neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 3:27 pm

Winy,..... nina, no t'enfiïs d'això!!! neu:-D
Mira que a la família som raros, eh?!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

No, rara en gustos, i per segons quines coses!!! Mira, em caso amb el meu futur, mira si sóc rara!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 20, 2008 3:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 3:27 pm

Nena, jo amb tu hem pixo!!! estàs com una pu*ta regadera!!

Ja t' ho dic jo... que al final ens tanquen a les dues.... :-()-)

Per cert, a les vuit quan plegui et vaig a mirar alló de les xuxes... com varem quedar ahir!!

Aroa, reconeix que ho va dir!!! Que sinó després hem diu que no m' entero de les coses pq no hem prenc el medicament (el gas)!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 3:34 pm

Si ahir et vaig dir lo de les xuxes aixo si!!! pero el nuvis per poc la lies!!!!
Jo he reduït el consum de gas.... ara col.locada lo just..... i t'ho hauries de fer el mateix.... per que sino passen aquestes coses....

Cumeta reina que al final creurem que ets rarota!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) que no bonica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 3:38 pm

Nenes, aquest migdia pensaba... jo no sóc gaire normal! Estem a un mes del bodorrio i tant tranquila... lo meu si que és de psiquiàtric!! :o-o:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. maig 20, 2008 3:41 pm

Veus ja thas ornar a descomptar un mes i 1 dia! els nervis es comptes a partir de demà ja veuràs!!! demà et pesarà més!!!!! ja veuràs si correràs al final!!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 3:44 pm

O sigui que a partir de demà m'he de començar a posar nerviosa, no??

Vale va... hem posaré l' alarma del móbil (la de la siesta), per enrecordar-me que demà m' he de posar nerviosa!!
És que sinó fijo que s'he m'oblida!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. maig 20, 2008 4:00 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Cumeta, la rara!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winy, tia, que no es el mateix tenir la paraula "mesos" al marcador, que la paraula "setmanes",....
Quan estiguis nerviosa ens has d'avisar, eh? Perquè crec que és tot un record!!! neu:-D
Tu imagina't entrant a l'esglèsia i TOTHOM miran-te!!! No et fa pànic???? neu:-D neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. maig 20, 2008 4:07 pm

De veritat que no... hem fa molta ilusió que arribi el dia :-///: :-///: , peró nerviosa no, en serio... tinc ganes de veure a tothom allà, i disfrutar al màxim del dia, que la gent es diverteixi.. pensa que quan hem quedàven uns tres mesos, més o menys, pels volts de setmana santa, estaba feta un flam, no menjava, no dormia, tancaba els ulls i hem marejaba, tot hem molestaba... fins que l' Àlex hem va dir, nena si per culpa del casament has de passar-ho malament, a la mer*da i no ens casem!! Així que nena vaig canviar el xip!!

Ahir en parlàvem amb l' Aroa i la Gemma, que tot podria ser que la setmana abans hem doni un tabardillo i enlloc de venir- me a veure a l' església hauran d' anar a la funerària, pq m' hi quedaré de cop!!

Pero lo dudo.......... neu:-D
Imatge

EntradaAutor: Espe » dt. maig 20, 2008 4:15 pm

Hola nenes!!

Ja m'he posat una mica al dia!! i només d'aquest post no vegis com li doneu a les tecles :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Esteu ven bojes, entre la rara i les que estan per tancar, jo hem pixu!!!
Tranquiles que jo estic al costat i també us vindré a veure a l'habitació amb vistes al jardí! jejeje

Cumeta nina de rara res eh???? jejeje són gustos diferents i ja está!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo també li volia fer un reagal a en Toni ja que al juny serà el seu cumple (el dia 2) i el 13 (el dia abans del casament) el seu sant i pensava en regalar-li la Play 3, que se te ganes de tenir. Però ja veurem depen del pressupost... :-/
Ostres i la despedida te pinta d'estar molt bé!! De finde amb les amigues! :-)ok:

Miriam a un casament que varem anar, els nuvis ens varen fer sortir a tots els de la despedida i ens varen fer un joc i després en varen regalar una foto de la despedida. Jo estava pensant en fer algu així amb les meves nenes del viena. :-)ok:

Winy NINA NO ET POSES NI UN XIC NERVIOSA????? A 4 DIES DE LA DESPE??? I A POC D'1 MES PEL CASAMENT!!!! >.-<: >.-<:

Dem espero que l'ona ja estigui millor! :-)ok:

Ja no m'enrecordo que més volia dir!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat