RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Tinita » dc. oct. 22, 2008 2:06 pm

Aish Janna que ja ho tens aquiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! diuen que farà sol!!!!!!!

Pilimili eso es lo que me está pasando con todos, menos con La Roureda que el salón también es muy guapo, además te dejan elegir entre mesa cuadrada y redonda, y las cuadradas son alucinantes jajaja es un pelín más caro que Can Ribas , la verdad es que siempre habia pensado que era muuuuucho más caro, pero a la hora de hacer las cuentas, y ver los demás pptos están en una buena linea!

Lea yo estuve en Egipto hace más de 3 años y creo que es de los pocos destinos ( por no decir de momento el único y eso que cada año intentamos viajar lo máximo que nos deja el dinerito jajaja ) que repetiria sin pensarmelo!! es precioso!!

Queremos ver las fotos del pre!! jajaja fotos fotos!!

Pues me encanta como te ha quedado el album, de verdad, es una cosa que le tengo tanto miedo al fotografo o fotografa, un dia tan importante para que luego me hagan lo que yo ya se hacer ( me gustan el retoque digital y todo eso y siempre monto albumes digitales , y claro que me hagan lo mismo que yo se hacer y el dineral que vale....) pero viendo vuestros albumes me quedo tranquila!!! :-)ok:

Aish que bien!!! a ver a verrrrrr si puedo decir que soy can riberenca!jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: pilimili » dc. oct. 22, 2008 6:14 pm

Lea!!!!!!!! Yo también fui a Egipto de luna de miel!!!! A nosotros nos pasó lo mismo, y en una cena nos trajeron una tarta que ponía "FELIZ LUNA DE MIEL", y también nos sacaron a bailar, que verguenza :o-o:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 23, 2008 10:08 am

JANNA 2 DIES!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: pilimili » dj. oct. 23, 2008 1:07 pm

Janna com ho portes?!?!?!? Estigues tranquila, que a mi em va ploure dijous i divendres i dissabte feia un solete que pa que!!! I el terra a can ribas no hi havia ni un sol bassal!!! :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 23, 2008 5:14 pm

Jo tinc informació de primera mà.....TREBALLO A BIGUES!! ajajaja i us he de dir que aquest matí encara feia una mica de xip xap, però a la tarda ja ha sortit el sol i molestava i tot , era un sol d´aquest d´escalforeta!!!

El dissabte ja veuràs que bé!!

Pilimili per cert, no trobo el post de Can Ribes de 2007 .... :-/
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninou » dj. oct. 23, 2008 7:00 pm

nenes! heu escrit mooooolt!!!!!

anem per parts:

Lea: que fotos más bonitas!!! y como a mima, me has traido muuuuchos recuedos! qué guay entrar con la bici!!jajajaj es que tienen unas ideas!!!! estábais guapísimos!

Tinita, nenaaaa, que em sembla que ho teniu coll avall que serà Can Ribas!!!! per què aneu a mirar altres llocs????? bé, també t'entenc, que és molt xulo anar a mirar restaurants i difrutar d'aquest primer preparatiu! Nosaltres quan vam trucar a Can Ribas per anar-hi, estaven de vacances durant 2 setmanes. Temps que vam aprofitar per anar a veure Can Baladia, Can Miracle, el Castell de l'Oliver... i quan ja quasi teníem la reserva del Mas Pujol, PAM! Can Ribas van acabar les vacances i hi vam anar i NO HI HAVIA COLOR amb cap dels altres restaurants!!!!!! Així que serà....el 10-9-10!!! jejeje és una data maca! (jo ja sé que no serà el dia 11....jeee jeee Can Ribas guanyarà!!!!)
Tinita, ara et pujo el post de les que ens vam casar el 2007!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dj. oct. 23, 2008 7:04 pm

pilimili nenaaaaaaaaaaa que ENS HAN TRET EL POST DE CAN RIBAS 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dj. oct. 23, 2008 7:06 pm

JANNAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! ET CASES DEMÀ PASSAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Demà no sé si podré entrar, perquè tinc uns dies molt liats, però desitjo que passeu un dia fantàstic! Que disfruteu molt de la festa, i a passar-ho bé, que és un dia per no oblidar!!! FELICITATS! I disfruteu de tooooooooots els dies de vacances que us venen a sobre, que de ben segur us els mereixeu!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dv. oct. 24, 2008 8:35 am

Hola guapes!!!!!

Tinita, gràcies per la informació meteorològica!!!! de moment a Barcelona avui no plolu i està núvol però diuen que sortirà el solet i que demà no plourà i que en teoria ha de fer sol i núvol al Vallès Oriental,..., esperem que no s'equivoquin en les prediccions!!!! :o-o:

Nenes ahir va ser un dia genia, d'aquells per recordarl!!!!
Pel matí vaig anar amb la meva mare a Pronovias a buscar el vestit!!!! M'el vaig provar perquè m'havien arreglat els tirants (en la última prova em ballaven una mica) i nenes, el vestit CLAVAT, només em van posar unes tiretes perquè els tirants dels sostens no es vegin (m'ho van fer al moment) i ja ens veus cap a casa amb el vestit sota el braç i plovent a bots i barrals a Barcelona!!!!

Després per la tarda vem anar a Bigues a firmar al Jutjat de Pau amb els testimonis (el germà del nuvi i la meva millor amiga),... Quina gràcia el Sr Bonamusa, és la bomba!!!! Ens va estar explicant com aniria la cerimònia civil, el que llegeix, la fórmula que utilitza,... etc...., que sobretot no ens deixéssim els anells que no seriem els primers ni els últims, jajajajajaj, i com diu la Tinita a Bigues NO PLOVIA!!!

Ara a les 12:00 tinc un "velo colágeno" i a les 13:30h depilació cames,..., i ja ho tindré tot llest. La maleta la tinc gairabé enllestida, només falta que el meu soci es faci la seva,... Ell ahir es va agafar el dia lliure però avui li toca treballar de 14 a 22h, és a dir, que m'hauré de despedir del meu futur marit a mig matí,.... Aquesta tarda ja marxaré cap a casa els meus pares a St Quirze del Vallès i fins dissabte ja no ens veurem,... =0-0-)
Ai, quantes emocions!!!!
Intentaré connectar-me des de casa dels meus pares aquesta nit i així ja em despedeixo!!!

Petonets,
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. oct. 24, 2008 10:03 am

ninou, jo tampoc trobo el nostre post... :-(
Janna que demà et vagi mooolt bé!!!!!!! Per cert, demà a les 3 de la matinada passaran a ser les 2!!!!!!!!!!!!Quina sort, una hora més de boda!!!! *.-o-o.*
Gaudeix moooooooooooooolt :-):-):-):
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Tinita » dv. oct. 24, 2008 12:29 pm

**** TINITA NEWS*****

FAAAAAAA UN SOOOOOOOOOOL ESPATARRAAAAAAAAAAAAAAAANT!!!!

Janna demà tindràs un dia perfecte, en tots els sentits , de ben segur!!!

Aish ninou, pilimili, pregunteu-li al Toni, però em sembla que si passen més de 6 mesos sense que es digui res als post, fan "poda" i els tanquen o s´eliminen no se exactament el que.... :-(

Doncs mirem més perquè el meu futur vol mirar jajaja que si fos per mi...ahir a la nit l´hi dic, escolta si ens entra en pressupost i ens agrada perquè no anem el dissabte ( i de pas cotilleo tots els preparatius per la Janna jajajajaja ) i parlem amb la dona, que haguem fet els números correctament i tal i pascual ( el que s´hagi de parlar... ) i em diu que anem aquest cap de setmana a la fira, que també estaràn i que ja veurem que fem...m´ho va dir amb un somriuet aish que contenta m´en vaig anar a dormir jajaja

Desde fa més d´un any que l´hi parlo de Can Ribes, ell ja sap que jo em vull casar allà, a veure que feeeeem jejeje que aixó és cosa de dos!! :-///:

Vinga Janna que ja ho tens aqui!!! :-///: :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninou » dv. oct. 24, 2008 8:50 pm

JANNA, que vagi tot molt bé demà! Disfruteu molt i a passar-ho bé, faci el temps que faci!!!!
Aquí estarem esperant-te!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dv. oct. 24, 2008 11:33 pm

Moltes gràcies guapes!!!!!
Vull agrair-vos la vostra companyia durant tots aquest mesos, els vostres consells, experiències, anècdotes,..., han sigut de gran ajuda!!!!
Gràcies a vosaltres aquests mesos han estat molt més "llevaderos"!!!

MOLTE GRÀCIES CAN RIBARENQUES!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ens veiem a la tornada!!!!
Petonets *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Tinita » ds. oct. 25, 2008 8:32 am

Janna guapa avui és el teu dia!!

Disfruteu moltisim!!!!

T´esperem a la tornada :-)ok:

Pd: a sant feliu fa solazo :-)ok: jejeje el parte que no falti
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: pilimili » ds. oct. 25, 2008 9:25 am

Janna!!!!!!!!!!!!! fa mooooooooolt sol avui i una temperatura agradable!!!!!!!!
ole ole ole *.-o-o.*
VISCA ELS NUVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-):
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Tinita » ds. oct. 25, 2008 7:29 pm

Ja deu estar casadeta i a punt d´entrar al saló no???

Sabeu queeeeeeeeeeeeeeeee que l´Oscar avui l´hi ha dit al seu paré que ja tenim el restaurant pràcticament i que serà Can Ribas, aishhhhh sóc tan feliç!!! a veure si demà ho acabem de confirmar!!! yupiii jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 25, 2008 9:59 pm

Tinita, a veure si demà ja ho acabeu de decidir! Ja ens explicaràs què tal la fira de nuvis! Aix, que guai va ser quan ja vam poder dir que teníem restaurant!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Lea » dg. oct. 26, 2008 5:00 pm

os pongo el previo :D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Lea » dg. oct. 26, 2008 5:00 pm

esta es muy chula
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lea

EntradaAutor: Lea » dg. oct. 26, 2008 5:01 pm

^_^
Lea