RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dc. jul. 11, 2007 3:54 pm

Noies!!!!!!!!!

Em passo ben poquet per aqui, però bueno... que em caso aquest dissabte a Can Ribas i també faig la ceremonia civil allà mateix!!!! :-):-):-): Us podeu anar passant pel foro 2007!! intentaré quan torni posar fotos!!!!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. jul. 12, 2007 9:23 am

Moltes, moltes felicitats!!!

Que sigueu molt feliços i que tinguis un sol radiant!!!

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa
:: núvia rookie

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: pilimili » dj. jul. 12, 2007 6:10 pm

gràcies montse!!!!! :-()-)
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dv. jul. 13, 2007 10:04 am

Pilar, les hores van pasant!! Ja keda menys!! Q vagi tot molt be, i sobretot disfruteu molt d'aket dia!!
M'enrecordo quan vaig entrar x primera vegada en aket foro, i em vaig fixar en q et kdava mes d'un any xl casament, i mira ara!!
El temps pasa volant!!

B,molta sort, i Felicitats!!!
Petons!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dl. jul. 16, 2007 8:57 am

Buenos días chicas!!
Tal y como os comenté ayer estuve en la boda de mi prima en can ribas!! os cuento un poco: Nos costo un poco llegar en el pueblo habian obras y nos hicimos un poco de lio, además cuando ibamos por la carretera de tierra pensabasmos...uy os abremos equivocado? luego ya vimos el cartel y dijimos a pues no!! justo debajo del cartel habian 2 chicas que no sabiamos si eran pilinguis o no?fue tema de discusión...je je!
Una vez en el restaurante estaba todo preparado para la ceremonia: muy pocas sillas para la gente que eramos además no veiamos bien a los novios :-/ . cuando terminó nos fuimos para dentro y en el pasillo habian pinchos de fresa y después pinchos de melon y piña y al fondo estaba la mesa donde solo te ofrecian en un vaso de sandia o coctel yo estaba medio desidrata pero no tenia coca-cola asi que me tuve que esperar!! El sitio muy muy bonito!! luego pasamos al pica pica justo delante del salon de los cristales. Al llegar solo habia olivas en la mesa y si querias queso o longaniza tenias que hacer cola!!mucha gente no comio tanto porque le daba palo pq habia una cola....después si que ya empezaron a traer las cosas a la mesa pero claro la gente no tiene espera!! Nos hicimos las fotos con los novios y entramos para dentro!! De primero comimos Llamentol con 5 salsas!! Muy bueno y muy espectacular ver la cigala esa tan grande ahi puesta pero claro te dejas casi todo pq pa pelarlo necesitas 3 horas!! después de segunfo trajeron vedella con nose que de cebolla y la carne estaba muy muy buena :-)ok: después sopa de mandarina con helado de coco tm riquisimo!!!mmmmm y después el pastel!!eran como una especie de madalena de chocolate con algo de fresa dentro :--( no tubo mucho exito!! por cierto la novia va sentada en el carro donde va el pastel y el novio la va llebando!!
Una cosa que paso tm es que les faltaban cosas a los novios...les faltaba una bolsa llena de chuches y tabaco (eran 3bolsas) y 1 no aparecia asi que se quejaron y se ve que se la habian apalanca los cocineros o los camareros!! Pa flipar!! asi que llebarlo controlado por si acaso!! hicieron como sino se dieran cuenta.....vaya jeta :--( por todo lo demás muy bien!! :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
--->alisaga<---
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: montsecica se casa » dt. jul. 17, 2007 8:43 am

Gràcies Alisaga.

És de molta ajuda rebre una crítica així.
La veritat és que aquestes petites cosetes són les que s'han de corregir per tenir una boda perfecte.

Jo el proper dissabte dia 28 vaig a la boda de Noelia ( és la meva cosina i ho vam descobrir fa poc que era ella la del Fòrum ).
Segur que tot surt perfecte, però de totes formes com jo em caso el proper juny em fixaré en petits detallets com aquests que has dit per corregir-los.

Per cert, noies he estat visitant dos fotògrafs. Un d'ells els d'artboda·
El noi era molt crític i va dir que havíem fet bé en escollir Can Ribas ja que tenia el millor aperitiu de tota Catalunya i crec que entenen bastant ja que han estat per tots restaurants en Catalunya i a la resta de comunitats a Espanya. Crec que era sincera la crítica ja que ells no apareixen en el llistat de fotògrafs que recomana can ribas. Així que noies menjarem bé!!!

montsecica se casa

EntradaAutor: ninou » dt. jul. 17, 2007 6:34 pm

Holaaaa,
montsecica, ja ens explicaràs què tal el casament de la Noelia! quina casualitat!!! volem fotos i crítica també!!!!!!

Ostres, alisaga, gràcies per escriure tota la teva opinió! la veritat és que sempre ressaltem lo millor i quan llegeixes alguna cosa no tan bona et quedes una mica :-( , però bueno, tot sigui per millorar-ho!!!
Per cert, això de que només hi havia olives al començar l'aperitiu sé que ho fan expressament. Els meus pares fa 2 setmanes van anar a un casament que quan van arribar es van adonar que les persones que havien arribat primer, havien arrassat amb tot el que hi havia d'aperitiu i els meus pares i molta més gent amb prou feines van poder tastar algo.... Els de Can Ribas ens van explicar que primer posen alguna coseta per "matar el cuc" i quan ja ha arribat tothom comencen a venir els plats.

mima, con teniu el tema de l'església?? teniu alternativa??

Avui em falten 4 MESOS!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. jul. 18, 2007 10:11 am

Ostres què poquet et queda!!!!

Doncs suposo que la boda de Noelia anirà molt bé!!! Tinc moltes ganes però crec que la crònica la hauria de fer ella ja que és ella i no jo la protagonista.

Un petonet,

montsecica se casa

EntradaAutor: SONIA18 » dv. jul. 20, 2007 6:14 pm

Hola Guapis!!!!

Avui es la primera vegada q escriure quedant-me menys d'un any pel "bodorrio" ::-)

Jo también veig bè q al principi fiquin nomès les olives i tres xuminades més, pq de vegades sembla q la gent fa dies q no ha menjat i en res acaben amb tot sense pensar q encara falta gent.

Montse ja tens fotografs, es q no se quan començar a mirar-m'ho.

Petonets reinas!!!!!!
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. jul. 25, 2007 8:48 am

Hola Sonia!!!

Doncs encara no en tinc de fotògrafs.
Ja he visitat a dos.
Els de Art Boda ( que aquests no hi eren al llistat ) i els de Foto Estil.
El dia 31 vaig a veure als de Bohemius.

De moment, els de Artboda no m'han agradat. Bé no es que no m'hagin agradat sino que realment no és la idea que nosaltres portàvem.
Els de Foto Estil ens han agradat bastant, ja que per menys preu ens posen més fotos i ens donen més albums.
I els de Bohemius doncs encara no ho sé dir la veritat. He d'esperar al dia 31.

Noies!!!!
Aquest dissabte es casa la Noelia!!! Ja contaré què tal la boda. Suposo que tot genial. I també i podrem veure els nous lavabos!!!!

Un petonet a totes.

montsecica se casa

EntradaAutor: N U R I A » dc. jul. 25, 2007 9:02 pm

Gracias alisaga por explicarnos un pokito como fué todo:)

Soniaaaa!!!! que ya te queda menos de un añito para el bodorriooooo...jejeje

Montse!! Que vaya muy bien el sabado y ya nos contarás que tal viviendolo todo en persona, tendrás unas ganitas.... estarás todo el rato imaginantdote en tu boda jijij.
Es verdad! Verás los lavabos news, haz fotitos y así los vemos , vale??

Pilimili! Que no te dije nada! Espero que pasases el mejor dia de tu vida, ya nos contarás que tal!

¿Chicas? Teneis alguna idea del viaje de novios pensada?
Imatge
N U R I A

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 02, 2006 10:45 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dj. jul. 26, 2007 3:58 pm

Nosotros nos vamos a Thailandia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenia claro mi viaje de novios desde siempre!!!!!!!

Me encanta :-)) ::-) ::-)
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: Lea » dj. jul. 26, 2007 7:39 pm

Hola chicas!!

Yo ya me he elegido como fotógrafa a Laura Ruiz! :-)ok: Fui a ver a Bohemius, que oyes, tendrá su "encanto" y su "curiosidad" aquellas fotos, pero MECACHIS... tanta naturalidad hace que to quisqui salga horrible! No sé si eligieron mal a la hora de enseñarnos las fotografías, pero MECACHIS, eran espeluznantes!!! En ninguna salian "medio decentes".. eran fotos de ese tipo de "te fotografío con los ojos vizcos" y royos así... Además, nos puso el reportaje de vidio y era horroroso!!! El tio nos puso todo el video y era bochornoso estar tragándonos un video entero de una boda, además, que era super aburrido. Hasta nos traguemos el trozo de la abuela dando el discurso. Que ñoñería! :.0.-0.:

Cómo vais con los trajes de novia? Alguna idea? He estado viendo el catálogo de 2008 de Pronovias y son.. uffffff preciosos!! Aunque imagino que valen un riñón y parte del otro.
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Lea » dj. jul. 26, 2007 7:51 pm

Otra cosita mariposas!

Cuando fuí a ver a Laura Ruiz (aconsejo que echeis un vistazo a esa chica, es increiblemente simpática y hace un trabajo alucinante), pues bueno... ella me comentó un poco Can Ribas.. además de haber hecho varios reportajes allí... ella se casó allí :-)

El caso es que me comentó que la comida es impresionante! El aperitivo es exquisito y muy completo. Hacen muchas sorpresas a los novios (me contó una que me reservo a no decirla para no cagarla) aunque bueno, yo hubiera preferido que no me lo dijera XD. Dice que son muy atentos. Que es uno de los lugares donde acepta todo lo que se pida. Y eso es muy cierto.. Cuando fuí a ver otros espacios y muchísimos ponían pegas para todo.. y casi siempre era los jardines, sobre todo el que me hizo gracia era el de Mas de San Lleí, que el lugar es muy bonito, pero no te dejan ni acercarte al cesped, porque según ellos "lo dejas hecho un cristo", así que ni tocarlos..

también es cierto que me dijo que era la primera vez que se enteraba que pedían un mínimo de invitados (a mi me piden 150) y que ella no tuvo problemas con eso, que no le pusieron tope.

Me comentó que FotoStil lo quitaran de la lista de "recomendaciones" que hay en Can Ribas. No son fotógrafos esas personas y las críticas son espeluznantes.. La malaeducación y la mala calidad de las fotografías son para llorar. Lógicamente que el precio es impresionante, un precio muy bajo y que es el engañabobos de ellos, pero ese es el error de la gente, que se guia por el precio y luego cuando tienes el trabajo y te vienen los invitados molestos por "los supuestos fotógrafos" y su mala educación, es cuando te das cuenta que te han engañado. Pero bueno, también es cierto que depende de los presupuestos de cada uno...

A nosotros Can Ribas nos obliga a coger de la lista y en ningún momento nos ha dado opción a pagar un canon en el caso de coger otro. También es cierto que las condiciones de cada cliente son distintas. No a todo el mundo les piden lo mismo, ni son tan flexibles en el royo de los invitados. A mí me han pedido 150, pero hay a quien no le piden y hay a quien le pide 120... Depende de cómo les pille el día.

Pero lo que sí es cierto es que dicen que la comida es increiblemente impresionante! :-)ok:
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 26, 2007 9:58 pm

Qué bien Lea! yo me caso en Can Ribas en menos de 4 meses! la verdad es que los cogimos porque el sitio es precioso, pero sobretodo por el trato!!! Fuimos a ver varios sitios y todo eran condiciones. A nosotros las fotos nos las hace mi tío. No es fotografo pero como si lo fuera! y en muchos sitios cuando lo decíamos nos ponían mala cara..., en cambio en Can Ribas lo entendieron perfectamente!
Además la comida te aseguro yo que está todo delicioso! Ya veréis cuando hagáis la prueba del menú! No comed nada ese día, porque os traerán de todo y más! rico, rico, rico!
Nosotros no tenemos mínimo de invitados tampoco, pero es que nos casamos en Noviembre, y claro no hay tantas bodas...

Imatge
ninou

EntradaAutor: montsecica se casa » ds. jul. 28, 2007 10:18 pm

Hola noies!!!

Per fi us puc ensenyar això.

Espero que es pugui veure
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » ds. jul. 28, 2007 10:19 pm

Per cert,

Són els nous lavabos!!!

Una pasada!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » ds. jul. 28, 2007 10:24 pm

Són maquíssims!!!
En l'altra paret n'hi ha un mirall molt gran!!!

No he fet més fotos perquè em feia vergonya.

La gent pensaria, i aquesta dona perquè li fa fotos als lavabos?
montsecica se casa

EntradaAutor: ninou » dg. jul. 29, 2007 9:56 am

que guai !!! tot i que....jo tinc el saló de fusta....i els lavabos estan una mica cutrillos.....

ei, explica què tal tot el casament!!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. jul. 30, 2007 10:52 am

Doncs la boda va ser fantàstica!!!!!

Va ser una boda civil, molt emotiva.

Vam arribar amb autocars. La veritat és que el camí tela, tela :star::
No l'han arreglat encara.

Bé llavors només arribar et donen per veure si es vol alguna cosa.
Després de la cerimónia també donen refrescs i ja comencem amb les tonteries aquestes de la sopa de sindria que la posen a una copeta i també els caramels de llonganisa. La gent es sorpren gratament.
Després es camina pel passadís amb les broxetes de fruites ( pinya, maduixes.. ) i al final s'arriba davant de la casa.

L'aperitiu el van fer allà davant la casa. És molt curiós, ja que com feia tanta calor van posar una mena de mangueres amb uns surtidors de vapor d'aigua freda per refredar l'ambient.

I llavors comença l'espectacle. A la taula hi havia formatge ( del gran de PArma ), la llonganisa XL i les olives. La meva àvia va dir " ostres doncs sí que n'hi ha poca cosa? ". Però noies els de Can ribas són molt llestos.
Posen només això perquè encara no han arribat tots els invitats. Jo ja m'ho imaginava. Llavors quan vaig veure que ja hi erem tots van començar a portar els plats.
I quins plats!!!!!!! Estava tot TAN BÓ!!!!! La meva família estava flipant.....
N'hi havia una parella amb nosaltres en aquella taula i no paraven de dir que què bó, que quina qualitat....
Els cargols van en galledes plenes de gel acompanyats amb una salsa d'olives negres, els musclos també en una cassola d'aquelles de poble, la tonyina a la pedra ve portada amb una pedra d'aquestes de cuinar... es que eren tants detallets!!!!!

Total que jo quan vaig entrar a menjar ja estava molt tipa!!!!!
Després a dintre, què pasada és molt maco. A veure si avui quan arribi a casa us poso alguna fotografia. I les vistes són impresionants.
El menjar molt bó de veritat però es que jo ja no tenia gana. N'hi havia tant aperitiu!!!

I ja el ball, que maco. Amb dues horetes està molt bé. Jo creia que seria massa poc però crec que està molt bé de veritat.

I bé els lavabos ja els heu vist, que són molt macos i espaiosos.

http://novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants