NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dl. maig 28, 2007 4:43 pm

Hola Victoriah benvinguda :-()-) M'uneixo a l'oferiment de la oni i t'animo a que preguntis, que entre totes interntarem fer-ho tot.

Aquest cap de setmana ha estat una mica desastre. Per començar el que teniem pensat per obsequiar a les mares no podrà ser o sigui que a pensar una altra cosa :--(

El que teniem pensat obsequiar als homes tampoc ens serveix pq hi ha gent força gran i no es massa adecuat :--( O sigui que a buscar més.

Vosaltres ho teniu tot clar?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. maig 28, 2007 8:35 pm

Nanitic, no et desesperis, nosaltres fa dies que voltem amb la decisió i l´única cosa que tenim és el restaurant i un munt d´idees amb una llibreta...

Et dic el que comenta Laucob, seria ara mirar esglèsia o ajuntament i el fotògraf.

Nosaltres anem dimecres a mirar el primer fotògraf, un amic de ma mare que els va fer a ells el reportatge...a veure que tal...

L´ajuntament, ara que ja han passat les eleccions, al mes que ve atacarem a veure si fent la petició per escrit i tal ens casen el dissabte a la tarda...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dl. maig 28, 2007 8:40 pm

Laura, dona, no et queden tantes coses, al menys són cosetes petites.

Marjo, pq no podeu fer el regal de les mares que tenieu pensat??

Nosaltres ja portem varies idees canviades, no et pensis, per això que ja no se com quedarà res....

Lo del tema detallet i edats, a mi también hem passa, penso en coses que per alguns genial, per altres...no tan apropiat...i es que hi haurà gent tan tan diferent...jejeje

Ara penso en fer un parell de cosetes, però montar-ho nosaltres, tot i que ...ufff, és que hi ha un dels detalls que és una currada ferho, pq és fet a mà un a un i personalitzat, he de demanar primer a una amiga que estudia belles arts si hem pot ajudar i entre els tres i ficantli hores, ferho, si ho troba factible...

Com pots comprobar, nosaltres clar no tenim res...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. maig 28, 2007 9:05 pm

Voliem fer una reproducció dels rams de nuvia de les mares pr resulta que de la mares del meu xicot no hi ha cap foto i ella no es recorda com era o sigui mentres no puguem viatjar pel temps com el xino de herois ja podem canviar de idea. A mi m'agradaria fer algo original i emotiu, que surti del tipic ram de roses. A veure si se'ns acudeix alguna cosa, de fet tenim temps :-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. maig 28, 2007 9:46 pm

osti..un areproducció del ram...amb això no hi hagués caigut la veritat....

Laura, no anaveu a mirar els anells la setmana passada? q ha passat¿?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Victoriah » dt. maig 29, 2007 2:08 am

Gracies noies per la benvinguda que m' heu donat.Estic molt contenta.
Ara paso a dir us el que em preocupa.La meva filla es es vol casar el 7 de juny del 2008 y ho vol fer a la Seu vella.De moment ja ho tenim reservat,pero suposo que ya sabeu que amb dos mesos avans et poden anul.lar l'esglesia,per si hi ha algun acte.m'agradaria molt saber si hi ha alguna que te previst casar-se a la seu vella o te alguna amiga que ho hagi fet y aixi poder-nos assessorar-nos una mica.La meva filla esta molt tranquil.la,pero a mi m'agrada tenir les coses ben clares.Petons :-)ok: :-)ok: :-)ok:

P.D he vist que esteu parlant de fotograf.Jo tinc una amiga que ho fa molt be y a mes a mes molt be de preu si us interesa m'ho dieu,que de la mateixa manera que vosaltres em voleu ajudar a mi,jo també os puc ajundar amb coses,que la veterania fa molt també.Fortes abraÇades.
Victoriah

Entrades: 7
Membre des de: dg. maig 27, 2007 9:31 pm
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Key » dt. maig 29, 2007 7:33 am

Sí Victòria, hi ha dos noies, una que es va casar l´any passat, l´A30 que hem penso que ja te ho va comentar ella al post del 2006 de Lleida, i la Rosana, que es casa aquest dissabte a la Seu Vella també; elles et podran assessorar millor que ningú en aquest tema.

Respecte al fotògraf, nosaltres estem començant a mirar ara, però no et dic que no, si tens una amiga que es dedica, que et demanem que ens fiquis en contacte....jeje....això sempre va bé. :-)ok:

MOltes gràcies!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 29, 2007 10:43 am

Hola chicas, pues la iglesia fui a hablar con el cura hace un mes y me dijo que hasta septiembre no abria la agenda del 2008 pero, que tranquila que en Raimat solo casa a los que son del pueblo en sabado por la tarde, asi que el dia 31 de Agosto estoy yo en la puerta del señor cura para que me guarde la fecha jejejejejeje, el otro dia fuimos a mirar las invitaciones y detalles a la tienda que esta enfrente de la Galeria y hay cosas muy chulas y el fotografo empezaremos ya pronto.....
:-)ok: :-)ok:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XIPI » dt. maig 29, 2007 4:12 pm

Wole!!
Es la mateixa fotograf laucob?? Quina coincidencia! A mi m'agrada molt com ho fa!
Ara ja tinc el llistat de preus, pero es el del 2007, ja que vam anar a finals de l'any passat i ens fara aquest preu, aixi doncs que pot variar una mica:
- Boda estandard digital (album 30x40 de 40-45 fulls i DVD, tapa personalitzat: 1900€
- Boda alta el·laboració digital (2 albums 30x40 de 30 fulls cada un i DVD, tapa pers : 2600€
Això es el bàsic. Despres si vols albums adicionals poden variar del 150€ als 520€ (2 albums).
Pre-boda: 160€
Video 850€ (3DVD)
Entre altres opcions i ofertes.
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. maig 29, 2007 8:12 pm

Xipi, amb el boda estándard que comentes, el Dvd que és, les fotografies de l´album però en dvd?

Nosaltres anem demà a mirar un, a veure que tal...ja us contaré... :hmm::
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. maig 29, 2007 8:58 pm

però en el dvd només et fiquen les fotos que després fiquen a l´album o totes les fotos que et fan?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Victoriah » dc. maig 30, 2007 2:45 am

onikey ha escrit:però en el dvd només et fiquen les fotos que després fiquen a l´album o totes les fotos que et fan?

Gracies ho mirare alla,pero estaré en contacte amb vosaltres.

I en relació al fotograf pos ja sabeu si us interessa us donare el seu telefon.Els meus pares l'any passat van fer les bodes d'or i la meva germana i jo els hi vam regalar les fotos i va ser una pasada de lo be que ho va fer.Petons maques. :-()-) :-()-) :-()-)
Victoriah

Entrades: 7
Membre des de: dg. maig 27, 2007 9:31 pm
Ubicació: lleida

EntradaAutor: feminacora » dc. maig 30, 2007 3:52 pm

Buenas chicas, pues si que son caros los fotografos jolinnn esto de casarse es una pasada tanto dinero que no se hay que pensar las cosas muy bien antes de hacerlas...... mirare de hacer los detalles y invitaciones yo misma a ver si en eso me puedo ahorrar algo que no veas... jejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: XIPI » dc. maig 30, 2007 6:21 pm

Hem sembla que al DVD et fiquen la major part de les fotos que t'han fet a la boda. Hem sembla!
Ah! Benvinguda Victoriah!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dc. maig 30, 2007 8:46 pm

Sí Nanitic, la verdad es que el fotógrafo pica....y no se que vamos a hacer..estoy por pedirles como regalo a unos familiares que nos hagan el reportaje, hasta la entrada al banquete, luego ya que disfruten de la boda y tendremos las fotos que haga la gente...no se la verdad....

Hemos ido a mirar hoy un fotógrafo en nova baláfia:

Album digital de 40-45 pág + preboda - 1950€
Album predigital + preboda 1650€
Si queremos video 1200€ 3 dvd´s

para ser amigo de mi madre, no os ha hecho ningún trato especial, y ira que ha hecho todos los reportajes de la familia de su marido, y son un montón.... no se... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. maig 31, 2007 8:40 pm

Ei, ei que no us trobava!!!!!!!!!!!!

Com van les coses, molt paradetes pel que veig. El dilluns vaig trucar al fotograf de Balaguer per preguntar-li si sabia alguna cosa de la parella que tenien el dia reservat el mateix dia que jo i hem va dir que res :-/ que segurament durant aquesta setmana sabria alguna cosa i hem trucaria pr som a dijous i encara no m'ha dir res :-/ :-/ :-/ . A veure si tinc sort i al final diuen que no >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ahir vaig anar a buscar el material per fer els detallets dels homes a veure que tal surt, encara ho he de provar. Si surt be ja us posaré alguna foto.

Be noies jo ja he posat el meu gra de sorra per a que això pugi ara us toca a vosaltres.

Fins aviat :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dv. juny 01, 2007 7:35 am

Muy bien marjo, ya veo que tu lo tienes muy bien organizado todo jolin ya vas a hacer los detalles, yo lo unico que tengo el restaurante, es que no se por donde seguir. Mi problema es que el es de Bcn y tengo que esperar al fin de semana que viene para mirar cosas y la verdad cuando viene lo que quiero es estar con el y pasarlo bien, este fin de semana ya nos enfademos mas de una vez por este tema y me senti muy mal porque el pobre para una vez cada 15 dias jolinnnnn que kk...en fin lo soportaremos...porque le amo con locura......
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: Key » dv. juny 01, 2007 3:16 pm

claro que si Nanitic, puedes ir mirando segun que cosas tambien, o si quieres hacer alguna cosa manual, o mirar varios modelos y luego cuando os veais, lo comentais, es que es normal, que cuando os veis querais estar juntos y tranquilos, no de aqui para allí...ahora Nanitic sería cuestión de empezar a mirar fotógrafos y el resto, pues de momento coger ideas y a partir de eptiembre octubre, ya podeis poneros a mirar, vestido etc
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. juny 02, 2007 10:08 pm

com va noies?????????????????? :-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Key » dg. juny 03, 2007 10:28 am

bones Ares!! jeje, de visita? espera que et trec un café i unes pastetes! ::ffff :yium:-)

encara que pot ser, et ve més de gust ..... : beer :

jejejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants