Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: nuria74 » dv. abr. 18, 2008 2:57 pm

Hola guapes!

Què, ja arribo tard, no??? Tothom ha marxat de finde?

Primer de tot, em sap molt de greu això del teu avi Arohha. Vaja ratxa portem per aquí! Un petó i una abraçada ben forta.

Miriam, cuida't! I jo també a vegades tinc la sensació que la meva vida és molt monòtona: no surto dels bolquers, de la feina de casa i de les compres... Per això estic tope motivada per això de les opos, a veure si trobo feina a l'ajuntament aviat, que estaria de conya per l'horari i per tot! Dimarts que vé començo a estudiar, que els meus pares hauran tornat de Suïssa i estaré més tranquil.leta...

Cumeta, què bé, veig que estàs super animada amb el pentinat! A veure si la teva perruquera aconsegueix fer-te'l, i sino, ja saps, canvies, que no ha de ser gaire complicat! Per cert, i la segona emoció del dia???

Mont, doncs si fem un dinar o un dinar-berenar, potser sí que podré venir! Ja em direu alguna cosa...

I la pròxima quedada? Es que ja tic el mono...

Aquest dematí he hagut d'anar a Hisenda a la Bisbal per entregar-los la fotocòpia del Llibre de família per això de la prima de naixement de la nena, que se'ls havia perdut... després cap a l'ajuntament de calonge a fer compulsar la fotocòpia del Llibre una altra vegada, però per l'ajut de la Generalitat aquesta vegada, que em toca por partida doble!!! Ala, més calerons pel casament!

Bé noies, jo estic per aquí...

Bon cap de setmana a les que ja no veuré.
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dv. abr. 18, 2008 2:58 pm

Hola guapes!

Què, ja arribo tard, no??? Tothom ha marxat de finde?

Primer de tot, em sap molt de greu això del teu avi Arohha. Vaja ratxa portem per aquí! Un petó i una abraçada ben forta.

Miriam, cuida't! I jo també a vegades tinc la sensació que la meva vida és molt monòtona: no surto dels bolquers, de la feina de casa i de les compres... Per això estic tope motivada per això de les opos, a veure si trobo feina a l'ajuntament aviat, que estaria de conya per l'horari i per tot! Dimarts que vé començo a estudiar, que els meus pares hauran tornat de Suïssa i estaré més tranquil.leta...

Cumeta, què bé, veig que estàs super animada amb el pentinat! A veure si la teva perruquera aconsegueix fer-te'l, i sino, ja saps, canvies, que no ha de ser gaire complicat! Per cert, i la segona emoció del dia???

Mont, doncs si fem un dinar o un dinar-berenar, potser sí que podré venir! Ja em direu alguna cosa...

I la pròxima quedada? Es que ja tic el mono...

Aquest dematí he hagut d'anar a Hisenda a la Bisbal per entregar-los la fotocòpia del Llibre de família per això de la prima de naixement de la nena, que se'ls havia perdut... després cap a l'ajuntament de calonge a fer compulsar la fotocòpia del Llibre una altra vegada, però per l'ajut de la Generalitat aquesta vegada, que em toca por partida doble!!! Ala, més calerons pel casament!

Bé noies, jo estic per aquí...

Bon cap de setmana a les que ja no veuré.
Imatge
nuria74

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 18, 2008 3:18 pm

hola bona tarda! tela lo que heu llargat aquest mati desde que no he escrit mes!!!

Arohha bonica, em sap molt greu lo del teu avi, ara toca estar amb ell i recolzar-vos la familia entre vosaltres i el que sigui sera, molt anims reina :-()-) :-()-)

Miriam cuida't la panxa, a cuidar-se molt i a no menjar porquerietes!!

Ostres quins mesos que portem al forum entre passes, malalties.... a veure su remontem!!!

Nuria que guay que estiguis motivada per lo de les opos!! si t'hi poses amb ganes segur que ho aconsegueixes, lo important es estar motivat, molta sort!!!

Encar que ja no hi ha ningu o gairebe, us desitjo bon cap de setmana a totes ero jo estic aqui fins les vuit ee, aixi que si hi ha algu aqui estoy!!

Que us vagi molt be a totes la marato del finde!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dv. abr. 18, 2008 3:21 pm

Hola guapes, no he pogut entrar vaig liada a la feina! :-.:·::

Aroha sento molt lo del teu avi, ara us heu de fer costat entre tots ja saps que aquí ens tens per qualsevol cosa! una pató molt gran! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Miriam cuida't la panxona, es ven bé que aquest anys els virus estan arrassant! :-()-) :-()-)

Cumeta m'alegro molt que el tema pentinat s'hagi solucionat, a veure si la perruquera l'encerta d'una vegada, sinó ja saps toca canviar! :-)ok:

Aquest matí he vist la porta del hola, i la veritat que m'agrada més en paraula d'honor Sira! :-)ok:

Be ja comença com diu la Chiky la cursa del cap de setmana! ara m'en vaig a la pelu a tallar-me una mica les puntes i fer-me una segona prova del pentinat ja amb el tocat, a veure que tal!!!! ja faré fotos! :-///: :-///:

Aquest finde toca marato :: orrr:: de reparti invitacions a veure si aconseguim repartir-les totes!

Us poso el text que he fet per les camares de fotos, he agafat alguna idea dels textos que vau posar i l'he canviat una mica. Ho fem tot en castellà perquè com que ve familia d'en Toni de fora sino no s'enterarien:

INSTRUCCIONES DE USO:

Dicen que el día de tu boda pasa volando y como no nos queremos perder detalle y no podemos estar en todas las mesas a la vez, necesitamos vuestra colaboración y que seáis nuestros ojos!!!!

1. Esta es una cámara de un solo uso que ponemos a vuestra disposición.
2. Dejaros llevar: divertidas, románticas, en grupo, en pareja, con los novios!! Haced todas las fotos que podáis y queráis!!!
3. Al acabar dejad la cámara en la mesa y la pasaremos a recoger al final de la cena!
4. No olvidéis firmar en el libro de firmas que está en la mesa ….???? Donde luego pondremos todas vuestras fotos!!!???

De esta manera podremos recordar lo especial que ha sido para nosotros compartir este día con todos VOSOTROS, ya que sin vosotros no hubiera sido lo mismo!!!

¡¡¡Muchas Gracias!!

Espe y Toni

Farem uns cartells amb alguna foto de fons i ja está! altra cosa feta!

Vinga guapa bon cap de setmana!! Que us vagi molt bé!

Petons (vaya rotllo he fotut)!!! Ciao
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 4:24 pm

Núria, endevant amb les opos!!! Ja veuras que amb un santiament estaràs currant a l'ajuntament!!!!

Espe, molt guapo l'escrit de les càmares!!! I fes-te fotos aquesta tarde!!!!

Comença la maratóooo!!!!!!! JO de moment cap al llit.... :--( :--( :--( :--( :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dv. abr. 18, 2008 5:13 pm

Vaja la que està caiguent aquí!!! Havia d'anar de compres, però crec que ho deixaré per demà...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 18, 2008 5:41 pm

Espe m'agrada l'escrit, us ha quedat molt be!!! eeei, i volem fotos d'avui ee!!!!

Ostres miriam cuca cuida't i que et milloris aviat, a ver bodat!!

Aqui ara ha tornat a sortir el sol.... aquest temps no hi ha qui l'entengui!!!

jopeeeeee, vull plegar jaaaaaa!!! que som divendres!!!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 18, 2008 6:35 pm

anims Tetes que ja ens queda poc... pero jo demà sant tornemi :--( :--(

Miriam milloret guapa!! reposa i cuidat molt...

Espe molt xulo el text i que original aixo de les camares, no ho sabia, està molt ben pensat... que feu una camara per cada convidat???

ostres el temps està boix, a plogut amb força a sortit el sol, a tronat, a pedregat, a tornat a sortir el sol...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 18, 2008 6:50 pm

kel go, aixo de les cameres nosaltres tambe ho vam fer i es posen aquelle cameres de usar i tirar, normalent una a cada taula i aixi tens moltes fotos de convidats fent el tonto, menjant, et fan fotos a tu... esta olt be la idea i aixi tens un munt de fotos a part de les del fotograf i les que et pugui fer la gent amb les digitals, pero hi ha el risc que surtin fosques o que no es vegin gaire be perque no solen tenir molta qualitat, pero val la pena, almenys en el meu cas!!

Ostres quin pal treballar els dissabtes!! :--( pero es el que toca eh nina... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 18, 2008 7:12 pm

si ja ho pots ven dir, per sort ara nomes treballo pels matins el dissabte pero tot i aixi es un pal :--(

referent a lo de les cameres, es molt bona idea, pero surt molt car???
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 7:14 pm

Ja em trobo una mica millor... l'arroset de la iaia a fet efecte!!!

He anat a fer uva i suposo que ha set per les baixes defenses, pero ostres, quan he sortit estava com marejada...he tingut que sentarme allà en pilotes a la cadira neu:-D neu:-D neu:-D Sort que és privat... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
I res, he anat apuntarme al gimnas i super bé...em surt caret cada mes però hi puc fer de tot!!! Es el Torremirona, no sé si us sona...un camp de golf que hi ha aquí al costat de casa meva... Pero mira, man regalat una revisió mèdica, un entrenador personal, una sessió amb la nutricionalista ( em faran una dieta!!!) i... un peeling corporal!!!! Que bé, aixó que m'estalvio!!!!
La semana que bé la tinc hiper completa... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
He estat mirant preus i està força bé si ets del club...pero tot i així, aquestes coses que us feu de conxes marines i tot aixó no vegis com pica!!! Jo passarè d'aquestes coses...només peelings facials, el corporal, la manicura, pedicura, tint i permanents de pestanyes i llestos!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 7:16 pm

Kel-go jo lo de les càmares també ho faré! Si t'animes i vols estarviar-te les targetes, a mi me'n sobren un fotimeeenntt!!!
Home, varato no surt...3€ cada càmara hi ha part el revelatge....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dv. abr. 18, 2008 7:56 pm

Bones!!!

Aroha em sap greu això del teu avi, t'entenc perfectament i encara que diguin que és gran i tot això és el teu avi/avia i el sentiment el tens però com tothom t'ha dit tranquil.la que amb el temps es supera tot encara que quan passen coses així no veus sortida, àmins guapa!!! :-()-)

Mireia em sap greu però l'altre dia no vaig dir res de lo dels detalls, i són molt xulos i també hi posaria el nen i la nena! queda més original. :-)ok: i els anells molt macos :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 18, 2008 9:53 pm

miriam molt bé lo del gim, no?? ja ens aniras dien q tal, a mi también m'agradaria apuntar-mi, pero es q no tinc temps.... :--( :--(

una pregunta i les targetes, per que son?? i aquestes camares com ho feu una per cada persona?? quantes fotos fan cada camara???

bé guapes, ja us deixo fins demà

BONA NIT!! :--=-)
kel_go

EntradaAutor: Agbe » ds. abr. 19, 2008 10:14 am

Bon dia guapes!!

què tal? avui sembla que fa més bon dia que ahir, o sigui que a disfrutar del dissabte perquè demà diuen que canvia el temps de nou, :-(

Que passeu un bon cap de setmana!!!!

Records a totes.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Dem » ds. abr. 19, 2008 11:16 am

hola guapissimes!!!! molt bon cap de setmana a totes!!!!!
vinga patatones k ja comença a kedar menos per totes!!!!!!

Aroha cuca, amb sap molt de greu.......,que paseu per aket moment tan dificil,com ve a dit la sira anims guapa, i lo dit ens tens aki per lo k sigi...
un peto i una abraçada molt forta guapa :-()-) :-()-

y a les demes dopncs aixo molts de besitos tambe i haviam si akesta setmana en posu mes :-.:·:: :-.:·:: k vaig perduda!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: kel_go » ds. abr. 19, 2008 1:05 pm

bon dia!!!

aix... d'aqui poquet ja hem quedat amb el músic... espero que vagi bé, ja us informare.

vaig cap a fer el dinar...
kel_go

EntradaAutor: sira » ds. abr. 19, 2008 6:02 pm

Bones!!!

Dilluns tinc la 1ª prova del vestit :-///: :-///: , dimarts hem quedat amb el músic :-///: i divendres tinc el tast :-///: :-///: .

Tinc tota la setmana de vacances però comença a estar plena.

Ja us explicaré a veure què tal!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. abr. 19, 2008 6:40 pm

Bona tarda nenas!!!

Kel-go, les targetes són per acompanyar a les càmares de fotos...com una breu explicació del seu ús-funcionament.
De càmares en ficarè una per taula! I em sembla que cada càmara fa unes 27 fotos...i tenen flasch!
Per cert, ja ens diràs que tal amb el músic!!!

Agbe com et trobes??? Vas recuperant flexibitat??? Jo m'enrecordo quan em veren operar d'una hernia abdominal i ostres, abans no vaig poder estirar-me del tot tela... els punts de la panxa em tivaben moltíssim!!!

Sira, que bé!!!! Nena la prova del vestit!!!! Ja faràs fotos ehhhhh!!!!! I el dimarts amb el músic...ja ens diras que tal...
No fa falta que et digui que del tast també ens hauràs de fer una mini crònica!!!

Bé, jo avui he estat repartint invitacions, i mentre esperava a casa ma mare que arribessin els meus tiets ens hem posat a montar els detalls...i ja tinc les noies fetes!!!! Amb dues horetas em montat els 100 clauers!!!!
Ara dissabte que bé els nens... i l'altre, enllestirem les piruletas...
Sort en tinc d'elles perqué sinó amb el nen i tot plegat no sé si hauria acabat a temps!!! :o-o: :o-o: :o-o:

En fi, que acabeu de passar un bon cap de setmana!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » ds. abr. 19, 2008 7:37 pm

Hola !!!!
ahir vaig anara fer la segons sesió de UVA, a mirar les flors i al metge per fer una segona part de la prova del son.
Ja tinc les flors de l'Esglèsia, el ram i les del cotxe triades.
No us se explicar com son les de l'Esglèsia, però és blanc, i hi hauran com unes boles blanques totes plenes de flors, si trobo alguna foto que s'assembli us ho posaré.
El meu ram seran lliris vermell-rosat-lilòs (un color que no puc determinar gaire), he trobat una foto feta amb cales que s'assembla molt al meu ram, ja que serà amb tiges verdes i tul fucsia.
Us poso la foto.

Força a les que feu maratons de cap de setmana !!
Jo estic força de marató també !

Petonssssssss, smuakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants