Hola guapes, no he pogut entrar vaig liada a la feina!
Aroha sento molt lo del teu avi, ara us heu de fer costat entre tots ja saps que aquí ens tens per qualsevol cosa! una pató molt gran!
Miriam cuida't la panxona, es ven bé que aquest anys els virus estan arrassant!
Cumeta m'alegro molt que el tema pentinat s'hagi solucionat, a veure si la perruquera l'encerta d'una vegada, sinó ja saps toca canviar!
Aquest matí he vist la porta del hola, i la veritat que m'agrada més en paraula d'honor Sira!
Be ja comença com diu la Chiky la cursa del cap de setmana! ara m'en vaig a la pelu a tallar-me una mica les puntes i fer-me una segona prova del pentinat ja amb el tocat, a veure que tal!!!! ja faré fotos!
Aquest finde toca marato

de reparti invitacions a veure si aconseguim repartir-les totes!
Us poso el text que he fet per les camares de fotos, he agafat alguna idea dels textos que vau posar i l'he canviat una mica. Ho fem tot en castellà perquè com que ve familia d'en Toni de fora sino no s'enterarien:
INSTRUCCIONES DE USO:
Dicen que el día de tu boda pasa volando y como no nos queremos perder detalle y no podemos estar en todas las mesas a la vez, necesitamos vuestra colaboración y que seáis nuestros ojos!!!!
1. Esta es una cámara de un solo uso que ponemos a vuestra disposición.
2. Dejaros llevar: divertidas, románticas, en grupo, en pareja, con los novios!! Haced todas las fotos que podáis y queráis!!!
3. Al acabar dejad la cámara en la mesa y la pasaremos a recoger al final de la cena!
4. No olvidéis firmar en el libro de firmas que está en la mesa ….???? Donde luego pondremos todas vuestras fotos!!!???
De esta manera podremos recordar lo especial que ha sido para nosotros compartir este día con todos VOSOTROS, ya que sin vosotros no hubiera sido lo mismo!!!
¡¡¡Muchas Gracias!!
Espe y Toni
Farem uns cartells amb alguna foto de fons i ja está! altra cosa feta!
Vinga guapa bon cap de setmana!! Que us vagi molt bé!
Petons (vaya rotllo he fotut)!!! Ciao