Hola Far, LLuneta , Mbr i a totes les nuvies!
Això de triar restaurant és més complicat del que sembla!!! Només n'he vist 4 i ja estic atabalada!!!!
El dissabte vam anar visitar Villa Urrutia, feia molt mal temps i no ho vam poder apreciar bé. El lloc ens va semblar boniquet, fan 1 boda per dia, et casen pel civil de veritat,hi ha diferents ambients,etc.. Però el tracte que vam rebre no va ser gaire amable. A més pel que m'esteu dient no es menja bé i això ens fa molta por, després del que pagues!
El dissabte a la tarda vam anar al Mas Sedó, el tracte va ser satisfactori, però no ens va agradar la sala Venus la que ens pertocaria per ser 80 convidats. El preu, pel menjar que donen es correcte. Però fan molts casaments al dia, 4 o 5.
El diumenge vam anar al Termes, la noia es va posar les mans al cap quan vam dir que ens casavem al 2008! El tracte no ens va agradar gaire, era una mica borde. No ens va ensenyar els menjadors, només amb foto i ens van decepcionar. Hi havia dos sales: una amb moqueta i l'altre amb columnes. Però el menjar , i l'hotel ens si ens va fer goig.
Després vam anar a Mas d'en Ros, el tracte va ser excel.lent!!!La noia era super amable

, el lloc ens va agradar bastant, però hi ha granges aprop i feia pudor a porquet!Fan dos o tres casaments per dia. Hi ha discoteca. El preu està bé. També porten el Castell de Tamarit i ens van dir que demanen aprox. 130 convidats, així que descartat.
Per últim vam anar a l'Aigüesverds i ens van dir que pel 2008 ja no faran casaments. Quina LLàstima!
Per ara el meu xicot es queda amb Villa Urrutia, ja que li agraden les coses diferents: el chill out, la haima, ... I jo trio el Termes, lo clàssic sempre funciona. Però encara ens queden més de 20 restaurants i hotels per visitar. Agraïm molt els vostres comentaris. Continuarem informant.