Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 3:13 pm

Ei Shyla no m'extranya que hi vagis! m'estresso jo i encara tinc temps!!!

Mont em sap greu pero no podré venir al sopar.... vaig de bòlid i ara acabo de tenir una conversa amb en Raül i me mare que telaaaa!!! se'ns tira el temps a sobre.... ara voliem mirar un divendres que tinguem lliure per anar amb el music i ens n'anem al 23 de maig!!! no pot ser!!! vaia tela! i en Raül i jo hem fet un pacte que res de res que no fos casament per que sino no arribarem a temps..... i me amre m'ha trucat dient que una tia meva que li havia de portar la invitació aquest dissabte a la tarda ja ha anat a casa me mare a deixar-me el regal.... quina vergonya!!! deu ser una indirecta??? :-/ doncs això que ens hi hemd e posar a fons i jo prefereixo venir a veure't el dia del teu casament. :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:17 pm

Gemma encara no les heu pogut acabar de repartir? amb el que us va passar potser haurieu acabat abans fent una enviada per correu a tothom, suposo que la gent ho hauria entès no?

A nosaltres ja ens ho ha confirmat més o menys tothom i tenim un 40% de baixes, vaja tela, la gent passa de tot, però bueno hi seran els que realment tenen ganes de ser-hi...

Gemma jo hi vaig anar a casa del Josep Espejo, no és gaire complicat, el que passa és que esta en una urbanització.
Visitant

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 3:20 pm

Doncs si ens ho podem permetre, encara faré aixó de noche romàntica...jajaja! Pero és que amb els gastos de casament i el peke anem de cul!!

Tema músic, a mi en Francesc em va dir que cap al maig...pero ara li enviaré un mail perqué ens confirmi dia, perqué sinó ens trobarem que ho tenim tot super ocupat!!

MOnt, j o ja tho vaig comentar i estic a les mismas...aquests cap de setmana el tenim ven saturadet!!!! I és que si a nosaltres ens queda un suspir imagina't tú! :-)) :-))

Shyla reina...com no vols anar de cul??? Tia que ja hi ets!!!!! Et queda res.... quins nervis!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 3:24 pm

El 40% de baixes?? Tela, no??
Ostres, es ben bé que la gent té una cara...pero és el que dius...els que realment volen ser-hi allà estaran!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 3:26 pm

Si potser si Shyla pero la gent ja sabia que les voliem entregar en mà! així que mira.... el 40% de baixes que fort!!!! de moment nosaltres només tenim un comapny recent de feina d'en Raül.... i hi ha gent que no té invitació i que para a la meva mare pel carrer i li diu "jo el casament no me'l perdo!!!" ens estant responent bé la veritat....

I tens l'adreça? és a Vic mateix?

Miriam millor que els hi truquis pe que mira... sino com jo que ara ja veurem que fem!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 3:28 pm

Acabo de enviar-li un missatge..si en un peridode de...un dia... neujor:-) neujor:-) neujor:-) no diu res, el truco!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 16, 2008 3:29 pm

40% de baixa és molt, però jo també compto que serà això... bueno, en el meu cas, la gent té la excusa de la distància! Quants sereu al final dncs Shyla?

Miriam, si vols tinc una bona adreça a prop de la Jonquera...
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:30 pm

no, és a Taradell, no ens va donar cap direcció, perque com que és al costat d'allà on ens casem ens va dir per on haviem de passar i ja està
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 3:31 pm

Miriam deia aixo de que es lo tipic perque es el que se sol fer i el que se sent mes pero es que jo tampov ho he fet mai!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) a veure si m'ho plantejo per l'aniversari del casament, estaria be...

Chiky, no tinc pas la direccio d'en Josep Espejo, si la busques potser la trobaria pero a saber on para... la Shyla segur que ho te mes a ma!!! nomes recordo que era a una urbanitzacio i que ens va costar una mica trobar-ho :o-o: pero no recordo res mes...

Nuria, soc conscient de que les ulleres duraran 4 dies, pero es que anant amb cotxe es queixa de que li moesta el sol i bla bla blaaaaa i clar, per no sentir-lo val mes que li compri... pero es que ja no es nomes amb les ulleres, fa poc tambe es va carregar el mobil, li va caure a terra i li va passar un camio per sobre a la feina.... :-( sigui lo que sigui la questio es caregar's-ho per desmenegat....

Shyla aixo dels convidats es una me.... hi ha molta gent que et decepciona, realment veus qui vol venir i qui es que no li importa. o que no ve pel regal,etc..i tambe hi ha gent que et sorpren, que no t'ho pensaves i realment els fa il.lusio venir....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 3:34 pm

Si , si Núria..passem aquest lloc que dius!!!

Si que és veritat que et decepciona molt gent...mira una tia meva, ens va trucar l'altre dia que no venien perqué clar, es divendres i no pot demanar festa...si home! I bé que fan festa quan vole no?? La veritat que et sorprens de molta gent...ja sigui per bo o per dolent!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:35 pm

doncs serem 80, i hi havien convidats uns 130. I això que només hi ha la familia directa, cosins tiets, avis pares i germans, i 5 parelles d'amics! Però vaja, ells s'ho perden no?
Visitant

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 16, 2008 3:37 pm

Sí que teniu raó, és en aquestes coses que es veuen qui són realment els teus amics!

Es aquí: www.canxiquet.com

De fet, a nosaltres de moment el que ens ha agradat més, és el Mas Pau, però clar, no hi aniràs tu... aquest també està molt bé!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 3:37 pm

Ok merci el torno a trucar!!!!

Miriam m'agraden aquets plaços de resposta que dones a la gent!!! ets la repera! neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 3:37 pm

shyla i tant que ells s'ho perden!!!!! nosaltres tambe vam ser uns 80 aprox i ens ho vam passar be igualment!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:38 pm

totalment d'acord TETES...Jo hi ha gent que diu que no te diners, d'altres que si estan lluny, un tiet que la seva dona s'ha trencat la cama, uns que simplement se'ls hi en fot i lo més és una tia meva que diu que no poden venir, tot i estar els dos jubilats, perque tenen els carrers de davant de casa en obres!! en fi...
Visitant

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 3:39 pm

I tant Shyla..allà ells....

Ostres, can Xiquet! Ja n'havia sentit parlar..diun que estar molt bé!
Clar, a Mas Pau ja hi anirem bé prou...neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Merci Núria...desprès mho miro!

Bé guapes, vaig a buscar a l'Arnau, al parque una estona i llavors a solàrium...
Ja no us llegiré fins al vespre...

Petonets reinetas!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 3:46 pm

ostres shyla l'excusa de que tenen obres al carrer de davant de casa es bonissima...no se com no els dona vergonya donar aquestes excuses :--( :--( al principi ho vai passar malament perque amb la il.lusio que nos preparavem tot i tothom ens anava dient que no, i em donava la impressio que la gent passava de nosaltres, que se'ls hi refotia que ens casessim, i se que realment hi ha gent que ho va pensar, pero despres la els pares, sogre... em van fer veure que la gent que vol venir vindran i els altres que els donin i al final ja ho vaig entendre i vaig passar dels que no volien venir...

A mi un que esta jubilat, pero encara te accions a l'empres o nose que em va dir que no podien venir perque tenia molta feina... i jo si clar, un dissabte, en ple agost a les 6 de la tarda.... uuuuuiiii quina feinadaaaaaaa...... :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 16, 2008 3:50 pm

Quina barra que té la gent, amb aquestes excuses que fan riure i tot de lo patètiques que són!

Doncs jo trobo que 80 convidats és lo ideal!

Hem convidat a 120 adults (més una 20a de nens), però de moment només tenim 65 confirmats...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 3:54 pm

Shyla jo no crec tampoc que arriven a 100 i de moment no ens falla gaire per que hem compart a gent molt i molt proxima i amb la que hi tenim molta relació per tant ja mig sabiem que si no passava res gros vindrien pero ja en dic coma molt estirar potser som entre 95 i 100.... aixi que passant de tot :-)ok:

Ara les excuses son per publicar-les eh??!!!! quina imaginació té la gent!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:57 pm

ah no, però és que em fa gràcia perquè si no els convides s'ofenen i si ho fas passen de tot... jo també crec que amb 80 ja farem prou festa!!

Per cert, vosaltres fareu nit de noces?
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants