AQUESTS MOMENTS MAGICS

any olímpic.

EntradaAutor: SIFILI » dc. abr. 09, 2008 11:44 am

muchas gracias guapisima

Por acordarte de las que nos toca este año de disfrutar de nuestro gran dia

Gracias
Imatge
Imatge
SIFILI
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2379
Membre des de: ds. set. 22, 2007 12:56 pm
Ubicació: SAN ANDRES DE LA BARCA

EntradaAutor: daphne » dc. abr. 09, 2008 12:20 pm

Moltes gràcies maca, jo també intento disfrutar al màxim totes i cadascunes de las coses que preparo per al GRAN DIA.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 09, 2008 3:10 pm

Aix... estic a la feina i ara he vist tot el k havieu posat k mones, de veritat k us ho he dit de tot cor... i me deixat d'afegir una cosa. PASSEU olimpicament de les crítiques sempre hi ha gent "stupideta" k no te res mes a fer k criticar. El vostre casament serà perfecte pk el feu vosaltres i a ki no li agradi k es posi fulles. :-)) Viva el amor!!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Ice » dc. abr. 09, 2008 3:12 pm

Que polit....! A disfrutar-ho que és un dia!
Imatge

19/04/2008 -- Besitos i pipius!
www.nuvis.org/bielisandra
Ice
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: ds. juny 02, 2007 11:05 pm
Ubicació: Menorca, escoltant es vent...

EntradaAutor: Merche83 » dc. abr. 09, 2008 3:15 pm

moltes gracies wapa!!!!!!!!
Merche83
:: meganúvia

Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: Becky » dc. abr. 09, 2008 3:17 pm

Ais acabo d veure el q havies escrit myrim i...m'has emocionat!!!!!! Estic super sensiblona últimament!
Gràcies per totes les paraules q ens has dedicat a les núvies d'akest any >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Becky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7245
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 12:11 pm

EntradaAutor: marysol » dc. abr. 09, 2008 3:19 pm

que bonito lo que has escrito!!!!

se me han saltado las lagrimas... pero esque tienes razon yo por lo menos cuanto mas se acerca la fecha estoy mas sensiblona.....

muchisimas gracias por acordarte de nosotras!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
marysol
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3910
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 5:24 pm
Ubicació: cubelles

EntradaAutor: blankos » dc. abr. 09, 2008 3:33 pm

He leido tus palabras y te prometo que tengo lágrimas en los ojos de la emoción!!

No has podido explicarlo mejor!!

Muchísimas gracias de verdad!!!
Imatge
blankos

Entrades: 7708
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 8:03 pm
Ubicació: Barrio Guineueta - Barcelona

EntradaAutor: Key » dc. abr. 09, 2008 4:08 pm

MOltes gràcies pel detall!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 09, 2008 4:25 pm

de res wapes... aixo de la sensiblera es normal... jo kuan ho recordo i penso encara m'emociono... ara k farem un any, i per celebrar-ho ens regalen la nit d'hotel al mateix lloc on vem fer el convit... igual k akell dia ufff nomes de recordar-ho m'emociono i tinc ganes ja k arribi. Em posare el picardies blanc i el conjuntet k portava akell dia... i m'estic pensant de posar a la maleta el vestit de nuvia al menys per fer-li la conya ... bé us explico l'anecdota... el meu vestit ( com moltes de vosaltres m'imagino) a part de la cremallera a sobre anava cordonat de botonets minis estil antic, tot el corpinyo i força tros de la faldilla... doncs a la nit quan vem arribar a la suite nupcial del melia... IMPRESIONANT!!! ERA COM UN PIS!!! La jacutzzi semblava una picina amb escalinata i miralls incloso las terrasses (2) vistes impresionants... em aig emocionar, era desomni i amb la vista al port de sitges... l'esglesia de fons k bonic em van caure les llagrimetes.En fin vem agafar el cava k ens havien deixat i el llibre de firmes i vem anar a la terrassa a brindar i llegir en calma el llibre i parlar de tota l'emocio del dia, k romantic... al cap d'una estona vem decidir anar a fer una jacutzzi com no!!! els dos atontadets cap a dins... Primera misio treurens la roba!!! Ell mes facilet K SEXY ESTAVA AMB EL TRAJE I ELS TIRANTS ESTIL ANTIC... i ara be lo bo m'havia de treure el vestit jajajajajajajjajaajja
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 09, 2008 4:25 pm

de res wapes... aixo de la sensiblera es normal... jo kuan ho recordo i penso encara m'emociono... ara k farem un any, i per celebrar-ho ens regalen la nit d'hotel al mateix lloc on vem fer el convit... igual k akell dia ufff nomes de recordar-ho m'emociono i tinc ganes ja k arribi. Em posare el picardies blanc i el conjuntet k portava akell dia... i m'estic pensant de posar a la maleta el vestit de nuvia al menys per fer-li la conya ... bé us explico l'anecdota... el meu vestit ( com moltes de vosaltres m'imagino) a part de la cremallera a sobre anava cordonat de botonets minis estil antic, tot el corpinyo i força tros de la faldilla... doncs a la nit quan vem arribar a la suite nupcial del melia... IMPRESIONANT!!! ERA COM UN PIS!!! La jacutzzi semblava una picina amb escalinata i miralls incloso las terrasses (2) vistes impresionants... em aig emocionar, era desomni i amb la vista al port de sitges... l'esglesia de fons k bonic em van caure les llagrimetes.En fin vem agafar el cava k ens havien deixat i el llibre de firmes i vem anar a la terrassa a brindar i llegir en calma el llibre i parlar de tota l'emocio del dia, k romantic... al cap d'una estona vem decidir anar a fer una jacutzzi com no!!! els dos atontadets cap a dins... Primera misio treurens la roba!!! Ell mes facilet K SEXY ESTAVA AMB EL TRAJE I ELS TIRANTS ESTIL ANTIC... i ara be lo bo m'havia de treure el vestit jajajajajajajjajaajja
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 09, 2008 4:30 pm

tot ple de botonets k dificil!!! La suite era en forma rodona i tot cumunicava el menjador amb l'habitacio, l'habitacio amb el bay i la jacutzzi, la jacutzzi amb un llarg passadis ple de miralls i alguns eren armaris, amb el bany de l'entrada i tornavem al menjador... Doncs se'm va anar l'olla... i vaig començar a corre per tota la suite, i ell darrera intentant descordar-me el vestit, a estones parava pek em pogues treure algo, pero ufff el vaig fer rogar. Va ser un puntasso inesperat k kuan ho recordem ens partim de rissa. I res despres ja no explico , moltes jacutzzis vem gastar molta aigua (un dia es un dia) i dormir poket... al mati, i despres ens van dur un gran carrito ple de coses per esmorzar k era com un dinar amb cava inclos. Aix kines ganes de repetir-ho k tinc!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Gri » dv. abr. 11, 2008 8:30 am

Miriam!! Sóc l'Ingrid!!! Aquesta anècdota no me l'havies explicat!! quin riureeeee!!! i no sabia que havies escrit per aquí!! (jo també estic registrada com a Gri, i una mica enganxada al nostres post del lloc on ens casarem MAS CAN FERRER).
Merci per les paraules de nou i fins aviat!!
Gri

Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Myrim » dv. abr. 11, 2008 10:48 am

Ingrid!! del master??? nena k wai... jo super enganxada estic... kina llastima k jo vaig descobrir el foro uns mesos abans ( 5 o 6) del meu casament, k sino hagues pogut agafar moltes idees... Ketal ho portas tot???
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Gri » dv. abr. 11, 2008 10:51 am

si si!! jo mateixa!!

doncs bé, ja queda menys... 5 mesos!! a mi m'ha anat molt bé aquesta web, he agafat moltes idees i resolt molts dubtes!!!

La veritat és que ho tenim tot molt lligadet. Ens falta poca cosa, ho portem molt bé!!
Gri

Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

Anterior

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants